Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kun nyt keväällä tulee DLC:tä ehkä uusia mappeja ja spec ops tehtäviä MUTTA olen huomannut että yksinpelissä on erittäin hyvä ase joka puuttuu moninpelistä :mad: eli SVD Dragunov ,onkohan tarkoituksella jätetty pois monipelistä :mad: , oisko mahdollista että infinity ward laittaa monipeliin tän aseen DLC:n mukaan, kun monissa muissa pelissä (esim killzone 2) DLC:n mukana tuli aseita ja tää dragunov ois tosi kova lisä monipeliin :cool:

Ihan tarkoituksella se on pois jätettty. Mw:ssä kyseinen ase on aivan syvältä kannattaa opetella käyttämään interventionia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo, ilmeisesti pari sanonu jo, mutta uus video on upattu.

YouTube - Domination - Invasion - Dominationin "perusteet"


Aivan mahtava. Samaa mieltä oikeestaan kaikessa. Juuri se, että vaikka pelaakin tiimin hyväksi, niin ei se tarkoita sitä, että hengaa kokoajan kiinni niissä lipuissa. Itekki pyrkii pelaa samal tyylillä tota dominaationii. Plussaa myös selkeästä puheesta ja kielestä. Seuraavaa odotellessa...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nimenomaan. Jo yhden aktiivisen pelaajan tuloksellinen esimerkki voi saada ihmeitä aikaan Dominationissa. Jatkuvasti liikkeellä, kleikka vartioimaan valloitusta ja taas eteenpäin. Voitonvarmat puolustajatkin pakoitetaan näin liikkeelle ja ruletti alkaa pyörimään. Röyhkeys palkitaan ja sitä kannattaa viljellä. Savut, flashit ja centry-gunit siinä hyvänä apuna. Joukolla saadaan vaihdotkin nopeammiksi ja jo tappioksi tuomittu matsi kääntymään tiukaksi voitoksi.

Ei pysty ymmärtämään pelaajia, jotka pelimuodosta riippumatta metsästävät vain tappoja. Ei ne teidän tilastot kiinnosta oikeasti ketään, ja vievät grindaajalta lopulta sen peli-ilonkin.

Yleensä kun pelailen, ei se yksi henkilö voita sitä koko matsia, vaan se riippuu kaikkien yhteisestä panoksesta.

Enpä tiedä tarkoititko tolla toisen kappaleen tekstillä juuri mua, mutta mielestäni kyllä selitin aiiika hyvin tos tokas videossa kuinka mun liikkeet on ennalta harkittuja ja muutenki teen ne liikkeet sen puolesta että tiimi voittaa. Näin ollen en pelaa pelkästään tappojen vuoks. Sitäpaitsi mielestäni sellanen video ei opeta niin paljon mis cappaan PELKÄSTÄÄN lippuja ja pelaan jonku 13-20. Ensinnäki se ei oo mun tyyli ja toiseks, en tiiä hyötyykö siitä tiimi mitenkään jos meen kuolemaan jatkuvasti jonnekki vihujen bee lipulle. Se on eri asia jos saa puolustavaa tukee tiimiltä, mutta juuri siinä ton mun toisen videon pointti oli. Minä olen se puolustava tuki, en cappaa liikaa, mut pidän omien selän ja vihut spawnissaan, joten jos cappaan lippui sillee et omat puolustaa, on aivan sama asia ku et omat cappaa lippui ja mä puolustan, eikö?

Myönnän edelleen sen, että olin liian passiivinen ja olis pitäny yrittää vähän enemmän (siis siinä ekassa videossa), mut se on myöhästä nyt :P.

Sama homma kun lentohärveleissä: Jos et ole itse valmis tekemään mitään niiden tuhoamiseksi niin turha valittaa jos muutkaan ei tee mitään.

