Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Motorstorm: Apocalypse

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Azerach
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Jep, täällä kävi juuri näin ja tässä odotellaan milloin tulee tieto online-puolen täydestä toimivuudesta. Voidaanko vielä sanoa näin tapahtuneen vai vieläkö käydään hakemassa vauhtia "Minun MotorStorm"-valikon alta?
Verkkopelin eri muodot ovat vielä vähissä (kaksi), mutta kyllä ne pääosin toimivat ok. Jos ei pelin muodostaminen nyt ihan joka kerralla onnistukaan, niin ei nykyisin kuitenkaan tarvitse poistua pelistä yrittääkseen uudelleen tai konsoli buuttaa kun pelin lopettaa.
Eilen noin 2,5 tunnin session aikana tuli kaksi "peliä ei voitu muodostaa" -herjaa ja heti suoraan pääsi yrittämään uudelleen.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Juu, enää ei sentään tarvitse trophyjä latailla, mutta melko kaukana ongelmattomasta tuo tuntuu silti vielä olevan. Vähän turhan monta kertaa joutui käväisemään päävalikon kautta, vaikkei takaisin kisoihin pääsyssä ikinä kauaa kestänytkään. Tänään tuli siis kuitenkin itse ajettua ensimmäiset nettikisat sitten julkkarin jälkeisen päivän, joten on siellä jotain saatu kuntoonkin.

Noista suosikkiradoista: Kaikki radat ovat kyllä omalla tavallaan todella onnistuneita. Skyline on vähän siinä rajoilla, mutta sekin menettelee sopivan pieninä annoksina. Vaikea sanoa sitä absoluuttisesti parasta rataa tai aluetta, mutta nostetaan nyt esiin vaikkapa Terminus, Interstate ja Boardwalk. Malliesimerkkejä loistavasta ratasuunnittelusta löytyy kustakin useampi kappale.

Perkeistä en uskalla sanoa vielä mitään, kun en ole kaikkia avannut, mutta heitänpä sen sijaan lisäkysymyksen eli mikä mahtaa sitten olla se suosikkiajoneuvo?
Omaan käteen parhaiten sopivilta/hauskimmilta vempeleiltä ovat tuntuneet vanhat tutut Ralliauto ja Big Rig, sekä uusi tulokas Supermini.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Tänään tuli peli hommattua. Siis aivan tajuttoman hyvä peli! Ainakin näin ensifiilikset. Kenttäsuunnittelu on jotain aivan mahtavaa ja aina on monta reittiä mistä valita.

Äsken kokeilin ensimmäistä kertaa nettipeliä, ja lobby löytyi kyllä ihan heti.
Kävi ehkä vain hyvä tuuri, kun aika monella tuntuu olevan nettipelin kanssa ongelmia? Vähän ihmetytti kyllä kun jostain syystä en saanut äänestää rataa ollenkaan, vai enkö vain osannut sitten. Vahingossa löin myös vetoa jotain 39-levelistä jätkää vastaan :D No, käviköhän taas vain hyvä tuuri, vai olivatkohan muut pelaajat vain niin huonoja, mutta voitin kisan kuuden sekunnin etumatkalla. :D
Ihan hyvin sinänsä, kun olin kyseistä rataakin kokeillut vain kerran aiemmin. Hyvät fiilikset kyllä tuli kun Pacific Riftin nettipelissä en muista voittaneeni kuin kerran tai pari.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Lemppariautoja löytyy jo monia, rallytruckin ja superminin kolmas versio, ja muscle carin kakkosversio. Noilla selkeesti eniten kisoja vetänyt. kaikki muutkin on jo auki kokonaisuudessaan paitsi prätkien eri versiot, ei oo vaan jaksanut niillä kun on jotenkin vaan niin jotenkin. Liian töksähtelevää menoa :D

Itsellä aiemmin toimi nettipeli loistavasti, nyt sitten uusimman päivityksen jälkeen alkanut tekemään sitä että yhden kisan samassa lobbyssä voi vetää, seuraavassa ei pääse äänestämään (joka on heti merkki että pian kusee), kolmannessa kun valitsee auton ja sen jälkeen kun muut ovat valinneet tulee yläkulmaan se "synchronisation" teksti ja siihen jumahtaa koko härveli ja pitää bootata pleikkari. Kaiken oon koittanut mitä pystyy että ei tekis tuota mutta ei vaan.. joskus harvoin pystyy vetää jonku 5 kisaa putkee ilman mitn ongelmaa. En tajua miten se aikasemmin toimi kuin unelma mutta nyt sitten yhtäkkiä kusee minkä kerkiää ja alkaa jo hermotkin mennä tuon kanssa.

