Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Minulla käytössä sarjatuliase, kun on parempi lähitilanteissa ja tuolla tavallla pelatessa niitä tulee paljon.:D

Jep, ehkä tuossa Quarryssa erityisesti pitäisi asetta vaihtaa lähitaisteluun paremmin sopivaksi. Kuitenkin tykästynyt tuohon Famakseen kuin morsiammeen, toimii ehkä paremmin noissa muissa mapeissa kuin tässä esimerkissä. Tuolta löytyisi listalta aika mielenkiintoinen haulikko, hmm...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jep, ehkä tuossa Quarryssa erityisesti pitäisi asetta vaihtaa lähitaisteluun paremmin sopivaksi. Kuitenkin tykästynyt tuohon Famakseen kuin morsiammeen, toimii ehkä paremmin noissa muissa mapeissa kuin tässä esimerkissä. Tuolta löytyisi listalta aika mielenkiintoinen haulikko, hmm...

Mitäs sitä mieliasettaan vaihtamaan, jos ei halua? ;)

Kai pian saamme uutta videoo?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

On se mun mielestä vähän ylimielistä.
Mut anyway piti vaan vähän puolustaa kun saanu toi tyyppi niin kauheesti paskaa niskaan kun vähän camppiny jossai domi videos ja silleen.

Ei se Raiska missään nimessä kämppiny, pelas vain Team Deathmatch pelimuotoa Domin aikana.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei se Raiska missään nimessä kämppiny, pelas vain Team Deathmatch pelimuotoa Domin aikana.

No mä katoin ihan samaa. :)

Näistä opetusvideoista kun on tulossa oikea hittituote niin oikeasti toivoisin ettei tarvis mitään itsestäänselvyyksiä katsella. Enemmän sellasia survival guideja kehiin kun vastustaja on luokkaa FF, CTd tai -dA-! XBox klaaneista en tiedä, mut valitse sieltä se kovemman luokan porukka vastaasi. Mulla on olemassa noitakin "nyyppiä" saletti taktiikka: leikitään kuollutta. ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuota youtubea täytyy vielä miettiä, pituus kun on yli sallitun 10 minuutin.

Tollasta 10 minuutin rajaa ei kyllä ole. En nyt juuri muista millanen mutta joku tiedostokoko -raja kylläkin on. Onhan siellä juutuubissa näitä puolentunnin videoitakin.

Edit: Eli katoin niin siellä kyllä lukee että "Up to 10 minutes in length" mutta tuo ei näämmä päde. 2gb kokoraja.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mitäs sitä mieliasettaan vaihtamaan, jos ei halua? ;)

Kai pian saamme uutta videoo?

Tänää tulee SnD matsii ulos, vähän illemmalla tosin.

Tollasta 10 minuutin rajaa ei kyllä ole. En nyt juuri muista millanen mutta joku tiedostokoko -raja kylläkin on. Onhan siellä juutuubissa näitä puolentunnin videoitakin.

Edit: Eli katoin niin siellä kyllä lukee että "Up to 10 minutes in length" mutta tuo ei näämmä päde. 2gb kokoraja.

Juu eli vähän yli 10min voi mennä, mutta jos saa youtuben kaa tehtyy sen "palkka diilin", nii saa pidempääki settii pistettyy. Se tosin vaatii aika paljon subaajii ja viewei per video.


EDIT: Pistettiin [FCR] GameBattles:siin ja aattelin tänne ilmottaa et jos joku haluis jonkunäköstä rentoo matsii ottaa nii pistäkää kommenttii vaikka yksityisviestinä. Ei olla todellakaan mitään hyviä pelaajia, eikä pelata tosissaan, mutta huvikseen on kiva pelata :P.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kysyisin tosta joka on se pyörivä cod4:n kymppi-prestigen kultaristi emblem, niin kun se tulee siitä Spectre IV tehtävästä. Niin että pitääkö siinä tappaa 1000 tyyppiä AC-130:ellä? Mä oon tappanu sillä nyt 68 tyyppii sillä Aaceella ja seuraava tehtävä on Spectre II ja pitää olla 250 tappoa. Siis toi on ihan sairaasti. :( Mä en ainakaan usko, et se tulis viel pitkään aikaan. Saan keskimäärin jotain noin 7 tappoa per yks AC-130, ku alussa saa hyvin, mut sit kaikki menee taloihin piiloon.

