Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ModNation Racers [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rioichi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Start -> connect to online tms.

Kolme kertaa jouduin tuolta start menusta kerran valitsemaan tuon connect to onlinen ennenkun pääsin online moodiin, mutta kyllä se lopulta aina onnistuu.

Pitää vielä kokeilla tuota. Siis, ymmärrän kyllä tuon dirftauksen idean, ja siitä saa hyvin buusteja, mutta ne tykkää siitä, että auto luisuu hiukan liikaa, mikä tekee ohjaamisesta hirveän vaikeaa. Ja yhä, radat on vähän yksitoikkoisia, mikä ei tälläiseen peliin sovi. Mutta, katsellaan.

Pitää vielä kokeilla tuota. Siis, ymmärrän kyllä tuon dirftauksen idean, ja siitä saa hyvin buusteja, mutta ne tykkää siitä, että auto luisuu hiukan liikaa, mikä tekee ohjaamisesta hirveän vaikeaa. Ja yhä, radat on vähän yksitoikkoisia, mikä ei tälläiseen peliin sovi. Mutta, katsellaan.

Eiköhän tässäkin loppujen lopuksi käy sillä tavalla että parhaat/omaperäsimmät kentät tulee käyttäjien tekeminä. Katotaan sitten parin kuukauden päästä kun peli on saatu ekana julkaistua.

Edit: Ite odotan ainakin että joku vääntää toimivat kopiot CTR:n radoista. :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Eiköhän tässäkin loppujen lopuksi käy sillä tavalla että parhaat/omaperäsimmät kentät tulee käyttäjien tekeminä. Katotaan sitten parin kuukauden päästä kun peli on saatu ekana julkaistua.

Jep. Näin varmasti tulee tapahtumaan. Ite en ole enää tuon kanssa leikkinyt, koska haluan mieluummin pelata valmista versiota jossa on(toivon mukaan) enemmän "koristeita" joilla kaunistaa omaa rataa. Muutenkin kun tietää tämän olevan pelkkä BETA, ei innosta liiemmin leikkimään ruveta tuolla editorilla, (vaikka ihmeellisen siistiä settiä sillä saakin jo aikaan) kun oma tekemä rata ei kuitenkaan säily lopulliseen versioon. Hienolta vaikuttava peli, jonka tulen varmasti ostamaan. Kerrankin autorällästys, jossa on asiallisen oloinen kenttäeditori. I LIKE! :D

Betassa tehdyt, pelaajien julkaisemat radat, autot ja ukot viimeisempien tietojen mukaan säilyvät lopulliseen peliin. Ei ole 100% varmaa tuleeko näin käymään lopulta, enkä tiedä voiko niitä tekeleitä enää jälkeenpäin sitten editoida, mutta kehittelijät sanoneet että alustavasti suunnitelma on säilyttää betan julkaistut luomukset lopulliseen peliin.

mutta kehittelijät sanoneet että alustavasti suunnitelma on säilyttää betan julkaistut luomukset lopulliseen peliin.

Toisaalta, LBP:n kohdalla oli aluksi vähän samanlaista ilmaa, lupasivat jopa jossain vaiheessa parhaimpia kenttiä mukaan itse myyntiversioon. No, nyt vuosi julkaisun jälkeen niitä sitten nähdäänkin GOTY-versiossa, mutta muuten tyhjensivät pöydän testijakson jälkeen. Ei siis kannata hämmästyä, jos nyt käy samalla tavalla. Hukkaan ei luomistyö kuitenkaan mene, työkalut kun ovat sitten valmiiksi jo tutut.

Mitä enemmän tätä pelaan, sitä enemmän tästä tykkään. Nyt oon jo aikalailla jäänyt tähän koukkuun, tänäänkin tultu pelailtua 5h. :D

Testatkaas muuten kenttääni jolla on niinkin omaperäinen nimi kuin "Mountain jump". Olen aika tyytyväinen siihen ja eräs tyyppi pelistäkin kehui sitä, kun haastoin hänet. :p

Ja tekijä siis Killerbon-

Liitteenä vielä pari kuvaa kaarasta, minkä tein. :p

Tein itekkin nopeesti kokeiluna yhden radan. Sen nimi tais olla "Variable Alpine Racing". :D Mut en tiiä julkaisiko se sitä oikein...

Tein itekkin nopeesti kokeiluna yhden radan. Sen nimi tais olla "Variable Alpine Racing". :D Mut en tiiä julkaisiko se sitä oikein...

Se ei näytä julkaistuja tekeleitä heti kun sen on julkaissut. Ainakaan minulla. Ite on tullut modi ja kartti väännettyä, radat jäi sinne US. betan syövereihin. Vois kai sitä yhen jossain vaiheessa vääntää, tosin kisaaminen paljon hauskempaa, varsinkin nyt kun onlinessa oikeasti on sakkia ja pääsee ajamaan täydellä 12 pelaajan servulla. Käykääs katsomassa tekeleitäni, olen erityisen ylpeä modistani :D

Nyt tulee oikein paha mieli kun tuli vietyä beta yhdeltä oikeasti sitä kaipaavalta. Ilmeisesti jossain on odotukset aika matalalla, kun tätä verrataan lähinnä Jeesuksen toiseen tulemiseen tai ainakin Mario Kart potenssiin vähintään 3. Jonain puoli-ilmaisena live/ps-store pelinä tämä varmaan toimisi... muuten ollaan aika heikoilla jäillä.

Tai no... tämä on sitten vissiin LBP pyörillä. Kiva että kelpaa tämmöinen me tehdään teille editori- tehkää te kentät peli. Itselle ei nappaa, mutta olenkin vähemmistössä ja väärässä.

