Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja designed
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

[LÄPPÄ]Ei pahalla, mutta sun nimimerkki ja tää kirjotus nyt aiheuttaa pientä ristiriitaa[/LÄPPÄ] ;)

Niin, mutta vaikka pleikkarilla pelaankin, niin ei mulla ole mitään vastaan Xbox-pelaajia, ainoastaan provoavia fanipoikia. En oikeastaan pidä minkään leirin fanipojista, vaikka itse olen muutamassa viestissä heidän tasolleen alentunutkin, hävettää myöntää.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Ei helvata pojjaat, ei helvata...
Onneksi kyse on "vain" konsoleista.


Saisiko tämänkin sodan lukkoon, kiitos?
Luin vissiin kymmenen sivua tätä ketjua. Kymmenen häkellyttävää sivua.
Enkä oikein ymmärrä, että missä se oikeusmurha on taas tapahtunut. Vai onko nitä nyt tapahtunut monta.

Kohta saa alkaa paukuttelemaan raketteja. Mitäs jos kaikki menis ulos ja purkais tuskaansa taivaalle?

Hyvät uudet vuodet koko sekalaiselle seurakunnalle, karvoihin tai konsoliin katsomatta.


P.S. Elämä ilman sotaa on mahdollista.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Eiköhän meistä molemmat ole tehnyt kantansa riittävän hyvin aiheeseen. Jos haluat väkisin alkaa vääntämään juttua aiheesta, niin ei oikeasti kannata. Ei meille ylläpidossa ole mitään eri velvollisuutta kuunnella jatkuvaa louskutusta joltain jäseneltä vain sen vuoksi, että jäsen kokee sen toistuvaksi oikeudekseen. Sinun, jos jonkun pitäisi tämä jo ymmärtää.
Yritätkö nyt siis sanoa, että käyttäjillä ei ole oikeutta antaa palautetta moderaattoreiden toimista (miksi tämä ketju sitten on olemassa...)? Vai onko se niin, että mulla vaan ei ole tätä oikeutta (mutta kaikilla muilla sitten vissiin on?), vai niin, että yleisesti ottaen kaikenlainen argumentaatio, tuloksia tavoitteleva keskustelu ja eteneminen asioissa on pahasta? Mistään louskutuksestahan ei ole mun kohdalla kyse, mun henkilökohtainen tykkääminen ei vaikuta mitenkään mihinkään, vaan ihan asioista olen tähänkin mennessä puhunut. Argumentatiivista arvoa on argumenteilla, ei argumentoijilla. "Louskutus" kuvaa musta paremmin niitä viestejä, joissa vaaditaan baemmien jakelua ja ketjujen lukitsemisia vain siksi, ettei toisen jutut tai naama miellytä (kts. tämä ketju). Tämä tällainen ei ole asiallista käytöstä ollenkaan, ja louskutuksella varmaan viitataan juurikin jonkinlaiseen ei-asialliseen käytökseen.

Ja jos pielessä on vain oma moderointilinjani, niin pitää vain nieleskellä, sillä se ei tästä suuremmin muutu.
Hienoa, just näin sen pitääkin mennä. Kannattaa aina päättää etukäteen, ettei voi olla väärässä. Sitten säästyy siltä itsensä kehittämisen ja toimintansa parantamisen vaivalta. Nyt ymmärrän, miksi asioista keskustelu on turhaa (edelleen mua hämmästyttää, miksi tämä ketju on olemassa, kun meininki on tämä).

PS. Missään omassa tekstissäni en myöskään puhunut huonosta hengestä. Rivien välistäkin on luettavissa nimenomaan toive viihtyvyyden lisäämiseksi ja mukavaan kirjoitteluun kannustamiseksi. Ei voisi tulkintasi jälleen enemmän metsään mennä.
Niin siis toivoit sellaista, mitä täällä jo on? Siis jos viihtyvyydessä ei ole mitään vikaa, niin mitä sille sitten pitäisi tehdä?

