Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Peli on kyllä mielestäni toiminut ihan täysin heti julkaisun jälkeen. Itse ainakin olen pystynyt täysin pelata tätä. Ongelmahan on itse kuluttajat. Kun etsimällä etsitään bugeja, niin niitä yllättäen löytyy. Ja ainakin tähän mennessä pelin valmistaja on tuonnut päivityksiä, mitkä ovat korjanneet näitä bugeja. Toki pelien valmistajat voisivat hioa koodia vuosi kaupalla ja yrittää löytää mahdollisimman kattavasti kaikki viat, mutta ei tuotakaan kuluttajat oikein halua. Kaikkihan pitää saada nyt ja heti. Toinen vaihtoehto olisi jättää paljon ominaisuuksia pois ja pitää homma simppelinä, mutta tuskin tätäkään moni haluaisi.
Oletkos ollut IW:n työtiloissa kun noin tarkasti tiedät mitä ne tekee tälle pelille "puoli valoilla" ?
Mahtokohan sitten olla hetken se pois kun mulle ainakin tänään aamulla päivityksen tarjos eikä mitään ongelmia ollut kun muutaman tunnin paukutin
Varmasti ovat sentään tajunneet ottaa tuon "päivityksen" pois. Ei ole ainakaan toistaiseksi tarjottu.
Ehkä kannattaisi ensin lopettaa tuollaiset "kun alatte itse maksamaan pelinne" heitot. Antaa aika nuoren vaikutuksen susta, joka tosin selittää tuon itkemisen ja parkumisen. Kerro toki miten tämä peli on keskeneräinen julkaisussa, itse olen mp:tä, yksinpelin ja co-opia pystynyt pelaamaan heti julkaisusta ilman ongelmia, joten en oikein ymmärrä tuota keskeneräisyyttä. Yksi varsinainen päivitys tulee vain mieleen, jossa parannettiin mp:ssä pelitovereiden yhteyksien testausta. Muuten päivitykset tuntuvat olevan pienten bugien korjailua, joka on mielestäni täysin normaalia ja toivottavaakin. Eikä näitä bugejakaan tarvitsisi korjata, ellei nämä osaamattomat pelaajat käyttäisi bugeja hyödykseen pärjätäkseen pelissä. Se että nyt uusin päivitys jostain syystä jumittaa konsolit on toki ikävää, mutta tällaista joskus tapahtuu ja tuokin varmasti korjaantuu nopeasti, ellei ole jopa jo nyt korjaantunut.Peli on ollut keskeneräinen jo heti julkaisun jälkeen. Itse maksavana asiakkaana en voi ymmärtää tätä seikkaa sekä tätä päivitystahtia ehkä kerran noin kolmessa kuukaudessa. Kyllä tekin joskus ymmärrätte asian, kun alatte itse maksamaan pelinne.
Ehkä kannattaisi ensin lopettaa tuollaiset "kun alatte itse maksamaan pelinne" heitot. Antaa aika nuoren vaikutuksen susta, joka tosin selittää tuon itkemisen ja parkumisen. Kerro toki miten tämä peli on keskeneräinen julkaisussa, itse olen mp:tä, yksinpelin ja co-opia pystynyt pelaamaan heti julkaisusta ilman ongelmia, joten en oikein ymmärrä tuota keskeneräisyyttä. Yksi varsinainen päivitys tulee vain mieleen, jossa parannettiin mp:ssä pelitovereiden yhteyksien testausta. Muuten päivitykset tuntuvat olevan pienten bugien korjailua, joka on mielestäni täysin normaalia ja toivottavaakin. Eikä näitä bugejakaan tarvitsisi korjata, ellei nämä osaamattomat pelaajat käyttäisi bugeja hyödykseen pärjätäkseen pelissä. Se että nyt uusin päivitys jostain syystä jumittaa konsolit on toki ikävää, mutta tällaista joskus tapahtuu ja tuokin varmasti korjaantuu nopeasti, ellei ole jopa jo nyt korjaantunut.
Toki pelaavana nuorena ymmärrät, että pelien koodi monimutkaistuu jatkuvalla syötöllä ja tämän takia myös bugeja tullaan varmasti jatkossakin peleissä näkemään. Tähän ongelmaan on ratkaisuja olemassa, mutta ratkaisut nostaisivat pelien hinnat taivaisiin ja yllättäen kuluttajat eivät tästä tykkää.
Jokseenkin en ymmärrä, että miksi juuri pelit pitäisi olla täysin bugittomia tekeleitä, mitä ei pitäisi koskaan päivittää. Kuitenkin melkein kaikki muut bittimaailmassa olevat palvelut ja tuotteet tarvitsevat kohtalaisen säännöllisesti päivitystä, oli se syy sitten tietoturva tai toimivuus.
ps. Olen ostanut omat pelini monen monta vuotta, enkä ole hiekkalaatikollakaan leikkinyt enää muutamaan vuoteen. Tosin kohta varmaan täytyy taas mennä hiekkalaatikolle leikkimään, kun jälkikasvu alkaa sitä pyytämään.
pps. Vai olisiko tuossa päivityksessä jokin feature, mikä pistää konsolin jumiin niiltä, jotka pelaavat liikaa. Olisi ns. hanki elämä ominaisuus.
