Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No tää kyseinen kaveri on buusteri/hackeri jne ja uskon, että ettii kaikki keinot mitä voi käyttää hyväkseen mutten usko mihinkään wallhackeihin ja aimbotteihin.

Joskus klaanilaisten kanssa ku pelattiin SD, niin tää dolori oli siel. Nii siin juteltii, et mahto v*tuttaa, ku buustas pelkästää ittensä kymppiprestigeen, kun nykysyin sinne pääsee parissa minuutissa. Laittoi siin sit mulle viestinö, että 4day peliaikaa sil meni buustata sinne 10prest.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sain nyt vedettyy ekan prestigen 70 leveliseks, ja vois mennä toisee prestigee. Nollaantuks ne prestige challenget jos menee seuraavaa prestigee, ainaki ku meni ekaa prestigee ni kaikki challenget nollaantu.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sain nyt vedettyy ekan prestigen 70 leveliseks, ja vois mennä toisee prestigee. Nollaantuks ne prestige challenget jos menee seuraavaa prestigee, ainaki ku meni ekaa prestigee ni kaikki challenget nollaantu.

Ei nollaannu, vaan ne 4 tai 5 alinta prestige challengeistä nollaantuu.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kiitti, entä nollaantuuko ne aseiden prestige challenget (master ja veteran)?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tylsää ettei tässä ole mitään golden weaponeja niinku CoD4 oli.

Nii sama harmittaa muakin. Minkäköhän takii ne otti ne pois. Tuleekohan sitten DLC:nä -.- Ja toi FALL Camo, olis tehny siit vaikka ihan normi tiikerin, eli musta ja keltanen. (tai kulta) Se olis ollu niiiiin siiistiii c:)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mun mielestä kultapyssyt oli aika r00 , varsinkin AK. Nuo fall camot ovat jotain oksennuksen ja 5v lapsen töheryksen sekoituksia :(
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyl mulle kelpais täs MW2:ssa myös ihan hyvin kultainen AK-47, muistan vieläkin kun sain neloses kultaisen AK:n, kyl se aika r00n näköistä oli. Ainut Camo mitä MW2:ses käytän jos käytän on digital, muut näyttääkin sit siltä mitä junnuu jo mainitsi.
Ehkä ne sit pistää DLC paketin mukana joskus: Amazing Camos: For Modern Warfare 2 Guns Pack 39.90€.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ehkä ne sit pistää DLC paketin mukana joskus: Amazing Camos: For Modern Warfare 2 Guns Pack 39.90€.

Ostaisin heti, niinkuin kaiken muunkin krääsän mitä ne laittaa myyntiin. Tiedän, oon helppo.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

^ Sama ostoon menis, vaik hinta vielä puolet isompi... Mut Kyl se red tiigr on aika tyylikäs ihan joka aseessa. Varsinki Famasis se on niin pirun siisti :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ite ainakin tykkään FALLeista ja käytän niitä joka aseessa vaan jos on saatavilla, harmi kun tukkivat prestige hackin aikoihin hackin jolla sai kakkosaseeseen CAMOt kiinni. :(
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onkos Double XP:t tullu jo Pleikkarinkin puolelle? Ainakaan eilen ei ollut vielä tullut.
 
Ylös Bottom