HideoMiyamoto
Well-Known Member
Jestas että tämä näyttää hyvältä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mikäs tuossa oli vialla? Itestä vaikutti ihan hauskalta lisältä, kun testailin tuota network testiä. Ei ollut kuitenkaan sellainen, että voi vaihdella tuota hahmoa kesken matsin vaan oli erikseen selkeästi tuo kameohahmo ja varsinainen hahmo.Joo nyt ku on nähny pelikuvaa enemmän niin tuo kameohomma on justiin sellainen kun sen pelkäsinkin olevan. Sen näkee sitten itse kun pääsee pelaamaan, että miltä se tuntuu.
Olisin toivonut, että olisivat jättäneet ihan 1v1 normi moden ja sitten vaikka lisäksi erillinen tag Team ynm.
No siis jossitteluahan tämä onkin vaan ku en vielä ole itse pelannut. Mutta jotenkin sellainen fiilis vaan, että kyseinen mekaniikka hidastaa vähä pelin kulkua ja tekee pelistä monimutkaisemman.Mikäs tuossa oli vialla? Itestä vaikutti ihan hauskalta lisältä, kun testailin tuota network testiä. Ei ollut kuitenkaan sellainen, että voi vaihdella tuota hahmoa kesken matsin vaan oli erikseen selkeästi tuo kameohahmo ja varsinainen hahmo.
Niin, en minäkään paljo ehtinyt pelaamaan niin varmaksi en osaa sanoa mutta itelle tuntui siltä, että nuo vähän niinku oli vain uusia liikkeitä hahmolle käytännössä. Tietystä napista noita sai kutsuttua tekemään jonkun yksittäisen liikkeen ja noita pystyi sitten yhdistelemään komboihin vähän samaan tapaan, kun vaikka erikoisliikkeitä.No siis jossitteluahan tämä onkin vaan ku en vielä ole itse pelannut. Mutta jotenkin sellainen fiilis vaan, että kyseinen mekaniikka hidastaa vähä pelin kulkua ja tekee pelistä monimutkaisemman.
“Towers of Time” -pelimuoto on se, missä voi kutsua toisen taistelijan apuun sekä muita apuja vierastaistelijoiden lisäksi. Mukavaa vaihtelua perustaisteluun.Eikös Mortal Kombat 11 ole joitain torneja missä on samanlainen mekaniikka, voi kutsua apuun kaverin. Siinä varmaan saa vähän tuntumaa.
Kombat pack 1
Mulla taas Kanon takia ostohousut jalassa. Toivottavasti myös Erron Black tulee takaisin. Toivottavasti tässä "ykkösessä" olisi edes yhtä paljon tihertöörit avattavan kuin edellisessä.Pelkästään Doomslayerin takia olen jo ostokalsarit jalassa valmiustilassa.