Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Siis koska se päivitys tulee joka korjaa nuo loputtomat care packaget? Taas äskön vihuilla lensi koko ajan koptereita tiputtamassa laatikoita ja niistä tuli koko ajan jotain glitchi harriereita joihin ei osunut stingereillä ollenkaan? Neljä kutia ammuin per lentokone ja silti pysyi taivaalla :eek:

Siis koska se päivitys tulee joka korjaa nuo loputtomat care packaget? Taas äskön vihuilla lensi koko ajan koptereita tiputtamassa laatikoita ja niistä tuli koko ajan jotain glitchi harriereita joihin ei osunut stingereillä ollenkaan? Neljä kutia ammuin per lentokone ja silti pysyi taivaalla :eek:

Sehän on korjattu jo joskus 1,5 viikkoa sitten. En ole nähnyt ainakaan yhtään peliä enää missä noita CP näkyis miljoonia. Ellei taas ole jotain uutta keksitty.

Ellei taas ole jotain uutta keksitty.

heti uusimman korjaustiedoston jälkeen oli youtubes ohjeet uuteen huijaukseen. ei toi viimenen päivitys oo muutaku sotkenu peliä, tai ainaki tuntuu et partyt hajoo herkemmin ja on alkanu tulla uusia error messageja..

heti uusimman korjaustiedoston jälkeen oli youtubes ohjeet uuteen huijaukseen. ei toi viimenen päivitys oo muutaku sotkenu peliä, tai ainaki tuntuu et partyt hajoo herkemmin ja on alkanu tulla uusia error messageja..

Ei ole enää huomattavasti/häiritsevästi tuota care package kuraa ollut havaittavissa. En ole myöskään huomannut partyjen hajoavan helpommin, eli ilmeisesti melkoisen tapauskohtaista.

Noh eniveis, tänks kommentista ja uskon että alan saamaa sitä 2-3 videoo viikossa linjaa jatkettuu täst eteenpäin. Porukka innostu livegamerssis sen verra paljo noist selostuksist, ettei pitäis vähään aikaan tulla töistä pulaa.

Tubessa taas uusi taktiikkavideo, jossa selitän kuinka parantaa peliä pienen tai pidemmänki tauon jälkeen.

YouTube - RaitzeR1's Channel
(en saa varsinaista linkkiä nyt, koska iphonella näppäilen).

RaitzeR1:
Lisää videoita toivomuksessa ja erityinen toive, että toivottavasti et keskity liikaa tuohon klaanimatsien selostamiseen, itse en ainakaan saa niistä niin paljon irti, koska ovat vain selostamista ilman muuta sen ihmeellisempää.
Parempia ovat videosi omasta pelaamisestasi tai sitten jonkun muun yksittäisen pelaajan pelaamista kommentoiva video. Niissä pystyt keskittymään itse peliin paremmin ja syvällisemmin.

Voiko joku selostaa mulle että mitä järkeä on boostata itsensä 10 prestigeksi? Siis tuohan syö koko hommalta idean.
Näin edellispäivänä erään suomalaisen pelaajan, joka oli pari viikkoa takaperin muutaman levelin mua perässä ja edellispäivänä tosiaan 70lvl 10prestige. Teki mieli laittaa hateviestiä tai huudella rivouksia mikkiin mutta tyydyin kuitenkin nauramaan ko. idiootille itsekseni.

Voiko joku selostaa mulle että mitä järkeä on boostata itsensä 10 prestigeksi?

Se on kato niinqu haxoria ku kaikki rispektaa iha kybällä ku mä ja mun frendit ollaa kaikki kybä prestigei. Sit me lollataan iha kybällä ku joku n00b tulee whinee. :cool:

Onko joku päivytys menossa tai joku semmoinen koska ei voi pelata monipeliä:mad:
Kun moninpelissä tulee se intermission ja kello tikittää alaspäin sen jälkeen tulee finding the best host ja siihen tyssää :( ,jos pääsen peliin ei tarvitse odottaa kuin 30 sekunttia ennen kuin tulee out of memory erroria:(.
Mikä avuksi? Nettiyhdeytessä ei ole yhtään vikaa ,killzone 2 ja cod 4 toimii mutta tämä ei :mad:

Koska joitain ei kiinnosta vittuakaan pelata publaa, mutta haluavat viimeiselle prestigelle.

Ei oikein aukee toi logiikka....
Jos ei kiinnosta niin miksi pitää väkisin pelata ?
Eihän siitä saa edes mitään trophyjä vaikka maksimi levelin saisikin....

No siinähän se ihan selkeästi lukee. Monet eivät publaa jaksa pelata mutta uudet classipaikat kelpaavat. Yleensä siis klaanipelejä varten.

Ja tämä oikeuttaa pilaamaan muiden pelit esim. s&d:ssa?

