Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mitä taktista killstreakeissa on? Kun voit pamauttaa lahjapaketista AC-130:n ja puolustat vaikka demolitionissa pommipaikkoja sillä, tosi "taktista" kun vastustajajoukkueella periaatteessa nollamahdollisuudet purkaa pommi, jos se laitetaan oikeassa kohdassa? Onhan se "taktista", muttei nautittavaa pelaamista. Kukin tavallaan.

kunnon rookia jätkä! :D:D killstreakeista ei oo mitään haittaa jos TAJUAA ottaa ne alas. eli heti ku näkee et chopperi nousee nii ei muutaku klassin vaihto ja heko alas ja XP:tä ropisee. ei oo ylivoimasii. jos ne häiritsee nii iha eget fel.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Et ole tainnut pelata _hieman_ dominoivaa joukkuetta, mahdollisesti partya vastaan? Silloin ei ole paljon mahdollisuuksia lähteä hakemaan sitä yhtä kämpperiä, vaan tiukasti pitää sitä keskilippua omalla joukkueella niin pitkään kuin mahdollista.
Eikä siinä mitään, ei erityisesti "lempiclasseja" ole respamuotoihin, kaikki menee ja vaikka hieman "leijunkin", topscorea yleensä vedän aseesta riippumatta(ei nyt mitään pelkällä pistoolilla CTF:ssä), mutta ei sillä tietenkään pärjää läheskään niin hyvin kuin voisi sillä "omalla spesiaalilla".
Mitä taktista killstreakeissa on? Kun voit pamauttaa lahjapaketista AC-130:n ja puolustat vaikka demolitionissa pommipaikkoja sillä, tosi "taktista" kun vastustajajoukkueella periaatteessa nollamahdollisuudet purkaa pommi, jos se laitetaan oikeassa kohdassa? Onhan se "taktista", muttei nautittavaa pelaamista. Kukin tavallaan.
Olen useasti pelannut dominoivaa joukkuetta/partya vastaan. Siinä pitää vain hyväksyä se, että turpaanhan niiltä tulee, mutta se johtuu siitä, että ovat yksikertaisesti joukkueena parempia pelaamaan. Kyllä niillekin kiusaa pystyy tekemään.

Aika kovin liioilteltua, että kun lahjapaketista pamahtaa juurikin AC-130, eipä taida olla hirveän yleinen ongelma joka esiintä jokaisessa pelissa, kyllä sieltä niitä UAV ja Ammo-laatikoita useimmiten tulee.

Topscorejakin voi hankkia kahdella eri tavalla, joko objektiiveihin keskittymällä tai sitten vain lahtaamalla porukkaa, välillä tuo jälkimmäinen vaihtoehto ei palvele omaa joukkuetta mitenkään. Eli en näe tätäkään mittaria mitenkään oleellisena.
Eilen olin Ground War dominationissa ja pelattiin joukkuetta vastaan, jossa viidellä pelaajalla oli 35-50 tappoa, meillä taisi parhaalla olla alle 20. Silti voitimme pelin.

kunnon rookia jätkä! :D:D killstreakeista ei oo mitään haittaa jos TAJUAA ottaa ne alas. eli heti ku näkee et chopperi nousee nii ei muutaku klassin vaihto ja heko alas ja XP:tä ropisee. ei oo ylivoimasii. jos ne häiritsee nii iha eget fel.
Kuten äidinkielen erikoismies tässä toteaa, niin näinhän se on ja killstreakit nimenomaan tuovat taktisen lisän peliin, koska niiden avulla voi hyökätä ja niitä vastaan pitää osata puolustaa.
Joukueen eteen pelaavat pelaajat nimittäin myös ampuvat vastustajan ilmatukea alas. Kovin usein näistä valittavat ovat niitä, jotka tuijottavat vain omaa kill ratiotaan tai ovat ärsyyntyneitä siitä, kun eivät itse saa rakennettua killstreakkeja.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Aika kovin liioilteltua, että kun lahjapaketista pamahtaa juurikin AC-130, eipä taida olla hirveän yleinen ongelma joka esiintä jokaisessa pelissa, kyllä sieltä niitä UAV ja Ammo-laatikoita useimmiten tulee.
Pointti olikin siinä, että jos/kun paketista se tulee ja sen avulla voidaan hyökätä helpommin, osoittaa kuinka paljon taitoa siinä tilanteessa tarvitsee. Kun on se loota joka tippuu ja hyvällä tuurilla tulee ns. "huippukillstreakkeja", kyse on juuri siitä kuinka peli arpoo voittajan(okei, liioiteltu taas) ja osoittautuu taas se, että kummalla paremmin istuttu killstreakit -> voittaa käytännössä. Ja älä väännä taas rautalangasta, ehkä tajusit sen pointin, en tarkota että jokaikisessä matsissa on näin eikä sitä tilannetta voisi voittaa, hys.

