Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Prestige Moden saa tason 70 jälkeen, ja sen valitsemalla menetät kaikki avatut aseet, perkit, challenget ym. ja rankki tippuu takaisin ykköseen. Vain tilastot, callsignit ja accoladet jäävät. Palkintona saat uuden arvomerkin, callsign-juttuja ja uusia challengeja. Eli tavallaan saat pelata koko MP.n uudestaan läpi. Prestige-tasoja on kymmenen.

jaa no se on hyvä että pelattaavaa riittää pitkään..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jaahas jotkut sodan "sankarit" huorasivat nukea kaverin ja tactical insertionin avulla:mad: Yksi aivopieru IW:ltä laittaa tuo TI tähän peliin, kuten myös One Man Army -perkki:rolleyes: Jooh, muutenkin matsit aika paskaa näin aamu(yö)stä, kun lähialueilta ei löydy oikeen pelaajia.


E: Sainpas joltain jenkiltä niin ihanan katkeraa vihapostia, kun tactical nuke piippasi Dominassa 103-197 tilanteessa :D Täytyy sanoa, että nyt kun tätä taktiikkaa on vähän oppinut, niin on oikein mukava game mode tuo Domination. Sitä ja TDM tulee yleensä aina pelattua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eilen tuli sitten hankittua se Danger close Pro ihan sen xp:een takia. Ja Terminalissa GW TDM ja ihan kivat statsit tuli GL ja thumbberinkaa. Ja pelin loputtua siellä kärjessä olin statseilla 45-15 ryssimisellä ja pienel kämpilläkin.. Voin kuvitella paljo vastustajia vitutti, ku vetelin melkein pelkäl tuubinkanssa. Mutta ei voi mitään oli pakko tehä se challenge ;/

Takas pelaamaan :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Muutenkin pelit menivät tänään loistavasti ja tulihan tuossa joku aika sitten pyöritettyä Ahmaa, quassimoa ja kumppaneita... :D (ainakin melkein...)
Joo kyllä sulla kulki peli ihailtavan (ärsyttävän) hyvin. Meillä oli alkuillasta ihan läpijuoksu pelejä, mut kun nyypät vaihtu pois ja tilalle tulit sinä, kivnot ja jotain random pelaajia suomesta ja norjasta niin alko olee sodan tuntua. Yhessä mapissa jopa meidät nuketettiin mikä on todella harvinaista. Toi ground war on aika vaikea pelimuoto loppujen lopuksi kun vihollinen saa revittyä rintamalinjat hajalle. Siinä joutuu sen jälkeen juoksee lippujen perässä aika paljon ja tuloksena on kaaos. Hyvät pelit oli, gg ja wp. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei noissa model-haulikoissa ja commando-puukoissa ole mitään muuta vikaa, mutta minusta on pelintekijöiden epäonnistuminen, jos näin paljon kaikkea erilaisia asekompo-perkki-hilavitkutin määriä sisältävässä pelissä, on kaksi noin ylivoimaista pelitaktiikkaa.
Tottakai sä voit varoa puukko/modeli miehiä, mutta se on aika vaikeaa vaikka Favelan kujilla.

Jos siellä toisella puolella on useampi kilometriveitsimies niin mene johonkin aukion nurkkaan istumaan HBS:n kanssa. Se kyrsii puukkomiestä rajatta.
Itseltä katosi tosiaankin kokonaan kiinnostus tähän peliin juurikin noiden kahden jumala-perkkikombon takia. Kolmeen viikkoon ei ole levy käynyt konsolissa.
Onneksi on muitakin vaihtoehtoja kohta kun haluaa pelata shoottereita :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jaahas jotkut sodan "sankarit" huorasivat nukea kaverin ja tactical insertionin avulla:mad: Yksi aivopieru IW:ltä laittaa tuo TI tähän peliin, kuten myös One Man Army -perkki:rolleyes:

