Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No jos nyt näin tarkasti miettii niin snipa olisi aivan jumalainen ase MW2:sa jos kartat eivät olisi niin pieniä. Jos nyt vertaa vaikka BC2:seen missä snipa on varsin jumalainen sillä puskaa riittää ja kannossa on vielä kiikaritkin millä voi tykistökeskityksen kutsua. MW2:ssa snipasta on tehty turha ja rynkyn kantaja on jumala*köh köh*FAMAS*köh köh*. Mutta ei siinä mitään toivossa on hyvä elää.

Et selvästikkään ole alunperin ollut COD pelaaja, jos sanot, että MW2 mapit ovat pieniä. Itselleni ne ovat liian isoja tai oikeastaan, liian isoja COD tyyliseen nopeaan sodankäyntiin. COD4 Mapit vain ovat reippaasti parempia, johtuen siitä, että ne eivät ole liian isoja eikä liian pieniä.

Mutta takaisin MW2 aiheeseen--->Sääli, että niin harva käyttää TAR-21 joka on aivan huippu AR. FAMAS ja M4 tuntuu monella olevan, vaikka harva pystyykin paunaamaan FAMAKSella. Näin siis PUBLApuolella

Itseasiassa CoD ensimmäinen mp mitä pelannu ja siihen tykästyin, mutta vaikka kyseessä onkin jalkaväkeen keskittynyt peli niin silti kaipaisin vähän enemmän sitä isoa kenttää mitä ei kuitenkaan olisi pilattu. Joku metsä kenttä olisi erinomainen, esim singlessä ja spec-opsissa se kenttä missä pitää hiippailla pricen kanssa siinä me tikössä. Sellaisat kaipaisin. Onhan MW2:ssa isot kentät juuri sopivia, mutta ne on pilattu. Derail ja Wasteland on hirveää kuraa enkä minä niitä paljoa pelaa mielelläni ainakaan (HUOM. minun mielipide, ei tarkoita sitä että pidän sitä ainoana totuutena joten i tarvitsee laittaa RAGE-postia, kiitos) Ja normaalistihan tarkka-ampujat on siellä vajaa kilsan päässä kohteesta MW2:ssa snipa=pultilukko kivääri, ja silti tulee hitmarkkereita.

Mapit tässähän on ihan jeba. Mikä sitten kusee on loputtomat tuubit, commando, ylitehokkaat aseet jossa on loputon range ja aivan liian isot hitboxit. Killstreakit on mun mielestä ok, ne tippuu helposti. Codssa 4 en ikinä osu singolla siihen kopteriin. Killstreakit tekee ylitehokkaaksi tyhmät pelaajat jotka kuolee samaan lentokoneeseen tai kopteriin 6kertaa ja pian pikselitaivaalle ilmestyy entistä isompi kopteri.

Tässä ei ole sentään juggernauttia ja martty... Tai no..

COD2ssa toujane on paras mappi mitä koko Call of duty sarjasta löytyy. Aika pieni mappi, mutta sopii kaikeen. Harmi kun cod2:sta ei ole ps3lle.

Mitä lonkalta ampumiseen ja pyörimiseen tulee, niin onhan se kivaa ainakin kun ei osaa. Ei tätä tartte pelata verenmaku suussa. Kuolen ihan mielelläni johonkin xxxxsickquikscooppeeersXXZZ 1080´ nou scopeen, kuin Martti1998:en respalta respalle nuubituubiin.

Mun mielestä on ihan turha pelata sitä objektivee ilman partya. Tulee vaan paha mieli. Tuubittaa vaan respasta taivaalle niin kuin muutkin.

Mapit tässähän on ihan jeba. Mikä sitten kusee on loputtomat tuubit, commando, ylitehokkaat aseet jossa on loputon range ja aivan liian isot hitboxit. Killstreakit on mun mielestä ok, ne tippuu helposti. Codssa 4 en ikinä osu singolla siihen kopteriin. Killstreakit tekee ylitehokkaaksi tyhmät pelaajat jotka kuolee samaan lentokoneeseen tai kopteriin 6kertaa ja pian pikselitaivaalle ilmestyy entistä isompi kopteri.

Tässä ei ole sentään juggernauttia ja martty... Tai no..

COD2ssa toujane on paras mappi mitä koko Call of duty sarjasta löytyy. Aika pieni mappi, mutta sopii kaikeen. Harmi kun cod2:sta ei ole ps3lle.

Mitä lonkalta ampumiseen ja pyörimiseen tulee, niin onhan se kivaa ainakin kun ei osaa. Ei tätä tartte pelata verenmaku suussa. Kuolen ihan mielelläni johonkin xxxxsickquikscooppeeersXXZZ 1080´ nou scopeen, kuin Martti1998:en respalta respalle nuubituubiin.

