Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

jos tarkkoja ollaan, niin se on console mod eikä pro mode :p (sori, oli pakko:D)

ite meinaan varmaan ostaa ihan normi version.toivottavasti nettipelissä GL ei ole niin tehokas, ja tuubia/ kranuja ei pystyisi heti nakkelemaan kattojen yli. niinku wawis tais olla joku että 5sekunttiin ei pysty ampumaan. SD:ssä siis.

aloin pelata HC S&D:ta huomasin sen että suurin osa porukasta pelaa kivääreillä tai pulttilukkosilla joten kelpaa mulle.
Ei ole totta. Olen ite pelannut aika paljon kyseistä peliä ja pelimuotoa, pulttilukkoja ei mitenkään ole merkittävästi käytössä. Jossain Siilossa toki kun puolet snipaa. Ton pelin suurin perkele on STG, kolmannes varmasti käyttää sitä. Minä en.
Jottei menis oftopiciksi täysin, toivon tolle noobtube osastolle suuria muutoksia. Se on kyllä melkoinen ilonpilaaja jota en kaipaa yhtään.

Ei ole totta. Olen ite pelannut aika paljon kyseistä peliä ja pelimuotoa, pulttilukkoja ei mitenkään ole merkittävästi käytössä. Jossain Siilossa toki kun puolet snipaa. Ton pelin suurin perkele on STG, kolmannes varmasti käyttää sitä. Minä en.
Jottei menis oftopiciksi täysin, toivon tolle noobtube osastolle suuria muutoksia. Se on kyllä melkoinen ilonpilaaja jota en kaipaa yhtään.

Itellä tuli tavaksi vetää tota overkill perkilla ja toisena AK-47 silulla ja toisena dragunov ja kyllä toimi tuo yhdistelmä. Mitäs aseita noi pulttilukot on? Oon nyt vähä hitaalla :D

E: Ai haulikko? No aika vähissä noiden käyttäjät kyllä oli silloin, kun pelasin.

Itellä tuli tavaksi vetää tota overkill perkilla ja toisena AK-47 silulla ja toisena dragunov ja kyllä toimi tuo yhdistelmä. Mitäs aseita noi pulttilukot on? Oon nyt vähä hitaalla :D

E: Ai haulikko? No aika vähissä noiden käyttäjät kyllä oli silloin, kun pelasin.

Ai haulikko? Pulttilukko, joten eiköhän kivääreistä ole kyse :p

Pulttilokoista oli puhetta aiemmin tässä ketjussa kun jätkät puhu WaWista.

Mulla on COD4 HCssa kultanen dragu ja AK-47 silu tai MP5 silu ja kyllä toimii!

On muuten hyvin erikoisia aseita tulossa tähän MW2:seen. Ei noita ihan joka toimintaleffassa näy. Mielestäni ois noi KAIKKI samat sniput saanu löytyy, M21:stä lukuunottamatta, tästä uudesta kun vanhastakin. Plus tietty ne uudet. No kai noihin uusiin pyssyihinkin sit äkkiä tottuu.

KZ2 multiplayerista ne sais ottaa ton vaihtuvan pelimuodon yhdeks vaihtoehdoksi. Se oli aika hyvä mun mielestä.

Pc:lle on niin sanottu "pro mod" kai sitä jotkut klaanit konsoleillakin pelaa mutta puuceella menee tietääkseni silleen että kaikki perkit on kieletty ja aseiden lisäosat kanssa (punapiste tähtäimet, silut sun muut..) ja etteivät aseet olisi aivan tehottomia niitä on säädetty tehokkaamaksi, konsolillahan tän voi hoitaa silleen että ainoat perkit mitä saa käyttää on deep impact, stopping power esim. Mutta pro modin haluaisin konsolille ihan viralliseksi moodiksi.

Omasta mielestä tuo tekee CoD:ista samanlaisen räiskinnän kuin kaikki muutkin pelit markkinoilla.. Perkit ovat edelleen mielestäni yksi parhain "uudistus" CoD-sarjaan, jotkut valittavat tietyistä perkeistä mutta itseäni ei sarjassa oikeastaan muu häiritse kuin nuubituubit.
MW2 nettipelistä eniten mietityttää tällä hetkellä kartat. Pelattavuus on jo kunnossa, sisältökin lukemani perusteella on kunnossa, ja kartat olivat edellisissä osissa hyviä eli eiköhän täältä taas löydy pelattavaa muutamaksi kuukaudeksi ainakin.

KZ2 multiplayerista ne sais ottaa ton vaihtuvan pelimuodon yhdeks vaihtoehdoksi. Se oli aika hyvä mun mielestä.
Ehdottomasti saisivat tämän kopioida, HC-modilla kyseinen pelimuoto olisi varmasti herkullinen.

