Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Heh, totta. Pakon miinoituksille ei pysty vastaamaan millään, mutta tässä onneksi ihan näkyvälle asetettu kleikka voi toimittaa vartiomiehen virkaa ja usein jopa tuloksellisesti. Sinne lipulle tullaan kuitenkin sellaisella kiireellä ja välillä jopa savujen kanssa. Tarkkasilmäinen nappaa lipun tästä huolimatta, vaikutusalue kun on arviolta parin metrin säteellä lipusta ja toimii jopa seinien läpi.

Tuota youtubea täytyy vielä miettiä, pituus kun on yli sallitun 10 minuutin. Idea oli yksi suora otto ilman leikkauksia ja sillä selvä. Enemmän kokeilua kuin vakavaa esitystä.

Kiitos kaikille kommentoijille! Areena on vapaa, rohkeasti vaan kommentoimaan pelejä videolle.



Tästä olisi mukava saada autenttista kuva-aineistoa, selostuksen kera :D

Tekisin heti jos osaisin ja ois kamppeet:D voisin luvata ainakin sen että selitykset olisivat legenda luokkaa ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Yks asia mitä täytyy kyl sanoa näistä videoista on se että aivan mieletön ylimielisyys paistaa sulta läpi jokaisessa vidissä:cool: muuten kyllähän nuita katselee.

Pakkohan se on ^____^. Nooh, jos mä noit tekisin sillee et sanoisin "ei kannata mua kuunnella", nii ei niistä kai oppis mitään, vai?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Yks asia mitä täytyy kyl sanoa näistä videoista on se että aivan mieletön ylimielisyys paistaa sulta läpi jokaisessa vidissä muuten kyllähän nuita katselee.

Tekisin heti jos osaisin ja ois kamppeet:D voisin luvata ainakin sen että selitykset olisivat legenda luokkaa

Ei toi oo rushimista;) kyllä mä voin näyttää sulle miten rushitaan. :cool:
Wait what?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pakkohan se on ^____^. Nooh, jos mä noit tekisin sillee et sanoisin "ei kannata mua kuunnella", nii ei niistä kai oppis mitään, vai?
Kokeileppa joskus joinia kavereitas vastaan SD-peliin, ja kerro miten pelata parhaiten kovaa vastusta vastaan. Ite joinin usein vastustajaks, publalla randomien ylijuokseminen on tylsää :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jos tuntisit hieman paremmin nemoa niin löytäisit noista kahdesta alemmasta viestistä huumoria.
Muuten ihan mukavat videot, jaksoin katsoa loppuun asti tosin kuin loputtomia cod4/mw2 montageja.

Varmasti olikin, mutts silti vähän vois niikö miättiä jos ajatelee asisaa näin vertauskuvallisesti
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ohjevihkosen takapuolella on koodi jonka voi laittaa infinitywardin nettisivulle. Ongelma on vaan että minne sinne sen voi laittaa?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ohjevihkosen takapuolella on koodi jonka voi laittaa infinitywardin nettisivulle. Ongelma on vaan että minne sinne sen voi laittaa?

Voisko tän vastauksen laittaa tonne ketjun ekaan viestiin kun tätä on se verran useasti kyselty... Elikkäs sitä ei voi kuitenkaan vielä laittaa minnekkään... ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt on täälläkin päin peliä tahkottu jonkinverran ja ihan tyytyväinen olen peliin ollut. Singleplayer yllätti ihan iloisesti, ja Spec Opsia on mielellään myös pelaillut. Multiplayer on tähänmennessä ainakin ollut ihan nautittavaa (ei ole suurempia häiriköitä tullut esille).
Mutta jonkun aikaa olen seuraillut tätä ketjua ja aivan mahtaviin viedoihin törmännyt. Mukava katsella muidenkin pelaajien taktiikoita (ja ehkä oppia niistä jotain uutta). Saa ihan hyvää keskustelua eri pelitavoista. Ja sitten nämä "myytinmurtajat" ovat olleet kyllä leppoisaa katseltavaa :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

"RaitzerR" :n videot on kyl hyviä,ei muuta kuin jatka samaan malliin.Ite pelaan enimmäkseen "free for all" .Pelitapa vaihtelee,mut rushilla mennään yleensä.Ja RUSH on loistava bändi:)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]


Onko sun mielestä ylimielistä sanoa että jos tekisin videon niin selitykset ovat legendan luokkaa?? Legenda voi olla hyvää tai huonoa....

Ja sitten kun sanon että "voin näyttää rushimista" kaikki ketkä tietää miten pelaa niin ymmärtää täs aika nopeasti että ylimielisyydellä tässä ei ole mitään tekemistä!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko sun mielestä ylimielistä sanoa että jos tekisin videon niin selitykset ovat legendan luokkaa?? Legenda voi olla hyvää tai huonoa....

Ja sitten kun sanon että "voin näyttää rushimista" kaikki ketkä tietää miten pelaa niin ymmärtää täs aika nopeasti että ylimielisyydellä tässä ei ole mitään tekemistä!

Jep, pystyn kyl kuvitella, notta minkälaista selitystä teikällä tulis :D Ja totellakin kunnon vanhanajan russimista videolla olisi.... Nyt vaa alat säästämää laitteisii, että voisit tehdä niitä videoita :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

pitää sitten pitää huoli vaan siitä ettei pelaa hirveesti suomalaisten kanssa:cool: koska muuten se video olisi pelkästään sitä että miten kuollaan kunniallisesti ja ei niin kunniallisesti:D Mut pitää vaikka kokeilla sitä että jos Nisu jaksais kutsua joskus kännipeleille niin saatas loistavaa videoo ja hyvää editointiakin vielä;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko sun mielestä ylimielistä sanoa että jos tekisin videon niin selitykset ovat legendan luokkaa?? Legenda voi olla hyvää tai huonoa....

Ja sitten kun sanon että "voin näyttää rushimista" kaikki ketkä tietää miten pelaa niin ymmärtää täs aika nopeasti että ylimielisyydellä tässä ei ole mitään tekemistä!

On se mun mielestä vähän ylimielistä.
Mut anyway piti vaan vähän puolustaa kun saanu toi tyyppi niin kauheesti paskaa niskaan kun vähän camppiny jossai domi videos ja silleen.
 
Ylös Bottom