Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]
Aika kovin liioilteltua, että kun lahjapaketista pamahtaa juurikin AC-130, eipä taida olla hirveän yleinen ongelma joka esiintä jokaisessa pelissa, kyllä sieltä niitä UAV ja Ammo-laatikoita useimmiten tulee.
Pointti olikin siinä, että jos/kun paketista se tulee ja sen avulla voidaan hyökätä helpommin, osoittaa kuinka paljon taitoa
siinä tilanteessa tarvitsee. Kun on se loota joka tippuu ja hyvällä tuurilla tulee ns. "huippukillstreakkeja", kyse on juuri siitä kuinka peli arpoo voittajan(okei, liioiteltu taas) ja osoittautuu taas se, että kummalla paremmin istuttu killstreakit -> voittaa käytännössä. Ja älä väännä taas rautalangasta, ehkä tajusit sen pointin, en tarkota että jokaikisessä matsissa on näin eikä sitä tilannetta voisi voittaa, hys.
Eilen olin Ground War dominationissa ja pelattiin joukkuetta vastaan, jossa viidellä pelaajalla oli 35-50 tappoa, meillä taisi parhaalla olla alle 20. Silti voitimme pelin.
Mitä sitten vaikka niillä oli tollaset määrät tappoja? Vaikka niillä olisi paljon tappoja, dominoiko ne teitä? Ei varmaankaan, jos saitte liput pidettyä... jos joukkue dominoi jossain pelimuodossa, ei tarkoita sitä että saa tosi hyvät tapot, vaan sitä että dominoi sen pelimuodon mukaisesti(ehkä tajusit pointin). Oliko sulla pelissä paljonkin aikaa käydä ampumassa harrierit ja muut alas? Jos oli, voitto ei ollut teidän joukkueen 'RoinatAlas'-taidosta kiinni vaan siitä, että piditte liput.
killstreakeista ei oo mitään haittaa jos TAJUAA ottaa ne alas. eli heti ku näkee et chopperi nousee nii ei muutaku klassin vaihto ja heko alas ja XP:tä ropisee. ei oo ylivoimasii. jos ne häiritsee nii iha eget fel.
Mikä pakotti sinut kirjoittamaan tuon? Jos pelaat joukkueessa joka on alakynnessä ja teidän täytyy pitää kriittiset hetket sitä keskilippua ettette sais ihan satanolla turpaan, lähet ittekses ammuskelee harrierit alas? Ja samalla pitää keskilippua hallussa? Aika supermies oot, jos onnistut kaiken ampumaan alas ja pitämään sitä (periaatteessa yksin, edelleen jos toinen joukkue dominoi) keskilippua(+tietysti joko A tai C).
Ei mua kiinnosta ratiot eikä killstreakit(omat), siksi käytän melkein aina jopa respaa pelatessa UAV, C-UAV ja predator, predatorilla myös suht helppo tiputtaa alas ja noi UAV:t auttaa joukkuetta varmaan eniten varsinkin dominationissa. Siksi pelaan tätä nykyään niin harvoin, että ei haittaa vaikka laittaisivat kävelevät robotit sinne jos suuri yleisö niin tahtoo.
Ehkä mä olen vain niin erilainen, kun mun mielestä ei ole peli olisi kivempi kun siinä ei pärjäisi killstreakeilla. Tosin pelissä muutenkaan ei tarvita taitoa niin kauheasti, että joissain tilanteissa killstreakit ovat oiva lisä. Muttei respamuodoissa. Paras tapa mun mielestä olis sotia ihan käsipyssyin ja jotkut tykkäävät puukoista ja heitettävillä räjähteillä, muttei ohjuksilla ja helikoptereilla(chopper gunneria tarkoitin, "normi helikopteri" on kyllä ihan ok). Jos aina saataisiin suht tasaset joukkueet, voisi noi killstreakit olla ns. kiva lisä, mutta kuten aiemmin sanoin; liikaa roskaa tungettu yhteen koriin. Partyssa on ihan kiva pelata, kun sillon aina tietää että voi ampua ne roinat alas ja jättäytyy vaikka pelistä kokonaan pois ja tietää että homma hoidetaan kotiin, mutta randomien kanssa vähän jäätävää.