Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Päätinpä tänne rekisteröityä ja kertoa omia ajatuksiani pelistä...

Itseäni ärsyttää ihan h**vetisti vihujen spawnaaminen, esim kun olen juoksemassa TM:ssä toiselle puolelle mappia vastaani tulee vihu ammun sen jatkan matkaani hetken päästä vihu onkin spawnannut siihen mihin kuoli ja ampuu minut, aika arseesta..

Toinen ärsyttävä asia on että Care Package glitchejä ei saada kitkettyä millään pois, sillä joka toisella servulla on joku heittelemässä koko ajan Emergency Airdroppia jastiä kautta vetää 50 tappoo per peli..

Ja kolmantena suomalaiset(osa) onko lobbyissä aina pakko esittää kovaa huutamalla ***** nobo tai ***** homo! Kaiken huippu oli kun pistin omaan kommenttiini 2 Nukee putkeen! niin eräs Haamu1 kaverilistaltani lähettää viestin ei oo erikoista. Ei siinä mitään mutta saminen Haamu1 on pyytänyt mua useesti free for alliin että se voi vetää Nuken...

Nämä ovat siis asiat jotka ärsyttävät, mutta peli on silti huippu toivottavasti nämä josku tulevaisuudessa patchataan.

Ja kolmantena suomalaiset(osa) onko lobbyissä aina pakko esittää kovaa huutamalla ***** nobo tai ***** homo!

Emmä tiedä oonko ainut, mut ***** että vituttaa mennä lobbyyn ja kuulla heti kun ikärasistisesti sanottuna heliumit kiljuu täyttä kurkkua sinne mikkiin, yleensä vielä koirat haukkuu kaikilla taustalla ja lautaset kilisee ja äiti huutaa, puhumattakaan jos nämä on vielä suomalaisia niin menee kyllä huolella pata jumiin.
Muutaman kerran törmännyt joihinkin britteihin tai jenkkeihin, kuulosti ehkä vähän enemmän nigga-englannilta eli jenkkien puolelta joilla oli loistavat mikit eikä rätissyt ja puhuivat asiaa, ensimmäinen ja toistaiseksi viimeinen kerta kun en ole mutennut kaikkia.

Tuli tossa huomattua että ACR on todella hyvä pyssy. Kun olen sitä nyt käyttänyt niin saan sillä puolet enemmän tappoja. Siinä ei ole yhtään rekyyliä niin osuu paremmin.
Itse en ole kertaakaan törmännyt noihin emergency airdrop glitchereihin. Onkohan mulla vaan hyvä tuuri? Demolitionia pelaan

Tuli tossa huomattua että ACR on todella hyvä pyssy. Kun olen sitä nyt käyttänyt niin saan sillä puolet enemmän tappoja. Siinä ei ole yhtään rekyyliä niin osuu paremmin.

Vituttaa lähinnä rekyylittömät assault riflet tässä pelissä.

edit. Ei siis mitään sua vastaan Juuberi. :)

Itse en ole kertaakaan törmännyt noihin emergency airdrop glitchereihin. Onkohan mulla vaan hyvä tuuri? Demolitionia pelaan

Kantsii hommaa FMJ siihen

Kannattaako vaihtaa chopper gunner ac130:aan? Jälkimmäinen on ainakin vaikeampi pudottaa alas, mutta saako sillä hyvin tappoja? Ilmeisesti siinä on myös jotain eri aseita mitä voi käyttää. Vai onko se perustykki paras siinä?

Kannattaako vaihtaa chopper gunner ac130:aan? Jälkimmäinen on ainakin vaikeampi pudottaa alas, mutta saako sillä hyvin tappoja? Ilmeisesti siinä on myös jotain eri aseita mitä voi käyttää. Vai onko se perustykki paras siinä?
Riippuu vähän mapista/tilanteesta. Molemmilla on hyvä/huonot puolet, riippuu mitä itse on mieltä.

AC130:ssä tulen itse käyttämään kaikkea 3 ase vaihtoehtoa, koska nimittäin sillä tavalla saa kaiken hyödyn irti. Ampuu päätykillä, kun se lataa voit hyvin vaihtaa toiseen tykkiin ja ampua sillä. 3 "tykki" on hieman heikko valinta, voi melkein jättää sen käyttämättä (jos ei saa sillä tapettuu ketään normissa) ja siirtyä 2 tykistä takaisin ensimmäiseen ja ampuu sillä.

Yleisesti ottaen chopperilla saa porukkaa paremmin kuin ac:lla, mutta isoissa mapeissa, kuten Wastelandissa on AC paljon tehokkaampi.
AC:ssa on kolme erilaista tussaria; isotykki, vähän pienempi tykki, jolla voi ampua nopeampaa sarjaa kuin isolla, mutta ei niin tehokas, sekä jonkinlainen machinegun. Kannattaa ampua yhdellä niin kauan kunnes kuumenee -> vaihtaa seuraavaan kunnes se kuumenee ja taas vaihtaa.

