Muut kuin frommin soulseja on muut firmat yrittänyt tehää ja yhä enemmän alkaa tulee entistä parempia yrityksiä. Viimeaikoina, Fallen Feathers, Wukong, Lies Of P, Lords Of The Fallen (julkkaris vähän överii mut useiden pätsien jälkeen ihan uus peli) Mortal Shell ja nyt Mortal Shell 2 sekä lukuisia muita soulseja.
Kyllä tämä taitaa mennä niistä ei frommin soulseista mitä olen pelannut sinne kärkipäähän vaikka oli fallen feathers jo aika kova myös. Että nykyään ei enää tarvitse odottaa sitä itse mestarien soulsia kun muut ovat oppineet ja tehneet nykyään jo lähelle frommin tasoa.
Seikkailu on tässä ihan selkeesti tekijät ottaneet mallia elden ringistä varmasti ihan tietoisesti ihan jo mappia myöten ja tehneet sen muuten helvetin hyvin, ei tietenkään niin isoa mappia mitä elden ringis, hieman tiivimpi paketti mutta kuitenkin ihan riittävän iso, ei täysin openworld mutta erittäin isoja alueita. Hyvää vaihtelua myös mun mielestä se ettei ole stamina palkkia, senkus huijot menemään väsymättä, toki silti pitää varoa ja pitää antaa taukoja iskuille ja tilaa väisötille ja torjunnoille.
Välil ei kyl tiedä mihin tässä tarkalleen pitää mennä, olen nyt mennyt sinne minne pääsee, kyllä peli varmasti johtaa aina oikeille poluille sitten. Kyllä tämä kova yllätyspeli meikäläiselle on, tuli jotenki ihan puskista. Ykköstä joskus meinannut mutta se sitten jäi vaikka mielenkiintoiselta sekin vaikuttaa, mutta nyt viimeistään kakkonen herätti sen verran kiinnostusta että lähti mukaan ja hyvä kun lähtikin!