Ei se hirveän vaikeaa ole huomata jos joku "huoraa" killstreakkeja kaverin kanssa sen ilotulitteen kanssa... ite ainakin jokasessa pelimuodossa kattelen välillä tilastoja ja yleensä katon, jos jollain "randomilla" on about 10-20 tappoa ja 0 kuolemaa, tai oma kuolee kokoajan samassa kohtaa(näkyy pääkallo), ja sama nimi ilmestyy sinne alas... tosi vaikeeta.
Ja mikä nyt One Man Armyssa ärsyttää? Pitäisikö pelistä ottaa n. 50% aseista ja perkeistä pois, että kaikki olisivat tyytyväisiä? Sitten valitetaan, miksei tässä ole enempää, onko tää näin yksinkertanen... onhan tossa se että "loputtomat" tuubit/kleikat/jne., mutta ei se nyt hirveesti haittaa jos jätkä saa laitettua 2 kleikkaa samaan aikaan... harmittaahan se jos tuubiin saa kokoajan kuteja, mut ehkä sit jos tietää et se venailee esim. et jostain ovesta tulee tyyppejä, kranaattia sisään vaan sinne tai kiertää tai tekee jotain muuta, kuin hyökkää taas samasta kohtaa ja kuolee tuubiin ja sitten tulee itkemään tänne, et voivoi kuinka mä taas kuolin viissataa kertaa tuubiin. Kyllä itseäkin ärsyttää toki muttei se nyt peliä kaada... tai elämää.

E: Kaikki valittaa "ylijumalaperk+aseseteistä", koittakaa itsekin valita sellaset perkit jotka pelaa toistensa kanssa...esim., mitä järkeä ottaa maraton+lightweight, jos aiot istua nurkassa pelin... saa niitä miettiä. Laittakaa stopping power, useimmiten ainakin sarjatuliaseella saa parilla kudilla jopa lonkalta ammuttua puukkoheebon joka ryntää sieltä nurkan takaa...

E2: Ihmiset, jotka valittaa kaikesta mahdollisesta... miettikää joskus, mitä TE voisitte tehdä estääksenne sen. Ottakaa joskus sellanen rojekti että mietitte vaikka 1min, että mitä nyt kannattaisi tehdä, ettei se saa tuubilla taas mua, tai sais puukotettua mua, pitäiskö munki ottaa lightweight ja juosta niitten selkään ja teloittaa ne, pitäiskö heittää tohon kleikka ja kattella tonne kun tonne ne nyt respaa...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tossa nukessa vois olla joku lukko, että pitää tiputtaa vähintään 5 eri tyyppiä. Sillä estettäisiin helposti kahden pässin spedeilyt.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Taidolla sekä peliälyllä voi olla jotain tekemistä tämän kanssa.
Vihjailetko jotain?? :D
Joo no pakko kai se on myöntää että omassa pelityylissäni on tai ainakin oli vikaa... Liian rushimalla menin ja siinä kai se vika sitte on/oli.. Lisäksi ei mulla nyt niin heikosti joka ikisessä pelissä mennyt..


Joo kyllä sulla kulki peli ihailtavan (ärsyttävän) hyvin. Meillä oli alkuillasta ihan läpijuoksu pelejä, mut kun nyypät vaihtu pois ja tilalle tulit sinä, kivnot ja jotain random pelaajia suomesta ja norjasta niin alko olee sodan tuntua. Yhessä mapissa jopa meidät nuketettiin mikä on todella harvinaista. Toi ground war on aika vaikea pelimuoto loppujen lopuksi kun vihollinen saa revittyä rintamalinjat hajalle. Siinä joutuu sen jälkeen juoksee lippujen perässä aika paljon ja tuloksena on kaaos. Hyvät pelit oli, gg ja wp. :)

Joo no olikohan se eka matsi teitä vastaan Afghanissa niin siinä meitä vietiin kyllä kuin vierasta sikaa... Mutta ite tykkään pelata ns. "kovempia" vastaan. Siinä kehittyy taidot ja joutuu enemmän olla hereillä. ;) Hauskaa oli ja pitää tulla jatkossakin "kuokkimaan" teijän peleihin... :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Se vain on niin typerä, mulla on eka rynkky, *BIM* nyt mulla on Mini-Uzi *BIM* nyt mulla on GL, *BIM* nyt loppu ammukset *BIM* nyt ne on täydet... ZAJAJAJAJAJAJA Magicmagic!

