Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sain pelin eilen ja nyt on pelikellossa 4 ja puol tuntia. Oon 18levelinen. Mikä on hyvä ase alkuun,jolla saa helposti tappoja ja mitä killstreakeja kannattaa avata/käyttäää. loistava peli jossa tapahtuu paljon enemmän kuin nelosessa uusien killstreakien takia. Mapit ovat hyviä tässä lista: 1 paras 16. huonoin.

Ota käyttöön UMP 45 tai intervention. Ja sambyy en kyllä tosiaan tiedä parempaa videota klaani matseista.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sain pelin eilen ja nyt on pelikellossa 4 ja puol tuntia. Oon 18levelinen. Mikä on hyvä ase alkuun,jolla saa helposti tappoja ja mitä killstreakeja kannattaa avata/käyttäää.

M4, SCAR ja UMP varmaankin ne helpoimmat ja toki kannattaa harjoitella käyttämään Interventionia, se on erittäin hyvä. Myös TAR kunhan aukeaa.
Care Packagea kannattaa alussa käyttää niin tutustuu eri kill streakkeihin ja kun on vähän kokemusta niin Predator (5), Harrier (7) ja Pave Low(9)/Chopper Gunner (11) on usein se tehokkain yhdistelmä.
Mutta pelaa niillä aseilla ja kill streakeilla mistä pidät eniten, niillä se yleensä sujuukin parhaiten.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sain pelin eilen ja nyt on pelikellossa 4 ja puol tuntia. Oon 18levelinen. Mikä on hyvä ase alkuun,jolla saa helposti tappoja ja mitä killstreakeja kannattaa avata/käyttää.

M4 on hyvä melkein miltä vain matkalta. MP5K toimii myös, jos liikut paljon ympäri mappia.

Killstreakeiksi kannattaa ottaa vaikka uav+counter uav/carepacket+predator. Toki jos pitkienkin putkien saaminen tuntuu helpolta niin predator+harrier+pavelow on myös hyvä setti.

Uavi toi tuntua hieman turhalta, mutta varsinkin heikommat pelaajat saa sillä hyvän bonuksen pisteisiin. Varsinkin hardlinen kanssa uavien keruu on todella helppoa erittäinkin huonoille pelaajille :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

on kyl pokkaa joillakin ihmisillä..

Sanotaan vaikka näin, mulla oli hieno emblemi ja sit menin peliin ja näin siel muutaman suomalaisen. Sit yks vaa rupes sanoo että jaa oot sä sitten menny cagee vai, sanoin et en nii sit sano jotain sekavaa ja uuestaan 5 min päästä mainitsi saman asian

miks ei jotkut vaan voi hyväksyä et on saanu esim jonkun emblemin ilman huijausta? Kateutta ilmassa varmaan jonkin verran..

Ja itse peliin, kuka idiootti on keksinyt et peliin laitetaan toiminto ''join game'' ?

Ärsyttävää menee pelaamaan ground waria nii jokku vetää siel nurkassa tactical insertion shittiä, ite menin keskeyttää homman ku ne teki sitä ja oli 24 tappoo sai kyl vielä yhden ja nuken just mua ennen

Laitoin kyl viestiä ja ei vastannut, kyseinen tyyppi oli lvl 55...

BTW onko kukaan testannu noita elevaattoreita? Aika mielenkiintosia ku ne oppii
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

on kyl pokkaa joillakin ihmisillä..
Ja itse peliin, kuka idiootti on keksinyt et peliin laitetaan toiminto ''join game'' ?

Loistava ominaisuus! Saa publa matseihin vähän eloa kun porukkaa alkaa joinimaan omilta friend listoilta, lisäksi MW2:sen "upean" pelaaja kunnan takia myös aika mukava ominaisuus kun näillä suomalaisillakin (vai pitäiskö sanoa varsinkin suomalaisilla) on tapana lähteä pelistä pois jo parin kuoleman tultua. :rolleyes: Onneksi välillä löytyy todellisia sankareita jotka taistelevat vaikka 7 vs 1 tilanteessa. :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Noi on kyllä niin naurettavia noi 6 v 1 tilanteet, jos oon ite siinä 6 jätkän joukossa nii totta helvetissä lähen, mitä järkee tossa on, mut jos oon toi yksin oleva niin YAY, se o hauskaa, tietenki vaa jos vie sillonki.

