Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

mjoo rupee näyttää siltä että tänään ei enää MW2:sta pelata..

Josko nyt huomenna olisi siinä puoli kolmen maissa korjattuna? :mad:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ihme kun ihmiset vetää noin kovasti hernettä nenään. Itteäni nyt ei haittaa paljon jos jää jokunen päivä ilman multiplayeriä. Pakko myöntää kuitenkin että onhan tuo jonkin asteen moka IW :ltä. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ihme kun ihmiset vetää noin kovasti hernettä nenään. Itteäni nyt ei haittaa paljon jos jää jokunen päivä ilman multiplayeriä. Pakko myöntää kuitenkin että onhan tuo jonkin asteen moka IW :ltä. :)

Kyllä se vähän päähän ottaa kun juuri on päässyt yksinpelin läpi ja haluaisi päästä moninpelin kimppuun kunnolla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eipä nettipeliä sitten paljoa kerkeä pelaamaan kun sunnuntaina pitää lähteä jo takaisin Kajaaniin leikkimään sotilasta ja seuraavat lomat vasta joulukuun puolella. :(

Vie Kapt. Heikkiselle terkkuja..;)

Perjantaina vasta joo. On kyllä anteeksiantamatonta tällainen, kyllä ne TAAS kerran varmaan arvas, mikä ryntäys sinne nettiin tulee. Toki mahdollisuus tässä pitää vielä antaa, kun muutakaan ei voi.. :mad:

EDIT; Toki voi olla muutaman päivän ilman multiplayeria, paitsi että mä oon maksanut myös siitä!!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuossa on activisionin customer support immeinen joka twiittaa heti kun ongelma on korjattuRandolph d'Amore (ATVI_Randolph) on Twitter
No se jannu itse tuolla sanoo että:
"# @pimpedoutbeaner Hi! There's a server outage for #MW2 PS3. It's unrelated to the 1.02 patch. http://ow.ly/BpVw10 minutes ago from HootSuite in reply to pimpedoutbeaner"
ja
"#MW2 PSA - PS3 Multiplayer: The multiplayer servers for PS3 are down. It's not related to the 1.02 patch, and we're workin' on a fix."

Tuntuu että tossa sun aiemmassa linkissä on vedetty ehkä hieman liian villejä johtopäätöksiä...Siis tuohon perjantaihin liittyen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No se jannu itse tuolla sanoo että:
"# @pimpedoutbeaner Hi! There's a server outage for #MW2 PS3. It's unrelated to the 1.02 patch. http://ow.ly/BpVw10 minutes ago from HootSuite in reply to pimpedoutbeaner"
ja
"#MW2 PSA - PS3 Multiplayer: The multiplayer servers for PS3 are down. It's not related to the 1.02 patch, and we're workin' on a fix."

Tuntuu että tossa sun aiemmassa linkissä on vedetty ehkä hieman liian villejä johtopäätöksiä...

En ota kantaa tämän katkoksen syyhyn vaan tuosta aiemmasta linkistä kävi vaan ilmi se epämiellyttävä mahdollisuus, että seuraavat online pelit pelataan vasta perjantaina.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En ota kantaa tämän katkoksen syyhyn vaan tuosta aiemmasta linkistä kävi vaan ilmi se epämiellyttävä mahdollisuus, että seuraavat online pelit pelataan vasta perjantaina.
Activisionin äijä kuitenkin sanoo, että 1.02 pätsillä ei ollut mitään tekemistä multiplayer-katkoksen kanssa, ja ETA korjaukselle on vielä epäselvä, kuitenkin parhaillaan työstävät sitä.

Perjantai on tullut esille ainoastaan siinä yhteydessä, että se "party invite" fix tulee perjantain patchissa.

Edit: Ja minuutti sitten:
# @HNKS88 I can't say if it'll be up today or not. I certainly hope so.
less than a minute ago from HootSuite in reply to HNKS88
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Activisionin äijä kuitenkin sanoo, että 1.02 pätsillä ei ollut mitään tekemistä multiplayer-katkoksen kanssa, ja ETA korjaukselle on vielä epäselvä, kuitenkin parhaillaan työstävät sitä.

Perjantai on tullut esille ainoastaan siinä yhteydessä, että se "party invite" fix tulee perjantain patchissa.

Activision voi sanoa mitä haluaa. Tosiasia on se, että ongelmat alkoivat tasan silloin kun 1.02 lähti levitykseen, mutta nyt loppui tämä jauhaminen:) Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joku juuri kysyi tuolla Twitterissä, että koska serverit ovat takaisin ylhäällä. Tuo heebo sanoi, että ei ole varma saavatko vielä tänään, mutta toivoo, että saisivat. Ja työskentelevät kuulemma asian parissa koko ajan.

^ Usko nyt jo, asia ei liity tuohon uuteen päivitykseen. Minulla alkoi ongelmat jo ennen kuin 1.02 tuli levitykseen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No mulla alkoi kyllä ongelmat tasan silloin kun päivitin 1.02, ennen sitä kaikki toimii!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mulla alkoi ongelmat jo ennen päivitystä. Oot vaan päivittynyt sopivaan aikaan.
 
Ylös Bottom