Miten niin pilaamaan ?
Itteäni ei haittaa tuliko kymppiläisiä vastaan vai ei, nauran vain niiden raukkamaisuudelle ymz.:p
Ja sen huomaan onko joku oikeesti 10 prest. vai kziiteillä menny siihe.:rolleyes:

eihän tuo 10prestige haxi ole mitään verrattuna aim botteihin, wall hackeihin, super hyppyihin, ym mitä tuolla juutubessa on esitelty. Jos nuo tulee pleikalle ja yleistyvät niinkuin cod4 supermiehet, niin meikä palaa pelaamaan ainoastaan cod4.

E:

siis poksillahan noita on, niin kai ne jotenkin ps3 kin saa :confused: :(

eihän tuo 10prestige haxi ole mitään verrattuna aim botteihin, wall hackeihin, super hyppyihin, ym mitä tuolla juutubessa on esitelty. Jos nuo tulee pleikalle ja yleistyvät niinkuin cod4 supermiehet, niin meikä palaa pelaamaan ainoastaan cod4.

Nimenomaan. Mulle henkilökohtaisesti on ihan sama mikä prestige sieltä tulee vastaa ja oli se sit häkitty tai ei ni ei se siitä sen parempaa tee, mut jos joku tulee pelaa jollain jumala voimilla ni sit rupee päässä kiehuun ja kapulat lenteleen niinku neloses kävi ja siitä alkaa se kierre, että jos toi huijaa ni mäki huijaan ja sit nähdään ku koko joukko liitelee pilvilinnois ja sitä ei kukaan kestä ja lopulta pelataan vain privassa, sit kyllästytään ja myydään peli! Eli olkaa tyytyväisiä, että näitä ei olla vielä nähty ja jättäkää prestiget omaan arvoon.

@ narunjatke:

Olit muistaakseni näitä HC janttereita. Niin näin ilmoitusluontoisena asiana, että jos HC SDssä samantiimiläiset ampuu toisiaan kilpeen, niin siitä ei ei saa XP:tä. Kokeiltu on;). Mutta jos ne on eripuolilla, niin sitten ihan eri asia. Normi puolella tämmöseen en ole itse ainakaan törmänny, en sit tiiä onko HC:ssa asia eri tavalla.

Viestin tarkoitus ei sit ollu piikitellä ketään, tiedoks modeille.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tänään tuli semmonen tyyppi vastaan Invasion SnD:ssä, joka sai Fal Grenade Launcherin kaa 20-2 tappoa. Veti aina nuubituubilla alussa ja kuolin vaikka en ollu lähelläkään. Ei ees autokaan räjähtäny, ei ollu danger close. Sit sen ykkösperkissä, oli None, joka on mahdotonta saada, joskus näkyny ihan vaan bugina kavereillakin, vaikka ei oo tehny mitään haxei.

Se veti ihan luonnotonta sarjaa FALilla, eli joku Rapid controller? Sit lopussa peli oli 3-3 ja ammuin 2 kertaa sitä takaapäin spasilla selkään, eikä tappanu, sit se käänty ja ampu mut. Sain myös ko. matsissa puukolla assistin. Hax vai Lag? Se sälli oli joku GlitchHero69 tai joku semmonen. Pikkusen oli Lagia matsissa tai sit ihan Haxatty, se oli host. Vois rupee harrastaa enemmän claanailua pistäkää viestiä ;)

@ narunjatke:

Olit muistaakseni näitä HC janttereita. Niin näin ilmoitusluontoisena asiana, että jos HC SDssä samantiimiläiset ampuu toisiaan kilpeen, niin siitä ei ei saa XP:tä. Kokeiltu on;).

Since when? Boksilla ainakin match bonusta tulee niin että tukka lähtee päästä. Ihmettelen suuresti jos tässä asiassa on alustakohtaisia eroja.

Ja kun joku ihmetteli miten 10 prestige-miehet muka pilaa pelin : onhan se fantastista pelata 2 vs 6 kun 4 oman puolen jätkää istuu tuvassa kylkimyyryssä ja ampuu toisiaan kilpeen. Jos ei sinne pelaamalla pääse sinne kymppiin asti niin saisi mun puolesta selvitä viidellä custom slotilla. Ei tarvii muiden peli-iloa tulla ryssimään tuolla pelleilyllä.

Ja kun joku ihmetteli miten 10 prestige-miehet muka pilaa pelin : onhan se fantastista pelata 2 vs 6 kun 4 oman puolen jätkää istuu tuvassa kylkimyyryssä ja ampuu toisiaan kilpeen. Jos ei sinne pelaamalla pääse sinne kymppiin asti niin saisi mun puolesta selvitä viidellä custom slotilla. Ei tarvii muiden peli-iloa tulla ryssimään tuolla pelleilyllä.

Oon pelannu tätä peliä yli 9d publalla, enkä oo kertaakaan snd:ssä törmänny boostaajiin.

Ylös Bottom