EVO, mikäs emblem on kyseessä?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

kolme parasta mappia on varmaan favella, terminal ja sub base. Ite en tykkää tuosta M4:stä, omasta mielestä aika tehoton. menin split screeniin ja otin M4:n. menin sen toisen ukon viereen ja päähän sai ampua 3kertaa, että kuoli :D Mutta parhaat aseet tuolla alussa on ump.45, scar-H, tar-21, Famas ja intervention. sitte myöhemmin sieltä tulee vielä M16 ja ihan lopussa AK47 tietty. taitaa olla kuitenkin yhtä hyvä kun famasi. M16 ehkä parempi rautatähtäin.

Killstreakeista sen verran, että kannattaa käyttää (jos et ihan huono oo) nii predator+harri+ pavelov. tai sitten pidät carea jos ei muuten hyviä killstreakkeja tule. :)

Jos S&D pelimuoto kiinnostaa, nii siinnä ite käytän uav, predator, harrier. Mutta uav, care/ countter uav ja predator on ihan hyvä setti kans.

eiköhä se siitä lähe.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Noi on kyllä niin naurettavia noi 6 v 1 tilanteet, jos oon ite siinä 6 jätkän joukossa nii totta helvetissä lähen, mitä järkee tossa on, mut jos oon toi yksin oleva niin YAY, se o hauskaa, tietenki vaa jos vie sillonki.

EVO, mikäs emblem on kyseessä?

no jos sitä kerta kysytään niin voin vastata en mä muuten ois vastannut ku kaikki ois ruvennu valittaa että taas sä lesoot noilla sun saavutuksillas

eli se 1000 tappoa ac:lla emblem eli se pyörivä cod nelosen kymppi prestige

BTW ihan sairaita killcameja tsiigatkaaYouTube - ZerkaaHD's Channel
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mikä tossa umpissa on niin mahtavaa ? Ite pidän sitä melkein huonoimpana smg luokan aseena. Tosin en käytä myöskään famasia tai m16 joten kait oma maku noiden aseiden suhteen on sitten vaan outo :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

no jos sitä kerta kysytään niin voin vastata en mä muuten ois vastannut ku kaikki ois ruvennu valittaa että taas sä lesoot noilla sun saavutuksillas

eli se 1000 tappoa ac:lla emblem eli se pyörivä cod nelosen kymppi prestige

BTW ihan sairaita killcameja tsiigatkaaYouTube - ZerkaaHD's Channel

Onkyl ollu tosi urpo suomalainen, jos on luullu et oot vetäny gagessa ne 1000 AC-130 tappoa. Pitäis vetää reilu 100 gage matsia. Mut kyl mä sit ymmärrän sen epäilykset, jos oot haxannu sinne 10 prestigelle. Et jos vedät sinne 10 prestige hax, niin mikset suoraan pistäisi kaikkia titlejä ja emblemejä, jos ei asioiden avaaminen kiinnosta. Mut jos et oo haxannyt, niin se toinen vaikuttaa urpolta, kun taas jos sä oot haxannyt sä vaikutat urpolta. ELI voisitko sanoa, että ootko haxannyt. Vähän sekavaa tekstii. LOL :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mikä tossa umpissa on niin mahtavaa ? Ite pidän sitä melkein huonoimpana smg luokan aseena. Tosin en käytä myöskään famasia tai m16 joten kait oma maku noiden aseiden suhteen on sitten vaan outo :)

