Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mielenkiintonen video kun on kommenttiraita vedetty päälle. Ihan oolrait. Opetusvideona tosin vähän huono, koska tossa ei pelaaja edes yritä valloittaa lippuja. ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Aivan mahtavaa menoa 18-pelaajan dominationissa ja dm:ssä. Tätähän jatkaisi vaikka vuorokaudet ympäri jos vain kunto kestäisi :D

Tämä päivitetty matchmaking kerää selvästi lähialueen pelaajia, ihan pelkän pingin perusteella taitaa mennä? Siellä törmää heimoveljiin etelänaapurista ja idän karhun veli venäläiseen. Alkaa olla tiiviit tunnelmat, kunhan politiikka ei yltäisi koskaan näihin matseihin asti. Aikanaan virolaisia kävi vierailuilla meidän suomalaisten salasanalla suojatuissa public-servuilla (hauki on ****?), vikatemees taisi olla yksi heistä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ilahduttavan moni on saannut joululahjaksi mw2:sen, jonka myötä pelitkin ovat toistaiseksi oikein mukavia. Uudet pelaajat kun eivät vielä kämpää mitenkään pahasti ja ne jopa testaavat useita eri aseita == kranunheittimet ei ole jatkuvassa käytössä.
Toivottavasti tätä ihanuutta riittää vielä pitkää.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

hmmmmm... muistelesin: Nelosen & MW2:n välissä julkaistiin huippupeli by Treyarch, joku WaW tai joku sellane....
ja jos en väärin muista, kommentit pelin alkuviikoilla oli tyyliin ku MW2-hate post kommentit......
kummasti porukka jaksaa silti "kokeilla" MW2:ta kauemmin kuin WaWii?!?! VAIKKA IW tekee paljo vähemmän töitä pelin miellyttävyyden eteen ku Treyarch..on se jännä!!!

mikäs siinä IW:ssä viehättää niin paljon, et porukka "kestää" paremmin MW2:ta ku WaWii?!??!

vastaus # 1: tietty siin o nää core-hinttarit, jotka ei "kestä" et WaWissa "pärjää" yhdellä (mp40) aseella. ja montakoos muuta lutkutinta siinä olika? ...kyllä: samanlailla pärjää muilla vehkeillä! (riflejä ei lasketa, KOSKA puolet apinoista, jotka tän lukee ei osaa ees tähdätä...) "ei me saara mitää ProModee, ku kaikki nyyppäilee saksalaisella konepistoolilla.......

vastaus # 2: samat hinttarit ei uskalla pelaa WaWin HooCeetä: "äiti; joku ampuu, ni ***** KUOLEN!" ...joo, otan huomioon ns. varvasosuman, mutta mitenkäs se meneekän MW2:ssa?!? ...aivan: 2 OSUMAA, ni äidin poika o kuollu!!!...hhhhmmmmmm

vastaus #3 : ei saaaaaatana: ei täs o mitää Crashi-kenttää, niinku Neloses, jossa on TASAN se 2 reittii jota pääsee eteneen...mihi mää ny respan ja sekunnin juoksun jälkee ammun, tai mihin se alkunaatti lentää?!?! *****!!!! (ja nyt YLEISTETÄÄN nelosen kenttäsuunnitteluu, jossa on MAX. se 2 hyökkireittii, S&D:s) tai si mä joudun defussa tarkkailemaan selkääni, ei saaaaatana!! ...ja porukka vinee, ku MW2:s o vähintää se 3 (melkei joka mapis) hyökki-/puolustusreittii. nyyyh, itku, kyynel: joku ampuu spawniin respal [ei ollu tarkotettu Lepilälle, vaan yleensä ;) ]...(kyllä, ymmärrän HooCee maailman; WaWissa muuta ei pelattukaan ja MW2:es menee mikä vaan)

vika kommentti (josta varmaan tulee keltanen kortti/banni), mutta se "kruunaa" tän tekstin: VETÄKÄÄ IW fanboysit KÄTEENNE, vitu pellet!!! ...vinee tulee, toivonkin että modet ees "olennaisen asian" säilyttävät. kiitos. muut sanktiot täysin ymmärrän, oli vaan avautumisen tarve...

-------------
Ylläpidon terveiset: avautumisen voi suorittaa asiallista argumentointia tavoitellen. JouCo tarjosi päinvastaisen esimerkin, jossa sinänsä ookoot huomiot pilataan täysin tarpeettomilla nimittelytörkeyksillä ja sekavalla kieliasulla. Tämän tiesikin, kun osasi arvata saamansa sanktiot. Turha keissi siis oli kaverilta. Jäähyä ja virallinen huomautus tulossa.