Peli on Modern Warfare. Tämähän on siis nimestä päätellen jo modernia sotaa, joten omasta mielestä ainakin sopii hyvin "teemaan", vaikken suosikaan tuota...
Ainoastaan toi, että GL pitäisi mennä ykkösperkin päälle, niin olis hyvä. Muuta valitettavaa itellä ei ole tuubista+One Man Armysta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei se oneman ole kyllä mitenkään erityisen hyvä, koska siinä menettää singon. Ainakaan itse en ole löytänyt tolle perkille mitään järkevää käyttöä demo tai domination muodoissa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei se oneman ole kyllä mitenkään erityisen hyvä, koska siinä menettää singon. Ainakaan itse en ole löytänyt tolle perkille mitään järkevää käyttöä demo tai domination muodoissa.

Menettää singon? Eihän tässä pelissä edes ole sinkoa. Itse en vielä kertakaan tota one man armya koittanut mutta kaipa sitä pitää testata jos vaikka kehittäisi prolle.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Menettää singon? Eihän tässä pelissä edes ole sinkoa. Itse en vielä kertakaan tota one man armya koittanut mutta kaipa sitä pitää testata jos vaikka kehittäisi prolle.

AT4 tai RPG7 ? Toki siinä menee myös kaikki muut secondary luokan aseet, mutta omalla kohdalla noiden kahden menetys haittaa eniten.

Joku näköjään kerkesikin aikaisemmin :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Prestige Moden saa tason 70 jälkeen, ja sen valitsemalla menetät kaikki avatut aseet, perkit, challenget ym. ja rankki tippuu takaisin ykköseen. Vain tilastot, callsignit ja accoladet jäävät. Palkintona saat uuden arvomerkin, callsign-juttuja ja uusia challengeja. Eli tavallaan saat pelata koko MP.n uudestaan läpi. Prestige-tasoja on kymmenen.

Lisätääs vielä että classipaikkojakin tulee lisää
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Se vain on niin typerä, mulla on eka rynkky, *BIM* nyt mulla on Mini-Uzi *BIM* nyt mulla on GL, *BIM* nyt loppu ammukset *BIM* nyt ne on täydet... ZAJAJAJAJAJAJA Magicmagic!

Tiesiksä et on olemassa reppuja. Arvelen et aika moni sotilas kantaa jotain laukkua mukana. Tossa sillä on noin 5 aseen varasto sen bägin sisällä. Se ei oo taikaa.

Kannattaa kokeilla tota one armya, koska se on yks taktisimmista perkeistä koko pelissä. Etenkin S&D:ssä. Mulle siitä on tullut vakio perkki ninjan lisäksi.

Se on aika kummallista, että esim. barretti kädessä sälli juoksee yhtä lujaa kuin uzi kädessä. Sen takia käytän juoksu classissa m21 pääaseena ja ammun sillä jos vastustaja on liian kaukana. Sen classin nimi on "Plant" :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tiesiksä et on olemassa reppuja. Arvelen et aika moni sotilas kantaa jotain laukkua mukana. Tossa sillä on noin 5 aseen varasto sen bägin sisällä. Se ei oo taikaa.

Erittäin huono, perkkikin on täys naurettavuus. En tajua mikä aivopieru tämän keksijällä on käynyt.

Edes arska ei kanna viittä täyttä settiä aseita. 4 korkeintaan ja yks niistä barretti.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Erittäin huono, perkkikin on täys naurettavuus. En tajua mikä aivopieru tämän keksijällä on käynyt.

Edes arska ei kanna viittä täyttä settiä aseita. 4 korkeintaan ja yks niistä barretti.
Tää on peli ei sotasimulaatio sanoi muuan viisas mies. Ei todellakaan realistisuuden huippu.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hei, nyt mä hokasin, nää valittajat on niitä, jotka pärjäs nelosessa tosi hyvin ja nyt niitä ketuttaa tooooooooosi paljon, että ne ei ookkaan ainoita pelipelaajia, jotka pärjäävät, eikä pysty elämään sen tosiseikan kanssa, että peli ei tue entisiä "pro"pelaajia yhtä paljon ;):rolleyes::D
 
Ylös Bottom