Enpä mielestäni valittanu kertaakaa koko videon aikana että niitä ei ammuttu, tai omat ei tehny niille mitään, vai? :o

Kiitos rakentavast palautteesta kaikille :). Enpä usko et commentarystakaa ois tullu noin hyvää ilman kritiikkiä!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En tarkoittanut sinua vaan noin yleisesti. Jokaiseen pelimuotoon mahtuu monenmoista pelityyliä ja ne yhdessä tukevat toisiaan, sehän on selvä. Videossa tuot hyvin esille sen yhden tavan toimia, taustalla. Toisaalta, kun itse perustaa pelinsä lähes pelkästään cäppäämiseen ja lippujen pitämiseen, odotti ehkä enemmän sitä puolta valotettavan Dominationin kohdalla. Siinäkin voisi olla kuitenkin kerrottavaa, kuten seinien läpi vaikuttaminen ym. Ehkä joku voisi tästä pätkän tehdä?

Saat tässä kommenttitulvassa ehkä tahattomasti samalla myös osasi noista aiemmista laineista - muiden viesteistä, joiden rivien välistä voi lukea pelityylin, jossa ainoa tarkoitus on maksimoida henkilökohtainen KDR. Muulla ei niin väliä ja tämähän on meille monelle tiimipelaajalle sellainen iso iso mörkö :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mielenkiintoista on kyllä katsella noita RaitzeR:n videoita, en ehkä saa niistä älyttömästi enää irti kun on sen verran cod 4-pelitunteja takana (en ole vielä paljon ehtinyt pelaamaan tätä uutukaista) mutta kuitenkin...

Tuon huomasin jo cod 4:ssa että selustassa toimimalla voi saada parhaimmilaan vihollisen tiimin aivan sekaisin, kaikki yrittää yksitellen napsia kyseistä "sabotoijaa" pois päiviltä, joskus he tosin onnistuvat toimimaan siinäkin tiiminä ja saavat esim. saarrettua ja siinä ei pitkään henki yleensä pihise, mutta aina on sekin aika pois siitä valloittamisesta. Toki yleensä koetan sopeuttaa pelityylini matsiin sopivaksi alkutunnustelujen jälkeen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

kertokaahan mulle satavarmasti toimiva tekniikka tähän sukellusvene mapin kohtaan, tai siis en oo vielä menny sukellusveneeseen, vaan oon täällä satamassa ja pitää ampua predator missile, ja sen jälkeen alkaa sireenit soita ja 2 minuuttia aikaa ettiä se ***** vene. Ei tunnu olevan mitään saumaa kahdessa minuutissa päästä sinne. Liikaa vihuja jne. Apua.
Itse hoidin tuon siten, että ekalla predatorilla ammuin sen helikopterin. Sitten sniputin siinä alhaalla olevat tyypit, etteneminen aidalle. Muistaakseni tuossa jo alkoi saada toisen predatorin, jolla sitten vihujen massaa vähän harvennettiin. Eteneminen melkein loppuun, jonka jälkeen predatorilla se jokin auto mikä tulee. Ja lopuksi juoksua vaan oikeaan kohtaan.

Tuo keskivaihe on vähän heikossa muistissa, mutta kuitenkin tuossa lopussa on checkpoint, joka kyllä helpottaa kummasti asiaa (kunhan sitä aikaa sitten on tarpeeksi).
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

paras taktiikkahan dominationissa on että ottaa alkuun väkisin ne kaks lippuu haltuun ja sit pitää loppu matsin niitä.kolmannelle lipulle on ihan turha mennä,yleensä siin käy niin että kun kolmatta lähtee hakemaan niin menettää ne kaks muuta:):)

mutta sitä en ymmärrä jos vastustajalla on kaks lippuu hallussa niin kaverit cämppii siel omalla ainoalla lipulla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Enpä mielestäni valittanu kertaakaa koko videon aikana että niitä ei ammuttu, tai omat ei tehny niille mitään, vai? :o

Kiitos rakentavast palautteesta kaikille :). Enpä usko et commentarystakaa ois tullu noin hyvää ilman kritiikkiä!