PS. Muiden ei tarvitse lainata Joucon postausta, sillä eiköhän tuossa ole yhdelle luvulle jo tarpeeksi. - Corca
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

mikäs siinä IW:ssä viehättää niin paljon, et porukka "kestää" paremmin MW2:ta ku WaWii?!??!

vastaus # 1: tietty siin o nää core-hinttarit, jotka ei "kestä" et WaWissa "pärjää" yhdellä (mp40) aseella. ja montakoos muuta lutkutinta siinä olika? ...kyllä: samanlailla pärjää muilla vehkeillä! (riflejä ei lasketa, KOSKA puolet apinoista, jotka tän lukee ei osaa ees tähdätä...) "ei me saara mitää ProModee, ku kaikki nyyppäilee saksalaisella konepistoolilla.......
v.

En muista, mulla oli 7 classia ja matseissa niistä oli 5 MP40 yhdistelmiä. No turha käyttää muita aseita, jos yks ase toimii: läheltä, mid-rangella ja snipuna. Varsinkin kun vihujen tiimi ei ainakaan pelaa muilla aseilla niin turha lähtee itekkään neiteilemään

Mun mielestä wawin hc on siks huono, koska aseet liian helppokäyttöisiä ja one-shot-killejä tulee paljon jolloin spreijataan "sinne päin" paljon. Sama asia on MW2 HC:ssa, varsinkin kun otetaan vielä secondary tuubi käteen niin siisti pelata. Näin mun mielestä mut en sitten toisaalta ole läheskään pelanut HC:ta niin paljoin kuin normia et osaisin sanoo kunnolla.

BTW JouCo jätä ens kerran ne pisteet vähän vähemmäl... saa millään selvää tosta.... :D

Pelataan peliä pelin tavoin. Eri juttu mikä on kenenkin mielestä mielekästä pelaa ja siihen ei edes sadat kfin postaukset riitä mieltä muuttamaan. :cool:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tais jouCO vetää muutamat väkövät kyllä ennen tätä postausta. Ite en ota kantaa tohon waw jutskaan ym treitrattsi postauksiin, koska kyseistä peliä en ole edes ostanut. Mutta mun kuudes aisti sanoo, että wawis ei vaan hommat toimi niikun näissä IW:n COD4, MW2:n peleissä.

Sitten semmonen juttu vielä, että edelleen se ei oo mikään ongelma/rikos, että jos ei jokin peli miellytä. Niin aina on se WAW ja COD4 jonka pariin voi palata, mutta mun mieltä ei muuta vaikka kuinka haukuttais sitä sun tätä, tästä MW2:sta, koska en vieäkään ole löytänyt mitään epämielyttävää tästä uudesta tekeleestä, itseasiassa nyt se alkaa tuntuu jos siltä niin sanotusti THE peliltä. Joten pelit jatkuu... Kunnes jään eläkkeelle tai jotain:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ite sain pukilta mw2:sen. Yksinpeli pelattuna puoleen väliin ja nettipeliä noin 5h takana. Onpahan mahtava peli :D. Itellä tällä hetkellä m4+hb ja punapiste ja stopping power, scrambler ja bling. Millaselta setiltä kuullostaa? Kiinnostais myös tietää vähän noista, että mitä rynkkyä porukka yleensä käyttää etenkin myöhemmillä leveleillä (itse 21)? Ja minkälaiset perkit + attachementit ja millä perusteilla teillä on?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itellä tällä hetkellä m4+hb ja punapiste ja stopping power, scrambler ja bling. Millaselta setiltä kuullostaa? Kiinnostais myös tietää vähän noista, että mitä rynkkyä porukka yleensä käyttää etenkin myöhemmillä leveleillä (itse 21)? Ja minkälaiset perkit + attachementit ja millä perusteilla teillä on?

Tosta Scrambleristä sen verran että on aika turha.. Korkeintaan vaan paljastat ittes sillä..

Ite käytän yleensä:

TAR-21 + silutin
perkit: Sleight of hand pro / Marathon pro, Stopping power pro ja Ninja pro

erittäin kätevä setti S&D:ssä
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ite sain pukilta mw2:sen. Yksinpeli pelattuna puoleen väliin ja nettipeliä noin 5h takana. Onpahan mahtava peli :D. Itellä tällä hetkellä m4+hb ja punapiste ja stopping power, scrambler ja bling. Millaselta setiltä kuullostaa? Kiinnostais myös tietää vähän noista, että mitä rynkkyä porukka yleensä käyttää etenkin myöhemmillä leveleillä (itse 21)? Ja minkälaiset perkit + attachementit ja millä perusteilla teillä on?