Mun mielestä on ihan turha pelata sitä objektivee ilman partya. Tulee vaan paha mieli. Tuubittaa vaan respasta taivaalle niin kuin muutkin.

Nyt vois jättää nämä "Tuubit, istujat ynm kusee" tarinat vähemmälle, sillä niin moni on jo niistä valittanut, joten ei tarvitse tulla kertomaan :) ei pahalla. Mutta joo, itseäni ottaa päähän tuubit silloin, kun pelaat niin hyvin, että vastustajat joutuvat ottamaan nynnykeinot esiin. Juttuhan on siinä, että niitä ei tarvitse ottaa esiin, muttakun moni ei uskalla ampua tai halua yrittää tappaa minua, niin helpoin tapa tuhota peli ilo on vetästä porukkaa alas tuubilla..MW2 Pelaajayhteisö kun on niin paljon COD4 tai muitten CODien vastaavia lapsellisempi ja täynnä aloittelijoita

Nyt vois jättää nämä "Tuubit, istujat ynm kusee" tarinat vähemmälle, sillä niin moni on jo niistä valittanut, joten ei tarvitse tulla kertomaan :) ei pahalla. Mutta joo, itseäni ottaa päähän tuubit silloin, kun pelaat niin hyvin, että vastustajat joutuvat ottamaan nynnykeinot esiin. Juttuhan on siinä, että niitä ei tarvitse ottaa esiin, muttakun moni ei uskalla ampua tai halua yrittää tappaa minua, niin helpoin tapa tuhota peli ilo on vetästä porukkaa alas tuubilla..

Käsket toisia lopettamaan tuubeista keskustelun ja silti jatkat sitä itse?! En älyä...

Totesin vaan että jos menee johonkin peliin randomien kanssa niin turha edes yrittää pelata sitä pelimuotoo, kun ei muutkaan pelaa. Vaikka listassa lukis mitä niin silti se on teamdeathmats.

Ite ainakin kämpin ja tuubitan. Omasta mielestä on vaan järkkyvän hauskaa saada joku räkänokkateini kiukkuseksi. Pelaamisenhan pitäs olla hauskaa?

Jos siis haluaa pelata SITÄ pelimuotoa niin on oltava täys party. Muuten palaa käpy.
Jengi ottaa tän pelin liian vakasti.

Sitten ne jokka pelaa totisemmin niin, ne pelaa klaanimatsieja niin niissähän on säännöt?

MW2 Pelaajayhteisö kun on niin paljon COD4 tai muitten CODien vastaavia lapsellisempi ja täynnä aloittelijoita

Me kaikki olemme joskus olleet aloittelijoita, värjötelleet puolustuksessa basen nurkkakämpissä shotka kädessä. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä peliajasta riippumatta. Vähättely ei kuulu tähän keskusteluun.

Koskee kaikkia käyttäjiä: nobottelut, piikittelyt ja piilovattuilut voi jättää sikseen.

Jos Gb- tai publaheroilla on epäselvyyksiä siitä kuka on oikeasti CoD-alueen alfauros niin menkää perhana vaikka vaihtamaan PSN-tunnuksia ja keskenänne 1v1 Snipeztaiwhatever.

Totesin vaan että jos menee johonkin peliin randomien kanssa niin turha edes yrittää pelata sitä pelimuotoo, kun ei muutkaan pelaa. Vaikka listassa lukis mitä niin silti se on teamdeathmats.

Ite ainakin kämpin ja tuubitan. Omasta mielestä on vaan järkkyvän hauskaa saada joku räkänokkateini kiukkuseksi. Pelaamisenhan pitäs olla hauskaa?

Jos siis haluaa pelata SITÄ pelimuotoa niin on oltava täys party. Muuten palaa käpy.
Jengi ottaa tän pelin liian vakasti.

Ei ole koska tdm loppuu kun saadaan tarpeeksi tappoja ja muut pelimuodot kun saadaan tehtävä tehtyä.
Jep kämppääminen ja tuubittamien on aivan mahdottoman hauskaa! Ja sinä sanot muita pelaajia räkänokkateineiksi? Pelaaminen olisi hauskaa jos ei olisi kämppääjätuubittajia pelissä.

Miten täysparty vaikuttaa siihen kun kumminkin vihut istuvat?

