Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ekassa viestissäni olin vielä suht noviisi koko fps konsoli multiplayer jutun kanssa, mutta nyt on sitten tullu tahkottua. 2 päivää ja 18 tuntia pelikellossa, lvl 66. Ehkä juuri sen takia, että tämä oli ensimmäinen fps online johon "hurahdin" kunnolla, pidän pelistä paljon. En ole tottunut muiden pelien käytäntöihin (ts. en tiedä paremmasta/huonommasta/erilaisesta) ja olen kyllä tyytyväinen MW2.

Pelasin pitkään M4, Scar saavuttua tahkoin sitä ehkä eniten koko pelissä. Tulinopeus on niin hidas, että hyvä tähtääminen on pakollista ja minulle se oli hyvä koulu konsolifps peleihin kyllä. Nyt olen siirtynyt sitten kolmen aseen komboon, eli tasaisesti vuorotellen, mutta lempijärjestyksessä räiskin; F2000, M16, ACR. Ellen pelaa HC TDM pidän stopping powerin päällä noille. M16 ei kyllä periaatteessa tarvi ja Scarin kanssa se on myöskin vähän kyseenalainen.

Perkeistä tuo perusasetelma on Scavenger pro, stopping power pro ja commando pro. Noilla on hyvin pärjätty. Sitä one man armya en ymmärrä, kuka haluaa vaihtaa kesken matsin aseluokkaa, kertokaas. Välillä, esim. wastelandissa tuo cold blooded on hyödyllinen ja scrambler on myös ihan jees.

Pidän tuon klassisen killstreak kombon, mikä on tosi monella, eli predator, harrier, chopper gunner. Välillä, varsinkin HC TDM on tärkeetä ottaa UAV. Onneksi killstreakeihin on tulossa se muutos, mistä täälläkin on ilmeisesti puhuttu. Itse osallistun paljon pelin tehtävän suorittamiseen, esim. dominationissa, joten tuo aktiivisuuden perusteella saavutettava "awards" on TODELLA jees. Se, että venaa jossain nurkassa ampuen jengii ku sitä menee ohi niin kauan, että saat harrierin ilmaan ja lähet sitte hakee lippua on kyllä se viimeinen hätävaihtoehto...

Mapeista voisin kertoa sen verran, että suosikkeihini kuuluu Terminal, Afghan, Karachi ja todella harvoin eteen tuleva Rust. En ole löytänyt yhtään ihmistä, joka oikeesti pitäisi Quarrysta. Se on ajoittain ihan jees, mutta useimmiten vaan hajoon siihen.

Onneks ei oo tullu törmättyä huijareihin tai glitchaajiin. En arvosta ollenkaan moista meininkiä ja toivon, etten koko "URANI" aikana törmää niihin tuolla. Aiheuttaa lähinnä isoa facepalmia tollaset leaderboard hackit.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tietääkö muuten kukaan saako glitchauksesta bannia, juoksenneltiin tuossa noin care package marker kädessä ja joku sitten sano että oli ottanu videota ja lähettäny iw:lle?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tietääkö muuten kukaan saako glitchauksesta bannia, juoksenneltiin tuossa noin care package marker kädessä ja joku sitten sano että oli ottanu videota ja lähettäny iw:lle?

Hyvällä tuurilla koko koneesi laitetaan sonyn puolesta lukkoon ja sitten voitkin painella kauppaan ostamaan uutta konetta. Toivottavasti oli sen arvoista juoksennella markerin kanssa :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hyvällä tuurilla koko koneesi laitetaan sonyn puolesta lukkoon ja sitten voitkin painella kauppaan ostamaan uutta konetta. Toivottavasti oli sen arvoista juoksennella markerin kanssa :)

Ja pelaan siis tietokoneella että tuskin ne sitä pleikkaria lukkoon pistää
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

YouTube - Intervention - Afghan - Domination - Vinkkejä snaippaamiseen

Raitzerin sniputus video.

''Tällä kertaa kerron joitain tapoja, joilla voit kehittää itsesi paremmaksi sniperiksi.
Intervention, USP .45, Sleight Of Hand Pro, Stopping Power Pro, Ninja Pro''

Ihan jees video ja vinkkejä tuli varmasti monille.

Ps. Aattelin laittaa, kun tuskin kaikki seuraa sitä youtubea niin aktiivisesti, että huomais tän.
Ja Raitzer1 on nyt intissä ja tuskin voi itse tulla tänne ilmoittamaan!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ja pelaan siis tietokoneella että tuskin ne sitä pleikkaria lukkoon pistää

No eipä ne taida niitä pleikkojakaan vetää lukkoon vaikka raiskais porukkaa huijatuilla nukeilla 24/7. Kunhan hiostin hieman jos edes pari tyyppiä olisi siitä säikähtänyt ja jättäny spedeilyt väliin.

Tosin pelkkä juoksentelu caren kanssa esim dominationissa on ihan ok. Siitä ei koidu pahemmin mitään haittaa kenellekkään.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Modern warfare 2 dlc tulee keväällä ,ehkä uusia monipeli karttoja, spec ops tehtäviä kuka tietää :rolleyes: mutta n4g uutisoi tulevasta dlc:stä videon kera N4G.com : New Modern Warfare 2 Maps Leaked?
Saattaa olla feikki mutta ei voi tietää onko totta vai ei...

Haha en varmana maksa senttiäkään shitmentistä saati muista vanhoista mapeist mielummin heitän mw:n koneeseen. :rolleyes: Toivottavasti on feikki.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Haha en varmana maksa senttiäkään shitmentistä saati muista vanhoista mapeist mielummin heitän mw:n koneeseen. :rolleyes: Toivottavasti on feikki.

Täällä ollaan ihan samoilla linjoilla. Ei kiitos yhtään MW1:sen karttaa tähän peliin, vaan jotain uutta ja ennen kokematonta ja jotain sellaisia karttoja, ettei heti alkuspwanilta pysty vastustajan alkuspwanille pistämään nuubituubisadetta pystyyn! Ja mielellään paljon enemmän vaihtelua. Ja Map Pack:n kanssa voisi tulla päivitys pelimuotoihin, eli jokainen pelimuoto olisi valittavissa myös HC-muotonakin :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

kenelläkään mitään tietoa että koska tuo exclusive VIP accessia voi käyttää IW:n sivuilla ettei tarvisi ihan joka päivä käydä tarkistamassa :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

kenelläkään mitään tietoa että koska tuo exclusive VIP accessia voi käyttää IW:n sivuilla ettei tarvisi ihan joka päivä käydä tarkistamassa :rolleyes:

Villi veikkaus; Eiköhän se tieto tule tänne ketjuun heti kun tulee siitä tietoa, että milloin sen voi tunkea ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

mulle kelpais semmine DLC, mis tulis noita cod4 mappeja. cod4:stä MP5, mini AK, M40 kin olisi tervetulleita DLC muodossa.;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei mul mitään olis sitä vastaan jos tulis COD4 mappeja sen DLC paketin kylkiäisinä, mutta tyyliin 3kpl COD4 mappia hintaan 29,90€ niin ei kiitos. Mielummin mä jotain uusia mappeja ottaisin kun niitä ikivanhoja pelattuja mappeja.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä pari vanhaa mappia voi mun puolesta tulla mutta uusia myös! En kyllä maksa mitään täyttä hintaa map packista, jos se ei tarjoa mitään uutta ja ennenkokematonta sisältöä.
Innolla kyllä odotan uusia mappeja ja mahdollisia uusia spec ops tehtäviä jne.
 
Ylös Bottom