Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Korjaa sen care package glitchin.päivitys tuli. mitäs se teki?
Kokeilin kyllä eri aseilla. Jokin pislari tässä täytyy käytännössä olla, mutta jotenkin pitäisi sitten vielä oppia ajoittamaan lippaanvaihdotkin oikein. Vissiin teen jotain väärin, kun tuntuu, että reloadissa kestää aina tolkuttoman kauan (tuon 30 sekunnin aikarajan huomioiden). Eli kun kohteita on 24, pitää lipas vaihtaa kahdesti, vaikka kuinka osuisi joka laakilla vähintään yhteen kohteeseen.Ku oot eka kerran päässy sen pitin läpi, niin tulee lisää aseita sinne mistä valita. Itse vetelin pistooleilla sen pitin alle 30 sekuntiin, koska noilla sen on helpoin.
Mukavaa kun tässä vaiheessa voi vielä "löytää" uusia aseita. Olen pelannut monta päivää Vectorilla ja siitä on tullut ykkössuosikkini. Lähemmäs 700 vihollista on pitänyt tappaa ennen kuin tajusin aseen kovuuden! Se tosin vaatii scavengerin kyytipojaksi, mutta pelit ovat menneet yhtä hyvin kuin kestosuosikkinin UMP:n ja marathonin kanssa.
Rekyyli aseessa on olematon ja teho lähitaistelussa on erinomainen. Mutta kuten sanottua, panokset loppuvat ilman scavengeria liian nopeasti joten se on pakollinen ainakin itselleni. Tapanani on käyttää aseissa äänenvaimenninta ja Vectoriin se sopii kuin nyrkki silmään. Aseen ääni on tällöin kuin musiikkia korvilleni. Ei tässä enää muihin aseisiin edes kosketa!
Nyt olen ensimmäistä prestigeä pelaamassa, niin sitä vaan, että saako toisella prestigellä enää mitään (challengeja yms.), vai onko se vain virtuaalipeniksen kasvattamista?
Nyt olen ensimmäistä prestigeä pelaamassa, niin sitä vaan, että saako toisella prestigellä enää mitään (challengeja yms.), vai onko se vain virtuaalipeniksen kasvattamista?
Et saa jatkossa muuta kun lisää custom classeja sekä kiiltokuvia.
Niin, tai sitten ne jotka on 10-prestigellä on saanut aim-botin, mutta eivät kerro siitä ettei muut menisi kymppiin Salaliitto?No puhuttiin joo et muuttaa pelaamisen täysin ym jne, mut ei sielt saa kun pääkallokolikon+ yhteensä 10 custom slottia+kiiltokuvan. Tosin ite en oo 10 prestigeen asti mennyt, varma asia on kuitenkin se että ei sieltä mitään mullistavaa saa. Korjatkaa jos olen väärässä.