Tai no... tämä on sitten vissiin LBP pyörillä. Kiva että kelpaa tämmöinen me tehdään teille editori- tehkää te kentät peli. Itselle ei nappaa, mutta olenkin vähemmistössä ja väärässä.

Ei. Et vaan osaa, koska testasit peliä kolme minuuttia, et edes yrittänyt ymmärtää pelin ajomallia ja jätit siihen. Näin ollen et voi edes ymmärtää, miksi peli voisi olla jopa Jeesuksen toinen tuleminen Kart-genrestä pitäville. Tai sitten et vaan yleensäkään pidä Kart-peleistä.

Itse voin sanoa, että odotin peliä juuri sillä varauksella, että ajomalli on kustu ja peli on täysin turha tylsä läppä, kuten vaikka Mario Kart Wii. Tämä oli ainoa asia, jota halusin päästä testaamaan. Onneksi pelot osoittautuivat turhiksi. Drift/boost-malli on helvetin hyvä, jonka seurauksen peliä on helvetin hauska ajaa ja siihen kun yhdistää yhteisön tuoman luovuuden, on Kart-genren ystäville tiedossa herkkua.

JOS framerate ja ilmeisesti rikkinäinen asesysteemi saadaan kuntoon. Muuten tästä ei ole kisaamiseen, vain time trial-ajoon, joka sekin tosin on perhanan hauskaa.

Voiko tässä jotenkin vaihtaa tuota kuvakulmaa? On omaan makuuni aivan liian alhaalla / lähellä tuota autoa.

JOS framerate ja ilmeisesti rikkinäinen asesysteemi saadaan kuntoon. Muuten tästä ei ole kisaamiseen, vain time trial-ajoon, joka sekin tosin on perhanan hauskaa.

Mulla tuo framerate tippuilee kyllä vain siinä ModSpotissa ja kentänteossa, kisoissa en ole huomannut. Aseihin liittyviä bugejakaan ei ole itselle vielä ilmaantunut, mutta olen niistä kyllä lukenut. Saa nähdä kuinka hyvin saavat korjattua kesään mennessä. Voikos betan jälkeen tulla enää mitään uusia ominaisuuksia, vai kuluuko kaikki aika bugien korjailuun? Ehkä tyhmä kysymys, mutta tuli mieleen.

Mulla tuo framerate tippuilee kyllä vain siinä ModSpotissa ja kentänteossa, kisoissa en ole huomannut. Voikos betan jälkeen tulla enää mitään uusia ominaisuuksia, vai kuluuko kaikki aika bugien korjailuun? Ehkä tyhmä kysymys, mutta tuli mieleen.

Kieltämättä framerate-ongelmaa ei ole enää huomannut. Veikkaan, että iso osa tuosta ongelmasta on toi shaky cam, joka hämää jollain tapaa silmät luulemaan, että framerate on heikko. Nimittäin nyt on monesti tullut tajuttua, että on tullut ajettua pitkän aikaa niin, ettei ole kiinnittänyt huomiota lainkaan framerateen ja yleensä mielestäni huonoon framerateen en ole tottunut, vaan se vaivaa aina. Eli veikkaan, että silmä vain tottui shaky camiin.
Ja nyt kun on kenttiä tehdessä testannut muita kisaajia vastaan, niin frameraten tippumisen huomaa usein aseiden räjähtäessä.

Toi ratojen editointi on kyllä uskomattoman helppoa, tänään tullut siihen vähän tutustuttua. Tässä muuten hyvä video, jossa näkee vähän noita advanced vaihtoehtoja nopeasti esiteltynä:Click

Tässä muuten hyvä video, jossa näkee vähän noita advanced vaihtoehtoja nopeasti esiteltynä:Click

Huh! Katsottuani tuon videon olin ihan ällikällä lyöty. Ilmeisesti en vain osannut käyttää noita Betan kenttäeditorissa olevia valikoita(olen toisinaan aika noob tällaisissa :p ) kun noinkin hauskoja juttuja pystyy kerran pistämään omaan luomukseensa tehdäkseen siitä hauskemman/haastavamman. Huu! Pitää huomena tarkistella hiukan lisää. :D

Nytkö ei enää ole mitenkään mahdollista tuohon betaan päästä käsiksi? Ja myöskään julkaisupäivä ei taida olla tiedossa..?

Nytkö ei enää ole mitenkään mahdollista tuohon betaan päästä käsiksi? Ja myöskään julkaisupäivä ei taida olla tiedossa..?

Lataa se beta PlayStation Storesta, ja jos olet 100 000:n ensimmäisen pelaajan joukossa, niin pääset mukaan betaan. Veikkaan että 100 000:n rajaa ei oo vielä ylitetty, että tilaa kyllä on...

Veikkaan että 100 000:n rajaa ei oo vielä ylitetty, että tilaa kyllä on...

On ylitetty. Beta poistettiin Storesta heti kun 100K latausta tuli täyteen, ja se tapahtui pari päivää sitten. Enää betaan ei siis pääse mukaan.

Huh! Katsottuani tuon videon olin ihan ällikällä lyöty. Ilmeisesti en vain osannut käyttää noita Betan kenttäeditorissa olevia valikoita(olen toisinaan aika noob tällaisissa :p ) kun noinkin hauskoja juttuja pystyy kerran pistämään omaan luomukseensa tehdäkseen siitä hauskemman/haastavamman. Huu! Pitää huomena tarkistella hiukan lisää. :D

Itse en vielä kaivautunut pintaa syvemmälle tuolla editorilla, eli en osaa sanoa varmasti, mutta veikkaan, että tuossa videossa esitellään ominaisuuksia, joita ei betan editorista löydy.

Ylös Bottom