Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

IMO interventionilla on paljon hauskempi sniputtaa loppupeleissä, ja harvemmin noista pelin antamista asekohtasista statseista ja tollasista että heiluu enemmän scope kun tähtää jne., ei voi sanoa että toinen on parempi. ehkä maalaisjärjellä ajateltuna on, mutta mietippä CoD4:n joitain aseita; esimerkiksi M14. Sehän tappo yhestä stopping powerin kanssa, jos osui päähän(muuten vissiin 2?). Ja silläkin pysty rämpyttämään aika tiuhaan tahtiin ja varmasti saisi aseen statsien perusteella paljon paremmin porukkaa alas. kun oikeasti otti käteen, ne statsit tuntu olevan vähän kusetusta ja niin ja näin... asehan oli täyttä kuraa. Kuinka moni ns "hyvä pelaaja" käytti sitä paljon? Harvempi varmaankaan...
Entä G36C? Ite aina ajatellu että se on M4:n ja AK-47:n 'risteytys' kun katsoi statseja. Varmaan tasapainoisin ase statseista katottuna. Ite sitäkin niin harvoin käyttänyt kun anto sellasen fiiliksen heti alkuun, ettei se toimi(mulla). Ja mietitään, kuinkahan moni "hyvä" pelaaja sitäkään käytti loppupeleissä?

Samaa mieltä taas olen tosta F2000:n käytöstä. Sitä nään niin harvoin publalla, ja kun ite käytän ja taitaa vielä olla jo sininen tiikeri siinä, tulee usein viestiä "y u use dat gun". sehän on kun joku SMG käyttävyytensä suhteen, muttei mahda mitään taas UMPille, sillä kun pystyy ampumaan kauemmas helpommin kuin F2000:lla.

Uskomatonta tuo ulkomaalaisten itkeminen tässä pelissä. Ihan sama mitä asetta käytät, niin tulee viestiä "Use a real gun you dick" tai niinkuin äsken "Is that a only gun u can use" Luuleekohan ne saavuttavansa jotain noilla viesteillä :confused:

Tulen monien pelien suhteen pahasti jälkijunassa, eikä Modern Warfare 2 ole poikkeus. Eilen pelin muoveistaan riisuin ja BD-kiekon Pleikkariin työnsin. Varsinaisen verkkopelin puolelle en edes halua mennä, joten aloitin kiltisti yksinpelillä. Masennus tosin iski jo siinä alun The Pit -radalla. Tiedän, että olen kohtuullisen käsi näissä nopeutta ja tarkkuutta vaativissa räiskinnöissä, mutta useammankin yrityksen jälkeen tulokset oli niin huonoja, ettei peli ehdottanut edes helpointa vaikeustasoa, vaan pyysi yrittämään uudestaan. 10+ kerran jälkeen sain yhteisajan puristettua 55 sekkaan, jolla irtosi suositus Regular-vaikeustasosta.

Itseluottamus laski lähes miinusmerkkiseksi tajutessani, että tässä olisi pitänyt päästä alle 30 sekuntiin Trophyn saadakseen. Siis ei helkkari! Kerran kokeeksi vain juoksin radan ampumatta ketään, enkä silti päässyt kuin 25 sekkaan. Tiedän, että yli 100 prossan menevästä osumatarkkuudesta saa vähän miinusta sekkariin, mutta siltikin... En vaan osaa!

Illan vielä kruunasi muutamat Spec Ops -tehtävät kaverin kanssa. Kyseinen tyyppi oli pelistä platinaa jo vetänyt, joten tiesi kyllä hyvin tarkkaan, mitä tehdä ja miten tehdä. Meikäläinen tuntui siinä rinnalla totaalisen avuttomalta, ja kolmen tähden saavutukset vaikuttivat ihan utopistisilta.

Mutta joo, tässä taas hyvä esimerkki siitä, miksi en pelaa pelejä normaalia vaikeammilla vaikeustasoilla.

Ku oot eka kerran päässy sen pitin läpi, niin tulee lisää aseita sinne mistä valita. Itse vetelin pistooleilla sen pitin alle 30 sekuntiin, koska noilla sen on helpoin.

Ku oot eka kerran päässy sen pitin läpi, niin tulee lisää aseita sinne mistä valita. Itse vetelin pistooleilla sen pitin alle 30 sekuntiin, koska noilla sen on helpoin.
Kokeilin kyllä eri aseilla. Jokin pislari tässä täytyy käytännössä olla, mutta jotenkin pitäisi sitten vielä oppia ajoittamaan lippaanvaihdotkin oikein. Vissiin teen jotain väärin, kun tuntuu, että reloadissa kestää aina tolkuttoman kauan (tuon 30 sekunnin aikarajan huomioiden). Eli kun kohteita on 24, pitää lipas vaihtaa kahdesti, vaikka kuinka osuisi joka laakilla vähintään yhteen kohteeseen.

MW2:n platinapyttyjen määrästä päätellen tuo(kaan) saavutus ei ole edes mitenkään merkittävän vaikea, vaan tilanne kuvastaa omaa huonouttani.

Tuohon the Pit saavutukseen kannattaa ottaa aseiksi se peruspisla oliko m9 tai jotain ja toiseksi sitten desert eagle.

Vetelee sitten sillä M9 sinne taloon asti, ei reloadaa --> puukottaa rappusissa oven suuhun ilmestyvän vihollisen --> vaihtaa dessuun --> ampuu kakkoskerroksessa olevat viholliset --> lataa samalla kun tiputtautuu kakkoskerroksesta maahan --> ampuu loput viholliset ja jos sattuu panokset loppumaan niin puukottaa viimeisen --> juoksee maaliin.

Tuolla taktiikalla itse sain Achievementin tehtyä.