PUM -> pam pam pam -> trrrtrrtrrrrtrrr -> PUM jne. Kyllähän tolla konekiväärilläkin tappaa tehokkaasti, täytyy vain ampua ennakkoon, sillä luodilla kestää aikaansa päästä maahan asti.

Yleisesti ottaen chopperilla saa porukkaa paremmin kuin ac:lla, mutta isoissa mapeissa, kuten Wastelandissa on AC paljon tehokkaampi.
AC:ssa on kolme erilaista tussaria; isotykki, vähän pienempi tykki, jolla voi ampua nopeampaa sarjaa kuin isolla, mutta ei niin tehokas, sekä jonkinlainen machinegun. Kannattaa ampua yhdellä niin kauan kunnes kuumenee -> vaihtaa seuraavaan kunnes se kuumenee ja taas vaihtaa.

Miun mielestä juuri kaupunkimapit ovat kopterin huono puoli, sillä koska sitä ei voi itse ohjata, niin tämä jää roikkuu jonkun korkeen rakennuksen taakse eikä sillä oikein saa ammuttua väkeä. Toisin kuin esim. juuri tuo Wasteland, nii kaverit spawnaa kokoajan uusiks ja tappoja tulee kokoajan.
Suosin itse siis kaupungeissa ACta ja avoimilla alueilla kopteria.

Tactical insertion huijareilla on uusi viholllinen. "His name is Sandy Ravage".
Justice Against All the Boosting in MW2 - DualShockers :D

Tuottaa suurta nautintoa katsoa kyseistä pätkää!

Oli kyllä loistava pätkä ja täytyy kyllä itsekin alkaa tekemään jotain vastaavanlaista. Ikävä kyllä tuo peli on täynnä näitä alaikäisia tero93 pelaajia. Sais tulevaisuudessa tulla peleihin se käytäntö, että pelataan täysin omalla nimellä ja k-18 peleihin kirjaudutaan esimerkiksi pankkitunnuksilla, jolloin alaikäiset pelaajat karsitaan kokonaan pois. Tuo on täysin naurettavaa, että kauppojen vastuulla on tuo pelien myynti, kun sen voisi juurikin toteuttaa sähköisesti ja varmasti.

Toisaalta mikä estää teppoa kirjautumasta isänsä tunnuksilla :) Meinaan kenen luulet ostaneen pelin pojalleen....

Kyllä se silti hiukan karsisi ongelmaa. Vaikka useat vanhemmat ostavat lapsillee k-18 leimalla varustettua peliä, pankkitilin tunnuslukulista on varmasti tiukemman valvonnan alla. Teppo kun voi keksiä että otetaanpa isin tililtä pari sataa ja mennään linnanmäelle.

EDIT: Kelpo idea Beemer.

Mahtava pätkä kyllä oli. Aijai kun tulee hyvä olo aina kun pikku Eetut alkavat vinkumaan:D

Moroo, oon uus täällä.
Rankkini on nyt 70 ekassa prestigessa ja siihen jään :p
Tänää päivällä pelasin nii ffassa tuli kaksi suomalaista boostaria vastaan :mad: . Ne mikkeihin puhu että minne menee istumaan. Siitä tulikin kaks helppoo tappoo ja keuhkoomista mikkiin :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tein päätöksen, että ennen en paina prestige namiskaa, ennen kuin olen saanut sabotagessa ne 50 voittoa. Tänään tuli 10 voittoa, mutta vain 5 laskettiin siihen lukuun elikkäs itselläni on nyt 45 sabotage voittoa?! :mad: Ei kai tuo voi olla siitä kiinni että matchmaking heittää johonkin keskeneräiseen peliin? Jos on noin niin on kyllä todella paskasti toteutettu tuo...

Ja tänään yhtäkkiä ruutu meni mustaksi ja sitten siinä keskellä luki ''Out of memory'' :eek:

Kyllä se silti hiukan karsisi ongelmaa. Vaikka useat vanhemmat ostavat lapsillee k-18 leimalla varustettua peliä, pankkitilin tunnuslukulista on varmasti tiukemman valvonnan alla. Teppo kun voi keksiä että otetaanpa isin tililtä pari sataa ja mennään linnanmäelle.

EDIT: Kelpo idea Beemer.

Juu en nyt tarkoittanut, että penskat vetelee papan tunnareita ihan vapaasti ympäri nettiä. Peli ei kuitenkaan mitenkään realistisesti voi alkaa pyytämään uutta tunnaria per käynnistys, joten peten ei tarvitse yhtä kertaa enempää sanoa papalle "hei tää tarvii rekisteröintiin pankkitunnuksia, voitko heittää omas tohon".

Ihan samalla periaatteella penskat ostelee netistä visalla. Mamma tulee pistämään tunnarit kun nettikauppa niitä alkaa pyytelemään ja pium postiluukkuun kolahtaa TuomionturnajaisetXXII....