En tarkoittanut sua, se oli vaan viittaus siihen kun täälläkin porukka on narissut noista härveleistä. Olisi pitänyt alunperin kirjottaa selkeämmin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Yleensä kun pelailen, ei se yksi henkilö voita sitä koko matsia, vaan se riippuu kaikkien yhteisestä panoksesta.

Enpä tiedä tarkoititko tolla toisen kappaleen tekstillä juuri mua, mutta mielestäni kyllä selitin aiiika hyvin tos tokas videossa kuinka mun liikkeet on ennalta harkittuja ja muutenki teen ne liikkeet sen puolesta että tiimi voittaa. Näin ollen en pelaa pelkästään tappojen vuoks. Sitäpaitsi mielestäni sellanen video ei opeta niin paljon mis cappaan PELKÄSTÄÄN lippuja ja pelaan jonku 13-20. Ensinnäki se ei oo mun tyyli ja toiseks, en tiiä hyötyykö siitä tiimi mitenkään jos meen kuolemaan jatkuvasti jonnekki vihujen bee lipulle. Se on eri asia jos saa puolustavaa tukee tiimiltä, mutta juuri siinä ton mun toisen videon pointti oli. Minä olen se puolustava tuki, en cappaa liikaa, mut pidän omien selän ja vihut spawnissaan, joten jos cappaan lippui sillee et omat puolustaa, on aivan sama asia ku et omat cappaa lippui ja mä puolustan, eikö?

Sinunlaisia pelaajia on tosi paljon ja tiukasssa pelissä en halua tuollaisia omalle puolelleni. Minä yritän voittaa viimeiseen asti (joskus publalla ei vain pysty, kun tiimissä on loput seeproja), myös silloin jos pitää ottaa 3. lippu hetkeksi, jotta voitto on mahdollinen. Oletan sinun lopettavan yritämisen, jos 2 lippua ei riitä voittamiseen?

Otahan videolle peli mikä päättyy vaikka 198-200, niin nähdään miten pelaat, tulee kertomaan paljon enemmän kuin tuollainen spawn raiskaus. Tietenkin jos aina voitat vastaavilla numeroilla, niin sitten haluan sinut aina omaan tiimiini.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sinunlaisia pelaajia on tosi paljon ja tiukasssa pelissä en halua tuollaisia omalle puolelleni. Minä yritän voittaa viimeiseen asti (joskus publalla ei vain pysty, kun tiimissä on loput seeproja), myös silloin jos pitää ottaa 3. lippu hetkeksi, jotta voitto on mahdollinen. Oletan sinun lopettavan yritämisen, jos 2 lippua ei riitä voittamiseen?

Otahan videolle peli mikä päättyy vaikka 198-200, niin nähdään miten pelaat, tulee kertomaan paljon enemmän kuin tuollainen spawn raiskaus. Tietenkin jos aina voitat vastaavilla numeroilla, niin sitten haluan sinut aina omaan tiimiini.

Mmm, siis sanoin kyl että hyvän pelaajan huomaa siitä että se osaa suhtautuu tilanteeseen ku tilanteeseen, joka tarkottaa myös osalta sitä, että jos on ottamassa pataa niin pitää osaa ottaa "tilanne haltuun". Näin ollen jos otetaan turpaan vaikka 100-170, niin kyllähän siinä hetki pitää dominoida. Sanoin että ei saa dominoida, niin tarkotin lähinnä jos ei ole hätää.
Sitäpaitsi toi pelityyli mitä käytin tossa matsissa on yks parhaimmist esimerkeist miten voi vihollisten peliä häiritä. Jos se on sun mielestä "halpa" taktiikka, niin se on sun mielipide, mutta mä kyllä teen parhaani ja yleensä kaikkeni et tiimi voittaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Propsit sulle ku jaksat näitä kommentoituja videoita tehdä ja laittaa esille. Mitä tulee tohon pelityyliin, niin on mielestäni viisasta pelaamista (kunhan tiimi on tasapainoinen ja myös lippu-ukkoja löytyy). Liian usein tulee vastaan pelejä, joissa koko tiimi juoksee lipulta toiselle. Tämä jos joku aiheuttaa sitä sekavaa peliä ja tilanne on kaikkea muuta kuin hallussa. Hyviä pointteja ja perusteluja esitit. On hyvä muistaa että tyylejä on yhtä monta, kuin pelaajia.

