Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Taidat itse olla pihalla, koska eihän kaikkien pidä olla hyökkäämässä/puolustamassa. (Esim: 3 puolustaa, 3 hyökkää.) Kuka muuten sanonut, että (keulin) statseilla? Ainii.. eihän täällä saa edes statseja ilmottaa, että joku/jotkut tulevat itkemään ;D. Eipä tuo minua kyllä haittaa.

No kerroppas mitä puolustat jos demolitionissa pitää hyökätä? ;) Ja kyllä tuo vähän ''keulimiselta'' vaikuttaa jos vaan tulet sanomaan statsisi ja mitä pelimuotoa pelasit etkä kerro mitään muuta... :rolleyes:

E:

Eikös nämä kaikki ole ihan oikeita pelimuotoja? vai onko demolition, joku väärä pelimuoto, mitä kukaan ei saisi pelata?

Noissa tehtävä pelimuodoissa kuuluu tehdä se tehtävä mikä on annettu eikä istua kulmassa kasvattamassa k/d ratiota...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Taidat itse olla pihalla, koska eihän kaikkien pidä olla hyökkäämässä/puolustamassa. (Esim: 3 puolustaa, 3 hyökkää.) Kuka muuten sanonut, että (keulin) statseilla? Ainii.. eihän täällä saa edes statseja ilmottaa, että joku/jotkut tulevat itkemään ;D. Eipä tuo minua kyllä haittaa.

PS: Elvis ... ei näin

Olen Quassimon kanssa 100%sti samaa mieltä. 110/19 tilasto tuossa pelimuodossa niin pysyt muuten kohtuullisen kaukana toiminnasta koko ajan, ja valtaus taisi jäädä joukkuetovereiden vastuulle täysin. "Joukkuepelaajat" on ihania.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eikös nämä kaikki ole ihan oikeita pelimuotoja? vai onko demolition, joku väärä pelimuoto, mitä kukaan ei saisi pelata? Äly hoi!

Varmaan tarkotti että tuossa pelimuodossa k/d ratiolla ei ole kato niin väliä toisin kun esim TDM. Äly hoi!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Taidat itse olla pihalla, koska eihän kaikkien pidä olla hyökkäämässä/puolustamassa. (Esim: 3 puolustaa, 3 hyökkää.)

Huomaa heti että olet pro-pelaaja. Anteeksi tietämättömyyteni, mut jos sitte kerrot muillekin että mitä ne kolme puolustaa HYÖKKÄYS vuorolla? Turkiseläimien oikeuksia vai? Moni jeppe on ilmeisesti sitte pelannu päin penaalia kun ollaan yleensä luultu että, HYÖKKÄKSESSÄ pitäisi kaikkien hyökätä ja monesti peli ratkeaa lähes peräkkäisiin plantteihin. Sitä ei ole ihan helppo tehdä kolmella hyökkääjällä kuutta puolustajaa vastaan.

Siis demoa pelattaan hyökkäys ja puolustus vuoroilla joten toi 3 sitä ja 3 tätä homma ontuu aika pahasti. Tota kannattaa kokeilla sabotagessa tai lipun ryöstössä.

Ps. Pikku vinkkinä lukisin edellisiä postauksia miten porukka reagoi objektiivipelimuotoihin tulleisiin fragi huoriin. Pelaa siten kun tykkäät mut toi ei ole kovin suuressa huudossa tässä porukassa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Olen Quassimon kanssa 100%sti samaa mieltä. 110/19 tilasto tuossa pelimuodossa niin pysyt muuten kohtuullisen kaukana toiminnasta koko ajan, ja valtaus taisi jäädä joukkuetovereiden vastuulle täysin. "Joukkuepelaajat" on ihania.
Tää on täyttä paskaa! Jos tulee mappina esim Favela tai Higrise niin tämä on täysin mahdollista, esim itsellä on tullu Favelassa eniten plantteja ja defuja vaikka oli statsit 98/21. Eniten niitä tappoja tulee kun väkisin kolmen kaverin kaa rynnii pommille ja planttii, ei millään istumisella.

Toki pitää sanoa että en tiedä miten tämä 110/19 on saatu, voi olla myös että hän on väkisin rynninyt pommille, ei kannattaisi teilata mitään ellei kyseinen pelaaja myönnä kämppineensä tai sinä et ole nähnyt. Itse en ole nähnyt myöskään enkä tiedä miten on pelannut, mutta miksi ainakun joku sanoo saaneensa noin hyvät statsi niin se on kämppinyt?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo siis mun mielestä toi yli sata tappoa on tosi hieno saavutus KUNHAN on pelannut peliä jonkin verran objektiivisesti. :cool: Ja ei voi sanoa, että mee vetää sama TDM:ään, koska sielläkin ground warin tdm:ssä on se 100 tapon raja. Ja sitä on sitten vähän vaikeampi mennä ylittämään. :p