Noin yleisesti ottaen, kun keskustellaan jostain asiasta, niin keskustellaan ihan loppuun asti, kunnes homma ratkeaa. Kaikenmoinen marttyyrikikkailu ja nieleskelyyn ja kesken jättämiseen kehottaminen ei auta parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen pääsemisessä. Jos tästä aiheesta ei jotakuta nappaa keskustella, niin myöskään tänne alueelle ei ole pakko tulla keskustelemaan.

Muoks

Niin ja yleisesti otten jatkuu: on ihan hedelmällistä ja tapanakin kiinnittää huomio siihen, mitä sanotaan, ei siihen, kuka sanoo.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Aina kun olen pyytänyt jotakin moderaattoria vaihtamaan ketjun nimen tai poistamaan koko ketjun, on aina reippaasti ja iloisella mielellä autettu. Kiitos kaikille Moderaattoreille auttamisesta. :)
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Hienoa, just näin sen pitääkin mennä. Kannattaa aina päättää etukäteen, ettei voi olla väärässä. Sitten säästyy siltä itsensä kehittämisen ja toimintansa parantamisen vaivalta. Nyt ymmärrän, miksi asioista keskustelu on turhaa (edelleen mua hämmästyttää, miksi tämä ketju on olemassa, kun meininki on tämä).
Ilmeisesti ns. parantamisehdotuksissa ei voi olla väärässä ja niiden tahtiin pitäisi heti loikkia enempiä ajattelematta?

Noin yleisesti ottaen, kun keskustellaan jostain asiasta, niin keskustellaan ihan loppuun asti, kunnes homma ratkeaa. Kaikenmoinen marttyyrikikkailu ja nieleskelyyn ja kesken jättämiseen kehottaminen ei auta parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen pääsemisessä. Jos tästä aiheesta ei jotakuta nappaa keskustella, niin myöskään tänne alueelle ei ole pakko tulla keskustelemaan.
Juu, mutta joskus vain joutuu tyytymään ratkaisuihin, jotka eivät omasta mielestä olisikaan niitä parhaita mahdollisia.

Ja tuskin Knightikaan voi väittäää, etteikö toimintaa olisi vuosien varrella kehitetty, mutta lienee turha kysyä ollaanko menty parempaan suuntaan, :cool:

(Nyt pihalle)
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Jep, kiitos ylläpidolle kuluneesta vuodesta ja käyttäjille yhteisesti parhaimmasta konsolisaitista! Aika lähteä ulkoilmaan haistamaan aidon ruudin tuoksua :D
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Vois ihan aloittaa vuoden näin KFINin hengen mukaan muniin puhaltelulla. Puuh vaan Knightille erinomaisen hienoista ja osuvista kirjoituksista.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Vielä vastaillaan kerran:
Yritätkö nyt siis sanoa, että käyttäjillä ei ole oikeutta antaa palautetta moderaattoreiden toimista (miksi tämä ketju sitten on olemassa...)? Vai onko se niin, että mulla vaan ei ole tätä oikeutta (mutta kaikilla muilla sitten vissiin on?), vai niin, että yleisesti ottaen kaikenlainen argumentaatio, tuloksia tavoitteleva keskustelu ja eteneminen asioissa on pahasta? Mistään louskutuksestahan ei ole mun kohdalla kyse, mun henkilökohtainen tykkääminen ei vaikuta mitenkään mihinkään, vaan ihan asioista olen tähänkin mennessä puhunut. Argumentatiivista arvoa on argumenteilla, ei argumentoijilla. "Louskutus" kuvaa musta paremmin niitä viestejä, joissa vaaditaan baemmien jakelua ja ketjujen lukitsemisia vain siksi, ettei toisen jutut tai naama miellytä (kts. tämä ketju). Tämä tällainen ei ole asiallista käytöstä ollenkaan, ja louskutuksella varmaan viitataan juurikin jonkinlaiseen ei-asialliseen käytökseen.
Kaikilla on täällä yhtälainen oikeus omaan mielipiteeseen moderaattoreiden toimista ja moderoinnista yleisesti. Ja meillä moderaattoreilla on vielä erikseen oma keskustelukanava ylläpidon puolella missä samoja aiheita käsitellään. Mielestäni tämä mahdollisuus on annettu tasapuolisesti kaikille. Myös sinulle. Lisäksi kaikki nämä tämänkin ketjun palautteet luetaan, käsitellään ylläpidon ja tarvittaessa jäsentenkin kesken, ja toteutetaan kaikkien iloksi mahdollisuuksien mukaan. Kaikkiin ehdotuksiin ja muutospyyntöihin ei voida reagoida, mutta ne huomioidaan ja niihin saatetaan myöhemmin palata.

