Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko tässä pelissä muuten mitään Cod 4:n Mile Hight Clubin tapasta bonus kenttää?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko tuolla boksin ohjaimella muka niin erilaista pelata?

Kyllähän siinä on eroa ku yöllä ja päivällä. Itellä kummatkin konsolit, mutta eipä pleikalla tuu pelattua ku ei se ohjain oikeen sovi käteen. Tattien asettelu on itselle boxilla parempi ja vaikka mulla on ps3:n ohjaimessa L2 ja R2 napelle triggerit niin ei se vaan onnistu. Kaverilla yrittäny myös tätä pelailla, mutta eihän siitä tullu yhtään mitään.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]




Ei ole yhtään kettumaista. Se on kumma kun noita hakkereita muka on niin perhanasti ja 14pv pelimittarissa ja ensimmäistäkään en ole nähnyt. Kilpiboosterit onkin sitten toinen juttu kokonaan. Eipä noita prestigejä viitsinyt edes loppuun asti tehdä kun niin moni hankkii omansa huijaamalla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No johan on herkkä jätkä, kun puukko liimautuu sivuittain naamaan niin siihen muka kuolee.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

. Eipä noita prestigejä viitsinyt edes loppuun asti tehdä kun niin moni hankkii omansa huijaamalla.

Niinpä. Ite jäin ensimmäiseen prestigeen. Kymmenennestä prestigestä on lähtenyt kaikki hienous, kiitos haxereitten :mad:
Siis nykyään näitä häkkejä on miljoonia! Yhellä napin painauksella 10 prestige + kaikki emblemit ja title
Onneksi niitä ei ole PS3:lle niin paljoo :D
Ja muistetaan, että oli minkälaiset kiiltokuvat tahansa, TAITO ratkaisee! Huomaa, että usein kymppiläiset ovat siellä listan alapäässä...

Nyt vähän iloisempaa, jos pelaatta paljon partyissä niin kantsii kokeilla Sabotagee!
Siinä kamujen apu on todella tarpeen. ;)
Eipä muuta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tossa noita Mappeja katselin ja huomasin että Cod 4 Mappejakin mukan, omasta mielestäni voisi olla positiivista jos niitä hieman muokkailtaisiin esim jotkut talot olisivat räjähtäneet paskaksi ja jäljellä olisi enää rauniot, hieman harmittaa kun mukana ei ole Blocia tai Ambushia sillä niissä ja Owergrownissa oli sellainen erikoinen fiilis. Aika paljon on tulossa mappeja kun tulee uusia ja vanhoja oliko 8, hienoa että tulee kunnolla.

Ainiin pieni kysymys piti kysyä onko mahdollisesti tulossa uusi pelimuoto Global of Thermonuclear War? Tämähän on se josta Youtube-videoita löytyy ja tässä pitää siis käydä valloittamassa nuke, jonka jälkeen se aktivoituu ja pelii loppuu Nukeen..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ainiin pieni kysymys piti kysyä onko mahdollisesti tulossa uusi pelimuoto Global of Thermonuclear War? Tämähän on se josta Youtube-videoita löytyy ja tässä pitää siis käydä valloittamassa nuke, jonka jälkeen se aktivoituu ja pelii loppuu Nukeen..

Noita lisämappeja ei oo vielä kai virallisesti julkistettu, joten ne kentät jotka oli videolla, saatto olla ihan jotain lumetta.
Ja ei tuota uutta mahdollista pelimuotoakaan ole julkistettu, mutta jos se tulee maksullisena, kuten varmaan tulee, en todellakaan osta! Näytti sen videon perusteella todella tylsältä, istua jossain pienessä tilassa, kun 6 ihmistä tulee sinne, otat luotia naamaan, ja toisinpäin. Tuntuu aika hullulta, ja jos se tosiaan tulee, niin toivottavasti kukaan muukaan ei mene ostamaan sitä. :o
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mistä johtuu että kun yrittää mennä pelaamaan onlineen niin latailee ihan loputtomiin siinä missä lukee please wai connecting to matchmaking server en oo taas päässy monen päivään pelaamaan :mad: onko jotain mitä voin tehä?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä itse ainakin tulee varmasti pelattua sinne 10 prestigelle asti, vaikka siitä nyt sanotaankin että hohtoa ei enää ole. Mä en ite kunnolla ymmärrä niitä, jotka ekan prestigen jälkeen jää sinne 70levelille ja pelaa sitten koko ajan AK-47:lla ja umpilla eikä kunnolla edes kokeile muita aseita. Mulla on jäänyt tulitukiaseet vähemmälle niiden huonon liikkuvuuden takia, mutta kyllä silti jokaiselle aseelle pitää ottaa vähintään sen puolen tuhatta tappoa.

Nyt kun tässä on lueskellut täällä tuosta map packista, niin oon saanut sen käsityksen, että noita kenttiä ei pääse pelaamaan netissä publalla jollei niitä osta. Onko asia näin? itse kun aikoinaan ostin MW 1:n, niin en siihen koskaan map packkia ostanut, mutta ihan normaalisti mä niitä pääsin pelaamaan publalla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

itse kun aikoinaan ostin MW 1:n, niin en siihen koskaan map packkia ostanut, mutta ihan normaalisti mä niitä pääsin pelaamaan publalla.

Ne map packin mapit oli mukana siinä versiossa, jonka ostit kaupasta. Muuta selitystä ei ole. Katoppa nelosen kantta, että lukeeko siinä "including blaablaablaa".
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jeps, ainoastaan ne jotka ovat paketin ostaneet, pääsevät kyseisiä kenttiä pelaamaan. Huonona puolena että ehkä noin puolet nykyisistä pelaajista ostaa tuon packin, joten pelien haku lisäkenttiin kestää entistä kauemmin.

Innolla kyllä odotan jos tosiaan saadaan crash ja overgrown kentiksi, molemmat ykkösen omia henk.koht. suosikkejani.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom