Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Itse ainakin kun pitkästä aikaa pelasin eilen cod4:sta, niin parhaiten tappojo sain juurikin snipulla. Ainakin mutulogiikalla siis snipu on muutoinkin jo hyvällä tolalla. Ainakin joissakin kentissä TDM:ssä helpostikkin puolet porukasta sniputti.

Kunhan eivät pilaa haulikkoa, wow:ssa sillä ei tee oikein mitään.

Pelimekaniikaltaan näyttää olevan tuttua huttua a'la COD4. Eli puukon heiluttelu onnistuu kahden metrin etäisyydeltä silmän räpäyksessä (sekä onnistuu aina) ja aseen vaihto pääaseen ja vara-aseen välillä luonnistaa sekunnin kymmenyksessä.

Laskeskelin että tuossa ronski 8min pelivideossa ukko vaihtaa lipasta toistakymmentä kertaa.

Pelivideolla esiintyvässä punapistetähtäimessä vois kuvitella olevan naamiomaalaus niinkuin muissakin varusteissa.

Onko jollain jo tietoa saako moninpelissä kustomoida aseita mielensä mukaan, tyyliin valita tähtäimen, vaimentimien, grippien, aseen naamioinnin jne. väliltä vapaasti? Tuon kaltainen pelihahmon vapaampi muokkausominaisuus olisi hieno juttu.
Entäs Battlefield 1943? PS3:lla verkkopeli toimi melko hyvin alusta asti, mutta boksilla sai jonottaa servulle puol tuntia.

Entäs Battlefield 1943? PS3:lla verkkopeli toimi melko hyvin alusta asti, mutta boksilla sai jonottaa servulle puol tuntia.

Battlefield 1943 ja Modern Warfare 2 toimivat täysin erilaisilla teknologioilla. Battlefieldissä pelit tehdään DICE:n/EA:n servuille, kun taas Modern Warfare 2:ssa matsit hostaa aina joku pelaajista. Luonnollisesti serverien kuorma on huomattavasti pienempi Modern Warfare 2:ssa. Lisäksi täytyy huomioida, että BF1943 julkaistiin Xbox 360:lle päivää aikaisemmin ja oli vielä Coral Sea -tapoista päätellen huomattavasti suositumpi Microsoftin konsolilla.

Itse ainakin kun pitkästä aikaa pelasin eilen cod4:sta, niin parhaiten tappojo sain juurikin snipulla. Ainakin mutulogiikalla siis snipu on muutoinkin jo hyvällä tolalla. Ainakin joissakin kentissä TDM:ssä helpostikkin puolet porukasta sniputti.

Kunhan eivät pilaa haulikkoa, wow:ssa sillä ei tee oikein mitään.

En tarkoittanut, ettäkö aseet itsessään olisivat susia. Lähinnä se tatin painaminen tähtäimen vakauttamiseksi on hieman hankalaa. Omalla kohdalla toimivampi vaihtoehto olisi jos sen sijaan voisi painaa jotain muuta nappulaa jonka jälkeen hahmo vetäisi henkeä ja ase pysyisi hetken aikaa paikallaan.

Itse en koko nappia jaksa nykyisellään painaa vaan otan m21 ja pistän sen lippaan per äijä haisemaan. Toivottavasti kyseinen rutku tulee myös tähän osaan niin saan jonkun tarkkuuskiväärin jota käyttää :)

Haulikoista samaa mieltä, niitä ei ainakaan saa huonontaa. Parempi olisi jos pumppuihin tulisi lisää kantamaa ja puoliautomaattisiin lisää panoksia. Joku sarjatulihaulikkokin olisi hauska lisuke. Tällä hetkellä haulikot on ihan hyviä läheltä, mutta suosin silti konepistooleja kantaman takia...

Aika mahtava traileri, yllättävän paljon näytettiin peliä :D.

Custom Killstreakit, ihan kivalta lisältä kuulostaa. Oma veikkaus että yksinpelistä tutun heartbeat sensorin saa laitettua juurikin tämän avuilla aseeseen kiinni.

No eipä tuossa juuri mitään mullistavaa näytetty. Kunhan ei jää "mappi -ja asepäivitykseksi", niin voi harkitakkin moninpelin pelaamista. Yksinpelin takia ostan joka tapauksessa.

Todellaki näytti hienolta tuo meno...Loppu oli joo iha kiva tuossa videossa :D

Aivan huikea video ainakin omasta mielestäni!!!! Ei pysty oottamaan marraskuuhun... :D
Erittäin mahtavalta näytti peli ja mielenkiintoiselta vaikuttaa nuo custom killstreakit!

Oma veikkaus että yksinpelistä tutun heartbeat sensorin saa laitettua juurikin tämän avuilla aseeseen kiinni.

Tässä mennään jo ehkä liikaa scifin puolelle.. Ei todellakaan hyvä homma ainakaan omaan pelimakuun. Tehdään mielummin sitten ihan kunnon scifi-pläjäys, ei tälläistä outoa välimuotoa.

Videon perusteella mikkikanava on aina auki joten mikkispämmiin ja äänenkiertoon ei ole tulossa parannuksia.

Videon perusteella mikkikanava on aina auki joten mikkispämmiin ja äänenkiertoon ei ole tulossa parannuksia.

No mulle kelpaa, kunhan vain on Lobby-mute ja pelimute kaiken mailman teini jenkki/britti Idolsseille :rolleyes:
ja, että porukkalle voi antaa servuilta kickiä, jos on oma servu niin silloin ilman äänestystäkin!

Hemmetti. Nyt se noise mute kehitteille ennenkuin tämä tulee. Briteissä varmaan jo availlaan ääntä jotta pääsee MW2:ssa hoilaamaan. Jenkeissä taas luodaan jo playlistejä gangstaräpin uupuneimmista "haista sinä p*ska ku mä oon niin kova" -biiseistä.

Miksei vaan peli voisi automaattisesti mutettaa jos tietyn kovuuden ylittävä ääni jatkuu liian kauan. Noille hoilaajille tietenkään voi mitään muuta kuin mutettaa itse, mutta se olisi jo isoa plussaa jos kiertoäänet ja biisikärpäset olisi historiaa.

Mietinkin tässä, että tuo ärsyttävä chatti käyttäytyminen on varmaan osa taktiikkaa. Kaikki veteraanit etsiytyy muille servuille.

Ylös Bottom