Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Motorstorm: Apocalypse

Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Olisi muutama kysymys, jos tämä tulisi löydettyä huomenna jostakin.

1) Onko tuo radan tuhoutuminen arpapeliä? Eli paikat eivät sorru tietyssä järjestyksessä tiettyyn aikaan. Eli kaikki on randomia, mikä tuo jännitystä.

2) Onko moninpelissä tasojen saaminen yhtä tuskaa kuin Pacific Riftissä? Huonoista sijoituksista taso "laskee".

3) Antaako demo hyvän kuvan koko pelistä? Demossa ajotuntuma oli itsellä hieman hukassa, eikä se näyttänytkään niin hyvältä. Erityisesti törmäykset olivat mielestäni todella säälittävän näköisiä.

4) Nettipuoli taitaa vielä takkuilla ainakin viikon, kunnes muu maailma pääsee mukaan? Onko mitään suhtkoht varmaa kikkaa (niin kuin edellämainitut), joilla mahdollisuudet päästä peliin olisivat korkeita?
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse


1) Kyllä ja välillä saattaa olla että ei tapahdu mitään koko kisan aikana.

2)En ole Pacific Riftiä pelannut, mutta taso ei kyllä laske missään vaiheessa ja muutenkin niitä chipsejä (pelin rahayksikkö joilla taso nousee) tulee ihan kiitettävästi vaikkei sijoitukaan kisassa hyvin.

3) Omasta mielestä kokopeli on paljon parempi kuin mitä demo antoi odottaa.

4)Ei ole mitään varmaa kikkaa. Itse käyttänyt Kaa0ksen kertomaa, eli mennä lataamaan trophyt ennen nettipeliin menoa ja se on toiminut itsellä n.4/5 kerroista.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

no mitähä ihmettä ite ajanut joku 15 timeattakkia ja niis ne vihreet merkit eikä trophyä näy =)
Näkyykös sulla mitään siellä my motorstormissa missä lukee montako sellaista erikoiskisaa pitää ajaa että saa trophyn? Esim. kun itse en ole ajanut yhtään niin lukee 0/5.

On tuo nettipeli kyllä vielä aika pelaamiskelvoton. Yritettiin kaverin kanssa eilen pelata public ja private pelejä niin kokoajan tiles ja ei löytänyt servereitä vaikka kuinka päivitti niitä trophyja. Mitenköhän teillä toimii noinkin hyvin? Itse olen päässyt ajamaan jotain 4 kisaa ja aina kisan jälkeen tulee että ei saa yhteyttä palvelimeen blaa blaa blaa ja lähtee serveriltä pois. Enkä saa niitä pelimerkkejä siitä vedonlyönnistä sen takia. Yksinpelinkin vedin jo läpi, oli paljon helpompi kuin aikaisemmat. Pelaan varmaan nyt muita pelejä ja palaan takaisin sitten kun se päivitys on tullut.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Tulipahan tämä GameStopista tänään poimittua mukaan. Patchi on latautumassa parhaillaan, mutta tietääkö joku mitä se tekee/parantaa?

Oletin, että tälle varmaan on jonkinlainen "Day 1- patch", mutta 200MB on mielestäni suhtkoht suuri ja muilta sivustoilta en oikein saanut selville, että mistä on kyse. Tuliko tämä myös teille, vaiko onko tämä joku uusi, joka tuli vasta tänään? Hiukan nyt kiinnostaisi tietää. :p
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Tulipahan tämä GameStopista tänään poimittua mukaan. Patchi on latautumassa parhaillaan, mutta tietääkö joku mitä se tekee/parantaa?

Oletin, että tälle varmaan on jonkinlainen "Day 1- patch", mutta 200MB on mielestäni suhtkoht suuri ja muilta sivustoilta en oikein saanut selville, että mistä on kyse. Tuliko tämä myös teille, vaiko onko tämä joku uusi, joka tuli vasta tänään? Hiukan nyt kiinnostaisi tietää. :p

Ei se taida mikään uusi olla koska minulle se tuli eilen, ja ei kyllä ainakaan online-puolta korjannut.