Kaikenlisäksi pitäisi tänään ysiltä osallistua ps3leadearboard.comin turnaukseen.. reps. Mitähä siitäki tulee kun tipahdan yhen kisan jälkeen, täytyy toivoa että auttaa tuo jos on private matchina.

Ei kai auta kuin toivoa että seuraava patchi saapuisi mahdollisimman pian, olis hauska jos näkis jostain yhteyskerrat noiden servereille ja vertais sitä pelattujen kisojen määrään.. eivät varmaan enää kovin kaukana ole toisistaan. Yksi kisa, bootti, yksi kisa bootti meiningillä nyt mennyt muutama päivä :p

Nooh.. ei muuta ku kauppaan ja toivomaan että tunnin päästä pärähtää kunnolla!
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Okei, joo. Nyt kolme matsia pelanneena voin huomata että ongelmia on. En ole vielä kertaakaan päässyt äänestämään rataa vaikka joka kerta on ollut eri lobby. Ja äsken pääsin kisaan ajamaan noin 20 sekuntia, kunnes tuli ilmoitus "Peliin liittyminen epäonnistui". Miten niin epäonnistui, siinähän mä pääsin jo kisaamaan muita vastaan? :D

No, kuitenkin. Kaverilistalla KELLÄÄN ei näytä olevan tätä peliä, joten suomi-pelikavereita olis kiva saada. Lisäilkää Killerbon- :rolleyes:
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Okei, joo. Nyt kolme matsia pelanneena voin huomata että ongelmia on. En ole vielä kertaakaan päässyt äänestämään rataa vaikka joka kerta on ollut eri lobby. Ja äsken pääsin kisaan ajamaan noin 20 sekuntia, kunnes tuli ilmoitus "Peliin liittyminen epäonnistui". Miten niin epäonnistui, siinähän mä pääsin jo kisaamaan muita vastaan? :D

No, kuitenkin. Kaverilistalla KELLÄÄN ei näytä olevan tätä peliä, joten suomi-pelikavereita olis kiva saada. Lisäilkää Killerbon- :rolleyes:

leaderboard matsi takana 2 sija napsahti jeje, ensi kuussa alkaa niin että noista saa jtn palkintojakin =) eli kaikki muutki messii sit vaa. Mutta niin, private matsit toimii 100%, normimatsit niin ja näin.. on se kumma. Hostina olevalla pitäs vissii olla aina hyvä yhteys koska jos se vaihtuu kesken matsin niin kyllä napsahtaa kaikki pihalle pelistä.

Lisäilen sut ja muutenkin mietin, että olisko järkee kun noita ongelmia on noin paljon, niin tosiaan kerätä lista pelaajista täältä esim. ja pitää joinakin iltoina noita priva matseja hyvällä porukalla? Itse olisin mieluusti messissä moisessa. Mitäs mieltä porukka täällä? Tarvis muuta ku kutsua partyyn listalla olevat ja menoks.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Ei nuo privatkaan toimi 100%, kun kokeiltiin. Itehän olin siis hostina ja pääsin aina peliin, mutta kaa0ksella ilmeisesti jääty pleikka sen 3 kertaa putkeen? .__.'

Tänään ostin pelin ja on pelitunteja varmaan 6h takana.. :rolleyes: Onse vaan hyvä. 3 pelaajan jaetulla ruudulla tuli pelattua, aika ikävää framedroppia tulee kyllä mm. skylinessa. Ihan ymmärrettävää kyllä eikä se pelaamista paljoa haittaa, kunhan ei kokoajan ole seinät putoamassa päälle...

