Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Oon pelannu tätä peliä yli 9d publalla, enkä oo kertaakaan snd:ssä törmänny boostaajiin.

Outoa jos tosiaan näin, vai eikö siellä ole huomattu että vaikka XP ei ruudulla vilkukaan, match bonus heilahtaa matsin päätyttyä? 14pv takana ja boostaajia tulee vähintään kerran tunnissa vastaan.

Oon kerran nähnyt kilpiboostaajia, se oli ihan kiva kun pelin lopussa oli 24/0 statsit :p Ja seuraavaan mappiin oli kaikki boosterit kadonnut ja pelattiin normaalisti.

Jep pelasin tos Demolitionii huomasin aikas mielenkiintoisen asian kun vastustaja pistää koko ajan pawee kun toinen tuhottu ni taas tulee uus pawe ja samaan aikaan ku pawe lowit pyörii nii tämä kaveri heittää koko ajan airstraikkii ja harrierii. Statsit 14 - 3 varmaan rehdil pelil hankittu kaikki noi streakit. :mad:

Jep pelasin tos Demolitionii huomasin aikas mielenkiintoisen asian kun vastustaja pistää koko ajan pawee kun toinen tuhottu ni taas tulee uus pawe ja samaan aikaan ku pawe lowit pyörii nii tämä kaveri heittää koko ajan airstraikkii ja harrierii. Statsit 14 - 3 varmaan rehdil pelil hankittu kaikki noi streakit. :mad:

Hirveest oli näköjään hyötyä ku oli tommoset statsit.

Tänään tuli semmonen tyyppi vastaan Invasion SnD:ssä, joka sai Fal Grenade Launcherin kaa 20-2 tappoa. Veti aina nuubituubilla alussa ja kuolin vaikka en ollu lähelläkään. Ei ees autokaan räjähtäny, ei ollu danger close. Sit sen ykkösperkissä, oli None, joka on mahdotonta saada, joskus näkyny ihan vaan bugina kavereillakin, vaikka ei oo tehny mitään haxei.

Se veti ihan luonnotonta sarjaa FALilla, eli joku Rapid controller? Sit lopussa peli oli 3-3 ja ammuin 2 kertaa sitä takaapäin spasilla selkään, eikä tappanu, sit se käänty ja ampu mut. Sain myös ko. matsissa puukolla assistin. Hax vai Lag? Se sälli oli joku GlitchHero69 tai joku semmonen. Pikkusen oli Lagia matsissa tai sit ihan Haxatty, se oli host. Vois rupee harrastaa enemmän claanailua pistäkää viestiä ;)

Jos oli laginen servu, ehkä niinsanotusti sun hahmos ei ollut vielä niin kaukana kun ruudussa näkyi(huomaa lagisista servuista "seinän taakse ampuminen", ja killcamista katsoo ni olikin vielä ihan näkyvillä).
FALilla voin itsekin vetää ns luonnotonta sarjaa ihan dualshockilla, eikä se killcam myöskään kerro aina koko totuutta. Saattaa myös olla jos oli laginen servu että se vaan näytti siltä?
Voi puukollakin saada assistin, tuli heti mieleen OnlyUseMeBladen vanha video YouTube - assist with a knife

@ samuelM6:

kokeile jonku kaveris kanssa huvikses, että saatko sitten sitä sponge challengea, kun ammutte toisianne kilpeen. Ennen ainaki toi on toiminu buutsaaminen HC SD, mut kai se sit muuttu kun HC muotoihin tuli HUD. ja en nyt oikee ymmärr' tuota sun match bonus juttua, ku ainakaan normi SD ei saa paljoa match bonusta.. ainut missä oon huomannu et sais hyvin, nii on demolition ku on jossain 40lvl. sillon sitä saa jotain 6tonnia.

@ samuelM6:

kokeile jonku kaveris kanssa huvikses, että saatko sitten sitä sponge challengea, kun ammutte toisianne kilpeen. Ennen ainaki toi on toiminu buutsaaminen HC SD, mut kai se sit muuttu kun HC muotoihin tuli HUD. ja en nyt oikee ymmärr' tuota sun match bonus juttua, ku ainakaan normi SD ei saa paljoa match bonusta.. ainut missä oon huomannu et sais hyvin, nii on demolition ku on jossain 40lvl. sillon sitä saa jotain 6tonnia.