Tuo räjähde-experttinä pelaaminen esimerkiksi juurikin kranaatinheittimellä on tehokas taktiikka ja siksi niin vihattu kun sillä saa osaavissa käsissä paljon tuhoa aikaan sitten ihmiset ovat vihaisia kuin eivät itse osaa sillä pelata kuten paremmat pelaavat jotka saavat ne hyvät pisteet ,siis kranaatinheittimellä.
Toinen taktiikkalisä on se One Man Army ominaisuuden käyttäminen (eli yhden miehen armeija) jolloin saa lisää niitä kranaatteja ja pystyy jatkamaan räjähde-experttinä pelaamista sekä tukea sitä joukkuetta niillä kranaateilla mikä on tärkeää.
Pelin alussa kun ampuu taidokkaan kranaatin niin voi saada montakin tappoa erityisesti search and destroy pelimuodossa (etsi ja tuhoa) kun lähtöpaikat ovat aina samat ,tässä on tärkeää estää niitä vastustajan reittejä ja saada itselle sitä lisäaikaa kuin objectivea tehdään. Tästäkin on youtubessa paljon hyviä videoita joista voi opetella miten kranaatinheitintä kannattaa käyttää ja ne hyvät paikat eri pelikarttojen alkuammuntoihin joista on iso etu myös pelin edetessä ,sitten kun vielä tappokameraan tekee hienon dropshot laukauksen ,on vastapuoli lähes täysin halvaantunut.

Itse ainakin tykkään ennemmin pistää vain kaveria ketoon kuin juosta sen tehtävän perässä jonka suorittamisesta tai matsin voittamisesta en kostu juurikaan mitään. Objective moodeissa on aina helpompi tietää mistä vihut on tulossa ja minne menossa joten tappoja saa paljon helpommin kuin tdm:ssä.

Itse ainakin tykkään ennemmin pistää vain kaveria ketoon kuin juosta sen tehtävän perässä jonka suorittamisesta tai matsin voittamisesta en kostu juurikaan mitään. Objective moodeissa on aina helpompi tietää mistä vihut on tulossa ja minne menossa joten tappoja saa paljon helpommin kuin tdm:ssä.

Ei taida nyt tulla vmäisempää pelityyliä mieleen. Ainoastaan glitchaajat ja Quickscope pennut on pellempää porukkaa.

PS. Toivottavasti ei satuta samalle puolelle publalla.

Ei taida nyt tulla vmäisempää pelityyliä mieleen. Ainoastaan glitchaajat ja Quickscope pennut on pellempää porukkaa.

PS. Toivottavasti ei satuta samalle puolelle publalla.

Eihän tuo ole läheskään vmäisimmästä päästä. Ei matsien voittamisesta oikein saa enää mitään tyydytystä kun tuota peliä on aikansa hakannut joten minä sitten ainakin ennemmin keskittyn vain listimään porukkaa jotta saisi nuo ase challengitkin joskus tehdyksi. Enkös minä kuitenkin auta siinä samalla omia kun he saavat rauhassa keskittyä tuon objectiven suorittamiseen?

Enkös minä kuitenkin auta siinä samalla omia kun he saavat rauhassa keskittyä tuon objectiven suorittamiseen?
Itse sanoit aiemmassa viestissä, että pelaat objektiivimuotoja, koska saat helpommin tappoja, koska tiedät mistä ja minne vihut ovat menossa (puhumattakaan siitä, että ovat keskittyneet johonkin ihan muuhun kuin sun tappamiseen). Turha puhua tiimin auttamisesta, jos tosiasiassa ajattelet vain omaa napaasi. Sun pitää muutenkin tappaa melko paljon vihuja, jotta se edes jotenkuten korvaisi sen, ettet muuten auta joukkuetta.

Jos Gb- tai publaheroilla on epäselvyyksiä siitä kuka on oikeasti CoD-alueen alfauros niin menkää perhana vaikka vaihtamaan PSN-tunnuksia ja keskenänne 1v1 Snipeztaiwhatever.

Luulisi sinun tietävän, että ei se 1vs1 mtn näytä. Tiimipohjainen peli kun on kyseessä .Tosin jotkut luulee 1vs1 tarkoittavan jotakin, mutta nämä kaverit eivät oikein klaaneihin pääse, saati pärjää klaanimatseissa :)

Itse sanoit aiemmassa viestissä, että pelaat objektiivimuotoja, koska saat helpommin tappoja, koska tiedät mistä ja minne vihut ovat menossa (puhumattakaan siitä, että ovat keskittyneet johonkin ihan muuhun kuin sun tappamiseen). Turha puhua tiimin auttamisesta, jos tosiasiassa ajattelet vain omaa napaasi. Sun pitää muutenkin tappaa melko paljon vihuja, jotta se edes jotenkuten korvaisi sen, ettet muuten auta joukkuetta.