Mites muuten kun nettipelin lobbyssa katselee muiden statseja, niin kaikilla näkyy mm. pelatun kokonaisajan kohdalla 0, vaikka olisi leveliä kuinka paljon? Harmittavan paljon bugeja vaikuttaisi olevan koko pelissä..
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Jeps, mitä nyt tuossa Oliverin kanssa pelattiin perjantaina niin hyvin toimi kunnes kerran jumitti pelin aloitus valikkoon jostakin kumman syystä jonka vuoksi piti käynnistää plege uudestaan mutta muuten ei peliä tarvinnut käynnistää uudestaan. Pari ongelmaa tuli liittyessä mutta 15 sekunttia sinne sun tänne ei haittaa. Eli täysin pelikelpoinen on tuo nettipuoli

Mites muuten suosittelette noita perkkejä millekin luokalle? Itse huomasin että Superbikelle ja rekalle ei kannata laittaa ainakaan grippiä sillä rekka on jo entuudestaan tukeva ja superbike taas vaatii joustavaa liikkumista koska se on ketterä kääntymään ja luisumaan.
Buggille sopii tup Grip kuin nenä naamaan.
Ja onkos porukka ottanut aikaa kuinka nopeasti auto jäähtyy kun käyttää sitä perkkiä joka nopeuttaisi jäähtymistä. Itse en nyt silmämääräisesti huomannut mitään eroa.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Eilen tuli remppahommien ja muuton takia pitkästä aikaa pelattua ja moninpeliä lähdin heti syvemmin hakkaamaan. Ei minkäänlaisia ongelmia missään vaiheessa, mutta muilla näytti selvästi olevan. Melkein joka kisassa joku tippui pois jo ennen starttia ja lobbyssa porukka vaihtui aika tiuhaan. Välillä vielä kellon käydessä näkyi ilmoituksia, että peliin liitytään ja he näkyivätkin listoilla hetken, mutta kisaajien vahvistuttua saattoi esim. kymmenestä puuttuakin neljä.

Aika hyvin oli kuitenkin porukkaa. Ensin pelasin viitisen kisaa täydellä miehityksellä, minkä jälkeen jouduin poistumaan, jotta sain voice-chatin äänet pois päältä. Patonkien kovaääninen mökä söi aavistuksen fiilistä. :D Sen jälkeen liityin peliin uudelleen, mutta sitten olikin vähän vähemmän porukkaa alkuun, kunnes muutaman kisan jälkeen porukkaa oli taas kymmenen paikkeilla. Ihan eri meininkiä kuin alkuun, milloin ajelin aina maksimissaan kolmea muuta vastaan. En tosin julkkariviikon jälkeen moninpeliä ole tainnut kokeillakaan. Ihan ok kisojakin tuli ajeltua. Formulatermein pistesijoille tasaisesti ja palkintopallillekin välillä, vaikka tosi korkeilla leveleillä ajaneita oli useampiakin välillä mukana.

Vähäinen kokemus näkyy siinä, että ei oikein vielä muista ulkoa, millä autolla olisi paras ajaa mitäkin rataa. Muskeliautolla homma sujui parhaiten ja siitä sainkin jo toisen levelin auton avattua. Sillä meni tosin eka kisa ihan persiilleen, kun ohjaustuntuma oli jotenkin paljon haastavampi. Auto lähti hypyistä ja alastuloista yllättäviin suuntiin, mitä oli vaikea korjata. Ratana tosin oli skyline, minkä perusteella ei voi vielä hirveästi ohjaustuntumasta sanoa.

Minkä perusteella muuten ne panosten hinnat määräytyvät? Itse olin koko ajan listan häntäpäässä, vaikka oli siellä huonomallakin levelillä ajavia joukossa ja olin kuitenkin aiemmissa kisoissa pärjännyt heitä paremmin. Vaikuttaako valittu auto jollain tavalla, koska tuntui siltä, että nousin listassa heti hieman ylöspäin, kun valkkasin tuon kakkosmuskelin?