Eilen olin Ground War dominationissa ja pelattiin joukkuetta vastaan, jossa viidellä pelaajalla oli 35-50 tappoa, meillä taisi parhaalla olla alle 20. Silti voitimme pelin.
Mitä sitten vaikka niillä oli tollaset määrät tappoja? Vaikka niillä olisi paljon tappoja, dominoiko ne teitä? Ei varmaankaan, jos saitte liput pidettyä... jos joukkue dominoi jossain pelimuodossa, ei tarkoita sitä että saa tosi hyvät tapot, vaan sitä että dominoi sen pelimuodon mukaisesti(ehkä tajusit pointin). Oliko sulla pelissä paljonkin aikaa käydä ampumassa harrierit ja muut alas? Jos oli, voitto ei ollut teidän joukkueen 'RoinatAlas'-taidosta kiinni vaan siitä, että piditte liput.

killstreakeista ei oo mitään haittaa jos TAJUAA ottaa ne alas. eli heti ku näkee et chopperi nousee nii ei muutaku klassin vaihto ja heko alas ja XP:tä ropisee. ei oo ylivoimasii. jos ne häiritsee nii iha eget fel.
Mikä pakotti sinut kirjoittamaan tuon? Jos pelaat joukkueessa joka on alakynnessä ja teidän täytyy pitää kriittiset hetket sitä keskilippua ettette sais ihan satanolla turpaan, lähet ittekses ammuskelee harrierit alas? Ja samalla pitää keskilippua hallussa? Aika supermies oot, jos onnistut kaiken ampumaan alas ja pitämään sitä (periaatteessa yksin, edelleen jos toinen joukkue dominoi) keskilippua(+tietysti joko A tai C).

Ei mua kiinnosta ratiot eikä killstreakit(omat), siksi käytän melkein aina jopa respaa pelatessa UAV, C-UAV ja predator, predatorilla myös suht helppo tiputtaa alas ja noi UAV:t auttaa joukkuetta varmaan eniten varsinkin dominationissa. Siksi pelaan tätä nykyään niin harvoin, että ei haittaa vaikka laittaisivat kävelevät robotit sinne jos suuri yleisö niin tahtoo.
Ehkä mä olen vain niin erilainen, kun mun mielestä ei ole peli olisi kivempi kun siinä ei pärjäisi killstreakeilla. Tosin pelissä muutenkaan ei tarvita taitoa niin kauheasti, että joissain tilanteissa killstreakit ovat oiva lisä. Muttei respamuodoissa. Paras tapa mun mielestä olis sotia ihan käsipyssyin ja jotkut tykkäävät puukoista ja heitettävillä räjähteillä, muttei ohjuksilla ja helikoptereilla(chopper gunneria tarkoitin, "normi helikopteri" on kyllä ihan ok). Jos aina saataisiin suht tasaset joukkueet, voisi noi killstreakit olla ns. kiva lisä, mutta kuten aiemmin sanoin; liikaa roskaa tungettu yhteen koriin. Partyssa on ihan kiva pelata, kun sillon aina tietää että voi ampua ne roinat alas ja jättäytyy vaikka pelistä kokonaan pois ja tietää että homma hoidetaan kotiin, mutta randomien kanssa vähän jäätävää.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mitä sitten vaikka niillä oli tollaset määrät tappoja? Vaikka niillä olisi paljon tappoja, dominoiko ne teitä? Ei varmaankaan, jos saitte liput pidettyä... jos joukkue dominoi jossain pelimuodossa, ei tarkoita sitä että saa tosi hyvät tapot, vaan sitä että dominoi sen pelimuodon mukaisesti(ehkä tajusit pointin).