Siis juuri tappamallahan ne vihut pidetään poissa sieltä objectiven luota ja kun nyt kuitenkin kyseessä on räiskintäpeli on muiden tappaminen paras tapa auttaa omaa joukkuetta.

Oltiin äsken pelaamassa tuota lipunkaappausta ja siellä oli muutama todella taitava pelaaja ,kun heti kuin tuli vastaan niin ampui tarkkuuskiväärillä tosi nopealla tähtäyksellä ei siinä tavallisella kuolevaisella jää paljon sanaa sanottavana.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Siis juuri tappamallahan ne vihut pidetään poissa sieltä objectiven luota ja kun nyt kuitenkin kyseessä on räiskintäpeli on muiden tappaminen paras tapa auttaa omaa joukkuetta.
Siis jos oikeasti pelaat tdm:ia ja pyrit ainoastaan vihollisten tappamiseen, et todellakaan auta tiimiäsi läheskään niin paljon kuin voisit.

ps. Ehdotan, että Rikkaruoho keskustelee foorumeilla seuraavat pari kuukautta ruotsiksi ja katsotaan sitten kuka on retardi ;)

Onha ne tuubit vitu tyhmii mut kyl mua ärsyttää melkee tuubejaki enemmä se, ku joku ampuu sua ja pääset kulman taakse turvaa mut silti kuolet.

Sd:s en oo nähnyt muita tuubittajia ku siin alus ampuu spawnille, ei vaa jää siihe lagaa, lähtee heti liikkumaan ni ei ne kerkee sua tappaa.

Mistä muute lyhenne r00 tulee?

Luulisi sinun tietävän, että ei se 1vs1 mtn näytä. Tiimipohjainen peli kun on kyseessä .Tosin jotkut luulee 1vs1 tarkoittavan jotakin, mutta nämä kaverit eivät oikein klaaneihin pääse, saati pärjää klaanimatseissa :)

Noin teoreettisesti ajatellen jokaisen klaanimatsissa olevan tulitaistelunhan voi periaatteessa jakaa 1v1 tilanteeksi ja jos sinä olet se jumala joka vetää nämä 1v1 tulitaistelut kotiin niin kyllä sä aika tarpeellinen tappokone olet klaanille.
Näin universaalisti voitaisiin sopia että objective alueen puhtaana pito tappamalla on tärkeää kuten myös objectiven puolustus/tuhoaminen yms.

Noin teoreettisesti ajatellen jokaisen klaanimatsissa olevan tulitaistelunhan voi periaatteessa jakaa 1v1 tilanteeksi ja jos sinä olet se jumala joka vetää nämä 1v1 tulitaistelut kotiin niin kyllä sä aika tarpeellinen tappokone olet klaanille.
Näin universaalisti voitaisiin sopia että objective alueen puhtaana pito tappamalla on tärkeää kuten myös objectiven puolustus/tuhoaminen yms.

Olet kyllä oikeassa tässä asiassa, noinhan se juurikin menee. MUTTA, kaveri joka tämän keskustelun pisti liikkeelle, oli puhtaasti pelaamassa objective muotoja TDM hengessä... Onko se oikeasti niin pirun vaikeata mennä pelaamaan pelkkää TDM:ää tai FFA:ta? Ground War toimii kans hyvin, jos aikoo tehdä niitä asechallengeja. Itse olen pelaillut viime aikoina aika paljon FFA:ta, koska siinä saa omasta mielestäni parhaiten/nopeinten suoritettua noita challengeja.

Itsellä kans se kuuluisa v***tus-käyrä nousee, kun tällaiset einarit tulevat pilaamaan objektipohjaisia pelimuotoja. Esimerkiksi Sabotagea ei kannata edes yrittää pelata yksin, sillä yleensä omalla puolella (ja myös vastustajan puolella) on juuri näitä "oman kohteen suojelijoita", joita ei voisi vähempää kiinnostaa lähteä kenties tuhoamaan sitä vastustajan kohdetta.. Ymmärtäähän sen toisaalta, rakas ja maailman tärkein tilasto, KDR, saattaa heikentyä ja sehän vasta kamalaa onkin, jos vaivalla kämpitty killstreak katkeaa. On täysin mahdoton tehtävä koittaa yksin tuhota se vihollisen kohde, jos kohdetta on suojelemassa 6 tyyppiä ja omat 5 "kaverusta" istuvat tiukasti toisessa päässä mappia.

Tekipä tiukkaa kirjottaa tuo ilman vahvistavia tukisanoja. Keltainen kortti jo alla, niin oli pakko malttaa... :rolleyes:

Ylös Bottom