Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ainahan noin on ollu että saa vaan kehua. Eli jos luet säännöt sielìä jostain rivien välistä löytyy toi että ei saa negatiivista palautetta olla
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hei, nyt mä hokasin, nää valittajat on niitä, jotka pärjäs nelosessa tosi hyvin ja nyt niitä ketuttaa tooooooooosi paljon, että ne ei ookkaan ainoita pelipelaajia, jotka pärjäävät, eikä pysty elämään sen tosiseikan kanssa, että peli ei tue entisiä "pro"pelaajia yhtä paljon ;):rolleyes::D

Nyt alkaa taas oleen täällä jotain luettavaakin mutta pari sivua sitten oli kyllä pisimpiä näkemiäni itkuvirsiä putkeen monta sivua.

Osuit Timppa naulankantaan ainakin minun kohdalla. Pelaaminen jäi tossa muutama viikko sitten ja olo on varsin vapautunut (lue:nauttii nyt muista peleistä). Ei mitään ongelmia myöntää sitä, etten tosiaankaan osaa tätä MW2:sta. MW1:stä ainakin luulin osaavani pelata joten se tuntui palkitsevalta. Tässä kakkosessa on vaikka mitä siistiä hässäkkää ja kommervenkkiä joista puhuminen olisi ykkösen mahtihetkinä saanut kenet tahansa kuolaamaan. No nyt ne on täällä ja vihu käyttää niitä päin näköä joten paskojahan ne on.

Ennen sitä löysi lähes aina itsensä matsin kärkikastista. Ei enää. Se suola... ...se oli voitto:(. Kehotan myös muita harkitsemaan sitä, että josko odotukset peliä kohtaan eivät vesittyneet, vaan odotukset omaa pärjäämistä kohtaa.


Ja juu. Saa valittaakkin. Eihän mikään täydellistä ole. Kunhan muistaa vetää sen rajan sinne jonnekkin. Itselläni raja meni maalitauluna olemisen ja "muka" pärjäämisen välissä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt alkaa taas oleen täällä jotain luettavaakin mutta pari sivua sitten oli kyllä pisimpiä näkemiäni itkuvirsiä putkeen monta sivua.

Osuit Timppa naulankantaan ainakin minun kohdalla. Pelaaminen jäi tossa muutama viikko sitten ja olo on varsin vapautunut (lue:nauttii nyt muista peleistä). Ei mitään ongelmia myöntää sitä, etten tosiaankaan osaa tätä MW2:sta. MW1:stä ainakin luulin osaavani pelata joten se tuntui palkitsevalta. Tässä kakkosessa on vaikka mitä siistiä hässäkkää ja kommervenkkiä joista puhuminen olisi ykkösen mahtihetkinä saanut kenet tahansa kuolaamaan. No nyt ne on täällä ja vihu käyttää niitä päin näköä joten paskojahan ne on.

Ennen sitä löysi lähes aina itsensä matsin kärkikastista. Ei enää. Se suola... ...se oli voitto:(. Kehotan myös muita harkitsemaan sitä, että josko odotukset peliä kohtaan eivät vesittyneet, vaan odotukset omaa pärjäämistä kohtaa.


Ja juu. Saa valittaakkin. Eihän mikään täydellistä ole. Kunhan muistaa vetää sen rajan sinne jonnekkin. Itselläni raja meni maalitauluna olemisen ja "muka" pärjäämisen välissä.


itellä tuli oikeestaan ihan sama fiilis... antaa niiden tehdä peli rauhassa jokka sen on osannu jo 6 vuotta, jos tehdää peli pelaajien ohjeita noudattaen niin tottakai siinä on kaikkee üüberii shaissee ihan tajuttomasti ja samalla pelin tarkoitus katoaa... oikeestaan ku oon pelannu magia täs pari päivää ni se yksinkertaisuus tuntuu vaa paremmalta. ase kätee ja sotiin. ei kaiken maailman yliluonnollisia voimia sinne välii. toivottavasti battlefield ja mag näyttää et miten ne pelit oikeen tehdää ja polkee mw2sen suohon;)
 
Yhteysongelma

Elikkä, oisko kellää tietoo mikä on ?

Eli tänään aikasemmin päivällä toimi ihan normaalisti, connectas servuu ja sillee, nyt äsken kun yritin nii jää vain jumittaan siihe "connecting to matchmaking server" , oisiko ideoita mikä mahtaa mättää, kun kuitenkin muut ps3 nettipelit toimivat normaalisti??

Pikaista apua, kiitos!:mad:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eli tänään aikasemmin päivällä toimi ihan normaalisti, connectas servuu ja sillee, nyt äsken kun yritin nii jää vain jumittaan siihe "connecting to matchmaking server" , oisiko ideoita mikä mahtaa mättää, kun kuitenkin muut ps3 nettipelit toimivat normaalisti??

huoltokatko kenties...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itse heitin "vanhoilliset" aatteeni romukoppaan ja nykyään tuubitan surutta. RPG on myös loistava nyyppälisä tuubin rinnalle. Ei tunnu suurinta osaa MW2:n pelaajakunnasta kiinnostavan pelata herrasmiessännöillä, joten päätin itsekkin luopua niistä publalla pelatessa. Käytetään sitten kaikkia pelin antamia mahdollisuuksia tappaa vastustaja. Paria aseyhdistelmää ei luonteeni ole kuitenkaan pystynyt vielä sulattamaan, mutta katsotaan jos niihinkin joskus pystyisin tutustumaan lähemmin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sama homma kun Juhakolla. Mulla on nykyään yks luokka publalla puhtaasti sitä varten etten anna aseissa tasoitusta vihulle. Ensin katellaan tuleeko tuubia ja jos tulee niin annan samalla mitalla. Javelin on erityisen ihana vempain. I love it a lot!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sama homma kun Juhakolla. Mulla on nykyään yks luokka publalla puhtaasti sitä varten etten anna aseissa tasoitusta vihulle. Ensin katellaan tuleeko tuubia ja jos tulee niin annan samalla mitalla. Javelin on erityisen ihana vempain. I love it a lot!

