Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mahtaakohan MW2:een olla tulossa uusia missioita ja karttoja (huhuja, tietoa)?

Oon pelaillu co-opia kaverin kanssa ja alkaa olemaan missiot täytetty... ehkä mielummin ottais uusia missioita kuin koittais vetää kaikki läpi veteraanina.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

mites tuo marathon lightweight juoksija teksti sopii kämppimiseen?

ja mitä väliä jos kaverit pelaa noil.nauti siitä että voitto irtoo helposti.sitähän tässä pelissä haetaan.

Se pikajuoksu sopii kämppimiseen siten, että sieltä kämpistä lähti aina välillä joku juoksemaan valtaamaan lipun, ja puukottamaan porukkaa samaan aikaan, kun lopputiimi tukee tuubilla.

Ja eihän se voitto ärsytä, vaan se että yhtä hyvin voisin jättää ohjaimen sohvalle, ja katsoa tv:tä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ja eihän se voitto ärsytä, vaan se että yhtä hyvin voisin jättää ohjaimen sohvalle, ja katsoa tv:tä.

Joo hei siis toihan on oikeasti loistava idea, mielestäni kaikki jotka jatkuvasti vain valittavat ja valittavat tästä pelistä, niin voisi jättää pelin hyllyyn tai myydä/vaihtaa se ja alkaisivat katsomaan televisiota. Tätä ikuista ruinaamista sun muuta kun ei enään jaksa lukea. Ei teitä kukaan pakota tätä peliä pelaamaan, varsinkin, jos se tuottaa niitä harmaita hiuksia joka pelikerta :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Antaisitko ite vastustajan juosta vaan karkuun, sen takia että ne dominoi sun joukkuetta ja pitää kaikkia lippuja? Ajattelisit joskus mitä ITSE tekisit siinä tilanteessa. Olisit varmaan:
"jee, toi on hyvä tyyppi ku ei ampunu mua, no enpä heitä tällä kertaa semtexillä sitä päähän. annetaan sen mennä istumaan tonne tai siis kämppimään lipulle ku sil on marathon ja lightweight, voi hitsit ku nyt ärsyttää ku noi pystyyy juoksee!! ja sit ne viel kämppää. mitähän seuraavaks, koht ne varmaa liikkuu sopivaan tahtiin niikun mä haluun."?

Vaikka vaikuttaakin provolta, niin vastatataan silti.

Ei noi edellä mainitut asiat yleensä ärsytä mua, mutta kun pelitilanteessa ilmiselvästi näki, kuinka vastustajat keräsi tappoja. Dominationissa tarkoituksena on vallata lippuja. Tämä oli viestin tarkoitus.

Ja oikeasti: Valitusta helposta voitosta.
En mä siitä voitosta valittanu, vaan vastustajan passiivisuudesta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo hei siis toihan on oikeasti loistava idea, mielestäni kaikki jotka jatkuvasti vain valittavat ja valittavat tästä pelistä, niin voisi jättää pelin hyllyyn tai myydä/vaihtaa se ja alkaisivat katsomaan televisiota. Tätä ikuista ruinaamista sun muuta kun ei enään jaksa lukea. Ei teitä kukaan pakota tätä peliä pelaamaan, varsinkin, jos se tuottaa niitä harmaita hiuksia joka pelikerta :rolleyes:

Taas vaivaudun vastaamaan, koska en halua itsestäni jäävän väärää kuvaa.
Mielestäni peli on MAHTAVA:D Kun olen tämän yhden ainoan kerran valittanut, huom. vastustajista en pelistä, niin pyydän anteeksi, jos tämä on loukannut/ärsyttänyt jotakuta.
Jos tämä ei vielä tarpeeksi jollekkin, niin voi sitä itse miettiä, koska tästä aiheesta en enää aio keskustella.

Ja jottei mene täysin OT:ksi, niin äsken tuli pelattua taas kerran hyvä matsi. Oli tiukka Domination Quarryssä. Loppunumeroiksi taisi tulla 196-200, joten aika tiukkaa oli.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

K/D ration nostamisessa,kämppimises ei sinänsä ole mitään pahaa,kunhan ihmiset tajuaisi että sitä varten peliin on suunniteltu TDM,free for all ja muita pelimuotoja,missä tapot ratkaisee:)

täytyy vielä mainita pelaaja nimimerkillä URHO ja antaa kiitos kovasta yrittämisestä. Kaikki muut vastustajalta lähti pois ja tää kaveri yksin pelas erän loppuun ja yritti lippuja ottaa kuutta pelaajaa vastaan. Siinä on sitä todellista yrittämistä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

