Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]
Ilmeisesti toi mun posti nyt aiheutti sen verran kärhämää et selvennetään pari asiaa..
Kun sanoin "nuubiystävällinen", en tarkoittanut että aseen käyttäjän on oltava nuubi. Mielestäni näillä aseilla on vain tajuttoman helppoa pelata todella olemattoman rekyylin, ja hyvän tehon takia. Tämä ei tarkoita että näillä aseilla ei saisi pelata, tai että näillä aseilla pelaaminen tekee pelaajasta "nuubin".
Tykkään itse käyttää aseita, jotka ovat erilaisia. AK:ssa on paljon potkua niin tehon kuin rekyylin kannalta, todella hauska ase käyttää. Jopa F2000 on hauska ase juuri tämän kovan fire raten kanssa, en jätä pelaamatta jollain aseella vain siksi että se on "ruma". Itselleni on palkitsevampaa, ja hauskempaa pelata vähän erilaisilla aseilla, jotka tuntuu erilaisilta käyttää.
Snipulla pelaaminen ei tässä pelissä ole helppoa, kun usein AR:lla pääsee about samaan tulokseen tehon ja tarkkuuden puolesta. Mw kakkosessa aseet tappavat nopeammin, ja ovat paljon tarkempia kuin edeltäjässään. Mielestäni pelaaja joka käyttää snipua, ja liikkuu mapissa about yhtä paljon kuin muutkin pelaajat, on oikeutettu käyttämään sitä "nuubi-semi-autoa". Intervention on välillä ihan hauska käyttää, mutta kun ottaa huomioon että se ei ole semi-automaatti ( uu, vaan proot käyttää pulttilukkoja), siinä on enemmän heiluntaa kun scouppailee, ja kun hengitystä pidättää, se tasoittuu hitaammin kuin barrett. Pelaajaa joka liikkuu ympäri mappia snipun kanssa pelaten hyvän pelin, ei mielestäni voi kutsua nuubiksi vaikka olisi se semiautomaatti. Lisäksi tämä semi-automaattisuus helpottaa hit-markereiden kanssa, joita ei mielestäni tässä pelissä saisi tulla juuri ollenkaan, kun vertaa että esimerkiksi AK tappaa kahdesta rintaan stopping-powerilla. Muut assault riflet yleensä kolmesta ihan mihin tahansa päin kehoa. Tämä asettaa sniput todella heikkoon asemaan, eli periaatteessa jos tulee hitmarker, olet yleensä mennyttä.
YouTube - MW2 - Intervention VS. Barret