Uusia videoita odotellessa..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mmm, siis sanoin kyl että hyvän pelaajan huomaa siitä että se osaa suhtautuu tilanteeseen ku tilanteeseen, joka tarkottaa myös osalta sitä, että jos on ottamassa pataa niin pitää osaa ottaa "tilanne haltuun". Näin ollen jos otetaan turpaan vaikka 100-170, niin kyllähän siinä hetki pitää dominoida. Sanoin että ei saa dominoida, niin tarkotin lähinnä jos ei ole hätää.
Sitäpaitsi toi pelityyli mitä käytin tossa matsissa on yks parhaimmist esimerkeist miten voi vihollisten peliä häiritä. Jos se on sun mielestä "halpa" taktiikka, niin se on sun mielipide, mutta mä kyllä teen parhaani ja yleensä kaikkeni et tiimi voittaa.

Ei muuta kun videota kehiin, niin nähdään miten pelaat.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kunhan oma kdr pysyy kuosissa teen kaikkeni tiimin puolesta :cool:

Hyviä noi sun vidit ja tolla sun pelityylillä viedään aika usein publalla matsit, kunhan tiimitoverit edes vähän tajuaa jotakin. Yksin tosisaan on domia turha koittaa voittaa. Jos aiot tehdä vielä domi videjä niin tee yksi jossa sulla smg + maraton ja oot se kuka lähtee heti matsin alussa B:lle ja yrität puolustaa ite B:tä koko ajan.

Mielellään näkisin jotain hyviä SD vääntöjä.:)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Yks opetusvideo mille ois tilausta on ehdottomasti Demolition-Estate. On nimittäin osaavaa porukkaa vastaan suhteellisen haastava toi hyökkäys. ;) Ihan mukava kun jaksat RaitzeR tehdä näitä tutoriaaleja, yritä myös valottaa sitä paskasen työn tekemistä. Esim. kuinka selvitä Highrisen resparaiskauksesta. :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Paras tyyli vallata lippuja on se, et menee odottaa lipun viereen joitain "selostuksia". Eli jos vaikka joku saa harrierin tai joku toinen rupee valtaa lippua. Sit se on aika taktista, että kerää killstreakkeja ja säästää ne lipun ryöstöön. Koska silloin vastustajat ei kuule, et rupeet valtaa lippua. Yleensä jos rupeet valtaa, ku on ihan hiljaista, niin kuolet johonkin kaukaa heitettyyn naattiin, tai johonkin lähellä olevaan kämpperiin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Paras tyyli vallata lippuja on se, et menee odottaa lipun viereen joitain "selostuksia". Eli jos vaikka joku saa harrierin tai joku toinen rupee valtaa lippua. Sit se on aika taktista, että kerää killstreakkeja ja säästää ne lipun ryöstöön. Koska silloin vastustajat ei kuule, et rupeet valtaa lippua. Yleensä jos rupeet valtaa, ku on ihan hiljaista, niin kuolet johonkin kaukaa heitettyyn naattiin, tai johonkin lähellä olevaan kämpperiin.

Tai yksi hyvä taktiikka on heittää smoke siihen flägille, sillä voittaa aikaa. Myös jos pari kaveria tulee auttamaan niin tulee paljolti nopeammin valtaus.
Domination/Demolition/S&D on kova sana partyssä pelatessa. Demolitioni on ihan mahdotonta jos ei ole pärtyä :)
 
Ylös Bottom