K/D ration nostamisessa,kämppimises ei sinänsä ole mitään pahaa,kunhan ihmiset tajuaisi että sitä varten peliin on suunniteltu TDM,free for all ja muita pelimuotoja,missä tapot ratkaisee:)
Totta! Mielestäni koko K/D ration voisi ottaa pois pelistä, lisää vaan kämppimistä.. Ja IW:n ratkaisu kamppimiseen= Tactical Nuke :confused: Miksi koko nuke on pitänyt laittaa peliin, kämpittäisiin paljon vähemmän ilman sitä.. I think :mad:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Totta! Mielestäni koko K/D ration voisi ottaa pois pelistä, lisää vaan kämppimistä.. Ja IW:n ratkaisu kamppimiseen= Tactical Nuke :confused: Miksi koko nuke on pitänyt laittaa peliin, kämpittäisiin paljon vähemmän ilman sitä.. I think :mad:

Varmaan pojat istuneet jossain palaverissa ja joku kysellyt kuinka liittää nuke monin pelin it's awsum. Joku heittää "how about tactial nuke killstreak", "Yeah that would be so cool, like get big killstreak and BOOM blow every1 like dead nd stuff and win game","DOOOD! Thats so cOOL!" "YH wicked thats awsum", "Yh lets put it in to the game its will be like the best thing in history of life"... ja siitä se idea sitten lähti.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä se myös dominationissa huomattavasti helpottaa voiton saamista, jos viholliset kuolee paljon. Vaikka se tappaminen ei päätarkoitus olekaan niin on se erittäin tärkeässä sivuroolissa siinäkin pelimuodossa. Nuubituubi on dominationissa rautaa kun puolustaa lippuja. Ja tottakai danger close kakkosslotissa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

PS. Onkohan Esmoker forumilaisia? Tuli vastaan parin suomalaisen kanssa Wastelandissa, (SD:tä taidettiin pelata?)... Äijjillä kunnon sotasuunnitelmat, mutta en ehtinyt kuulla kuin sen että "Certifier tietää nyt mitä me meinataan tehä jos menee vastapuolelle.."

J Minä ja Esmo ainakin oltiin enny muista oliko muita mut mitäs siinä jos klaanilaisia ollaan ni kyllä sitä mikkiä kannattaa apuna käyttää.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

http://www.youtube.com/watch?v=mQnXgVDXNQQ&feature=sub

Muutamalle varmaan ihan tuttu juttu. :rolleyes:
Tosiaan, noi Joehandsomen videot on ihan makeita, myös Soadin ja Kornin pätkät on mukavia, jos tykkää erityisesti SnD riehumisesta...!

E: On niillä myös privasta, ainakin CoD4 videot ovat osa... MW2 privoja kun ei vielä ihan _hirveästi_ pelailla, kun suurin osa vetää prestigeä eteenpäin+pitäähän tästäkin opetella kaikki kikat...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Näitä lisää! Aika harvassa kunnon MW2 Montaget, ainut asia mikä tössä häiritsi oli Red dotit. :D En nyt parhaaksi sanoisi, Soadin ja Joehands0min videot on enemmän mun makuun. Kannattaa muuten tsekata tää samalla. YouTube - BEATs by JOE | MW2 S&D

On Soadilla ja Joella tosiaan ihan hyviä montageja, tapot tosin ovat PUBLALTA. Toki jos tiedät jonkun linkittämääni paremman pätkän jossa on loistava gameplay kunnon matseista ja hyvää editontia niin kerro :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuo montage oli kyllä hyvin tehty, mutta itse pelaajasta ei voi sanoa mtn. Ainakin näytti kuluttavan UMP.45sta paljon
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sain pelin eilen ja nyt on pelikellossa 4 ja puol tuntia. Oon 18levelinen. Mikä on hyvä ase alkuun,jolla saa helposti tappoja ja mitä killstreakeja kannattaa avata/käyttäää. loistava peli jossa tapahtuu paljon enemmän kuin nelosessa uusien killstreakien takia. Mapit ovat hyviä tässä lista: 1 paras 16. huonoin.

1.Terminal
2. Quarry
3. Sub Base
4. Skidrow
5. Karachi
6. Invasion
7. Afghan
8. Underpass
9. Rundown
10. Favela
11. Estate
12. Highrise
13. Scrapyard
14. Derail
15. Wasteland
16. Rust

Entäs mitkä mapit teidän mielestä on hyviä/huonoja
 
Ylös Bottom