Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)
Kyllä tarkoitin viestiäsi.
Vaikka itse näkisikin viestin jollakin tapaa humoristisena ei tarkoita sitä, etteikö joku ottaisi sitä tosissaan. Itsekin repesin viestille kun sen ensi kertaa luin, mutta hieman tutkailtuani alkoi viesti näyttääkin enemmänkin säälittävältä kuin hauskalta. Minusta trollauksia ei pitäisi päästää läpi sormien, varsinkin kun kyseinen tapaus on äärimmäisen selkeä.
Tarkoitatko kenties minun räpellystäni?
Saanko hieman avata? Hämmästelin suuresti, että viestiä ei ollut poistettu. Hyvin paljon asiattomuuksia. Mutta, se oli sinne kuitenkin jätetty ja koska sitä kommentoivia viestejä oli poistettu, oli myös hyvin todennäköistä, että modet olivat asiasta tietoisia.
No, koska sen viestin siellä sallittiin olla, ajattelin, että olisi hyvä käyttää viestin huumoriarvoa ja laittaa niin sanotusti paukkuja takaisin. Toki pyrin homman tekemään asialinjalla, jotta hengentuotokseni sinne saisi jäädä.
Koko alkuperäinen viesti, mihin täällä viitataan on mielestäni koko komeudessaan vähintään hupaisia, joten nolla-arvoa en sillä missään nimessä näe.
Kyllä tarkoitin viestiäsi.
Vaikka itse näkisikin viestin jollakin tapaa humoristisena ei tarkoita sitä, etteikö joku ottaisi sitä tosissaan. Itsekin repesin viestille kun sen ensi kertaa luin, mutta hieman tutkailtuani alkoi viesti näyttääkin enemmänkin säälittävältä kuin hauskalta. Minusta trollauksia ei pitäisi päästää läpi sormien, varsinkin kun kyseinen tapaus on äärimmäisen selkeä.