Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Tein juuri äsken näin. Olen myös koittanut erilaisiakin taktiikoita eikä mikää toimi. Pas*a peli.
Kokeile vielä puhtaalta pöydältä, eli poista pelin päivitys + tallennuksen. Sen jälkeen aloitat pelin, et asenna vielä päivitystä. Käyt laittamassa asetukset kuntoon. Sen jälkeen päivitä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Jees ensitestit jo tehty ja todella kovalta peliltä vaikuttaa. Spec-opsii tahkonu tos broidin kans jo aika paljon. Yllättävän paljon noita erilaisia spec ops pelejä löytyy! Overwatch varmaan tähän mennessä ollut yksi parhaista ;)

Btw, mihin hemmettiin voin tunkea tuon koodin mikä löytyy sieltä pikkuvihkosen takaosasta? Lukeen vaa: "Enter this code at InfinityWard.com for exclusive acces". Kaikkialta olen koittanut etsiä mut en vaa löydä :E Empä tiedä onko tosta nyt mitää suurempaa hyötyä mut ajattelin vain.


Pitää alotella campaignin pelaaminen ja onlinen puolel vois pyörähtää. Jos pistää jotai settiä sit myöhemmin! Loistavalta vaikuttaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Noh siinäpä ei kauan mennyt..

Pitäisikö muuten avata oma ketju niille, joilla jo itse peli on? Ja itse toivoisin omaa aluetta myös tämän pelin online-puolelle - kuitenkin hardcore-porukka ei muusta puhukaan. ;)

Älkää nyt vaan ottako tosissane, hyvä peli tää on (keskivertoa parempi). On se kuitenkin ihme juttu että edes trophyt ei voi toimia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Nyt on yksinpeli läpäisty ja se tapahtui aika nopeasti. Vaikea sanoa kumman pelin yksinpelistä pidin enemmän. Nyt voi aloittaa moninpelin kunnolla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

SD:stä saa eniten expaa selkeesti, jos osaa pelata.

Grafiikat ei ole CoD4 tasoa, jotenkin ei oo niin tarkka toi kuva tai värimaailma ei osu jotenkin. Joku kysyi miksi SD:stä pitäisi saada eniten pisteitä, siksi, että se on selkeesti haastavin mode ja siinä tule...

Edit: Invit ei toimi kellään ja luulen, että minulla on oikeus sanoa oma mielipiteeni saamatta järkyttävää paskakasaa niskaan. Mulla ei oo vaan hypelasit päässä, joten ei tää nyt ainakaan CoD4:sta 100x paremmalta tunnu niin kuin monet ovat sanoneet.

:D

Ainoo miks respast saa enempi on se et noit challengei saa niis helpommin ja niistä saa törkeesti expaa, mut ilman challenge sdssä saa enempi 500xp tappo ja 1000xp plant/defu. Se score on eri kun ne expat sdssä

Ja noi kopeterit ja muut on kyl nii naurettavii, nappi pohjaa ja tappoja tulee enemmän ku sekunteja kuluu. Ei tarvi ees tähtää.

Ilman kill streakei tää ois parempi ku Cod4, nyt se on yhtä huono imo.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Onko normaalia, että gamestopista ennakkotilausetuna tullut koodi joka laitetaan nettisivuille toimii hyvin ja saan toisen koodin jonka sitten olisi tarkoitus mennä "redeem codes" kohtaan mutta ainakin mulle tulee, että koodi ei kelpaa :(

Mikähän ihme tässä voi olla oon sata kertaa stekannu ottanu kirjainkoot huomioon mutta ei kun ei :confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Jäi vaivaamaan sellainen asia että mikäs se Headquarters Pro on? :D
Jos se olisi HQ ilman räjähteitä niin sehän olisi luultavasti pelin toiseksi paras pelimuoto :eek:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Olipas hieno päivitys kun vetäsi trophyt pois pelistä :D Käytin aleksi0 apuja niin toimii.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Nyt on pelattu n.3 tuntia. 2h yksinpeliä ja 1 multia. Jäin MP koukkuun eikä jaksa enää yksinpelii :p
Erittäin hyvä peli,joka euron arvoinen ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

onko kellään tietoa tuosta party bugista kun ei noi invit oikein tahdo mennä läpi?!?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Kokeile vielä puhtaalta pöydältä, eli poista pelin päivitys + tallennuksen. Sen jälkeen aloitat pelin, et asenna vielä päivitystä. Käyt laittamassa asetukset kuntoon. Sen jälkeen päivitä.

Kiitoksia! Nyt sain vihdoinkin näillä toimenpiteillä pelittämään. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Tänään peli saapui postilootaan ja siitä asti pelattu melkein tauotta, tosin oli syömätauko ja sitten tein vielä läksytkin siinä. Eli varmaan 3-4h tullut pelattua.

Ihan varmuuden vuoks, vaikka en itse koe spoilaavaks, mutta joku vois tykätä kyttyrää:
Yksinpelissä on joissain kentissä AIVAN LIIKAA pelkkää räiskintää. Tuskin oikeassakaan elämässä Rio de Janeiron slummeissa niin paljoa sotilaita olisi sua vastassa kuin pelissä on.