Palautteita ja palautteen antajia on kuitenkin moneen lähtöön, eikä meillä ylläpidossa ole esimerkiksi pakko kuunnella loputtomiin vaikkapa itkuvirsimoodiin jäänyttä jäsentä, joka ei osaa löytää asioista ja ihmisistä muuta kuin valitettavaa. Louskuttamisella tarkoitin juuri tätä. Rakentavaa ja kohteliaasti annettua kriittistäkin palautetta otetaan ilomielin vastaan vaikka päivittäin, katkeroitunutta jurnutuskarusellia sen sijaan ei. Jokainen voi itse miettiä millä tavalla palautteensa antaa ja kuinka paljon sen sisällöllä voi lopputulokseen vaikuttaa.
Hienoa, just näin sen pitääkin mennä. Kannattaa aina päättää etukäteen, ettei voi olla väärässä. Sitten säästyy siltä itsensä kehittämisen ja toimintansa parantamisen vaivalta. Nyt ymmärrän, miksi asioista keskustelu on turhaa (edelleen mua hämmästyttää, miksi tämä ketju on olemassa, kun meininki on tämä).
Missä vaiheessa mainitsin etten voi olla väärässä? Toki voin olla väärässä siinä missä kuka tahansa muu kuolevainen. Kyse oli moderointilinjasta, jonka sisältöön (listasin kohdat aiemmassa postauksessa) viittasin.

Ja miksikö ketju on voimassa? Ihan teitä varten onpi ketju pystytetty. Nytkin saimme hyvän kompromissiehdotuksen tähän tuoreimpaan aiheeseen Hexiltä (peukut miehelle). Tekniikan pojilta vaan tiedustellaan kuinka tuo onnistuisi. Keskustelu ei siis tässä ketjussa ole todellakaan turhaa, mutta valittaminen pelkän valittamisen vuoksi on. Joko hiljalleen hoksailet, millä tavalla konkreettista ja rakentavaa palautetta voi meille antaa, ja tuoda näin itsellekin mieluisan tuloksen? ;)

------------
Mutta, niinkuin XShava edellä jo mainitsi, niin hänelle voi laittaa jatkovuodattelut, mikäli aiheeseen on jotain lisättävää. Nyt kaikki viettämään leppoista uudenvuoden päivää! Erkki1:lle vielä kiitokset kivasta palautteesta. =)

---> (Oliverin tavoin ulkoilemaan...jipii.)
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Kun nyt olen jonkun 7 vuotta vähintään seurannut tätä foorumia, täytyy sanoa, että en olisi uskonut harrastajavoimilla saatavan näin hyvää ja pitkäkestoista tulosta. Yleensä homma lopahtaa parissa vuodessa kun alkuinnostuksesta on päästy. Täällä ollaan menty vain parempaan suuntaan koko ajan. Erityisesti on jäänyt mieleen Paavi, joka luotsaa nykyään Xbox puolta todella hienosti.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Rakentavaa ja kohteliaasti annettua kriittistäkin palautetta otetaan ilomielin vastaan vaikka päivittäin, katkeroitunutta jurnutuskarusellia sen sijaan ei. Jokainen voi itse miettiä millä tavalla palautteensa antaa ja kuinka paljon sen sisällöllä voi lopputulokseen vaikuttaa.
Tuo on täysin loogista. Mielipiteitä on yhtä monta kuin sivustolla käyviä ihmisiä, eikä aina voi jokaista miellyttää. Yleensä kaikilla sivustoilla kuitenkin modet tekevät päätökset parhaan kykynsä mukaan, yhteisöä kuunnellen ja palvellen. Tai niin ainakin pitäisi olla ja niin se on mielestäni aina ollut KonsoliFINissä.