Muuten kyllä oikein hyvää viihdettä ollut ihan pelkästään yksinpelinkin puolella, mutta kyllähän tälläinen peli on varmasti parhaimmillaan netissä...pelailen nyt kuitenkin kaikessa rauhassa ton "yksinpelikampanjan" läpi, ja toivon mukaan sen aikana saadaan online-puolikin skulaamaan.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

...

Muuten kyllä oikein hyvää viihdettä ollut ihan pelkästään yksinpelinkin puolella, mutta kyllähän tälläinen peli on varmasti parhaimmillaan netissä...

Öööh, Dead Space 2:n nettipeliä on kyllä haukuttu rajusti ja yksinpeli on tietenkin se tärkein asia koko pelisarjassa.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Öööh, Dead Space 2:n nettipeliä on kyllä haukuttu rajusti ja yksinpeli on tietenkin se tärkein asia koko pelisarjassa.


Itse kyllä tykkäsin myös DS2:n moninpelistäkin tosi paljon, ja yksinpelikampanja oli todella hyvä pitkiin aikoihin....mutta siis DS2 ja Motorstorm painiskelee hieman eri sarjoissa:) Tapahtuiko pieni sekaannus?:)


Edit:

Oliskohan nyt jotain korjauksia menossa tuola online-puolella ku ei edes servereihin saa yhteyttä, ja käskee yrittämään myöhemmin uudestaan...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tulipahan tämä GameStopista tänään poimittua mukaan. Patchi on latautumassa parhaillaan, mutta tietääkö joku mitä se tekee/parantaa?

Oletin, että tälle varmaan on jonkinlainen "Day 1- patch", mutta 200MB on mielestäni suhtkoht suuri ja muilta sivustoilta en oikein saanut selville, että mistä on kyse. Tuliko tämä myös teille, vaiko onko tämä joku uusi, joka tuli vasta tänään? Hiukan nyt kiinnostaisi tietää. :p

epäilen et toi ensimmäinen patchi vain oli sellainen että poisti tiettyjä ominaisuuksia pelistä jotka avautuvat sitten kun julkaistaan muuallakin, moninpelimuotoja yms hässäkkää.

Edit:

Oliskohan nyt jotain korjauksia menossa tuola online-puolella ku ei edes servereihin saa yhteyttä, ja käskee yrittämään myöhemmin uudestaan...

oijj lupailee kyllä hyvää tuollainen, pitääkin testiä tuossa hetken päästä itsekin. Saisi kyllä jo avautua kaikki ominaisuudet. Olis hauskaa esim. jakaa noita vehicle customization malleja ympäriinsä kun niitäkin ehtinyt väsäillä kiitettävästi tässä =) Plus saisi ehkä jo järkättyä sitten paremmin niitä KonsoliFIN kisoja jne. Varsinkin sitä pelimuoto"tehdasta" odotan innolla.

Näkyykös sulla mitään siellä my motorstormissa missä lukee montako sellaista erikoiskisaa pitää ajaa että saa trophyn? Esim. kun itse en ole ajanut yhtään niin lukee 0/5.

nollaa näyttää, mutta, itse pleikkarin kautta kun trophyjä kattelee niin niitä on tullut =)

On tuo nettipeli kyllä vielä aika pelaamiskelvoton. Yritettiin kaverin kanssa eilen pelata public ja private pelejä niin kokoajan tiles ja ei löytänyt servereitä vaikka kuinka päivitti niitä trophyja. Mitenköhän teillä toimii noinkin hyvin? Itse olen päässyt ajamaan jotain 4 kisaa ja aina kisan jälkeen tulee että ei saa yhteyttä palvelimeen blaa blaa blaa ja lähtee serveriltä pois. Enkä saa niitä pelimerkkejä siitä vedonlyönnistä sen takia. Yksinpelinkin vedin jo läpi, oli paljon helpompi kuin aikaisemmat. Pelaan varmaan nyt muita pelejä ja palaan takaisin sitten kun se päivitys on tullut.

