Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pitää vielä kokeilla tuota. Siis, ymmärrän kyllä tuon dirftauksen idean, ja siitä saa hyvin buusteja, mutta ne tykkää siitä, että auto luisuu hiukan liikaa, mikä tekee ohjaamisesta hirveän vaikeaa. Ja yhä, radat on vähän yksitoikkoisia, mikä ei tälläiseen peliin sovi. Mutta, katsellaan.
Eiköhän tässäkin loppujen lopuksi käy sillä tavalla että parhaat/omaperäsimmät kentät tulee käyttäjien tekeminä. Katotaan sitten parin kuukauden päästä kun peli on saatu ekana julkaistua.
mutta kehittelijät sanoneet että alustavasti suunnitelma on säilyttää betan julkaistut luomukset lopulliseen peliin.
Tein itekkin nopeesti kokeiluna yhden radan. Sen nimi tais olla "Variable Alpine Racing".Mut en tiiä julkaisiko se sitä oikein...
Tai no... tämä on sitten vissiin LBP pyörillä. Kiva että kelpaa tämmöinen me tehdään teille editori- tehkää te kentät peli. Itselle ei nappaa, mutta olenkin vähemmistössä ja väärässä.
Voiko tässä jotenkin vaihtaa tuota kuvakulmaa? On omaan makuuni aivan liian alhaalla / lähellä tuota autoa.
JOS framerate ja ilmeisesti rikkinäinen asesysteemi saadaan kuntoon. Muuten tästä ei ole kisaamiseen, vain time trial-ajoon, joka sekin tosin on perhanan hauskaa.
Mulla tuo framerate tippuilee kyllä vain siinä ModSpotissa ja kentänteossa, kisoissa en ole huomannut. Voikos betan jälkeen tulla enää mitään uusia ominaisuuksia, vai kuluuko kaikki aika bugien korjailuun? Ehkä tyhmä kysymys, mutta tuli mieleen.
Tässä muuten hyvä video, jossa näkee vähän noita advanced vaihtoehtoja nopeasti esiteltynä:Click
Nytkö ei enää ole mitenkään mahdollista tuohon betaan päästä käsiksi? Ja myöskään julkaisupäivä ei taida olla tiedossa..?
Veikkaan että 100 000:n rajaa ei oo vielä ylitetty, että tilaa kyllä on...
Huh! Katsottuani tuon videon olin ihan ällikällä lyöty. Ilmeisesti en vain osannut käyttää noita Betan kenttäeditorissa olevia valikoita(olen toisinaan aika noob tällaisissa) kun noinkin hauskoja juttuja pystyy kerran pistämään omaan luomukseensa tehdäkseen siitä hauskemman/haastavamman. Huu! Pitää huomena tarkistella hiukan lisää.
![]()