Kiitos modeille hyvästä 'työstä' menneenä vuonna 2008 ja puhtia punttiin myös tälle vuodelle. :)
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Jaksaisiko joku mode TT-2k esim? :D Siivota Tätä Madden NFL 09 [PS3] ketjua. Mä oikeesti luulin lukevani asiaa kyseisestä pelistä, en kyseisestä lajista. Muu keskustelu lienee sopivampi paikka kyseiselle lajille.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Jaksaisiko joku mode TT-2k esim? :D Siivota Tätä Madden NFL 09 [PS3] ketjua. Mä oikeesti luulin lukevani asiaa kyseisestä pelistä, en kyseisestä lajista. Muu keskustelu lienee sopivampi paikka kyseiselle lajille.
Olin tuossa muutaman päivän lomalla (ja täysin ilman nettiä), joten moderointivastuu on levännyt muun ylläpidon harteilla. ;) Mutta nyt on NFL Fantasy League -ketju pystyssä.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Hyvin, hyvin erikoinen moderointilinja täällä nykyään, ei voi muuta sanoa. Varsinkin TT-2k:n puolelta.. Tuntuu että olet upottanut koko vapaa-aikasi ja sielunelämäsi katsoen Killzone trailereita ja previkoita, ja nyt kukaan ei saa olla pitämättä demosta. Jos sellaista syntiä päätetään tehdä, ja vielä tullaan tänne asti siitä kirjoittamaan, niin sitten lähdetään jäähylle samalla.
/rant
Menee jo hiukan henkilökohtaiseksi, mutta vastaan silti. Katselin tuossa juuri "jäähytilastoja", ja huomasin, etten ole laittanut ketään jäähylle pitkiin aikoihin - ja en varsinkaan tästä ketjusta. Turhanpäiväisiä viestejä olen poistanut, mutta edes varoituksia en ole jakanut. (Eilisistä "oon nyt imunnut 2 prosenttia tuleepa hitaasti" -viesteistä varoituskortteja jakeli jryi.)

Ja missään vaiheessa en kyllä ole sanonut, etteikö demosta saisi olla pitämättä. Totesin jo aiemmin, että jos joku ei pidä, niin sitten ei pidä. Ei sen pitäisi olla keltään pois, jos joku ei lämpeä omalle lempparipelille. Mitä sitten tulee KZ2 vs. COD4 -asiaan, niin sitä varten kannattaisi näemmä tehdä ihan oma ketju.

PS. Siirrän tämän tuonne Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut) -ketjuun. Siellä saa antaa palautetta enemmänkin. Ja ylipäätään, jos tuntuu että nipotan liikaa, otan hyvin mielelläni asiallista kritiikkiä vastaan.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Sinänsä ruusuja TT-2K:n erittäin aktiiviselle ja suurimmilta osin asialliselle moderoinnille. Itse näen kumminkin, että jopa liian herkästi lähdet valittamaan offtopicista ja huonoista (olipa hyvä peli/ olipa huono peli) postauksista. Kieltämättä on itseäkin välillä jopa kypsyttänyt sinun tiukka linjasi, mutta se on kieltämättä ihan totta mitä puhut ja jatkossa topiccia myöhemmin pelistä lukevan on se paljon mukavampi lukea se läpi ilman turhia kommentteja ja pitkiä offtopic kierteitä.

Vaikea homma kumminkin kun keskusteluissa nyt on tapana esittää vertauksia ja ainahan tosielämässäkin keskustelu ajautuu asiasta seuraavaan saumattomasti, tämä toki ei ole foorumien tarkoitus jos topicin itsetarkoitus on puida vaikka jotain peliä, mutta siinä kuumimmassa keskusteluvaiheessa offtopic on mielelläni luonnollista, enkä vaivaantuisi puuttumaan hirveän herkästi.. kävisin hissukseen vaikka sitten pari sivua myöhemmin moderoimassa tätä siistimmäksi.

