Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]
Jaahas jotkut sodan "sankarit" huorasivat nukea kaverin ja tactical insertionin avulla

Yksi aivopieru IW:ltä laittaa tuo TI tähän peliin, kuten myös One Man Army -perkki
Ei se hirveän vaikeaa ole huomata jos joku "huoraa" killstreakkeja kaverin kanssa sen ilotulitteen kanssa... ite ainakin jokasessa pelimuodossa kattelen välillä tilastoja ja yleensä katon, jos jollain "randomilla" on about 10-20 tappoa ja 0 kuolemaa, tai oma kuolee kokoajan samassa kohtaa(näkyy pääkallo), ja sama nimi ilmestyy sinne alas... tosi vaikeeta.
Ja mikä nyt One Man Armyssa ärsyttää? Pitäisikö pelistä ottaa n. 50% aseista ja perkeistä pois, että kaikki olisivat tyytyväisiä? Sitten valitetaan, miksei tässä ole enempää, onko tää näin yksinkertanen... onhan tossa se että "loputtomat" tuubit/kleikat/jne., mutta ei se nyt hirveesti haittaa jos jätkä saa laitettua 2 kleikkaa samaan aikaan... harmittaahan se jos tuubiin saa kokoajan kuteja, mut ehkä sit jos tietää et se venailee esim. et jostain ovesta tulee tyyppejä, kranaattia sisään vaan sinne tai kiertää tai tekee jotain muuta, kuin hyökkää taas samasta kohtaa ja kuolee tuubiin ja sitten tulee itkemään tänne, et voivoi kuinka mä taas kuolin viissataa kertaa tuubiin. Kyllä itseäkin ärsyttää toki muttei se nyt peliä kaada... tai elämää.
E: Kaikki valittaa "ylijumalaperk+aseseteistä", koittakaa itsekin valita sellaset perkit jotka pelaa toistensa kanssa...esim., mitä järkeä ottaa maraton+lightweight, jos aiot istua nurkassa pelin... saa niitä miettiä. Laittakaa stopping power, useimmiten ainakin sarjatuliaseella saa parilla kudilla jopa lonkalta ammuttua puukkoheebon joka ryntää sieltä nurkan takaa...
E2: Ihmiset, jotka valittaa kaikesta mahdollisesta... miettikää joskus, mitä TE voisitte tehdä estääksenne sen. Ottakaa joskus sellanen rojekti että mietitte vaikka 1min, että mitä nyt kannattaisi tehdä, ettei se saa tuubilla taas mua, tai sais puukotettua mua, pitäiskö munki ottaa lightweight ja juosta niitten selkään ja teloittaa ne, pitäiskö heittää tohon kleikka ja kattella tonne kun tonne ne nyt respaa...