Mulla itellä on ennätys 52 tappoa ground war, tdm, scrapyarilla eikä ollu edes chopper gunneria. Oli hemmetinmoista p90 rushimista. Mut jos kertoisit henkka, että missä mapissa pelasit ja monta planttia sait tai defua sait siinä matsissa nii hahmoittais vähän. Ja sit vielä että paljon matsi päätty ja millä aseella vedit. Kerro streakit myös, koska esim. Chopper gunnerilla saa demolitionissa välillä tajuttomasti tappoja, jos vastustajat ei tajuu ampuu sitä alas. Joo eli kerro noi asiat, niin loppuu noi kaikkien tietämättömien arvelut. :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sanoisimpa jos joku laittaa vastustajaa kyykkyyn 110/19 demolutionissa niin aika hyvää duunia tekee, ei siinä vastustajalla oo oikeen muuta tekemistä kun nelijön rämppäys ja lisänä jokunen killsterakki pörriäinen tossa mukana tullut häärimään luultavasti.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sanoisimpa jos joku laittaa vastustajaa kyykkyyn 110/19 demolutionissa niin aika hyvää duunia tekee, ei siinä vastustajalla oo oikeen muuta tekemistä kun nelijön rämppäys ja lisänä jokunen killsterakki pörriäinen tossa mukana tullut häärimään luultavasti.
Olet oikeassa, onhan noi kovat luvut missä tahansa pelimuodossa. Sitä ei ihan joka jätkä teekkään ja se on varma. Esim. mun paras taitaa olla vain 58/4 tai jotain Dominationissa. (Lippuja puolustaen ja reilulla resparaiskauksella :eek:) Mut kysehän on siitä että objektiivipohjaisessa pelissä ei noilla statseilla ole mitään väliä jos ei auta tiimiä mitenkään. Eihän Henkka maininnut niistä planteistä tai muusta joukkuetta auttaneesta toiminnasta mitään. Kyllä noilla luvuilla voi matsin hävitä ihan helposti jos ei ole fragaamassa oikeassa paikassa.

Sitä vaan yritän nyt kertoa että pelatkaa ihan miten tykkäätte, mut olkaa reiluja omalle tiimille ja tehkää se niin että se vaikuttaa oman tiimin menestykseen suotuisasti. Mun kaverit pelaa kovilla statseilla useasti ja tekee sen niin että pidetään vastustaja respallaan tai poissa objektiivien kimpusta. Mut sitte on nää frag-huorat ketkä ei ole kiinnostunut muusta kun K/D-ratiosta. Mut ei siitä sen enempää... :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Olen Quassimon kanssa 100%sti samaa mieltä. 110/19 tilasto tuossa pelimuodossa niin pysyt muuten kohtuullisen kaukana toiminnasta koko ajan, ja valtaus taisi jäädä joukkuetovereiden vastuulle täysin. "Joukkuepelaajat" on ihania.

Mielestäni kyllä tuo 110 tappoa on toimintaa ja joukkuepelaamista parhaimmillaan. Paras tapa voittaa pelimuoto kuin pelimuoto on lahdata niitä vihollisen pelaajia, suoraan spawniin jos vain onnistuu. Silloin niille "suorittajille" jää enemmän aikaa käydä asentamassa pommi tai valloittamassa lippu kun ei ole vastapuoli jaloissa hääräämässä. Sitä paitsi 110 tappoa ei saa kämppimällä, kyllä siinä pitää aktiivisesti hakeutua sinne, missä viholliset luuraavat.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Taidat itse olla pihalla, koska eihän kaikkien pidä olla hyökkäämässä/puolustamassa. (Esim: 3 puolustaa, 3 hyökkää.)

Jep. Aina kaikilta löytyy selityksenä tää on kun ollaan huoraamassa sitä kd ratioo..

"Mun tehtävä on tässä domination matsissa kerätä tätä ilmatukee ja uav:ta kokoajan tiimille." yms.

Useasti myös silloin kuin näillä pelaajilla ois se tilaisuus riskata vähän sitä kd ratioo tai killstreakia ja pläntätä se pommi/cäpätä se lippu niin kummasti jätetään silti vaan objective toissijaiseksi asiaksi.

Kuten sanottua ei tässä pelissä suuremmin vikaa ole, pelaajat se suurin vika on.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mielestäni kyllä tuo 110 tappoa on toimintaa ja joukkuepelaamista parhaimmillaan.

Kyllä niitä matseja usein näkee hävittävän, vaikka tiimissä olisi ne mojovimmat K/D-ration saaneet. Usein juuri pelaavat näitä objektiivipelimuotoja, kuin ne olisivat jotain team deatmatcia. Sitten alakynnessä oleva tiimi viekin pelin, kun yrittävät pelata sitä pelimuotoa sillä "oikealla" tavalla. Ratiot voivat olla pakkasen puolella, mutta sentään voittivat, kun eivät keskittyneet mihinkään resparaiskaamiseen.
Tässä pelissä ei juurikaan kannusteta voittamaan noita matseja. Kulmassa istumisesta palkitaan paljon paremmin, kuin matsin voitosta. Eipä tämä ole mikään tiimipelaajan unelma, ainakaan publalla.