Oletko tosissasi, että se on huonoin ase SMG-luokassa? Perustele, miten muut aseet ovat parempia. UMP kun sattuu olemaan niistä tehokkain, ja kyllähän se on muutenkin yksi tehokkaimmista aseista koko pelissä suhteessa sen tulinopeuteen, kannettavuuteen ja tarkkuuteen. Sillä pystyy vaikka kuinka kaukaa tiputtaa vastustajia muutamalla kudilla, välillä ainoostaan jos taivaalla UAV, ei sitä pakosti saa silencerin kanssa alas, jos se tuntuu kiertävän mappia toisellapuolella(aseen kantomatka ei riitä sinne taivaalle). Burst-aseet taitaa olla ainoita jotka voisivat pärjätä normitaitoselle UMPin käyttäjälle, jos sen famasin/m16:n hallitsee... Vector sopii ainoastaan lähitaisteluun, P90 on aika samanlainen kuin UMP, muttei yhtä tehokas, mini-uzikaan ei sovi hirveän pitkille matkoille, mp5k:lla jo helpompi ottaa UMPin tapaa kaukaa alas tyyppi... umpilla vaan se helppous vielä, että kun ampuu 1-2 kudin napautuksina, niin tähtäin ei liiku mihinkään, kun kauas ampuu -> paras siihen puuhaan smg-luokasta.
@EVO
väitän, vaikken ite mikään himosniputtaja olekaan, että pystyisin tohon, kun suurin osa noista näyttää käyttävän sleight of handia (pro), joka helpottaa sniputtamista aikalailla. alkaa jo käydä lähitaisteluaseesta vielä enemmän kuin ennen noi sniput.

E: Rikkaruoho... tarkoitatko, että kun joku on haxannut 10 prestigeen -> ei sun teorialla saisi käyttää titlejä+emblemeitä, joita ei "oikeasti ole" ansainnut? Pitäisi siis käyttää vaan niitä, joista tehnyt challenget+tarkistaa netistä, onko tehnyt tuon titlen ja tuon emblemin challengen, jotta saisi käyttää sitä? ...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Umppi on vain niin tehokas, liikut nopeasti, toimii melkeimpä sniperina, hyvä rautatähtäin. Pelin paras ase IMO.

Ja M16 käyttäjille vinkkiä, elikkä hologram pitää burstin pienemmässä supussa, kuin punapiste ja näin ollen on tarkempi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

mulla tuntuu toi eka prestige kestävä niin hel kauan et kuka kymmentä jaksaa pelaa.. joku jenkki laitto mulle viestii et jos autan jossain hommas en ymmärtäny missä ni ois antanu mulle 10prestigen milla tagilla haluan.. ***** en varmaan auta vaikka tilastot on täyttä p:tä mitä hyötyy siitä ees on et pelaa ton 10:nen? muutakun uusia callengeja ja jotain kuvii.. saako esimerkiks uusia aseita tai jotain..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

mulla tuntuu toi eka prestige kestävä niin hel kauan et kuka kymmentä jaksaa pelaa.. joku jenkki laitto mulle viestii et jos autan jossain hommas en ymmärtäny missä ni ois antanu mulle 10prestigen milla tagilla haluan.. ***** en varmaan auta vaikka tilastot on täyttä p:tä mitä hyötyy siitä ees on et pelaa ton 10:nen? muutakun uusia callengeja ja jotain kuvii.. saako esimerkiks uusia aseita tai jotain..

Et saa mitään muuta uutta kun titlejä ja emblejä, jos et jaksa sinne saakka pelata niin jää jollekkin prestigelle 70 leveliseksi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Oletko tosissasi, että se on huonoin ase SMG-luokassa? Perustele, miten muut aseet ovat parempia. UMP kun sattuu olemaan niistä tehokkain, ja kyllähän se on muutenkin yksi tehokkaimmista aseista koko pelissä suhteessa sen tulinopeuteen, kannettavuuteen ja tarkkuuteen. Sillä pystyy vaikka kuinka kaukaa tiputtaa vastustajia muutamalla kudilla, välillä ainoostaan jos taivaalla UAV, ei sitä pakosti saa silencerin kanssa alas, jos se tuntuu kiertävän mappia toisellapuolella(aseen kantomatka ei riitä sinne taivaalle). Burst-aseet taitaa olla ainoita jotka voisivat pärjätä normitaitoselle UMPin käyttäjälle, jos sen famasin/m16:n hallitsee... Vector sopii ainoastaan lähitaisteluun, P90 on aika samanlainen kuin UMP, muttei yhtä tehokas, mini-uzikaan ei sovi hirveän pitkille matkoille, mp5k:lla jo helpompi ottaa UMPin tapaa kaukaa alas tyyppi... umpilla vaan se helppous vielä, että kun ampuu 1-2 kudin napautuksina, niin tähtäin ei liiku mihinkään, kun kauas ampuu -> paras siihen puuhaan smg-luokasta.