Hyi teitä, mä otan sen UMPin esiin publalla siinä vaiheessa jos vastustaja alkaa noboilee ja jos se ei auta niin sit alkaa *it*ttaa. :cool:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Toimiikos muilla nettipeli tällä hetkellä? Itselläni jää vaan junnaamaan "connecting to matcmaking server" kohtaan..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko kellään tuota prestige editionia? Ajattelin vaan kysellä onko se pimeäkiikari mistään kotoisin?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko kellään tuota prestige editionia? Ajattelin vaan kysellä onko se pimeäkiikari mistään kotoisin?

Lue ketjun aikasempia viestejä niin huomaat että kysessä on pelkkä ylihintainen koriste.

PS. noi valmistetaan kiinassa lelutehtaalla. :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Lue ketjun aikasempia viestejä niin huomaat että kysessä on pelkkä ylihintainen koriste.

PS. noi valmistetaan kiinassa lelutehtaalla. :p

Kiitti vihjeestä. Niin vähän arvelinkin.
Haku ei jostain syystä löytänyt noita eikä oma hakuammuntanikaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuli taas harvinaisen ärsyttävä matsi.
Kenttänä oli Karachi, ja pelimuotona Domination.
Vastustaja oli täynnä noobituubi, HBS, care package marathon lightweight juoksijoita + commando, ja ne oli kämppijöitä.
Tulihan siitä helppo voitto, kun harva uskalsi vallata lippuja, mutta jos joku välillä kävi hakemassa jonkun, niin takaisin saaminen oli tuskaa, kun kaikilla lipuilla oli oma pieni "ryhmä" ja sitten sieltä juostaan, toobitetaan tai heitetään parikymmentä karanaattia selkään.:mad:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuli taas harvinaisen ärsyttävä matsi.
Kenttänä oli Karachi, ja pelimuotona Domination.
Vastustaja oli täynnä noobituubi, HBS, care package marathon lightweight juoksijoita + commando, ja ne oli kämppijöitä.
Tulihan siitä helppo voitto, kun harva uskalsi vallata lippuja, mutta jos joku välillä kävi hakemassa jonkun, niin takaisin saaminen oli tuskaa, kun kaikilla lipuilla oli oma pieni "ryhmä" ja sitten sieltä juostaan, toobitetaan tai heitetään parikymmentä karanaattia selkään.:mad:

mites tuo marathon lightweight juoksija teksti sopii kämppimiseen?

ja mitä väliä jos kaverit pelaa noil.nauti siitä että voitto irtoo helposti.sitähän tässä pelissä haetaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

*valitusta helposta voitosta ja vastustajien kaikista mahdollisisista ominaisuuksista*

Antaisitko ite vastustajan juosta vaan karkuun, sen takia että ne dominoi sun joukkuetta ja pitää kaikkia lippuja? Ajattelisit joskus mitä ITSE tekisit siinä tilanteessa. Olisit varmaan:
"jee, toi on hyvä tyyppi ku ei ampunu mua, no enpä heitä tällä kertaa semtexillä sitä päähän. annetaan sen mennä istumaan tonne tai siis kämppimään lipulle ku sil on marathon ja lightweight, voi hitsit ku nyt ärsyttää ku noi pystyyy juoksee!! ja sit ne viel kämppää. mitähän seuraavaks, koht ne varmaa liikkuu sopivaan tahtiin niikun mä haluun."?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Täytyy itsekin nyt vastata, kun tätä varten tuli rekisteröidyttyä..
Ihan ok pelihän tämä on, ainoastaan nämä tuubianterot on negatiivista, mutta niistäkin pääsee nopeasti eroon. Parissa pelissä olen ottanut omaksi missiokseni tappaa tuubittelijat :)
Nyt peli alkaa maisua kun oppi pelaamaan (n. kaksi päivää online) ja sain tuon M21 EBR:n, sillä on namu tiputella pelaajia! Nyt siis level 56 menossa. K/D varmasti kaikista huonoin, mutta en todellakaan sitä katsele, vaikka välillä pelejä voitankin.

PS. Onkohan Esmoker forumilaisia? Tuli vastaan parin suomalaisen kanssa Wastelandissa, (SD:tä taidettiin pelata?)... Äijjillä kunnon sotasuunnitelmat, mutta en ehtinyt kuulla kuin sen että "Certifier tietää nyt mitä me meinataan tehä jos menee vastapuolelle.." No, kuulin tuon verran ja jouduin norskejen huutoälämölö puolelle. Hävittiin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuli juuri tapettua 5 vastustajaa yhdellä C4:llä!
Favelassa domination ja juoksin lightweightillä C-lipulle ja tiputin katolta c4:n kaikkien niskaan. Hieno tunne!:D
 
Ylös Bottom