Kannattaa myös muistaa, että vaikka itsestään joku vika tuntuu todella pieneltä ja nopeasti korjattavalta, niin tätä se ei välttämättä aina ole. Toki jollain purkkaviritelmällä vika saadaankin nopeasti korjattua, mutta pitkällä aikavälillä purkka viritelmät eivät ole niitä parhaita.En osoittanut tuota tekstiä mitenkään sinuun. Nojoo ehkä olet oikeassa, mutta ilmaisinpa kantani. Onpa sitä itsekkin tullut ostettua pelit yli 10 vuoden ajan, mutta nuoriahan tässä edelleen ollaan kuitenkin
Itse pyrin täydellisyyteen tai ainakin pyrin saamaan täydellisyyttä. Mielestäni kuluttajalla on kuitenkin oikeus saada rahoilleen tuote jossa ei ole vikoja tai ainakin korjata viat, mutta ei korjata niin, että viat pahenee. Toki ihmisiähän IW:n jannut ovat, mutta kyseisessä pelissä on kuitenkin ollut yllättävän paljon "vikoja" ja niiden poistaminen on kuitenkin kestänyt mielestäni liian pitkään. Ja kuitenkin nuo viat ovat loppupeleissä olleet kohtuullisen pieniä, mutta ärsyttäviä, mutta kuitenkin olisivat olleet helposti ja nopeasti korjattavissa. Nykypäivänähän on kyllä se ongelma, että pelit on pakko laittaa markkinoille mahdollisimman nopeasti oli ne sitten keskeneräisiä tai ei ja se on valitettava seikka, että kuluttajille pääsee huonoja tekeleitä. Vähän samaan tapaa, kuin nykyiset LCD/Led-televisiot, joita pusketaan markkinoille vaikka suurin osa niistä on melkeinpä käyttökelvottomia valovuotojensa takia.
Mitäs killstreak rewardeja käytätte?
Onko kenelläkään tietoa koska tää beta loppuu?
.
3. Riot shield boosterit
Nämä idiootit pilaavat olemassaolollaan monta hyvää peliä.
Useinmiten näihin törmää hc s&d:ssa. Kaksi 9-prestigepelaajaa istuu spawnilla ja toinen näistä nännittää rpd:lla toisen riot shieldiin.
Näille, useinmiten -98 tai -97 liitteen nimimerkkinsä perään laittaville kaiffareille, pitäisi antaa elämänoppikoulua tunti saunan takana.
Näillä jannuilla onkin sitten loppuvaiheessa (10-prestigen tasolla 70) emblemkaapissa pelkkä riot shield -emblem ja titlenä "commander".
Useinmiten nämä kaverit pelaavat huonommin kuin ekalla kierroksellaan menevät aloittelijat.
Tajusin just, että siihenhän vois juosta väliin, jos mahtuu, eikä edes itse kuolisi.
Monet kerrat on lähtenyt iw:lle sähköpostia jossa listataan erikoisin keinoin itseään boostaavia nimimerkkejä.
Tossa nyt tollasta nillitystä. Jatkakaa.
Nämä kaksi epäkohtaa ovat TODELLAKIN ärsyttäviä. Erityisesti number 2. Aiheuttaa välillä vitutuksen tunteita ja ihmetystä.Rekisteröidyin juuri avautuakseni itseäni häiritsevistä epäkohdista joihin joutuu välillä moninpelissä törmäämään.
1. Katoavat luodit ja gl-/thumper-kranaatit
2. Hitbox, joka juoksee metrin perässä
Rekisteröidyin juuri avautuakseni itseäni häiritsevistä epäkohdista joihin joutuu välillä moninpelissä törmäämään.
2. Hitbox, joka juoksee metrin perässä
Tähän tulee törmättyä päivittäin. Otetaan esimerkkinä että tähtäät tyyppiä päähän kolmen metrin päässä ja juuri kun olet ampumassa, kääntyy vastustaja kohti sinua ja ampuu. Kerkeät itse reagoimaan sen verran että ammut 100% varman ja tähdätyn headshotin, mutta lopputulos on kuitenkin se, että aseestasi kuuluu laukaus mutta piipusta ei tule mitään. Makaat maassa kuolleena ja ihmettelet.
Näin käy usein myös thumperilla. Juokset thumper kourassa ja nurkan takaa näkyy vihollisen piippu. Olet ampumassa nurkan taa kun vihollinen hyppää eteesi ja ampuu sinut. Kerkesit kuitenkin laukaisemaan thumperin, mutta ainoa joka aseestasi lähtee, on ääni. Minne meni mun kranaatti?
.
... Viimeistän tämän huomaa Killcamista, jonka mukaan et edes ampunut kaveria.....
Kyseessähän taitaa olla huono yhteys/kehno pingi. Jos kaverilla, jota yrität ampua on parempi pingi sinuu nähden, niin tietenkin hänen ampuma luoti on "nopeampi" kuin sinun ampuma. Viimeistän tämän huomaa Killcamista, jonka mukaan et edes ampunut kaveria.
Jos thumper:n kranaatti toimii samalla tavalla kuin GL:n, niin sekin tarvitsee vähimmäisetäisyyden virittäytyäkseen. Jos siis yrität räjäyttää vihollista kahden-kolmen metrin päähän, hyvin todennäköisesti kranaatti vain pomppaa maasta/lattiasta eikä räjähdä.