Jos huomasit, niin tämä oli vastaus sille, että omien sanojesi mukaan "leijut" sillä että vedät aina topscorea. Pointtina oli se, että sitä topscorea voi saada kahdella eri tavalla. Toisena pointtina se, että on toivottavaa pelaajien pelaavan sen pelimuodon mukaan jota pelaavat. Täällä on välillä ollut keskustelua siitä, että nuken metsästäjät voisivat pelata sitä tdm-peli muotoa.

Tuossa mainitsemassani pelissä random joukkueemme tuhosi ilmatukea välittömästi kun sitä taivaalle nousi, tästä syystä pystyimme dominoimaan.

Oliko sulla pelissä paljonkin aikaa käydä ampumassa harrierit ja muut alas? Jos oli, voitto ei ollut teidän joukkueen 'RoinatAlas'-taidosta kiinni vaan siitä, että piditte liput.
Tässä lauseessa ei ole kyllä mitään järkeä.
Eli mielestäsi ilmatuen alas ampuminen ei auta joukkuetta pitämään lippuja hallussa?

Pointti olikin siinä, että jos/kun paketista se tulee ja sen avulla voidaan hyökätä helpommin, osoittaa kuinka paljon taitoa siinä tilanteessa tarvitsee. Kun on se loota joka tippuu ja hyvällä tuurilla tulee ns. "huippukillstreakkeja", kyse on juuri siitä kuinka peli arpoo voittajan(okei, liioiteltu taas) ja osoittautuu taas se, että kummalla paremmin istuttu killstreakit -> voittaa käytännössä. Ja älä väännä taas rautalangasta, ehkä tajusit sen pointin, en tarkota että jokaikisessä matsissa on näin eikä sitä tilannetta voisi voittaa, hys.
Tämä nyt on vähän sama kun pelaaja jolla on käytössä killstreakit AC-130, EMP ja Nuke, saisi 11 tapon putken ja sitä kautta AC-130:nen. Sitten kysyt, että mitä taitoa se siinä tilanteessa tarvitsee kun vain painaa nuolinäppäintä josta AC taivaalle ilmestyy.
Summa summarum, parempi joukkue voittaa lähes aina ja lähtötilanne on joukkueille alussa täysin sama.

Mikä pakotti sinut kirjoittamaan tuon? Jos pelaat joukkueessa joka on alakynnessä ja teidän täytyy pitää kriittiset hetket sitä keskilippua ettette sais ihan satanolla turpaan, lähet ittekses ammuskelee harrierit alas? Ja samalla pitää keskilippua hallussa? Aika supermies oot, jos onnistut kaiken ampumaan alas ja pitämään sitä (periaatteessa yksin, edelleen jos toinen joukkue dominoi) keskilippua(+tietysti joko A tai C).
Tämä on joukkuepelimuoto, jota yksittäisen pelaajan ei kuulukaan ratkaista suuntaan tai toiseen ja ampua kaikkia vihollisia ja ilmatukia alas samalla kun jouksee valtaamassa vuoronperään jokaisen lipun ja pitää sitten yksin kaikkia hallussa.
Tuossa kuvailemassasi tilanteessa toimitaan juurikin noin --> Harrierit alas ja liput haltuun.
Ei tarvitse olla mikään supermies, koska harvoin oma joukkue koostuu pelkistä aseettomista sotilaista, jotka yrittävät puhua vihollisen suohon.

Ehkä mä olen vain niin erilainen, kun mun mielestä ei ole peli olisi kivempi kun siinä ei pärjäisi killstreakeilla. Tosin pelissä muutenkaan ei tarvita taitoa niin kauheasti, että joissain tilanteissa killstreakit ovat oiva lisä. Muttei respamuodoissa. Paras tapa mun mielestä olis sotia ihan käsipyssyin ja jotkut tykkäävät puukoista ja heitettävillä räjähteillä, muttei ohjuksilla ja helikoptereilla(chopper gunneria tarkoitin, "normi helikopteri" on kyllä ihan ok). Jos aina saataisiin suht tasaset joukkueet, voisi noi killstreakit olla ns. kiva lisä, mutta kuten aiemmin sanoin; liikaa roskaa tungettu yhteen koriin. Partyssa on ihan kiva pelata, kun sillon aina tietää että voi ampua ne roinat alas ja jättäytyy vaikka pelistä kokonaan pois ja tietää että homma hoidetaan kotiin, mutta randomien kanssa vähän jäätävää.
Maailma on kova paikka ja tämä on väärä peli sinulle. ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Maailma on kova paikka ja tämä on väärä peli sinulle. ;)