Panoksia saa vielä melko hyvin säästettyä, kun ampuu kakspahviukkelia kerralla. Samalla tulee myös Accuracy bonusta enemmän.

Mukavaa kun tässä vaiheessa voi vielä "löytää" uusia aseita. Olen pelannut monta päivää Vectorilla ja siitä on tullut ykkössuosikkini. Lähemmäs 700 vihollista on pitänyt tappaa ennen kuin tajusin aseen kovuuden! Se tosin vaatii scavengerin kyytipojaksi, mutta pelit ovat menneet yhtä hyvin kuin kestosuosikkinin UMP:n ja marathonin kanssa.

Rekyyli aseessa on olematon ja teho lähitaistelussa on erinomainen. Mutta kuten sanottua, panokset loppuvat ilman scavengeria liian nopeasti joten se on pakollinen ainakin itselleni. Tapanani on käyttää aseissa äänenvaimenninta ja Vectoriin se sopii kuin nyrkki silmään. Aseen ääni on tällöin kuin musiikkia korvilleni. Ei tässä enää muihin aseisiin edes kosketa!

Mukavaa kun tässä vaiheessa voi vielä "löytää" uusia aseita. Olen pelannut monta päivää Vectorilla ja siitä on tullut ykkössuosikkini. Lähemmäs 700 vihollista on pitänyt tappaa ennen kuin tajusin aseen kovuuden! Se tosin vaatii scavengerin kyytipojaksi, mutta pelit ovat menneet yhtä hyvin kuin kestosuosikkinin UMP:n ja marathonin kanssa.

Rekyyli aseessa on olematon ja teho lähitaistelussa on erinomainen. Mutta kuten sanottua, panokset loppuvat ilman scavengeria liian nopeasti joten se on pakollinen ainakin itselleni. Tapanani on käyttää aseissa äänenvaimenninta ja Vectoriin se sopii kuin nyrkki silmään. Aseen ääni on tällöin kuin musiikkia korvilleni. Ei tässä enää muihin aseisiin edes kosketa!

Ite kans tykkään Vectorista. Sehän toimii hätätapauksessa snaipperinakin uskomattoman tarkkuutensa ansiosta. Olen ihmetellyt miten harva sitä käyttää lopulta. UMP on tosin ilman stopparia lyömätön SMG, mut jos pelaa vähän hitaammalla tekniikalla ilman lightweightiä, stopparilla ja silulla, tämä on weapon of choice. Makuasioita tietysti...

Muistaakseni vectorissa ei ne arvot näytä kovin hyvältä siinä valikossa, joten ainakin itse olen tuon takia ohittanut kyseisen aseen kokonaan.

Itselläni tässä pelissä kaikki SMG:t ovat ylivoimaisesti eniten käytössä + Intervention. En vain ole löytänyt tästä pelistä yhtään assault rifleä, joka todella kolahtaisi. (AK-47 vaikuttaa ihan kivalta, mutta ku tulee aina painettua prestigenappia niin ei ehdi sillä ammuskella.. Joskus tulee käytettyä M4A1 ja SCARia, mutta tykkään vaan enemmän SMG + marathon + lightweight + joku -yhdistelmästä :))
Nyt kun olen toisessa prestigessä menossa, niin oon jättänyt tuon UMP:n käytön vähemmälle ja pelaillut muilla SMG:llä. ;)
Ekalla läpipeluukerralla tuo Vector kuului omiin suosikkeihini, mutta nyt MP5k ja Mini-Uzi viehättävät enemmän.. Etenkin Uzi äänenvaimentimen ja sleight of handyn kans on hunajainen yhdistelmä... :D

Nyt olen ensimmäistä prestigeä pelaamassa, niin sitä vaan, että saako toisella prestigellä enää mitään (challengeja yms.), vai onko se vain virtuaalipeniksen kasvattamista?

Nyt olen ensimmäistä prestigeä pelaamassa, niin sitä vaan, että saako toisella prestigellä enää mitään (challengeja yms.), vai onko se vain virtuaalipeniksen kasvattamista?

Challengeja ei tuu enää. Uusia titlejä + emblemeitä tosin tulee.

Ja joo, mukavaa kun sain 1000 hedukkaa Interventionilla vihdoin :p
Alkanu vähän toi nettipeli tylsii nii nykyään privatessa elevatoreita kamujen kaa teen :)

Et saa jatkossa muuta kun lisää custom classeja sekä kiiltokuvia.

Joka kerta kun aloittaa uuden prestigen, kaikki challenget nollaantuu. Eli ne voi suorittaa uudestaan ja ottaa XP:t kotiin.. ;)
Lisäksi kun aloittaa prestige moden niin avautuu ne "Prestige-challenget". Ne challenget jatkuvat vaikka aloittaakin uuden prestigen.

No puhuttiin joo et muuttaa pelaamisen täysin ym jne, mut ei sielt saa kun pääkallokolikon+ yhteensä 10 custom slottia+kiiltokuvan. Tosin ite en oo 10 prestigeen asti mennyt, varma asia on kuitenkin se että ei sieltä mitään mullistavaa saa. Korjatkaa jos olen väärässä.

No puhuttiin joo et muuttaa pelaamisen täysin ym jne, mut ei sielt saa kun pääkallokolikon+ yhteensä 10 custom slottia+kiiltokuvan. Tosin ite en oo 10 prestigeen asti mennyt, varma asia on kuitenkin se että ei sieltä mitään mullistavaa saa. Korjatkaa jos olen väärässä.
Niin, tai sitten ne jotka on 10-prestigellä on saanut aim-botin, mutta eivät kerro siitä ettei muut menisi kymppiin :confused: Salaliitto?

Ylös Bottom