Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Höpöhöpö. Sony voi ainoastaan joko bannata PSN-tunnuksen ja/tai itse PS3-järjestelmän, mutta ei sen enempää.

Jaahas.
Itse kuitenkin olin löytänyt tällaisen;

Sony has yet to ban any consoles for taking advantage of the jailbreak, but the terms and conditions of the PlayStation Network make it clear that Sony has the authority to carry them out. Thanks to the system's constant self-reporting feature, "the company even has the means to irrevocably disable your console should it so wish," rendering affected PS3 consoles unusable, online and off.

Lähde
Tämäkin

En tosin ole varma...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itse kuitenkin olin löytänyt tällaisen;
Joystiqin juttu perustui Digital Foundryn artikkeliin, jossa oli virheellinen väite. Mainitsin asiasta jo tammikuussa.

Eli mitään ei rikota, vaan ainoastaan itse PS3-järjestelmä lisätään pysyvästi PSN-estolistalle. Yksin voi pelata kyllä senkin jälkeen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Meikäläinen on pelannut paljon nyt viimeaikoina johtuen kahden duunin välisestä upeasta löysäilyajasta eikä hiihtely tms oikein iskeny.

En ole törmännyt patchin jälkeen kertaakaan haxuihin. Boostereihin muutaman kerran, mikä on mun mielestä aivan upeaa, kaikki ei varmaan yhdy tähän. Mulla ainakin aistit oikein terävöityy kun statistiikasta näkee että jotkut nirhaa toisiaan ja lähden näitä jahtaamaan ja pääsen tactical insertionin kuuloetäisyydelle.

Sen verran olen antanut periksi asenteilleni, että oon alkanu pelaamaan myös snipulla, aika hemmetin upeeta välillä. Heittoveistä en kovin vähällä ota käyttöön vaikka snipuiluun oon jo joustanu.

Pelejä ei kannattais lähteä vertailemaan ja käymään väittelyä jonkun paremmuudesta, koska ne on täysin henkilökohtaisia fiilisjuttuja. BoPs:n ja BC2:n nettipelit ei kuitenkaan tuota läheskään samanlaisia säväreitä allekirjoittaneelle ja ne perustelemattomat sävärit on se mikä ainakin meikäläisen vetää mw2:n pariin aina uudestaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Toimii mullakin taas: pelasin eilen useamman tunnin ja ei mitään outoa ja nuubituubejakin siedettävästi. Parissa FFAssa oli taas näitä XXXI_KILL_U_SNIPER_XXX -jannuja yrittämässä 360 no scopeja, ne on hauskaa riistaa. Varmaan menee taas useammin Plösön syvyyksiin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Minäkin pelasin tätä illalla pitkästä aikaa. Onhan tämä nettikoodiltaan ihan toista maata kuin tök-tök-bopsi.
Se mikä tässä pelissä (edelleen) eniten vituttaa on toi quickscopaaminen. Ei siinä ole muilla aseilla mitään mahdollisuuksia haastaa, paitti nöpöputkella. Leikkisivät edes niitä 360-härö hyppyjä, niiden kanssa aina pärjää, mut ku vastapuolelle eksyy 5-6 osaavaa scopettajaa niin ihan turha yrittää objektimuotoja millään muulla pelata, ku myöskin snipalla tai sit tuubilla... Toisaalta kun sattui omalle puolelle ne viisi snipua ja ite ravas objekteja UMPpi kourassa niin ei haitannu scopettajat yhtään... :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Minäkin pelasin tätä illalla pitkästä aikaa. Onhan tämä nettikoodiltaan ihan toista maata kuin tök-tök-bopsi.
Se mikä tässä pelissä (edelleen) eniten vituttaa on toi quickscopaaminen. Ei siinä ole muilla aseilla mitään mahdollisuuksia haastaa, paitti nöpöputkella. Leikkisivät edes niitä 360-härö hyppyjä, niiden kanssa aina pärjää, mut ku vastapuolelle eksyy 5-6 osaavaa scopettajaa niin ihan turha yrittää objektimuotoja millään muulla pelata, ku myöskin snipalla tai sit tuubilla... Toisaalta kun sattui omalle puolelle ne viisi snipua ja ite ravas objekteja UMPpi kourassa niin ei haitannu scopettajat yhtään... :rolleyes:
Ja mun mielestä quickscopaaminen on se pienin niistä pelin ongelmista. ;p
Objectivessa ärsyttää ne tuubit, jos koko vihutiimi on täynnä snipuja niin objectiven pelaaminen on mun mielestä vaan helpompaa. :rolleyes:
Osaavia sniputtajiahan on aikas pieni osa pelaajista, mutta tuubaajat ja ump-lightweight-commandot ne vasta ärsyttävät kun niitä näkee joka servulla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ja mun mielestä quickscopaaminen on se pienin niistä pelin ongelmista. ;p
Objectivessa ärsyttää ne tuubit, jos koko vihutiimi on täynnä snipuja niin objectiven pelaaminen on mun mielestä vaan helpompaa. :rolleyes:
Osaavia sniputtajiahan on aikas pieni osa pelaajista, mutta tuubaajat ja ump-lightweight-commandot ne vasta ärsyttävät kun niitä näkee joka servulla.
Kaikkien muiden kanssa tulee toimeen jotenkin, mutta aina joskus tosiaan tulee törmättyä huippusnipuilijoihin jolle ainakaan meikäläisen kyvyt ei riitä vastaamaan ja tulee turpaan että tupee lepattaa.