Itte ottaisin HB:n pois kun aika moni käyttää ninjaa, joten suht hyödytön kapine. Scrambler paljastaa sut vaan viholliselle, kun niiden tutka sumenee jos oot lähellä.

Ite oon mieltyny normimuodoissa ump45 + silencer, marathon, stoppari ja ninja pro, HC-muodoissa stopparin tilalla cold-blooded.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko tänä iltana Hauki=???? priva peliä pystyssä? Olisi kiva päästä pelaamaan myös suomalaisia vastaan. :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko tänä iltana Hauki=???? priva peliä pystyssä? Olisi kiva päästä pelaamaan myös suomalaisia vastaan. :rolleyes:


Totaa, en tiie mitä tarkoitat tolla hauki on???? priva pelillä. Mutta kun kyseises pelis ei oo mitään semmosta hauki on???? mahdollisuuta, jos nyt en siis väärin ymmärtänyt.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

On tullu uus raizer1 mw2 video
Domination - Invasion - Dominationin "perusteet" ja se on HYVÄ, alussa kun video pyöri mietin mikä ***** sua vaivaa kun ett ota sitä flagia mut sitten tajusin kun kerroit että estät vihollisia pääsemästä muille flageille ja se oli yks parhaimmista vinkeistä jonka oon saanu modern warfareeen , odotan innolla uusia raizer1 videoita :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Raizer, hieno video taas!Jaksat tehä video vaik toiset valittaa, että pelaat "tdm".Itekki tykkään pelailla domii sillee et tapan vastustajii joskus käyn cäppää lippuu.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei se nyt ole mitään valittamista. Jos nettiin videoitaan pistää, niin kritiikkiä saa luvan kestää. Noita kahta videota ei voi mitenkään verrata keskenään, koska teillä oli toisessa videossa lähes koko matsin ajan 2 ja välillä jopa kaikki liput hallussa, joten mitään muuta ei tuossa tilanteessa voikkaan tehdä kun estää vihuja tulemasta beelle.

Ekassa videossa kuitenkin tilanne oli se että tiimi oli rankasti häviöllä, eikä kaveri edes yrittänyt ottaa lippuja, joten vähän vaikea käsittää tuo ekassa videossa oleva "puolustus" pelaaminen. Kyllä niitä lippuja saa yksinkin otettua ja monesti käy niin, että kun itse uskallat mennä siihen lipulle ja näytät esimerkkiä, niin toiset seuraa perässä. Sama homma kun lentohärveleissä: Jos et ole itse valmis tekemään mitään niiden tuhoamiseksi niin turha valittaa jos muutkaan ei tee mitään.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nimenomaan. Jo yhden aktiivisen pelaajan tuloksellinen esimerkki voi saada ihmeitä aikaan Dominationissa. Jatkuvasti liikkeellä, kleikka vartioimaan valloitusta ja taas eteenpäin. Voitonvarmat puolustajatkin pakoitetaan näin liikkeelle ja ruletti alkaa pyörimään. Röyhkeys palkitaan ja sitä kannattaa viljellä. Savut, flashit ja centry-gunit siinä hyvänä apuna. Joukolla saadaan vaihdotkin nopeammiksi ja jo tappioksi tuomittu matsi kääntymään tiukaksi voitoksi.

Ei pysty ymmärtämään pelaajia, jotka pelimuodosta riippumatta metsästävät vain tappoja. Ei ne teidän tilastot kiinnosta oikeasti ketään, ja vievät grindaajalta lopulta sen peli-ilonkin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

kertokaahan mulle satavarmasti toimiva tekniikka tähän sukellusvene mapin kohtaan, tai siis en oo vielä menny sukellusveneeseen, vaan oon täällä satamassa ja pitää ampua predator missile, ja sen jälkeen alkaa sireenit soita ja 2 minuuttia aikaa ettiä se ***** vene. Ei tunnu olevan mitään saumaa kahdessa minuutissa päästä sinne. Liikaa vihuja jne. Apua.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kun nyt keväällä tulee DLC:tä ehkä uusia mappeja ja spec ops tehtäviä MUTTA olen huomannut että yksinpelissä on erittäin hyvä ase joka puuttuu moninpelistä :mad: eli SVD Dragunov ,onkohan tarkoituksella jätetty pois monipelistä :mad: , oisko mahdollista että infinity ward laittaa monipeliin tän aseen DLC:n mukaan, kun monissa muissa pelissä (esim killzone 2) DLC:n mukana tuli aseita ja tää dragunov ois tosi kova lisä monipeliin :cool:
 
Ylös Bottom