Lisäilkääs muuten eetu85. Kavereilta ei näytä tätä peliä löytyvän.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Tuli sitten hankittua tämä uusin moottorimyrsky ja yksinpeli tuli jo läpi vedettyä. Toisin sanoen, peliseuraa etsiskelisin kun ei näytä tuota peliä kavereilta löytyvän. Eli lisäilkää GRA-MAN, hieman epätasainen pelaaja olen, mutta irtoaa niitä voittojakin aina välillä.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Mites muuten suosittelette noita perkkejä millekin luokalle? Itse huomasin että Superbikelle ja rekalle ei kannata laittaa ainakaan grippiä sillä rekka on jo entuudestaan tukeva ja superbike taas vaatii joustavaa liikkumista koska se on ketterä kääntymään ja luisumaan.
Buggille sopii tup Grip kuin nenä naamaan.
Ja onkos porukka ottanut aikaa kuinka nopeasti auto jäähtyy kun käyttää sitä perkkiä joka nopeuttaisi jäähtymistä. Itse en nyt silmämääräisesti huomannut mitään eroa.

Ennemminkin suosittelisin tiettyihin ratoihin tiettyjä perkkejä, ei niinkään siihen millä kulkuneuvolla. Tosin aina on pienillä tai muuten heikoilla autoilla hyvä tuo joka tehostaa rammeja, eli saa tipautettuu oikeesee kohtaa osumalla jonkun monsterinkin. Itsellä on oikeestaa kaikissa muissa radoissa aina samat perkit käytössä paitsi skylinessä (air control), ja boardwalkissa (reduced water drag). Muissa aina acceleration, cooler ja heavy weight. Ja kyllä tuo jäähdyttämisjuttu on hyvä, en oo mitn aikaa ottanut, mutta juuri kiihtyvyyteen yhdistettynä on mainio, kentän aikana saa monta kertaa enemmän vetää boostit loppuun asti kuin ilman sitä.

Eilen tuli remppahommien ja muuton takia pitkästä aikaa pelattua ja moninpeliä lähdin heti syvemmin hakkaamaan. Ei minkäänlaisia ongelmia missään vaiheessa, mutta muilla näytti selvästi olevan. Melkein joka kisassa joku tippui pois jo ennen starttia ja lobbyssa porukka vaihtui aika tiuhaan. Välillä vielä kellon käydessä näkyi ilmoituksia, että peliin liitytään ja he näkyivätkin listoilla hetken, mutta kisaajien vahvistuttua saattoi esim. kymmenestä puuttuakin neljä.

Joo on siellä paljon ongelmia vielä, muttei läheskään kaikilla, mikä on todella outoa, ja vielä oudompaa on se, että itsellä kun niitä nyt yhtäkkiä on tullut, niin testasin tyttöystävän nikillä eikä mitn ongelmia heh!! Sitten takas omalla pelaamaan niin johan taas kaatuili jne. Liekö sitten jotain tekemistä sen kanssa että itse lähenee 60 tasoa ja on avannut niin paljon jo kaikkea pelistä. Tätä pohdin sen takia, kun joka kerta kun esim. menee katselemaan player iconeita tms juttuja niin niissä näkyy se merkki että on vasta avattu, vaikka kuinka kävis ne kaikki läpi niin seuraavan kisan jälkeen niissä on taas se sama merkki, joten jos tuo joutuu jotenkin ylimääräsen paljon tekemään laskutoimituksia tms. ja latauksia noiden takia. Outoa kuitenkin.

Patonkien kovaääninen mökä söi aavistuksen fiilistä. :D

Joo kyllä fransmannit ja epsanjalaiset osaa tuon hölöttämisen! Menee pää jumiin kuunnellessa ja keskittyminen hajoilee x) Mutta olisithan voinut niiden kohdalta vain painaa ja pistää "muten" itse pelissäkin.

Vähäinen kokemus näkyy siinä, että ei oikein vielä muista ulkoa, millä autolla olisi paras ajaa mitäkin rataa. Muskeliautolla homma sujui parhaiten ja siitä sainkin jo toisen levelin auton avattua. Sillä meni tosin eka kisa ihan persiilleen, kun ohjaustuntuma oli jotenkin paljon haastavampi. Auto lähti hypyistä ja alastuloista yllättäviin suuntiin, mitä oli vaikea korjata. Ratana tosin oli skyline, minkä perusteella ei voi vielä hirveästi ohjaustuntumasta sanoa.