Tarvitsee olla supermies, jos yksin joudut pitämään sitä B-lippua. Jos lähdet ampumaan sitä ilmatukea alas, pystytkö pitämään samalla B-lippua? Et. Tottakai se auttaa kun ampuu kaiken alas! Mutta jos oman joukkueen pitäis pitää sitä B-lippua sanotaan vaikka minuutin vielä, että voitto varmistuisi, lähdetkö pois siitä B-lipulta koska omat kuolee sinne spawniin, vai yritätkö pitää B-lippua niin pitkään kuin mahdollista? Tää on joukkuepeli, ja sitä just tarkotin, että liiallisella kämppimisellä pilataan mahdollisesti hyvät pelit(huom., kämppäämisellä ne hyvät killstreakit). Jos killstreakit voitaisiin ansaita toisella tavalla, esim. liikkumalla lähellä vastustajia ja tappamalla heitä lähellä lippuja, puolustaessa lippuja ja niitä ottaessa, näkyis noi killstreakit niillä jätkillä keillä ne (mun) mielestä pitäis olla käytössä, ei niillä jotka odottelevat kesää ja että vastustaja tipahtaa syliin.

Väärä peli minulle?
Niin on, ainakin publa. Privassa joskus pelaillut(esim. kaasun järjestämät privat) ja siellä peli oli jopa nautittavaa, kun oli suurin osa roskasta poistettu ja suht järkevät jutut jätetty peliin. Niin sen pitäisi mennä. Siksen pelaakaan MW2:ta enää usein, mutta tarkoittaako se ettei pelistä saisi kirjoittaa tai tarttua muiden kommentteihin MW2-ketjussa?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ja samaa mieltä noist KS ovat aika tylsiä varsinkin SD, se kumpi saa eka UAV on tod.näk. voittaja, käytän ite vaan lentokoneita ja joskus piruuttani jätän käyttämättä kun se on kivempaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

100% varmaa on, että eivät nuo killstreakit mihinkään häviä tulevissa julkaisuissa, eikä peliä muutenkaan ihmeemmin riisuta simppelimmäksi ja hyvä niin.

Killstreakit eivät häviä, pelaajat kylläkin. BC2 näytti suunnan kehitykselle ja jos Codit eivät mene samaan suuntaan, niin pelit jäävät hyllylle.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Killstreakit eivät häviä, pelaajat kylläkin. BC2 näytti suunnan kehitykselle ja jos Codit eivät mene samaan suuntaan, niin pelit jäävät hyllylle.

Järkyttävän isoja mappeja, Unbalanced weapons, Vehicles, Lagiset serverit, Hidas tempo, Huono/epätasainen leveli systeemi ja tuhoutuva ympäristö? Täysin väärä suunta kehittää peliä kuin peliä IMO.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Järkyttävän isoja mappeja, Unbalanced weapons, Vehicles, Lagiset serverit, Hidas tempo, Huono/epätasainen leveli systeemi ja tuhoutuva ympäristö? Täysin väärä suunta kehittää peliä kuin peliä IMO.

MW2 on, kuin Indy ajot. Sama ovaalirata ja samat pelaajat kiertää samaa reittiä Usain Bolt-moodi puukko kädessä. Sekö nyt sitten on oikea kehityssuunta?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Killstreakit eivät häviä, pelaajat kylläkin. BC2 näytti suunnan kehitykselle ja jos Codit eivät mene samaan suuntaan, niin pelit jäävät hyllylle.

No jos sulta jää peli hyllylle niin se tuskin paljon ketään haittaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No jos sulta jää peli hyllylle niin se tuskin paljon ketään haittaa.
Ei saa olla nuin ilkee vaikka onki jo xR00.

