Vastaus: 30 fps vastaan 60 fps
Sinällään varsinkin Xbox Onen kannalta ratkaisu vaikuttaa erinomaiselta; saadaan tasainen ruudunpäivitys ja voidaan suhteellisen hyvällä omallatunnolla mainostaa pelin olevan 1080p, koska sitäkin se kuitenkin on - ainakin välillä. Ennen kaikkea se kuulostaa paljon paremmalta kuin 900p.
Tällaista adaptiivista resoluutiota / dynaamista framebufferia käytettiin jonkin verran jo PS3:llakin (mm. WipeOut HD, Trine 2), eli ei ole sinällään mikään Xbox Onen raudan erityisominaisuus.Liekö kyseessä hardiksen antama mahdollisuus vaihdella resoa lennosta, vaiko vain protoilua, jota testaillaan eri laitteiden välillä.
Sinällään varsinkin Xbox Onen kannalta ratkaisu vaikuttaa erinomaiselta; saadaan tasainen ruudunpäivitys ja voidaan suhteellisen hyvällä omallatunnolla mainostaa pelin olevan 1080p, koska sitäkin se kuitenkin on - ainakin välillä. Ennen kaikkea se kuulostaa paljon paremmalta kuin 900p.