Huomenna pelaaminen jatkuu ja jos pelin pääsen lävitse huomenna, alkaa MP:n pelaaminen. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Peli tuli haettua tänään. Takana on neljä kampanjatehtävää ja pari frendien kanssa kokeiltua co-opia. Hyvältä vaikuttaa. Juuri sitä, mitä odotettiinkin. Trophyt eivät toimi ja toivon, että tulisi päivitys mahdollisimman pian. Aika ärsyttävä moka sinänsä, koska oletan, että joka yksinpelitehtävän läpäistyä trophy napsahtaa tilille. Uudelleenasentelusta en tiedä. Pitäisikö kokeilla? Jotkut sanovat, ettei toimi ja jotkut sanovat, että toimii. Alussa kyseltiin lähinnä, että haluaako skippailla sen kohua aiheuttaneen tehtävän ja sitten kysyttiin, että haluatko, ettei tätä kysytä sulta enää. Ei mikään liittynyt mihinkään trophyjen laitteluun ja ylinpäätänsä, miksi edes kysyä moista? Yhden huomion voisi vielä antaa: Yksinpelien tehtävät ovat suht lyhyitä...montakohan näitä tulee yhteensä? Kymmentä odotan, mutta tuntuu, että jos näin on, pääsen huomenna koko pelin läpi ja se siitä yksinpelistä. Sitten vaan nettiin ottamaan turpaan. Onhan tämä moninpelipainotteinen, mutta olisin toivonut kampanjalta pidempiä tehtäviä...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

joo siis tämä on kyllä jännä tää psn:än päivitys, aamulla kun pelattiin ennen päivitystä kaikki kutsut toimi loistavasti ja sit kesken yhden pelin meni kaikilta psn nurin päivityksen takia luultavasti. 10 minuuttia myöhemmin kun pääsi kirjautuu takaisin sisään kukaan ei ole päässyt kenenkään partyyn kutsulla, itse pääsin sillä "join session" jutulla johon ei kutsua tarvita niin yhden kaverin peliin! on kyl hieno peli ei voi muuta sanoo.

ja tosiaan itseäni harmittaa ylikaiken tuo äänivalikko että ei voi säätää musiikkii pois tai pienemmälle, varsinkin sd:ssä kun alkaa viiminen minuutti ja pelaat kotiteattereil niin ei sieltä musiikin seasta erota askelia! pitää varmaan hommata semmoset peltipurkki kaiuttimet mistä ei kuulu kun korkeat äänet että erottaa
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

OHJEET INVITEN TOIMIMISEEN by sv&jonnez :)

Pelaaja 1 = party leader
Pelaaja 2 = joinaava

1. Party leader (Pelaaja1) menee party lobbyyn (missä voi valita endgame, private match jne).
2. Pelaaja 2 katsoo XMBstä friend listasta että party leaderin status pelissä on IN A PARTY (jos ei ole niin boottia pleikkarille/PSN relog)
3. Pelaaja 2 menee kanssa party lobbyyn
4. Pelaaja 1 lähettää party inviten Pelaaja 2lle
5. Pelaaja 2 ei ota vielä vastaan inviteä
6. Pelaaja 2 lähettää risti-inviten Pelaaja 1selle
7. Pelaaja 1 ei ota vastaan Pelaaja 2 inviteä
8. Nyt pelaaja 2 ottaakin vastaan kohdassa 4. lähetetyn inviten Pelaaja 1seltä
9. TSADAA PARTY INVITE TOIMII

Tämä on testattu meidän klaanin jäsenillä monta kertaa tämän illan aikana ja ollaan saatu koko klaani samaan partyyn kun tuon toistaa jokaisen kohdalla erikseen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

OHJEET INVITEN TOIMIMISEEN by sv :)

Tämä on testattu meidän klaanin jäsenillä monta kertaa tämän illan aikana ja ollaan saatu koko klaani samaan partyyn kun tuon toistaa jokaisen kohdalla erikseen.

Kiitoksia SV tiedosta! Yritän saada ton skulaamaan, näemmä kaikki pähkäilevät täällä saman asian parissa mutta toivotaan asian korjaantuvan mahdollisimman pian!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Myö keksittiin meidän klaanilaisen kanssa tuo kahdestaan vahingossa :D Mut toimii.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Mitä noilla tropheilla oikein tekee? Saako jotain lisää juttuja tähän peliin vaiko mitä? Itse pelasin jo pelin läpi mutta en ole saanut yhtään trophya :mad:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Mitä noilla tropheilla oikein tekee? Saako jotain lisää juttuja tähän peliin vaiko mitä? Itse pelasin jo pelin läpi mutta en ole saanut yhtään trophya :mad:
Jospa lukisit tämän ketjun?

Työkaveria tuossa puhelimessa avustin juurikin MW2:n Trophy-ongelman tiimoilta. Se tepsi heti, että poisti päivitystiedoston ja pelin saven, otti Pleikkarin kokonaan (siis piuha fyysisesti irti) irti netistä, käynnisti pelin ja aloitti yksinpelin. Sen jälkeen Trophyt ilmestyivät listaan. Tuon jälkeen nettiyhteyden voi jälleen kytkeä päälle ja päivityksen ladata, jos siltä tuntuu.
 
Ylös Bottom