Tai jotain. Kerrohan sinä moderaattorina oma näkemykseni niin voin itsekkin muovata ajatustani.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Oma mielipiteeni on, että tänne on viimeisen vuorokauden aikana kirjoitettu yli kahteensataan ketjuun, viestimäärä lasketaan todennäköisesti tuhansissa. Moderointi on toisaalta jo kirjoitettujen viestien perkaamista, toisaalta ohjeistamista tulevan työn helpottamiseksi.

Killzone 2 -ketju nyt oli vähitellen riistäytymässä käsistä, koska keskustelussa keskityttiin vain valittamaan sitä, miten erilainen KZ on kuin CoD4. Mitään uutta asiaa ei varsinaisesti esitetty, kunhan vain jankutettiin siitä, että CoD4:ssä senssi 9:llä voi kääntyä paljon nopeammin ja ampuessa ei rekyyli heiluta asetta ja nillin-nillin-miksei-kaikki-pelit-voi-olla-niinkuin-CoD4.

Jotta keskustelussa päästäisiin taas eteenkinpäin, antoi TT-2K tuon ohjeistuksen, että jatkorutinat jossain muualla, please. Itselläni kärsivällisyys loppuu nopeammin, siksi lätkin niitä punaisia kortteja ihmisten viesteihin. Se on vähän vähemmän räväkkä toimenpide kuin banaaninojennus, ja siitä jää jotain vinkkiä muillekin keskustelijoille siitä, mikä on epätoivottavaa käytöstä täällä.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Olen TT-2k:n kanssa samoilla linjoilla. Monilla täällä tuntuu olevan sellainen käsitys, että KZ 2 yrittää olla CoD 4, mitä se ei yritä olla. Killzone 2 yrittää olla sitä mitä Killzone 1 ei ollut. Eli hyvin tehty, näyttävä ja toimiva FPS-peli. Toki on luonnollista, että FPS-pelejä verrataan keskenään, mutta mielestäni niitä ei voi verrata siihen pisteeseen, että alkaa sakoittamaan siitä, että kun "tämä ei ole samallainen kuin tuo toinen". Varsinkaan kun on täysin eri kehittäjiltä, täysin eri pelisarja ja täysin erilaiseen maailmaan sijoittuva. Minä en lähtisi edes CoD World at Waria vertaamaan CoD 4:seen, koska pelit kuvastaa täysin erillaista sotaa.

En minä Dark Sectoriakaan pelatessa miettinyt, että kylläpäs tämä on surkea (no ei se kauhean hyvä ollut), kun ei ole samallainen kuin Gears of War.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

"Demo latautunut 40%" viestit ovat turhaa täytettä. Ja ilmestymisaikakysymyksille ja muille on oma paikkansa.

Sen sijaan rajoitus pelin vertailuun toiseen peliin on jo asiakeskustelun rajoittamista. Onhan mukana usein turhaa lässytystä - sitähän foorumeilla riittää, mutta kun lähdetään tolle linjalle, voisi ylläpito vaikka katsoa turhanpäiväiset mehusteluviestitkin kiellon arvoisiksi.

Se miten peli vertautuu toiseen peliin on joka tapauksessa oleellinen asiaa. Pelin "pääketjussa" pelistä keskusteleminen jossain tyhjiössä on aika omituinen tavoite. Toivoisi, että kohtuuttomia pelivertailuja vastaan lähdettäisiin argumentein, ei kielloin.