Aika paljon on nykyään peleissä pelityylimarmattajia. Joinain päivinä peli kulkee kuin unelma ja vastustajat ovat kuin maalitauluja harjoitusradalla... aika harvoin kylläkin. Kerran tällaisena päivänä peräkkäisissä FFA-peleissä perustin leirin ekaks scavengerin, claymorien ja ACRn turvin Skidrowlle, toimi hemmetin hyvin ja suomalaiset kanssapelaajat huusi kuorossa että ***** käämpperiii. Seuraavassa pelissä Highrisellä vedin amokjuoksua akimbo ump-lightweight-commandolla erittäin menestyksellisesti ja suomalaiset huusi ekaks samaa käämpperiä kunnes joku totesi että se onkin nyt rushija ja vaihto huudon "vituuun ryynnijä homokommandoksi" höystettynä muutamalla vihaviestillä ja 1 vs 1 kutsulla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo oma kommenttini pelistä.
Yksinpeli on mielestäni oikein rautainen ja pääsee hyvin räiskintä tunnelmaan. Vauhtia piisaa.

Moninpeli itselleni oli pettymys.
Tempo on liian nopea eikä sotafiiliksestä ole tietoakaan. Hämmentävät extra boostit ovat aivat turhia, mutta ilmeisesti kuuluu peliin.
Tulee jotenkin semmoinen adhd olo kun sitä pelaa. Silti monin peli hieman koukuttaa, johtuen varmaan että saa uusia aseita auki ja leveliä isommalle. Toivotaan että pelit tästä paranee mitä enemmän opettelee.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Yksinpeli on mielestäni oikein rautainen ja pääsee hyvin räiskintä tunnelmaan. Vauhtia piisaa.
Moninpeli itselleni oli pettymys.

Nopeana vinkkinä, että hommaa joku kaveri ja pelatkaa myös co-op-tehtävät (ne siis erillisiä pääkampanjasta) läpi - ja mielellään aina kultaan asti, niin tulee haastetta. Väitän, että yksi parhaista co-op-kokemuksista FPS-saralla...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nopeana vinkkinä, että hommaa joku kaveri ja pelatkaa myös co-op-tehtävät (ne siis erillisiä pääkampanjasta) läpi - ja mielellään aina kultaan asti, niin tulee haastetta. Väitän, että yksi parhaista co-op-kokemuksista FPS-saralla...


Kiitos vinkkelistä :) Pitänee ensin pelata tuo yksinpeli loppuun ja etsiä sitten pelikaveri co-opiin :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nopeana vinkkinä, että hommaa joku kaveri ja pelatkaa myös co-op-tehtävät (ne siis erillisiä pääkampanjasta) läpi - ja mielellään aina kultaan asti, niin tulee haastetta. Väitän, että yksi parhaista co-op-kokemuksista FPS-saralla...

Jep! Spec Ops on mukavaa konppiksen kans tahkoa. Ja sielähän löytyy haastetta jos haluaa. Itellä loppu vain niitten pelaaminen, kun plege meni jäätymään kunnolla pelatessa. Boottaukseen ei auttanut kun töpseli seinästä. Seuraukset -> singleplayer ja spec ops meni nollille, trophyjen saantikin loppu pelistä.

Sattuisiko kukaan tietään miksi en saa trophyjä enään tästä? Silloin kun pitäisi saada, tulee oikeaan ylä kulmaan laatikko "et ansainnut trophyä".
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sattuisiko kukaan tietään miksi en saa trophyjä enään tästä? Silloin kun pitäisi saada, tulee oikeaan ylä kulmaan laatikko "et ansainnut trophyä".