Tuo toinen muskeliauto on aivan pelin parhautta nyt kun sillä on tottunut ajamaan. Tosiaan vaan joutuu ohjaamaan tosi paljon driftatessa vastakkaiseen suuntaan, mutta kun tuntuma löytyy niin kyllä on hienonnäköistä menoa! Jossain muuten joku sanoi ettei nuo eri osat autoissa vaikuta mitään, mutta mutta, kyllä ne vaikuttaa! Ei ehkä tehoihin yms. mutta jos on joku iso takasiipi esim. niin kyllä sen huomaa, tai ylipäätään jos kauheesti härpäkettä niin kyllähän ne on omia objektejaan jotka sitten helpommin osuvat vaikka puhelinjohtoihin ;) Itsellä aika riisutut mallit tuon takia käytössä. Ja myös nuo erilaiset puskurit kyllä auttaa kontaktitilanteissa, aivan erilailla käyttäytyy auto erilaisen takapuskurin kanssa kun joku huitasee täysillä perseeseen.

Minkä perusteella muuten ne panosten hinnat määräytyvät? Itse olin koko ajan listan häntäpäässä, vaikka oli siellä huonomallakin levelillä ajavia joukossa ja olin kuitenkin aiemmissa kisoissa pärjännyt heitä paremmin. Vaikuttaako valittu auto jollain tavalla, koska tuntui siltä, että nousin listassa heti hieman ylöspäin, kun valkkasin tuon kakkosmuskelin?

Lisäilkääs muuten eetu85. Kavereilta ei näytä tätä peliä löytyvän.

Oon käsittänyt että määräytyy sen mukaan miten hyvin oot kyseisellä radalla pärjännyt kaikkina aikasempina kertoina verrattuna sitten muihin pelaajiin. Siellä Medals osiossa on se Track osio, jossa näkyy paljon oot sillä radalla voittanut tyyppejä ja kisoja jne. En nyt aivan varma tästä ole mutta siltä on tuntunut, niillä radoilla joista mulla on eniten voittoja on myös aina siellä ylimmillä sijoilla bettauksessa, ja päinvastoin.

Ja lisäilläänpäs, aina hyvä saada porukkaa listoille, voi sitten iisisti liittyä partyyn (itsellä kun sillon toimii paremmin jostain syystä) :D
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Myös täällä ois kiinnostusta kisailla foorumilaisten kanssa :) Lisäilkää listalle PSN: Jani1986.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Onpa ollut mukavia matseja nyt porukan kanssa pari päivää, vieläkun sais ton kaatuilun tosiaan kuriin. Tullu nyt huomattua että useimmiten kun napsahtaa, niin oon valinnut juuri toisen muscle carin ja sen jälkeen pitääkin boottailla, joskus tosi harvoin on joku muu auto kyseessä että tuo käy. Iha himmeetä. Eikä oikee mikää autakaan. Edellee patchiä odotellessa, mutta muuten kyllä alkanut jouhevammin toimimaan moninpeli että ei muuta ku loputki täältä samaan partyyn kun pelailee, parhaiten hostina on mikko-93 toiminu.

Hyvii kommentteja kyl tänää saatii ku kahestaa huidottii jossai lobbyssä "how the hell can those two be so damn fast? And with a f*cking supermini on this track!" hahah. repeilyä kyl oli omalla kohalla ilmas kun noita kuunteli, ennen kisaa kauhee selitys että tämä ja tämä auto on tässä radassa aivan parhaita eikä kukaa voi viedä.. mohoh toisin kävi.

On se vaan mukavaa näpäyttää tollee, harvassa muussa pelissä saa nii paljo iloo tollasesta heh =) Pitää vissii vaa hankkii headsetti iteki.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Vielä tällä viikolla pitäisi tulla serveripäähän päivitys, joka korjailee ainakin rataäänestystä ja kisan jälkeisiä katkoja. Myös peliin on tulossa jossain vaiheessa uusi päivitys.

Ja ensi viikolla tulee myyntiin Supercar Elite -paketti, mitä se sitten pitääkin sisällään...
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Vielä tällä viikolla pitäisi tulla serveripäähän päivitys, joka korjailee ainakin rataäänestystä ja kisan jälkeisiä katkoja. Myös peliin on tulossa jossain vaiheessa uusi päivitys.