Itellä ei oo private pelejä pystynyt alusta alkaen ollenkaan, mutta normimoninpeli on nyt toiminut ihan kiitettävästi noilla pienillä kikoilla, kyllähän se on silti kosahdellut, mutta sentään niin vähän että jaksaa uusiksi yrittää. 33 tasolla nyt eikä oo enää perkkejä avattavana, hämäävää.. tuleekohan niitä sit yhtäkkiä tsiljoona erilaista uuden päivityksen myötä, kun kerran 80 on tasokatto.. toivottavasti. Ylipäätään kyllä näyttää monessa paikassa siltä että kuuluisi olla enempi "sisältöä", kaipa ne avautuu sitten aikanaan, ei noita artwork vinyyleitäkään ole ku johonki 46 tasolle tms.

mutta niin, kyllä vedonlyönnin pelimerkit tulee vaikka kosahtaiskin, kunhan itse kisa on ehtinyt loppua, ne on vaan niin suht pieniä määriä ettei niitä edes sillee huomaa. Ellei nyt oot onnistunut keräämään jtn 5x pottia sinne =)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Evolution Studiosin Matt Southern tiisaa Twitterissä:

Am I allowed to say MotorStorm Apocalypse is going to have a free update to support Logitech wheels, and is truly amazing? No? Oops.

Huom! Rattituki on siis vasta tulossa, ei vastikään julkaistussa v1.02-päivityksessä mukana.

Lähde: Twitter (Matt Southern)
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Evolution Studiosin Matt Southern tiisaa Twitterissä:



Huom! Rattituki on siis vasta tulossa, ei vastikään julkaistussa v1.02-päivityksessä mukana.

Lähde: Twitter (Matt Southern)


ahh pakko kyllä tätäkin ratilla testiä kunhan saa kamulta lainasta takaisin. Ja jesh tuo 1.02 tulee tarpeeseen:

---
Update 1.02 makes some significant changes to the game to improve online stability and error handling, specifically targeting causes of critical issues discovered over the first week of online play:

· Leaderboard and server improvements
· Improved error handling
· Improved game stability
---

jospa ei tarvitsisi enää repiä pelihousuja kun pleikka huutaa kuolemaa resetointien määrän takia :D
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Evolution Studiosin Matt Southern tiisaa Twitterissä:

Huom! Rattituki on siis vasta tulossa, ei vastikään julkaistussa v1.02-päivityksessä mukana.

Lähde: Twitter (Matt Southern)

Noniin, tätähän toivoin just seuraavaan MotorStormiin, mutta se saatiinkin jo nyt. Vielä kun löytyis se ratti (en oo vieläkään viittinyt uhrata 90 euroa rattiin.. :D).
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Ei toi päivitys kauheesty kyllä auttanut. Pelien hakeminen kyllä onnistuu, peli ei jäädy ja kisa sujuu loistavasti, mutta jokaisen public pelin jälkeen mitä olen netissä kaikkiaan pelannut tulee seuraavanlainen viesti:

"Ongelmia palvelinyhteudessä. Tarkista verkkoasetukset ja yritä uudelleen".

Ja tulee disconnect ja peli on takaisin päävalikossa. Eikä tule niitä vedonlyönnin pelimerkkejä. Tuo viesti tulee kisan jälkeen siinä kun kisan tulokset näkyvät. Pelattiin kaverin kanssa partyssa ja kaverilla toimi ihan hyvin. Kokeiltiin ensin yksi private peli ja siinä taas ei tullut. MotorStormin foorumilla tässä topicissa aika moni valittaa, että päivitys ei auttanut yhtään. Jollain muillakin on sama ongelma kuin minulla.

"If I can get into a race - after the race is finished I will disconnect 100% of the time either on the results screen or on the screen that follows this screen where you are awarded chips / get to choose whether to gamble and increase the hot streak multiplier. The game then sends me back to the Wreckreation menu."

tai

I always have this message when i finished a race online. "There is a problem communicating with the server . please check your network connection and try again".