Niin, ne kilpeen ampumisten expat tulee nimenomaan match bonukseen. ;)

pian 13 päivää onlinepeliaikaa takana publalla, kaks kertaa oon nähnyt carepackage-huijarin, kerran kilpibuusteriparin ja kerran tactical-insertion parin. pelimuotoina yleensä domination, sabotage, demolition tai hc tdm. ehkä mulla sit on vaan hyvä pulla näiden huijareiden kans...

ku ainakaan normi SD ei saa paljoa match bonusta.. ainut missä oon huomannu et sais hyvin, nii on demolition ku on jossain 40lvl. sillon sitä saa jotain 6tonnia.

Kyllä siitä normi SDstä mulle tulee usein yli toi 6 tonnia exp match bonuksesta mitä sä saat demolitionissa. riippuu kai sit vaa pelaajasta ;)

Kyllä siitä normi SDstä mulle tulee usein yli toi 6 tonnia exp match bonuksesta mitä sä saat demolitionissa. riippuu kai sit vaa pelaajasta ;)

Demossa tulee match bonusta se 15 000- 20 000 kolmelta rundilta
SDssä yleens match bonus 1000-1500 per rundi ja aika harvoin yli 6 rundia menee publal.

Mikähän lie ollut, pelasin FFA ja näin vierässä vihollisen Care-lootan ja menin ottaa sen,. Ihme kyllä, sain sen nopeasti [niinku ite ois tilannu] Ja laatikko oli siis punainen
Oli tosin painkiller päällä nii saatto siitä johtuu mutta jaa :confused::confused:

Itselleni kävi tänään niin, että kun tilasin harrierin ilmoille, sieltä tulikin stealth bomber. Minulla ei ollut koko bomberia edes avattuna. Mikälie bugi kyseessä.

Mikähän lie ollut, pelasin FFA ja näin vierässä vihollisen Care-lootan ja menin ottaa sen,. Ihme kyllä, sain sen nopeasti [niinku ite ois tilannu] Ja laatikko oli siis punainen
Oli tosin painkiller päällä nii saatto siitä johtuu mutta jaa :confused::confused:
Hyvin useestikkin on care-package laatikko punanen, en käytä painkilleriä vissiin missään classissa ja kyllä ne lootat suht usein on punasia ( pelaan FFA suhteellisen paljon jos tahdon levelata aseita ) joten en pysty sanomaan muilta pelimuodoilta.

Tänään kun yritin mennä pelaamaan,ei kirjautuminen onnistunut ja syyksi tuli viehekoodi 8001050f, tietääkö kukaan mikä se on ja miksise tuli?
Sit aattelin mennä pelaa campagnii, ni siin tuli et trophy tietoja ei voida synkronoida, peli lopetetaan, siinäkin sama virhekoodi.:confused::confused:

Viikonloppuna tuli aika aktiivsesti jälleen hakattua tätä ja onhan tämä aivan loistava peli kun osuu sellaiselle servulle jossa tuubit ovat enemän poikkeus kuin sääntö. Pelaan vähän kaikkia pelimuotoja ja voittoa tavoittellaan vaikka se tarkoittaisi oman K/D sukellusta .

Favelassa tuli yhdessä HD HQ matsissa vastaan kaveri joka oli kikkaillut itsensä maan alle ja sieltä sitten nakutteli 64/0 statsit ja nuke aivan loppuun kun oma tiimi oli häviöllä. Hieman pisti vituttamaan ja lähetin kaverille viestin: "you are so good! please tell me how did you played, those stats were awesome!!"

Kaveri siihen vastasi että: "It takes a lot practice". Lähetin että "please tell me something, you must be the best player that i`ve encountered".

Tähän kaveri lähetti että "I move a a lot and i have very fast hands and thats why i can shoot headshots very quicly".:D Lähetin takaisin että "okey, and when youre glitching yourself underground enemies cant shoot you, youre are truly a great and smart player". vastaukseksi tuli "fuck you noob jne.":D

Saakos tuollaisen maan alla heiluvan hepun jotenkin hengiltä?

ainoa keino saada jonkin sisälle menneet glitcherit pois on mennä itse perässä, että vaikka glitchaus ei kiinnosta kannattaa tekniikat opetella noiden idioottien poistamiseksi.

ja jos huomaatte jonkun pelaajan pätkivän normaalia enemmän ja tappavan porukkaa ihmeen paljon, eli epäilette lag-switchiä, heittäkää flashbang lagijätkän näkökenttään. tämä aiheuttaa lagittajan netin pätkäisevän niin pahasti että kaveri tippuu pelistä...

Ylös Bottom