MW2 on, kuin Indy ajot. Sama ovaalirata ja samat pelaajat kiertää samaa reittiä Usain Bolt-moodi puukko kädessä. Sekö nyt sitten on oikea kehityssuunta?
Ei, enkä nyt kovin moni noita oo enää nähnyt itse, tosin aikalailla ollut pelkkää privaa viime aikoina, mitä nyt pari mappi publaa käynyt.
Mutta Siis palatakseni ensimmäisen virkkeen loppuosan oikeaab aiheeseen, IMO oikea kehitys suunta ois "back-to-basics" eli enemmän sitä CoD4 jopa CS:S tyylistä menoa jos puhutaan tällaisista FPS peleistä jotka ovat jollain tasolla sidottu realismin reunaan kiinni. Yksin kertainen on kaunista ja toimivaa. Ihan turhaa räjähtävä ympäristö tai suunnattomat mapit. Neljö mappi ja 8 jannua AKt kädessä sinne(tyyliin shipment cod4) siinä ois jännitystä.
Vaan oma toive ois saada lisää UT-sarjaa, ehkä PainKiller peljä, mutta etenkin Quake olis helmeä pleikkarille.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sanokaahan nyt, tää on tyhmä kysymys mutta, jos cold-blooded ja ei Ninjaa niin näkyykö vihollisen HBS:ssä!?!?!?! :D
Ja sitten näille ei-tiimipelaajille: Menkää pelaa Free-For-Allia. Ite ainakin viihyn siinä hyvin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sanokaahan nyt, tää on tyhmä kysymys mutta, jos cold-blooded ja ei Ninjaa niin näkyykö vihollisen HBS:ssä!?!?!?!
Ja sitten näille ei-tiimipelaajille: Menkää pelaa Free-For-Allia. Ite ainakin viihyn siinä hyvin.

Free-for-all todellakin on yksi MW2:n parhaista pelimuodoista. Ei ehkä saa niin nopeasti leveleitä, mutta yksi pirun viihdyttävä puoli siinä on: boostereiden jahtaaminen ja tappo. Siitä saa uskomatonta tyydytystä, kun kerta toisensa jälkeen etsii ja tappaa nämä boostaajat. :p Kerran satuin olemaan samassa pelissä parin boostaajan kans. (Nimiä en muista, mutta olivat yhtä kirjainta vaille samat ja mappina Skidrow) En ole ikinä nähnyt niin kärsivällisiä boostaajia! :eek:
Ne vaihteli jatkuvasti paikkaa sen mapin kulmassa olevan yläkerran ja siellä laatikkojen takana. Tapoin varmaan useammin ne, mitä se toinen ehti tappaa sen kaverinsa.. :D Lähtivät pois vasta pelin loputtua. Yritin vielä piruuksillani lisätä näitä kahta kaverilistalleni, jotta olisi päässyt uudestaan tuhoamaan poikien leikit... :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Free-for-all todellakin on yksi MW2:n parhaista pelimuodoista. Ei ehkä saa niin nopeasti leveleitä, mutta yksi pirun viihdyttävä puoli siinä on: boostereiden jahtaaminen ja tappo.

Samaa mieltä! Boostareita on niin mukava nöyryyttää C4:lla ja nauraa mikissä päälle. Itellänikin 20 C4 Doubletappoo...
Nykyään oon alkanut käyttää modeleita. Ne ei loppujen lopuksi ole hirveän hyvät, mutta ne on niin hienot ja se pyöritys! :D Eikä kukaan voi haukkuu enää Model-Noboks :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ne modelit oli aivan helvetin hauskoja silloon aluks ku niil tappo niin kaukaa :D iha överi ase. Ite tuli pelattua aina siitä 67-70 asti ennenku paino prestigee. Olihan ne todela ärsyttävät välilllä mut niin hauskoja ku ne sattu olemaan itellä :PP
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Reilu viikko on tullut pelailua ja täytyy sanoa että peli on todella ristiriitainen koska puukkojannujen ja nuubituubin kanssa menee helposti hermo mutta hyvä rundi hyvässä seurassa on jotain ihan huippua.

Ja tuo FFA on kyllä mahtava nimittäin juuri sain ekan nuken. :o Ja ihan rehellisesti ilman hirmuista kämppimistä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

PS3-skenen legenda, ELPRESADOR, on siirtynyt tekemään vaihteeksi näitä kommentti-videoita, joissa pelataan samaan aikaan ja annetaan tulla tulos sen minkä sylki suuhun tuo. Hyvä esimerkki miten asia hoidetaan tunteella ja aidosti, ilman turhia koreiluja. Jotain tälläistä olisi hauska nähdä myös suomeksi. Kuka lähtee tekemään? :D

 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Siin kaveri puki sanoiks sen mitä allekirjottaneen mielessä liikkuu publaa pelatessa. Toivottavasti tekee lisää yhtä viihdyttävää kamaa.
 
Ylös Bottom