Täytyy katsoa myöhemmin jos toimisi paremmin nopeammalla netillä, viimeistään sitten kun tulee uusi päivitys. Eli jää monipeli taas vähän jäihin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Ei toi päivitys kauheesty kyllä auttanut. Pelien hakeminen kyllä onnistuu, peli ei jäädy ja kisa sujuu loistavasti, mutta jokaisen public pelin jälkeen mitä olen netissä kaikkiaan pelannut tulee seuraavanlainen viesti:

"Ongelmia palvelinyhteudessä. Tarkista verkkoasetukset ja yritä uudelleen".

Ja tulee disconnect ja peli on takaisin päävalikossa. Eikä tule niitä vedonlyönnin pelimerkkejä. Tuo viesti tulee kisan jälkeen siinä kun kisan tulokset näkyvät. Pelattiin kaverin kanssa partyssa ja kaverilla toimi ihan hyvin. Kokeiltiin ensin yksi private peli ja siinä taas ei tullut. MotorStormin foorumilla tässä topicissa aika moni valittaa, että päivitys ei auttanut yhtään. Jollain muillakin on sama ongelma kuin minulla.

"If I can get into a race - after the race is finished I will disconnect 100% of the time either on the results screen or on the screen that follows this screen where you are awarded chips / get to choose whether to gamble and increase the hot streak multiplier. The game then sends me back to the Wreckreation menu."

tai

I always have this message when i finished a race online. "There is a problem communicating with the server . please check your network connection and try again".

Täytyy katsoa myöhemmin jos toimisi paremmin nopeammalla netillä, viimeistään sitten kun tulee uusi päivitys. Eli jää monipeli taas vähän jäihin.


kuulostaa kyllä että sulla on pleikassa joku network asetus niin että tekee tuon, tai sieltä lähtisin itse testaamaan ja kattomaan löytyykö ongelmaa.. itse tuossa tuli hinkattua monta tuntia ja ei tarvi enää peliä käynnistää uusiks kertaakaa, voi jopa muokata autoja kisojen välissä ja palata huristelemaan joka ei ennen patchia todellakaan ollut mahdollista. Mutta niin nuo kaikki NAT typet sun muut kannattaa kattoa jos auttais niiden säätö.

olipas teurastajan kans hurjat kisat kyllä heh.. iski herpaannus mut sit alko taas sujuakin mutta nyt kyllä koisaamaan jo pikkuhiljaa!
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Testasin tuota NAT-tyypin muuttamista, laitoin molemmat langattomat netit pois päältä ja kytkin konsolin modeemilla verkkoon. Joskus Bad Company ykkösen demossa sama vika että NAT-tyyppi vaikutti siihen heittikö serveristä pihalle. Silloin se NAT-tyyppi muuttui kun muutti sitä paikkaa modeemissa missä johto on kiinni. Nyt se ei jostain syystä muuttunu ja NAT-tyyppi pysyi kakkosena. Kokeilin kuitenkin mennä tällä lähiverkolla nettiin pelaamaan eikä tuota erroria kisan jälkeen enää tullut. 2 kisaa testasin. Täytyy sitten näköjään pitää tämä PS3 modeemilla verkossa, kun tämä nyt onneksi näyttää toimivan.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Testasin tuota NAT-tyypin muuttamista, laitoin molemmat langattomat netit pois päältä ja kytkin konsolin modeemilla verkkoon. Joskus Bad Company ykkösen demossa sama vika että NAT-tyyppi vaikutti siihen heittikö serveristä pihalle. Silloin se NAT-tyyppi muuttui kun muutti sitä paikkaa modeemissa missä johto on kiinni. Nyt se ei jostain syystä muuttunu ja NAT-tyyppi pysyi kakkosena. Kokeilin kuitenkin mennä tällä lähiverkolla nettiin pelaamaan eikä tuota erroria kisan jälkeen enää tullut. 2 kisaa testasin. Täytyy sitten näköjään pitää tämä PS3 modeemilla verkossa, kun tämä nyt onneksi näyttää toimivan.

