Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Motorstorm: Apocalypse

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Azerach
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Tuo Storesta ilmaiseksi ladattava "Launch Day Livery" löytyy sitten niiden vinyylikuvioden ensimmäisestä pystyrivistä kahdentenatoista (12.).
Ei nyt mikään yli-ihmeellinen, mutta lisänä rikka rokassa.
Tai vielä helpommin, vinyyliä valitessa painaa neliötä pari kertaa, jolloin vain ladatut vinyylit näkyvät. Ei tosiaan mikään ihmeellinen, mutta silti ihan kiva että noita pistetään ladattavaksi.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Tänään oli taas hyvät kisailut. Mitä nyt kaa0s ja mikko-93 vetelivät muilta melkein joka kisassa puoli minuuttia karkuun, mutta muutamassa kisassa sain napattua sen kolmannen sijan ja muutenkin meni ihan kivasti. Pikkuhiljaa radat alkavat tulla tutuiksi, mutta kyllä heti on melkolailla helisemässä, kun vastaan tulee rata, jota ei muista edes aiemmin ajaneensa.

Suosikkiautot tällä hetkellä ovat kakkosmuskeli sekä kakkossuper, mitkä ovatkin toistaiseksi ainoat avaamani menopelit. Muutamalla muullakin tulee silloin tällöin ajeltua ja seuraavaksi tekisikin mieli keskittää energia muutaman uuden ajoneuvon avaamiseen.

Radoista, jos pitäisi suosikki mainita, niin ehkäpä Terminuksen "vapaa pudotus", missä olin jopa kärjessä ensimmäisen kierroksen jälkeen, mutta kaa0s pirulainen tuli rajusti takaa ja pyörähdyksen jälkeen taistelin mikon kanssa kakkostilasta, mutta viimeinen kierros ei mennyt riittävän puhtaasti. Kaiken lisäksi maaliin räjähtäminen meni reisille ja jäin kalkkiviivoille. :D No, kolmas sija tuli silti kirkkaasti.

On kyllä pirun hyvää viihdettä ja pelattavaa riittää helposti kymmeniksi, ellei sadoiksi tunneiksi. Vaikka alkuun hieman vierastin sitä, että sisältö avautuu aiemmista osista poiketen nettipelin puolella, niin täytyy sanoa, että ehdottomasti oikea päätös. Aiemmissa osissa riitti yksinpelissäkin itselle riittävästi purtavaa, mutta pihvin siirryttyä moninpeliin tuntuu, että tästä herkusta ei saa tarpeekseen. Vielä, kun olisi enemmän aikaa. Muut kahmii leveleitä niin hirveää tahtia. :p
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Bluria tullut jauhettua hitosti ja nyt tekisi ehkä mieli jotain uutta. Kertokaahan peliä kunnolla pelanneet hieman ajotuntumasta. ITse nimittäin rakastin ensimmäisen osan ajofiilistä, mutta apocalypsen demo ja erityisesti se super car jättivät todella kylmäksi! Ihme kiskoilla vetelyä sillä autolla...Onko tuntuma samanlainen kokonaisessa pelissä? Myös demon auton hajoamiset jättivät todella kylmiksi. Miten kolmososan vaurionmallinnus voikin olla niin paljon paskemman näköinen kuin ensimmäisen?
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Bluria tullut jauhettua hitosti ja nyt tekisi ehkä mieli jotain uutta. Kertokaahan peliä kunnolla pelanneet hieman ajotuntumasta. ITse nimittäin rakastin ensimmäisen osan ajofiilistä, mutta apocalypsen demo ja erityisesti se super car jättivät todella kylmäksi! Ihme kiskoilla vetelyä sillä autolla...Onko tuntuma samanlainen kokonaisessa pelissä? Myös demon auton hajoamiset jättivät todella kylmiksi. Miten kolmososan vaurionmallinnus voikin olla niin paljon paskemman näköinen kuin ensimmäisen?
Itsekin petyin ajotuntumaan demon perusteella, mutta itse asiassa se on arcaderymistelyksi kaiken kaikkiaan yllättävänkin haastava. Kaikilla autoilla - myös superautoilla - pystyy heittämään hallittuja sivuluisuja ja lievästä kumisuudesta huolimatta jokaisen virheen syy löytyy ohjaimen takaa. Laajan ajoneuvokirjon ansiosta jokainen löytää varmasti suosikkinsa ja kaikilla ei ole pakko ajaa lainkaan, jos ei niin halua. Yksinpelin puolella toki on, mutta kuten edellisessä viestissä mainitsin, niin verkkopeli on Apocalypsen pihvi. Pelkkää yksinpeliä silmällä pitäen tätä ei kannatakaan hankkia, toisin kuin aiempia osia.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Itsekin petyin ajotuntumaan demon perusteella, mutta itse asiassa se on arcaderymistelyksi kaiken kaikkiaan yllättävänkin haastava. Kaikilla autoilla - myös superautoilla - pystyy heittämään hallittuja sivuluisuja ja lievästä kumisuudesta huolimatta jokaisen virheen syy löytyy ohjaimen takaa. Laajan ajoneuvokirjon ansiosta jokainen löytää varmasti suosikkinsa ja kaikilla ei ole pakko ajaa lainkaan, jos ei niin halua. Yksinpelin puolella toki on, mutta kuten edellisessä viestissä mainitsin, niin verkkopeli on Apocalypsen pihvi. Pelkkää yksinpeliä silmällä pitäen tätä ei kannatakaan hankkia, toisin kuin aiempia osia.