Mitä nyt äkkiä googletin niin sinulla saattaa olla toisella profiililla kyseinen trophy jo ansaittu tai sitten toisen profiilin savetukset haittaa? Kokeile poistaa toisen profiilin tallennukset.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Heh, eilen sain kämpittyä tähänastisista parhaan nuken minkä oon saanu. Yli puolet tapoista tuli pelkästään kleikoilla.
OMA-klassi (ilman tuubia) ja istuskelin (Domi) striken syvässä kulmauksessa siinä muurin vieressä mikä johtaa plantti aukiolle. Kleikka siihen kulkuaukkoon ja syvennykseen OMAlla lataamaan uutta. Hyvä kun kerkesi classin ladata, kun aina joku käveli siihen kleikkaan.
Harrilla tuli muutama tappo ja kopterilla pari. Loput kleikoilla... :D

Ei ehkä kaunista eikä r0o-meininkiä, mutta sitäkin hauskempaa. "klik,pum,kill..klik,pum,kill..." Kyllähän siinä lopussa muutamat vihut yritti tulla scrambler-pron kanssa sinne kulmaan riehumaan, mut onneksi omat autto ne muutamat pahat paikat...:p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Rysssssän kämppikoulu

Ryyyysssääää!
Kylhän vanhan sotaratsun pitäs tietää, et scavengeri aka lokki ajaa saman asian tuossa tilanteessa ;)

Varsinaisesti ei mitään asiaan liittyvää, koska MW2 on niiiin nähty.

MuiSi
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllähän sun Jouco pitäs tietää, et ryssä ei harrasta nekrofiliaa, siksi OMA...

Ja MW2 on vaan loistopeli. Koska geiark.. :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nopeana vinkkinä, että hommaa joku kaveri ja pelatkaa myös co-op-tehtävät (ne siis erillisiä pääkampanjasta) läpi - ja mielellään aina kultaan asti, niin tulee haastetta. Väitän, että yksi parhaista co-op-kokemuksista FPS-saralla...

Kaverin löytäminen tähän tehtävään on todella vaikeaa. Luulen, että voitan ennen kaverin löytämistä lotossa päävoiton.

Minulla on 3 kenttää menemättä vielä (platinum siis on lähellä):

1) Overwatch
2) Armor Piercing
3) Wetwork

Vain veteraanina olisi tarkoitus mennä nämä läpi, mielellään tässä järjestyksessä. Wetwork on todella ärsyttävä kenttä, koska aina joku tekee mokan viimeisessä kohdassa.

Jos joku haluaa auttaa näissä 3 kentässä (vain veteraani vaikeustaso) niin olen valmis auttamaan jossain muissa kentissä.

PS3 nimeni on nobsteri (kirjaimet pienenä).
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tai sitte ihan vaan sen takia ettei Black Ops pyöri kunnolla pleikkarilla. Silmä tottuu tohon tahmeaan ruudunpäivitykseen kunnes pelaa MW2:sta ja huomaa eron. Aseet on helppoja ei siinä mitään mut kaikille sama. Mielestäni MW2 mapit on paremmat kuin Blopsin. Onhan tässä paljon huonoja asioita mut peli on silti hyvä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nimenomaan näin miten Kössi sanoi. MW2:n pätsäystä odotellessa pelasin pitkän aikaa pelkkää bopsia ja kun viimein laitoin taas MW2:n koneeseen tauon jälkeen, oli suorastaan hymy huulilla kun peli pyörii niin mallikkaasti.
Bopsi ei parhaimmillaankaan pääse samaan pelisujuvuuteen mikä MW2:ssa on läsnä lähes koko ajan. Tuleehan tässäkin vastaan välillä lagi servuja, mut fps-droppeja ei koskaan, eikä sitä epäreilun lagin tunnetta tule käytännössä lainkaan. Kun MW2:ssa kuolee, tietää kuollessaan 95%:sti miksi näin kävi. Kun bopsissa kuolee, pitää katsoa killcamista kuoliko lagintakia siksi että vihu pelasi omaan ruutuun verrattuna tulevaisuudessa ns. olin jo kuollut kun spottasin vihun. Vai siksi ettei ampuessaan osu vihuun joka on omalla ruudulla ihan eri paikassa, kuin todellisuudessa...

EDIT: on MW2:ssakin paljon puutteita ja parannettavaa, mutta mielestäni nämä negatiiviset asiat ovat silti pienempi paha kuin bopsin käsittämätön purkkakoodi...
 
Ylös Bottom