Katoin, et mun pitäis saada noin 150 kertaa AC-130, niin ei sitä kerralla saa yhdessä prestigessä. Eli seuraava kysymys on, että säilyykö "prestige"- challenget? Jos ei, niin lopetan ton kultaristin yrittämisen, koska en tiedä, et jaksanko vetää tätä pelii sinne kymppi-prestigeen. Mut mun mielestä IW pisti ehkä liian vaikeita challengeja, koska tää ei todellakaan oo niin hyvä peli, et moni jaksais kerätä noita kaikkia emblemejä ja titlejä, koska ne on viel jokaisessa killstreakissa erikseen ne Himo-tehtävät. IMO:cool:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kysyisin tosta joka on se pyörivä cod4:n kymppi-prestigen kultaristi emblem, niin kun se tulee siitä Spectre IV tehtävästä. Niin että pitääkö siinä tappaa 1000 tyyppiä AC-130:ellä? Mä oon tappanu sillä nyt 68 tyyppii sillä Aaceella ja seuraava tehtävä on Spectre II ja pitää olla 250 tappoa. Siis toi on ihan sairaasti. :( Mä en ainakaan usko, et se tulis viel pitkään aikaan. Saan keskimäärin jotain noin 7 tappoa per yks AC-130, ku alussa saa hyvin, mut sit kaikki menee taloihin piiloon.

Katoin, et mun pitäis saada noin 150 kertaa AC-130, niin ei sitä kerralla saa yhdessä prestigessä. Eli seuraava kysymys on, että säilyykö "prestige"- challenget? Jos ei, niin lopetan ton kultaristin yrittämisen, koska en tiedä, et jaksanko vetää tätä pelii sinne kymppi-prestigeen. Mut mun mielestä IW pisti ehkä liian vaikeita challengeja, koska tää ei todellakaan oo niin hyvä peli, et moni jaksais kerätä noita kaikkia emblemejä ja titlejä, koska ne on viel jokaisessa killstreakissa erikseen ne Himo-tehtävät. IMO:cool:

Prestige challenget säilyy aina kun aloitat uuden prestigen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sehän olisi tosi huikeeta, kun kaikki embelit ja titlet saisi helpolla työllä. Onhan se ihan kiva, ettei challenget lopu ihan heti, kuten nelosessa loppui heti 150:een tappoon.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eli iw sitten kädetti tuon 1887 päivittämisen...

Akimbo 1887+Bling+FMJ= samat tehot, kuin ennenkin... huoh mitä paskaa, mitähän amatöörejä siellä on tämän pelin takana? iw :mad:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eli iw sitten kädetti tuon 1887 päivittämisen...

Akimbo 1887+Bling+FMJ= samat tehot, kuin ennenkin... huoh mitä paskaa, mitähän amatöörejä siellä on tämän pelin takana? iw :mad:

Kuin niin? Nehän vähensi rangea eikä damagea.. ei ny luulis sen FMJ:n vaikuttavan rangeen?!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Laitappa samalla vaikka youtubeen, kun tän firman media osasto on aikas syvältä tämmöiselle antiikkiselle kannettavalle...

Laitappa vaan youtubeen kuten blirix sanoi ei välttämättä kunnolla toimi esim: antiikkesella kannettettavalla :D ja muutenkin noi konsolifin median videot lataa jumalattoman kauan :( eli laita vaan youtubeen.

Nyt löytyy Youtubesta typistettynä siihen max. 10 minuuttiin: YouTube - Modern Warfare 2 - Domination suomeksi

Mitään ei otettu pois, kunhan vain tiivistettiin. Meinasi jo tulla fragivideo :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sehän olisi tosi huikeeta, kun kaikki embelit ja titlet saisi helpolla työllä. Onhan se ihan kiva, ettei challenget lopu ihan heti, kuten nelosessa loppui heti 150:een tappoon.

Mut ku kyseessä on ihan eri tasoinen peli... Kyl cod4:sessa ne challenget loppu vähän kesken, mut tässä en tajuu ees, et minkä takia tätä pelaan. No ei, vaan kyllähän se on plussaa, et on pitkäjänteisiä tehtäviä, mutta kun se olis hieno olla se emblem, mut vaan jaksais saada jotain 150 AC-130 sen takia. Hmmm... vois harkita tän pelin pelaamisen vähentämistä ja pelaa cod4:jää. Ku tupla-expatkin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mut ku kyseessä on ihan eri tasoinen peli... Kyl cod4:sessa ne challenget loppu vähän kesken, mut tässä en tajuu ees, et minkä takia tätä pelaan. No ei, vaan kyllähän se on plussaa, et on pitkäjänteisiä tehtäviä, mutta kun se olis hieno olla se emblem, mut vaan jaksais saada jotain 150 AC-130 sen takia. Hmmm... vois harkita tän pelin pelaamisen vähentämistä ja pelaa cod4:jää. Ku tupla-expatkin.

senkö takia vähentäisit sen pelaamista ku et jaksa hankkia sitä emblemiä? Ei oo edes kova homma..
 
Ylös Bottom