Yksinpeliä en jaksanut aiemmissakaan pelata läpi. Aiemmissa osissa rally car ja racing truck olivat ehdottomat suosikkini. Siksi petyinkin hitosti tuon super carin paskaan tuntumaan. Pärrällä ajellessa sitä vanhaa taikaa sentään oli vielä jäljellä, mutta "buustiefektin" puuttuminen ja jonkinlainen, ainakin demon, graafinen häiritsevyys vaikuttivat itselläni yllättävän paljon pelinautintoon.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Yksinpeliä en jaksanut aiemmissakaan pelata läpi. Aiemmissa osissa rally car ja racing truck olivat ehdottomat suosikkini. Siksi petyinkin hitosti tuon super carin paskaan tuntumaan. Pärrällä ajellessa sitä vanhaa taikaa sentään oli vielä jäljellä, mutta "buustiefektin" puuttuminen ja jonkinlainen, ainakin demon, graafinen häiritsevyys vaikuttivat itselläni yllättävän paljon pelinautintoon.

kyllä demo on niin surkea verrattuna koko peliin. ajotuntuma on jotain beta-asteista ,,. ei edes supercar ole noin vammanen kuin tuossa demossa. Ja grafkatkin on itse pelissä paremmat, tuli vaan huomattua tossa kun oikein tarkkailin.. ja miksei kukaan oo kertonut että pleikkarin valikosta löytyy FULL RGB säätö!!!??? hitto johan tuli erilaista kuvaa telkusta kun pisti täysin päälle sen vakio limitedin sijaan.. noissa pimeissä kentissä ajovaloista on jopa hyötyä tuon jälkeen!

ja niin siitä piti sanoa, mulla kusi nettipeli tosi pahasti aikasemmin, vaan ei enää! kiitos save tiedoston backuppauksen ja pelin uudelleen asennuksen, ja patchien uudelleen latauksen.. ainut miinus että autot pitää säätää uudelleen mieleisekseen mutta tänään esimerkiksi tuli kiskottua melkee 6 tuntia putkee ilman virheen virhettä verrattuna entiseen 1-3 kisan väliseen freezaukseen ja uudelleenkäynnistelyyn, että suosittelen lämpimästi jos vähäki ongelmaa! Huomasin tän kun koitin peliä tyttöystävän tunnuksilla ja ei mitn ongelmaa ollut, oli hyväksynyt käyttöehdot 3 pv myöhemmin kuin minä..

ja joo tosiaan ollu hyviä kisoja tässä porukan kanssa täältä ja muualta, pitäskö järjestää joku KFN turnee???

ajotuntumasta: tosiaan jokaselle omansa, ite on omaksunu jo melkee kaikki muut paitsi noi prätkät, alussa oli ongelmia buggyn kanssa mutta nyt muutamassa kentässä ei vois olla valitsematta mitään muuta =) Varsinkin skylinessä yhdistettynä "up and away" perkkiin, vai mikä sen nimi oli, kuitenkin se että voit pitää kaasua pohjassa ja silti palautuu boosti.. kyllä pelittää. ennätykset tuli ton kanssa ja varmaa 20 sekkaa paremmin ku muilla.