Joten eiköhän se kannata vain niitä vanhempia valistaa mitä pelejä piltit saa pelata ja mitä pitää odotella viellä parisen vuotta :)

Juu en nyt tarkoittanut, että penskat vetelee papan tunnareita ihan vapaasti ympäri nettiä. Peli ei kuitenkaan mitenkään realistisesti voi alkaa pyytämään uutta tunnaria per käynnistys, joten peten ei tarvitse yhtä kertaa enempää sanoa papalle "hei tää tarvii rekisteröintiin pankkitunnuksia, voitko heittää omas tohon".

Ihan samalla periaatteella penskat ostelee netistä visalla. Mamma tulee pistämään tunnarit kun nettikauppa niitä alkaa pyytelemään ja pium postiluukkuun kolahtaa TuomionturnajaisetXXII....

Joten eiköhän se kannata vain niitä vanhempia valistaa mitä pelejä piltit saa pelata ja mitä pitää odotella viellä parisen vuotta :)

Mutta lähteekö vanhemmat jakamaan heidän sotua ja pankkitunnuksia ihan tuosta vain? Tuskin irtoaa kovin helpolla..

Jottei ketju mene ihan v%tt&¤%#mis aiheiseks ni "ihmetellääs" nyt sit välillä. Elikkä tässä nyt tullu pelaitua lähes päivittäin julkaisusta saakka ja törmännyt erinäisiin tapauksiin. Tässä viestissä ei ole tarkoitus avautua eikä provoilla sen kummempia. Listasia muutamanlaisia eri pelitapoja joita "ihmettelen".

1. Istujat/Hierojat:
Yleensä tavataan rynkky kädessä jostain kartan reunalta hieromassa itseään. Tyypillisintä tälle pelaaja ryhmälle on äärettömän huono näkö. Nämä "sokeat" pelaajat voi yllättää takaa jos se on mahdollista ja istua metrin päässä vaikka loppupelin. Näiden sokeitten jazz pianistien tappaminen hoitoo yleensä thumber/gl/fragillä. Toinen tämän pelityylin omaava pelaajan vakio settiin kuuluu merirosvo tussarit akimboilla ja ahtaissa tiloissa hierominen. Tappio tilanteessa tämä ilmiö usein vain lisääntyy.

2. Rehvastelijat:
Tämän porukan tuntee 70lvl 10. Prestige tunnuksesta ja huonosta KDR:stä. Vilppi keinoin hankittu status jota he kuvittelevat "respect" ikoniksi. Tälläiset pelaajat myös usein ovat luonteeltaan kovan luokan istujia ja ääneltään erittäin "mikki hiirimäisiä". Useimmiten kuitenkin tiimin heikoin pelaaja. (Nyt jo kyllä oikeitakin "kymppipressuja" liikenteessä, mutta nämä erottaa pelityylistä kyllä).

3. Frägihuntteri:
Jengi joka hakee Nukea istumalla. Tavataan peleissä joissa on jokin tehtävä (mm.dom, ctf,headquarters). Tämä ryhmä ei välitä voitoista eikä häviöistä vaan kovasta KDR:stä ja tulevista killstreakeista. Nämä ovat myös kovia hierojia yleensä. Frägihuntterin saat hateemaan sinua kun tapat hänet juuri ennen kovaa killstreakkiä. Yleensä tulee viesti perään.

4. Pulkkaaja/Hiihtäjä:
Tämä kenttien sankari on todellinen tiimipelaaja. Hän katselee mihin oma tiimi menee ja katsoo kun tiimi kuolee ja tarkkailee mistä kudit tulivat. Näitä kenttien Juha Mietoja tapaat yleensä ovien/aukkojen suissa odottelemassa että menet ensin jotta hän saa helpon pisteen. Tältä suippokorvalta voit saada tulitukea sitä pyytämättä kunhan menet ensin itse. Nämä iskee aina kun lataat.

5. Care Package fani:
Näille aloittelijoille tai muuten vaan huonoille pelaajille CP on kaikki kaikessa. Jos sinulle on tulossa CP, tämä pelaaja saattaa listiä sinut jos näkee sieltä tulevan jotain hyödyllistä. Todella ilo omalle tiimille sillä jo pelkästään punaisen savun näkeminen saa heille aikaan erektion.

6. Waypoint h*ora:
Tavataan yleensä s&d:ssä. Omassa tiimissä täysin hyödytön kaveri. Nämä vanhat cs nörtit kulkevat aina samaa reittiä josta vastustajan onkin sitten helppo ne listiä. Usein miten saavat vielä pommin. Mielikuvitukseton ryhmä joka on uskollinen reitille vaikka olisi KDR 0/10.

Tässä pieni setti. Toivottavasti et ole näistä kukaan. EI MUUTA!:):)

Ylös Bottom