E: Rikkaruoho... tarkoitatko, että kun joku on haxannut 10 prestigeen -> ei sun teorialla saisi käyttää titlejä+emblemeitä, joita ei "oikeasti ole" ansainnut? Pitäisi siis käyttää vaan niitä, joista tehnyt challenget+tarkistaa netistä, onko tehnyt tuon titlen ja tuon emblemin challengen, jotta saisi käyttää sitä? ...

Siis häh? Esim mini uzi on aivan samanlainen kuin ump mutta siinä on parempi tulinopeus... Pelatkaa hooceeta niin ei tarvitse valittaa että joku luotiase on liian ylivoimainen ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No ehkä mä oon ainut täällä, joka ei tykkää haxaamisestä. -_- Mun mielestä niille ei kuuluis antaa ees asetta, jotka on ladannu ittensä sinne 10 prestigelle. Enkä usko, että montaa kiinnostais, että jos on haxannu prestiget kaakkoon ja sit saa jonkun semi-harvinaisen emblem/titlen ja sit se sälli inttää; "siis tän mä sain ihan yksin, tätä mä en häxänny" Sama ku yks apina sano mulle cod4:sessa,
että "Ui vitsi, mä sain tänään uzin kultaiseksi, ja sen mp5:sen, joka mulla oli vikana, mä vedin ihan yksin. Tällä kertaa en menny gage matchia."

Mut mun mielestä, jos on haxannyt niin ei yhtään kuulu saada rispektiä keltään, jollain hienolla emblemillä. Mut ihan sama jos jotkut tykkää haxata. Toivottavasti EVO ei oo nyt haxannyt.


E: Itseasiassa Rust on ehkä yks hauskimpia maita, esim. silloin ku vetää privaa jossa 7 tyyppii vetää vaan heittoveitsillä ja interventioneilla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Siis häh? Esim mini uzi on aivan samanlainen kuin ump mutta siinä on parempi tulinopeus... Pelatkaa hooceeta niin ei tarvitse valittaa että joku luotiase on liian ylivoimainen ;)

Just. Eipä kai tossa valittamisesta ollut kyse? Joka tapauksessa UMP45 on ehdottomasti paras SMG luokan ase. Ette jopa sanoisi, että yllättävän tehokas. Tulee lonkalta ja poskelta kaatoa aika helposti.

 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Siis häh? Esim mini uzi on aivan samanlainen kuin ump mutta siinä on parempi tulinopeus... Pelatkaa hooceeta niin ei tarvitse valittaa että joku luotiase on liian ylivoimainen ;)

umpilla helpompi osua, ainakin omasta mielestä. Ei mua haittaa sinänsä se, että UMP on _hyvä_, mutta ihmetyttää kuinka jonkun mielestä se on huono ja haluisin siihen perustelut.
Ja pelaisin HC:ta varmaan enemmänkin, jossei siellä olis niin hemmetisti istujia. :/ Normimuodoissa kun ne ns kämpperit saa tapettua sitten helpommin, kun näkee killcamista jne.
En muuten ennen huomannut, et kun on "One Man Army" -perk, että repussa lukee "No Scope"... vai mikähän se oli.
Ja sinänsä HC on tylsä pelimuoto, kun siinä todellakaan ole paljoa väliä, minkä aseen ottaa; jokanen kun sattuu tappamaan niin nopiaan... se kuka on parhaiten suojassa, voittaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kait mulla on sitten vaan joku kirous ton ump kanssa :o Ite en saa sillä mitään aikaan. Tuntuu aina, että rekyyliä on liikaa tai ase vaan ampuu liian hitaasti.
Juoksen kylläkin ympäri kenttiä ja ammun vihollisia melko läheltä, joten tämä voi olla syy miksi suosin mp5k sekä vectoria enemmän :)

M4 taas tykkään hyvän teho/tarkkuus suhteen takia. Scar-H olisi muuten hyvä, mutta todella pieni lipas ei sovi omaan nappipohjaan tyyliin ;D Tämän takia käytänkin M4 pidennetyllä lippaalla.

Faktahan tosin on, ettei kaikki aseet sovi kaikille. Jotkut on puolijumalia m16 kanssa ja itse en saa sillä mitään erikoista aikaa :/
 
Ylös Bottom