Ylipäätään ohjaustuntuma on kyllä parasta mitä itse oon kokenut arcadekaahailuissa, totta että oppimiskäyrä on jonkunlainen, mutta kun hallitsee jonkun noista menopeleistä kunnolla niin aij että kun on mannaa toimintaa! Superminiä jokapaikassa haukutaan mutta en tajua, itse pidän todella paljon sen kärkkäästä tuntumasta, pitää vaan muistaa hyvissä ajoin jo ohjata mutkasta ulospäin liukuessa, mutta kyllä tuolla pistää prätkätkin mutkissa ojoon kun oikein keskittyy.

En oo aikasempia motareita pelannut, mutta kiitokset suuret evolution studiosille tästä mestariteoksesta, alkaa häämöttää se tuhannen kisan raja jo, eikä tuu jäämään siihen =) tuolla yli 60 tasolla kun pitää joku 300000 pojoa saada aina seuraavaan, ja nyt ne puhuu jo jtn että tekisivät ns. skill based homman tosta vissiin 80 lvl jälkeen muuttuis sillee tai jotain. kelpais kyllä. Vähä samaan tapaan jtn hyötyy siitä ku menee loppuun asti, niinku blurissa sai niitä erikoisautoja aina ku 50 tasoa tuli täytee.. ois hienoa. voiski mennä tästä jatkamaan!
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

ja joo tosiaan ollu hyviä kisoja tässä porukan kanssa täältä ja muualta, pitäskö järjestää joku KFN turnee???

Kannatetaan! Olisi mukava veivata isommalla KFN-porukalla! Aikoinaan jo Pacific Riftin nettipeliä tuli tahkottua ahkerasti, mutta kyllä tämä vie mennen tullen voiton.

Viimeviikkoisen serveripäivityksen jälkeen on toiminut nettipeli lähes ongelmitta, uskalsi vihdoin suorittaa 2*putki-trophyn, ettei kokoajan tarvinnut pelätä yhteyden katkeamista :) Lauantai-iltana ei tosin yhdessä vaiheessa päässyt ollenkaan nettipeliin. Täällä ollaan vasta tasolla 26...
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Mukana kyllä moisissa tapahtumissa ehdottomasti.

jokos moni on ladannu supercar eliten? hieeeman hintava meinaa kyllä olla yhestä autosta että en nyt varmaksi mee sanoo aionko ite panostaa kun muutenkin supercarit jääny vähemmälle huomiolle jo pitkän aikaa itse pelissä. Katsotaan josko viikonloppuna olis toisissa ajatuksissa tänkin suhteen =)
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Uusin update 1.03 ollut ulkona päivän ja jo alkaa foorumit täyttyä ongelmista erityisesti tallennustiedostojen korruptoitumisen suhteen. Tuolla omaa testiä kahdella eri pleikalla. Lyhyesti, kannattaa ottaa back-up tallennuksia säännöllisesti ja etenkin ennen tätä 1.03 päivitystä!
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Nyt tuli ensimmäistä kertaa pari idioottia pelissä vastaan, jonkalaisia en olisi uskonut tässä pelissä olevan. Ajelivat rekoilla ja yrittivät kaikin keinoin estää oman kisaamiseni, mutkissa tulivat suoraan kylkeen, jos pääsivät edelle ajelivat vierekkäin mahdollisimman hitaasti ja mutkittelivat etten vain pääsisi ohi. Jos taas pääsin pakoon niin ne jäivät johonkin odottelemaan että pääsevät taas estämään kulkuni.

Molemmat olivat n.50 levelisiä ja Hollantilaisia, nimiä en nyt viitsi tähän laittaa (on kyllä muistissa), toinen kyllä jopa osasi ajaa joka selvisi kun tämä voitti yhden kisan erään viestini jälkeen, eli eivät olleet näitä normaaleja "kun en itse osaa, niin pilaan pelin muiltakin." tyyppejä, joten en tajua mitä iloa tästä saivat.

Tämän kokemuksen jälkeen aloin todella toivomaan kick votea tähänkin peliin.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Nyt tuli ensimmäistä kertaa pari idioottia pelissä vastaan, jonkalaisia en olisi uskonut tässä pelissä olevan. Ajelivat rekoilla ja yrittivät kaikin keinoin estää oman kisaamiseni, mutkissa tulivat suoraan kylkeen, jos pääsivät edelle ajelivat vierekkäin mahdollisimman hitaasti ja mutkittelivat etten vain pääsisi ohi. Jos taas pääsin pakoon niin ne jäivät johonkin odottelemaan että pääsevät taas estämään kulkuni.