heh on se kyllä kumman pienestä aina kiinni kaikki tollaset. Noh hyvä että sait toimimaan eikä ollu ton suurempi homma, eiköhä se langattomallaki ala jossai kohtaa pelittää. Itsellä toisessa läppärissä mokkulayhteys jonka oon jakanu pleikalle ja pelipclle, iha oksti toimii vaikka joskus noi vasteajat pistää ärsyttämään. Tosin, outoa on kyllä että motorstormissa jos peliin pääsee niin se kyllä toimii täydellisesti vaikka se 16 kisaajaa oliskin, ei ns. hypi autot 50m silmänräpäyksessä jne. (oli tuota ongelmaa blurin kanssa välillä vaikka oli 24meganen yhteys). Että on ne jtn oikeinki tehnyt. :eek:
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

olipas teurastajan kans hurjat kisat kyllä heh.. iski herpaannus mut sit alko taas sujuakin mutta nyt kyllä koisaamaan jo pikkuhiljaa!

Oli tosiaan hyvät kisat ja hyvän vastuksen annoit, oli monta tiukkaa kisaa joissa aikaero oli ihan parin sekunnin luokkaa.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Tätähän peliä korjaillaan kuin Pacific Riftiä ikään. =D

No-mut-ei, hyvä vain että peli paranee. Netissä avasin toisen mallin Buggylle alias Rantakirpulle. Näyttää hienolta. Kunhan vain saisi jotain yhtä hienoja osia. Ei nettipeli ole oikein voittanut minua puolellensa mutta pakko sitä on kai porata uusien mallejen saamisiksi.

Pääasiassa pelailen aika-ajoa minkä lomassa olisi tarkoitus oppia kaikki radat ja jotenkin päästä rekallakin menemään. Saa siitä jotain kuvaa missä Superminit määräävät ja missä eivät. Ehkä olen vain tottunut tällaiseen haravointiin muista peleistä missä buusti on loputonta. ;)

Se on vain tuo starttaus missä buusti nollataan heti uudelle kierrokselle mentäessä niin mitään absoluuttista kuvaa ei välttämättä saa kunnon kisaan verrattaessa. Voinhan olla täysin väärässäkin...

Onneksi uusinta yritys laittaa kaaran muutamien metrien päähän ilman ajan-ottoa kun kerran parasta kierros-aikaa haetaan.
Sega All-Stars Racingissä söi aika paljon miestä jos meni överiksi hommat alkumetreillä niin sai ajaa sen minuutin pituisen radan ihan kokonaan vain uuden kunnon kierroksen aloittamiseksi.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Tätähän peliä korjaillaan kuin Pacific Riftiä ikään. =D

No-mut-ei, hyvä vain että peli paranee. Netissä avasin toisen mallin Buggylle alias Rantakirpulle. Näyttää hienolta. Kunhan vain saisi jotain yhtä hienoja osia. Ei nettipeli ole oikein voittanut minua puolellensa mutta pakko sitä on kai porata uusien mallejen saamisiksi.

Mitenkäs PRssä oli tuo, pystykö yksinpelissä pelaamaa kaikkia kulkuneuvoja suoraan? Siis onko tähän erikseen muutettu se noin et kaikki avaaminen tapahtuu netissä? Sillä vaan mietin ku tullu hieman hinku hommaa toi aikasempikin peli kun tähän niin koukkuunnuin, että jos siinä on hyvä yksinpeli niin vois jostain alekopasta netistä ettiäkin. Tuskin moninpeli kukoistaa enää siinä kun tämä uusikin tuli jo.

Pääasiassa pelailen aika-ajoa minkä lomassa olisi tarkoitus oppia kaikki radat ja jotenkin päästä rekallakin menemään. Saa siitä jotain kuvaa missä Superminit määräävät ja missä eivät. Ehkä olen vain tottunut tällaiseen haravointiin muista peleistä missä buusti on loputonta. ;)

Se on vain tuo starttaus missä buusti nollataan heti uudelle kierrokselle mentäessä niin mitään absoluuttista kuvaa ei välttämättä saa kunnon kisaan verrattaessa. Voinhan olla täysin väärässäkin...