Näyttää noissa videoissa tuo moottorikelkalla ajo jotenkin.. no, en tiedä, se ei vain näytä siltä miltä sen pitäisi.
Ehkä illuusion pilaa Ockelbon-tyylinen kelkka, jossa on mittarit ihan jostain muualta. :o

No sitten mulla on sattunut on hyvää peliseuraa toisaalta alotin WAW:in uudestaan mw:n jälkeen uudella accolla ja HCseeseen pääsi vasta kun oli 18lvl:inen ja peli tunteja on nyt takana 3-4h joten en kyllä ole kauheasti ehtinyt hc s&d:ta pelata mutta se nyt ainakin on varmaa että smg:n käyttäjiä on vähemmän ja kiväärejä käytetään enemmän (ja olenko väittänyt ettei STG:tä käytettäisi kivääriksihän sekin luetaan. :p) Ite yritän käyttää aina pulttilukkosta joskus vaan pakko vetästä mp40 esille kun h*mot potkii päähän smg:eilla. :( Eikä mitään vaihtuvaa pelimuotoa MW 2:seen hc s&d pidetään sellaisena kun se on aikasemmissakin codeissa, mutta HQ kokonaan pois tai hitosti muutoksia.

Eikä mitään vaihtuvaa pelimuotoa MW 2:seen hc s&d pidetään sellaisena kun se on aikasemmissakin codeissa, mutta HQ kokonaan pois tai hitosti muutoksia.

-simo varmaanki tarkotti: yks pelimuoto ois ns. all modes kierto...?!?
tottakai s&d ja muut hc moodit pidetään eriliinnäänkin! (vaikkei noit muita oo hirveesti tulluka pelailtuu)

-simo varmaanki tarkotti: yks pelimuoto ois ns. all modes kierto...?!?
tottakai s&d ja muut hc moodit pidetään eriliinnäänkin! (vaikkei noit muita oo hirveesti tulluka pelailtuu)

Jaa saattaisi toimiakkin, killzonea ei tullut paria tuntia kauempaa netissä pelattua mutta ihan toimiva ratkaisu oli.

Emmä ny tierä, voihan ne vaihtuvat pelimuodot lisänä olla. Mun mielestä vaan oli jotenkin sekava, että joo nyt sä olet Wanted sit kun wanted on wasted niin seuraavaks joo now you must destroy sitä ja tätä, oho now you must run and shoot. Alussa olikin ihan jännä meininki, mut pitemmän päälle ei oikee napannut. Kyl mä ihan itse haluan päättää mitä pelimuotoa pelaan ja vaihan sitten kun alkaa tympii.

Toivottavasti tuolla lumimaisemissa viihdyttäisiin pitkään, maisemana mukavaa vaihtelua. Tuli nyt itselle laitettua Prestige tilaukseen nettikaupasta. :)

Moninpelissäkin saisi olla tollanen lumimyrsky mappi. Olisi hieman hieman erillaista menoa, kun auringon maisemissa hyppiminen.

Ei kiitos... Vaikka ei niitä kiikareitakaan olis tarvinnu olla...

Olis ollu ees järkevämmän näkönen tuo, tai vaikka ihan PS3:n ja X0:n ohjain molemmille alustoille, mutta MW2 kuvioinnilla ja jtn muuta jännää.. Olisiko parempi teidän mielestänne?

Mitä vähemmän mukana kaikkea ylimääräistä, sikahintaista krääsää, sen parempi. Pelkkä peli tänne, kiitos! Toivotaan et olis suht valmis tekele heti julkkarissa.

Tanelto laitto tonne Xbox ketjuun tällasen linkin niin pistetään se nyt tännekkin:

Modern Warfare 2 Branded controller for Modern Warfare 2

Oliskos tommonen tyylikäs siihen Prestige pakettiin niiden kiikareiden tilalle? :D

Enpä nyt osaa päätellä, miten tarkkaan ylle postanneet tuota uutista lukivat, mutta ohjainhan on vasta tyystin suunnittelun alla. Vai kävikö mielessä, että uutiskuvan oranssi gunconmainen kapistus, olisi tämä spessu MW2-käyrä? ;)

Ohjain on tosiaan vasta suunnittelun alla, ja siitä ei ole mitään kummempaa varsinaista tietoa. Joystiq selvitti seuraavaa:
We asked Bowling about the controller, and while he couldn't offer any solid details, he did confirm it "isn't being manufactured by [Infinity Ward] or [Activision]," and that the call for votes was meant to "get the opinions of the people who will actually be using it to help settle a debate." You can cast your vote by sending a tweet to @fourzerotwo. (We went with "concave.")

Infinity Ward helping design Modern Warfare 2 controller
Itse odottaisin ainakin vain vähän perusmallista eroavaa kapulaa (joillakin käytännöllisillä bonusnamiskoilla), mutta seurataan tilannetta..

En tiiä pystyykö noit nappuloita paljon paremmin enää tehdä.
Lähitaistelu ja snipaus ehkä hieman hankalat kun ne on niissä tateissa. Muuten kyllä toimii ihan mainiosti.

Sais kyllä tulla toi peli jo myyntiin :/ Alkaa meinaa mw1 maistua pikkasen kuivalta...

Ylös Bottom