Molemmat olivat n.50 levelisiä ja Hollantilaisia, nimiä en nyt viitsi tähän laittaa (on kyllä muistissa), toinen kyllä jopa osasi ajaa joka selvisi kun tämä voitti yhden kisan erään viestini jälkeen, eli eivät olleet näitä normaaleja "kun en itse osaa, niin pilaan pelin muiltakin." tyyppejä, joten en tajua mitä iloa tästä saivat.

Tämän kokemuksen jälkeen aloin todella toivomaan kick votea tähänkin peliin.

Joo, noita trackblockereita oli aiemmissa Motorstormeissa vielä enemmän, tässä pelissä heidän toimintaansa on kyllä hankaloitettu onneksi paljon (ei pysty jäämään pitkäksi aikaa paikalleen tai ajamaan väärän suuntaan koska silloin tulee hylkäys). Se mitä ne tuosta saa on kyllä aina ollu vähän kysymysmerkki... ehkä jotkut keskenkasvuiset nauttii enemmän muiden peli-ilon pilaamisesta kuin hyvistä tiukoista kisoista... Itse olen törmännyt pari kertaa blokkausta yrittäneisiin, mutta häipyivät pian kun tajusivat että olen aina vikkelämpi väistelemään. Toinen hyvä vaihtoehto on vaihtaa toiseen lobbyyn, ei tuo onneksi tosiaan mitenkään yleistä ole.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

hahaa joo tuohan se kisaan jotain extrajännitystä kun mainlinen tunneleissa pyörii paikoillaan joku 5 rekkaa ihmettelemässä maailman menoa =) Kyllä noita on näkynyt mutta ei onneksi nuo yhdet mihin myös edellispäivänä törmäsin jaksaneet sitä kuin vaivaiset 5 kisaa, itsehän en viittinyt lobbystä lähteä korkean (5.5x) bettaukseni takia, joten oli pakko nuo viis kisaa koittaa vaan jotenkin selviytyä menettämättä voittoja.. napsahti sieltä joku 100k sitten onneksi ja uusi taso sen myötä.

toivottavasti ei kovin paljoa yleisty toi.. ja kick vote kyllä kelpais.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Kiva toi viimeinen päivitys, mikä 1.03(?) olikaan. Nyt palvelimeen katkeilee yhteys vähän väliä, äänestyksen jälkeen kestää välillä ikuisuuden. Tänäänkin hyvän kisan päätteeksi yhteys katkesi ja pisteet jäivät luonnollisesti saamatta. Hatuttaa, kun mulla toimi sata kertaa paremmin ennen tuota kyseistä päivitystä. Syö intoa edes avata peliä, kun tietää, ettei pysty edes lyhyttä sessiota vetämään läpi ilman jotain ongelmia. Käsittämätöntä, että tota verkkopeliä ei saada kuntoon.

Seuraava päivitys, kiitos.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Motorstorm: Apocalypse on saanut "The After Party" -nimellä kulkevan päivityksen. Päivitys on ilmainen, ja se ladataan automaattisesti, kun pelin käynnistää. Uutta on mm. The Rock -rata, entistä kattavampi kirjo Special Events -tapahtumia sekä viikoittain vaihtuvat Weekly Challenget. Myös kulkuneuvojen ominaisuuksia on tasapainotettu, jotta varsinkin nettipelissä puntit tasoittuisivat. Serveripuoltakin on viilattu.

The update includes many ‘behind the scenes’ changes to the game and the online servers, to make the overall experience more robust and reliable. Important improvements have been made to online matchmaking lobbies, player profile records and leaderboard browsing.

Eikä tässä vielä kaikki: tekijät ovat työstämässä myös jo seuraavaa isoa päivitystä, joka tuo mukanaan mm. pelimuotoeditorin sekä - w00t - rattituen.

The After Party is a healthy update to the game, which we hope will keep you entertained while we continue to develop another big update – which will include the Game Mode Editor, steering wheel support and several other surprises we’ve yet to announce.

Lähde: PS.Blog (EU)
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Tätä tullut nyt pari päivää pelailtua. Melkoista toimintaa jatkuvasti nuo kisat. Festivaali on aika helppo vetää läpi, onneksi ovat noille kovemmile pelaajille lisänneet kuitenkin sen HC-festivaalin. Sisältöä riittää ja netissähän pelin varsinainen suola on, jossa riittääkin tahkottavaa.