Joo kyllä se on eri asia vetää kolme tai enemmän kierroksia putkeen ilman starttiviivan boostin nollausta. Kentät muuttuu sen ekakierroksen jälkeen hieman tuon suhteen, kun ei ole täysin samassa tilanteessa välttämättä boostin määrä, voihan sen toki itse pelata niin että aina esim. alkuviivalla olis täysissä mutta kyllä se rytmitys menee hieman erikohtiin jos täydellistä kisaa toivoo, siis monella kierroksella ilman yhtäkään törmäystä =)

Onneksi uusinta yritys laittaa kaaran muutamien metrien päähän ilman ajan-ottoa kun kerran parasta kierros-aikaa haetaan.
Sega All-Stars Racingissä söi aika paljon miestä jos meni överiksi hommat alkumetreillä niin sai ajaa sen minuutin pituisen radan ihan kokonaan vain uuden kunnon kierroksen aloittamiseksi.

On kyllä omasta mielestä hyvin myös toteutettu tuo time attack tässä, kaikinpuolin, nyt kun ne serveritkin ajoille avautuivat kunnolla niin voisi sitäkin koittaa enempi. Oon vakuuttunu et Welcome to neighborhood menee vielä alle 40sekunttii x) :p

----

muihin aiheisiin: törmäsin tänään pelaajaan nimeltä XxROTOxX, ja harmillista kun ei omista pätevää videokameraa, ois saanu kivaa todistusaineistoa. Löin monta kertaa vetoa sitä vastaan, vain nähdäkseni siis kisassa millä sijalla kyseinen herra matkustaa, melkein aina oli ihan lusmuna jossain tyyliin 10s tai huonompi juuri ennen maalilinjaa, sitten erä loppui, sain voiton siitä vedosta, mutta kun sijoitusluettelo napsahtaa ruutuun tämä herra on kuin onkin ykkösenä yhtäkkiä! Tsekkasin sit sen profiilin ja pelannu joku 30 tms tuntii ja yli puolet siitä ollu ykkösenä.. repsreps. että näinkö niitä podium mitaleita hankitaan?
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Oli tosiaan hyvät kisat ja hyvän vastuksen annoit, oli monta tiukkaa kisaa joissa aikaero oli ihan parin sekunnin luokkaa.

Juuh kyllä sitä koitti kovasti, pitäs vielä opetella tota taklaamista hieman paremmin.. meikäläisen lempikulkuneuvoilla sitä vaan ei ihan helpolla tehdä, vaikka onkin aina käytössä se perkki joka tekee niistä läiskäsyistä vahvempia. Mutta tosiaan, jäi ihan mieleen se yksi kisa jossain downtown radassa kun viimesellä suoralla onnistuit taklaamaan siihen ainoaan esteeseen, eli pieneen hyppyramppiin vasemmalla ennen maalia =) makso sitten mukavasti kolme sijaa grrrr. Kosto on suloinen!
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Jotenkin sellanen tapa, että jos joku koittaa ihan vierestä ohi niin heti pitää runnoa se johonkin seinään jos vaan pystyy.


Olen koittanut niitä kortteja keräillä radoilta ja melkein kaikki jo löytyykin, niin tuli pari mielenkiintoista korttia vastaan. Kortit #094 ja #104, molemmissa esitellään pelin ratoja, mutta se mikä niistä tekee mielenkiintoisia on, että kumpaakaan ei pelistä löydy. Ratojen nimet ovat Heights ja The Rock, ensimmäisen selostuksessa sanotaan että sijoittuu keskikaupungille ja siellä pitää väistellä junia ja raitiovaunuja ja toinen sijoittuu vankilasaarelle.

Pienellä googlailulla löysin että olisi jotain ilmaista DLC:tä tulossa jossain vaiheessa ja yhdessä jutussa mainittiin ainakin tuo jälkimmäinen vankilasaari rata.
 
Ylös Bottom