Ja kyllä, KZ2 on monella tapaa aika samanlainen kuin COD4.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Sinänsä ruusuja TT-2K:n erittäin aktiiviselle ja suurimmilta osin asialliselle moderoinnille. Itse näen kumminkin, että jopa liian herkästi lähdet valittamaan offtopicista ja huonoista (olipa hyvä peli/ olipa huono peli) postauksista. Kieltämättä on itseäkin välillä jopa kypsyttänyt sinun tiukka linjasi, mutta se on kieltämättä ihan totta mitä puhut ja jatkossa topiccia myöhemmin pelistä lukevan on se paljon mukavampi lukea se läpi ilman turhia kommentteja ja pitkiä offtopic kierteitä.
Kiitos. Tiedostan, että linjani on kohtuullisen tiukka. Perfektionistinen luonteeni hyppää herkästi esiin, kun alkaa tulla ns. turhia viestejä (tai viestejä ihan väärään paikkaan). En nyt keksi edes mitään kömpelöä vertausta tähän, mutta minusta tuntuu siltä, että jos "virheitä" ei oiota saman tien, ne hukkuvat sinne massaan hyvin nopeasti. Toisaalta, aika moni vaan hyppää uusimpaan viestiin muutenkin lukematta, mitä edes pari viestiä sitten on kirjoitettu. Eli ehkä siinä mielessä tulee tehtyä jopa vähän turhaakin työtä. :) Mene ja tiedä. On kuitenkin mukava kuulla, että edes joku on tuota mieltä, että ketjuja on jälkeenpäin miellyttävämpi lukea, kun pahimmat rikkaruohot on kitketty.

...kuumimmassa keskusteluvaiheessa offtopic on mielelläni luonnollista, enkä vaivaantuisi puuttumaan hirveän herkästi.. kävisin hissukseen vaikka sitten pari sivua myöhemmin moderoimassa tätä siistimmäksi.
Tuo on erittäin hyvä ajatus. Joskus olen noin tehnytkin, mutta nyt viime aikoina jenga on kiristynyt äärimmilleen, ja rupean nipottamaan lähes välittömästi. Ja sitten kun hieman vimmastuneena yrittää mielestään vain ohjeistaa, muuttuukin sävy lähinnä käskemiseksi ja/tai kieltämiseksi - kuten nyt tässä "ei COD4-vertailuja" -tapauksessa.

PS. Olen aina ollut sitä mieltä, että Moderaattori on kuitenkin pelkkä titteli, joka avaa foorumisoftassa muutamia toimintoja, jotka eivät muuten olisi käytettävissä. Pohjimmiltani olen kuitenkin suht. tavallinen peliharrastaja ja ennen kaikkea ihminen omine vikoineni ja puutteineni. Hieno tittelikään ei poista sitä tosiasiaa, että välillä teen virhearvioita tai muuten vaan liian hätäisiä päätöksiä. Ja joskus olen kertakaikkisen väärässä. Juuri sen vuoksi onkin hyvä saada palautetta.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Sen sijaan rajoitus pelin vertailuun toiseen peliin on jo asiakeskustelun rajoittamista. Onhan mukana usein turhaa lässytystä - sitähän foorumeilla riittää, mutta kun lähdetään tolle linjalle, voisi ylläpito vaikka katsoa turhanpäiväiset mehusteluviestitkin kiellon arvoisiksi.
Se oli selkeä virhe minulta. Kirjoitin viestini sen verran hellankoukku kuumenneena, että vaikutelmaksi jäi COD4-vertailun täyskielto. Yritin sanoa, että vertailla voi jossain toisessa ketjussa.

Nyt olen tässä vähän puun ja kuoren välissä; en tiedä, pitäisikö ne "vertailuviestit" siirtää johonkin omaan "Killzone 2 vs. Call Of Duty 4" -ketjuun, vai antaa olla siellä varsinaisessa KZ2-ketjussa.

Mielipiteitä ja ehdotuksia otetaan vastaan.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Ehdottomasti kaikki vertailut pois tuolta K2 threadista ja tehkää oma "vertailu" threadi. Tai minusta on tuon demon perusteella turha verrata peliä mihinkään vaan pitäisi ihmisten jaksaa odottaa sitä lopullista versiota.

Hypen ja täälläkin olleen arvostelun perusteella odotukset ovat kovat. Tosin tuon demon perusteella ei voi sanoa mitään oikeastaan tuosta pelistä joten vertailut ovat turhia.

"Call of Dutyn murhaaja?" aka K2 :)

EDIT: Tuo väliotsikointi K2 arvostelussa saa ihmiset heti vertailemaan pelejä toisiinsa. Ja soppahan siitä tulee.
 
Ylös Bottom