Ottaa vaan päähän, kun olen niin käsittättömän huono tässä. Sen verran hc-peli, että olisi mahtavaa osata kunnolla, tätä ei ole suunniteltu nykyajan helppouksiin tottuneille pelaajille. Pienikin virhe sakotetaan todella armottomasti ja radat pitää osata aivan täydellisesti. Netissä on hirmumenijöitä.

Kokonaisuutena todella kova paketti ja suorastaan rikollisesti arvosteltu liian alhaisin pistein. Myös myynnillisesti tainnut olla floppi, kuten tosin suurin osa tämänkin genren peleistä nykyisin on. Taitaa suurin osa vaan pelata nykyään CoDia ympäri vuoden.

Ehdottomasti kiitettävän arvoinen suoritus. Peli tarjoaa pikaistakin hupia, mutta palkitsee varmasti kunnolla siihen syventyvät erittäin vahvasti, kuten sarjan aiemmatkin osat.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Ilmoittaudun myös "jälkiheränneiden" joukkoon tämän uusimman Motorstormin osalta. Ei tullut hankittua julkaisussa, sillä etukäteen maisemanvaihdos urbaaniin ympäristöön ei innostanut pätkän vertaa - lisäksi demo jätti jotenkin valjun maun suuhun. Siitä huolimatta sisäinen tarjoushaukka pakotti tarttumaan huokeaan hintaan, ja nyt kokoversiota on pyöritelty vajaan viikon päivät koneessa.

Pakko sanoa, että parasta Motorstormiahan tämä ehdottomasti on! Kuvissa valjulta vaikuttava grafiikka näyttää liikkeessä pirun hyvältä. Erityisesti luonnonvoimien mullistuksissa efektit vievät kilpailijoitaan 100-0 (vrt. Split/Second). Toisen erityismaininnan ansaitsevat komeat valaistus- ja sääefektit.

Tällä kertaa jopa yksinpeliä jaksaa vääntää pienissä erissä. Tarina on hölmö ja turha, mutta aiempaa tiuhemmin vaihtuvat radat sekä kulkupelit pitävät mielenkiintoa yllä. Moninpeliin tuodut lisäominaisuudet Blurmaisesti nousevine kokemustasoineen lupaavat pitkää ikää pelille. Kyyti on konkareita vastaan todella kylmää, mutta aina yksittäisiä päänahkoja saa poimittuja. Myös vedonlyöntimahdollisuus tuo hauskan lisänsä nettipuoleen.

Joten ehdottomasti suosittelemisen arvoinen teos, varsinkin kun monet nettikaupat kauppaavat jo parinkympin alelaarihintaan.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Itsekin tuli tämä vihdoin tilattua, kun sai parillakympillä. Nyt vaan ootellaan millon kolahtais postiluukkuun. Ja aika jännä mitenkä tekijät hehkuttivat tuota omien pelimoodien luontia jo ennen julkaisua, mutta sitten itse pelissä tätä ominaisuutta ei ollut, ennen kuin nyt vasta muutama kuukausi julkaisusta (tai no oikeastaan sitä ei oo vieläkään, vaan vasta seuraavassa päivityksessä tulee).
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Toi vedonlyönti pitäisi kyllä kopsata jokaikiseen vastaavanlaiseen peliin.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Siis en oikein ymmärrä tuota vedonlyöntiä, mitä demoa kokeilin. Ennen kisaa täytyy veikata voittajaa? Mutta jos on niin hyvä, että tietää itse voittavansa tai että voittaa melko useasti, mutta itseään ei silti voi veikata? Vai voiko? En kyllä ymmärtänyt koko systeemiä tuossa MP-demossa.

(Ja trackblockereista sen verran, että onhan se välillä hauskaa pelleillä, vaikka melko idioottimaistahan se on. GTA IV:ssäkin olen itse tätä harrastanut, tosin sillä erotuksella, että siellä on pelimuodot "Race" ja "GTA Race", joista ensimmäinen on tavallista kisaamista ja toisessa saa perseillä oikein luvan kanssa. Itse aina GTA Racessa huvikseni pinoan vastaantulevien autoista kauhean roadblockin radalle, johon kaikki sitten pasauttavat. :DD Ja itse tietenkin seison kasan katolla ja apinoin mikkiin. No okei, en ihan.)
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Siinä ei veikata voittajaa, vaan panokset laitaan sille pelaajalle, jonka uskot voittavasi.
 
Ylös Bottom