Miksi noita matsin statseja pitää edes tulla julistamaan foorumeille? Pitääkö sitä kerran vuodessa tapahtuvaa, paljolti onnen suomaa, onnistumistaan tulla hehkuttamaan muille? Jos pelaa joka matsin statseilla 100-0, niin silloin voi tulla kertomaan ylivertaisuudestaan. Ehm... tai sitten voi jättää kertomatta, kun ketään ei kiinnosta. Ainakaan toivottavasti ei.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jos ny vaikka loppuis tää valitus ja turha tappelu tässä ketjussa, ja keskityttäisiin peliin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Moderaattorit voisivat alkaa jakamaan permabanneja näille kirjoitustaidottomille lapsille.
Jostain syystä tämä uusi onlinesukupolvi (PS3:sen mukanaan tuoma) ei osaa käyttäytyä asiaankuuluvasti.
Konsolifin oli joskus hyvä, nykyään tätä ei juurikaan jaksa enää lukea, sillä suurin osa viesteistä sisältää useamman kuin yhden ******** ja on kirjoitettu puhekielellä.
Tästä on tullut lastentarha.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ensiapuna poistin muutaman turhimman avautumisen. Varsinainen korttipakka avautuu myöhemmin.

Update! Nimimerkille azzyyr sellaisia terveisiä, että kortti tulee, älä huoli.

Update 2! Nimimerkille Henkka-123 puolestaan sen sortin terveiset, että niin makaa kuin petaa. Viestisi herätti sen verran paljon keskustelua, että en ala tässä koko ketjua sen vuoksi siivoamaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Vaikka statsien kirjoittaminen foorumeille ei ehkä ole paras idea, on pakko kuitenkin puolustaa kaveria, sillä 100-19 on hyvä suoritus pelimuodossa kuin pelimuodossa eikä sitä pelkällä kämpillä voi saavuttaa. Monet tuntuu valittavan siitä, että pitäisi olla jatkuvasti plänttäämässä/purkamassa pommeja. Ei ole mitään järkeä juosta suoraan pläntille ja kuolla pommia kiinni laittaessa. Demossa on järkevintä ottaa koko pommipaikka haltuun ennen plänttiä.

Jokainen vähänkin enemmän klaanimatseja pelannut tietää, että tappohoroja tarvitaan aina, jos haluaa voittaa. Pommien purun/kiinni laittamisen voi hoitaa kuka tahansa siinä lahtaamisen sivussa. Toisaalta voi myös sanoa, että 100 tappoa tarkoittaa demossa sitä, ettei siellä ole kukaan ollut hoitamassa plänttimistä.

Älkää nyt rinnastako demolition statseja dominationiin. Dominationissa pisteet juoksee kokoajan ja on todella helppo hävitä, jos ketään ei kiinnosta lippujen valtaaminen. Demossa puolestaan kovalla porukalla riittää aina hyökkäyksessä se yksi pläntti per rahti. Kenenkään ei tarvitse juosta sen objektiivin perässä, kun kuka tahansa voi sen yhden 5 sekunnin pläntin suorittaa siinä sivussa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

ohi nykyisen keskustelun, onko tähän patchia tulossa lähiaikoina? olis kiva saada nuo carepackage-huijarit kuriin, muuten peli on mielestäni lähellä täydellistä...

ja joku puhui aseiden tappavuudesta, tuossa: ModernWarfare 2 Calculator v2.2.zip kätevä laskuri siihen montako luotia tarvitaan mihinkin osaan vartaloa että tappaa yms. skannatkaa rar ennenkuin puratte, itselläni ei virusta tullut mutta varmuuden vuoksi....
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

ohi nykyisen keskustelun, onko tähän patchia tulossa lähiaikoina?
On varmasti, mutta aikataulu on niin sanoakseni "avoin". Tuskin kukaan IW:lläkään tyytyväinen pelin glitch-tilanteeseen on, mutta korjaaminen ja korjauksen testaaminen yms. eivät käy kädenkäänteessä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko täällä haukuttu jo terminaalin ikkunat? Ketuttaa kun lasi pysäyttää predatorin leikiten. "Ei varmasti oikeessa elämässä näin kävisi!!!":rolleyes:

Raitzerille kiitos videoista. Viihdyttävää katottavaa, harmi vaan kun mettäleikit hidastaa tuotantoa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En tiedä mistä ikkunoista sä puhut, mut kyllä jokainen predator minkä oon ampunut ja mitä muut ovat ampuneet, ovat tulleet läpi.

Ellei sitten viestisi ollut tarkoitettu aloittaa taas jokin uusi valittamisen aihe.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En tiedä mistä ikkunoista sä puhut, mut kyllä jokainen predator minkä oon ampunut ja mitä muut ovat ampuneet, ovat tulleet läpi.

Ellei sitten viestisi ollut tarkoitettu aloittaa taas jokin uusi valittamisen aihe.

Katossa olevia ikkunoita tarkoitan. Kyllä meikäläisen predator pysähty ihan mallikkaasti.

Ja ei ollut tarkoitus aloittaa uutta valittamis comboa. Kuhan kyselen muitten kokemuksia vastaavasta. Jos kellään muulla ei ole pysähtynyt niin sitten se on pelaajasta kiinni.
 
Ylös Bottom