Ja ensi viikolla tulee myyntiin Supercar Elite -paketti, mitä se sitten pitääkin sisällään...

hmm, preorder paketteina oli carbon supercar, carbon rally car ja carbon superbike. Outoo että just supercaria lisää ensimmäisenä. Mutta kaikki kyllä kelpaa mitä tähän änkevät uutta :D

On se äänestyskin hyvä korjata muttei sentään oo rikkonut pelejä tai kosauttanut pleikkaa vielä siinä kohdassa joten aika pieni vaiva tai harmi että tuleeko sieltä "tämä vai tämä" rata. Mutta tuo serveripään päivitys kyllä kuulostaa todella lupaavalta, alkaa meinaa olla hankala kerätä expaa enää kun ei ikinä uskalla panostaa bettauksen voittoja seuraaviin kisoihin kaatumisen pelossa. Tarvii jo tasojen välillä monta sataa tuhatta ni voi mennä grindaamiseks nuo viimeset 20 tasoa heh.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

No mulla meinas mennä hermo yksi ilta, kun piti saada vain parikymmentä metriä driftiä kakkostason buggylla kolmosen avaamiseksi, mutta peli meni kolme kertaa poikki juuri kisan jälkeen ja siis ennen tulosten laskua, joten pisteet jäivät saamatta. :rolleyes:
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

hmm, preorder paketteina oli carbon supercar, carbon rally car ja carbon superbike. Outoo että just supercaria lisää ensimmäisenä. Mutta kaikki kyllä kelpaa mitä tähän änkevät uutta :D

En tiennyt että niitä oli muitakin kuin Carbon Rallycar, joka tuli itse saatua kaupanpäällisiksi kun pelin ostin. Ei pelatessakaan ole tullut vastaan muita. Toivottavasti noita autoja voi sitten edes tuunata toisin kuin sitä Hiilikuitu autoa johon ei saa kuin kilpanumeron vaihdettua.

PS. Oli muuten Storeen tullut yksi ilmainen vinyyli peliin, nimeltä MS: Apocalypse Launch Day Livery (game pack).
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Serverit on nyt kuulema päivitetty, mutta muutenhan tuon PSN:än toiminta on vähän nihkeää ilmeisesti DoS-hyökkäyksen takia.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

En tiennyt että niitä oli muitakin kuin Carbon Rallycar, joka tuli itse saatua kaupanpäällisiksi kun pelin ostin. Ei pelatessakaan ole tullut vastaan muita. Toivottavasti noita autoja voi sitten edes tuunata toisin kuin sitä Hiilikuitu autoa johon ei saa kuin kilpanumeron vaihdettua.

PS. Oli muuten Storeen tullut yksi ilmainen vinyyli peliin, nimeltä MS: Apocalypse Launch Day Livery (game pack).

itellä tuo carbon superbike joka on kyllä aika turha vekotin kun ei sitä nyt pahemmin tuu käytettyä, eihän siihe voi kerätä edes mitn lisää. Sama tosiaan muissakin että varmaan sen takia ei oo näkynyt pahemmin noita itse pelissä.

Serverit on nyt kuulema päivitetty, mutta muutenhan tuon PSN:än toiminta on vähän nihkeää ilmeisesti DoS-hyökkäyksen takia.

Aij siel hyökkäyksiä, mä kun kokoajan kuvittelin että ne just päivittää storea siihen malliin paljon että sen takia ei pääse. Store updatessa tulossa meinaan aika suuria muutoksia itse kaupan rakenteeseen, mutta joo, ois kyllä jo hinku pelaamaa taas kuha saa siivottua =) Tuli laitettua viestiä pelissä aiemmin phenom_evolutionille (yksi pelintekijöistä) ku näki monta kertaa miten tipuin samassa kohtaa ja pleikka jääty
niin vastauksena oli vain että tietävät noista ongelmista ja koittavat pikapikaa korjailla. Ilmeisesti sitten juuri tuo tietyissä radoissa ja tietyillä autoilla oleva hässäkkä piti paikkansa.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Tuo Storesta ilmaiseksi ladattava "Launch Day Livery" löytyy sitten niiden vinyylikuvioden ensimmäisestä pystyrivistä kahdentenatoista (12.).
Ei nyt mikään yli-ihmeellinen, mutta lisänä rikka rokassa.
 
Ylös Bottom