Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Motorstorm: Apocalypse

Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Eipä ota verkkopelit onnistuakseen. Nyt boottailut pitkin iltaa konetta kymmenkunta kertaa, kun jumahtelee siihen serverille yhdistämisen kohtaan. Äsken yritettiin partyn kanssa liittyä avoimeen peliin, mutta ei tänään.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Eipä ota verkkopelit onnistuakseen. Nyt boottailut pitkin iltaa konetta kymmenkunta kertaa, kun jumahtelee siihen serverille yhdistämisen kohtaan. Äsken yritettiin partyn kanssa liittyä avoimeen peliin, mutta ei tänään.

suosittelen oikeesti heti pelin käynnistämisen jälkeen menemään siihen my motorstorm kohtaan ja oottaa että peli lataa trophyt yms hässäkät siihen statistiikkaruutuun ja oitis sen jälkeen multilplayeriin. Itsellä ainakin tuntuu auttavan, pari kertaa silti jumahtanut, ja tosiaan jos tuut pois moninpelistä niin sinne ei takasin menemistä ole ennenku oot toistanu saman ja myös siis käynnistäny pelin uusiks. Mutta sentään kaks kertaa kolmesta menee sisälle nyt tuolla taktiikalla.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Kiitos! Lähti toimimaan samantien. Patchia odotellessa.. Beta-vaiheessa puuttuu aina noi trophyt, ehkä olisi syytä ottaa nekin vaan rohkeasti jo mukaan silläkin tasolla :D
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

siellä on myös vähemmille määrille ku 25 läpäistyä trophyt....

Nyt tuli testattua itse ja ajoin 5 time attackia ja trophy siitä tuli, eli eiköhän siitä 10:stä ja 25:stäkin tule. Niin ja tuleehan siihen ajettuun kisaan se vihreä merkki että on ajettu "läpi", tosin luulen että kierroksen pitää olla puhdas, eli ei saa törmätä niin että auto hajoaa tai muuten käyttää sitä radalle paluu toimintoa.

Kyllä tästä pelistä aika helpon platinan saa jos haluaa, tietysti ne kortit ja moninpelissä eteneminen vievät aikaa.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Nyt tuli testattua itse ja ajoin 5 time attackia ja trophy siitä tuli, eli eiköhän siitä 10:stä ja 25:stäkin tule. Niin ja tuleehan siihen ajettuun kisaan se vihreä merkki että on ajettu "läpi", tosin luulen että kierroksen pitää olla puhdas, eli ei saa törmätä niin että auto hajoaa tai muuten käyttää sitä radalle paluu toimintoa.

Kyllä tästä pelistä aika helpon platinan saa jos haluaa, tietysti ne kortit ja moninpelissä eteneminen vievät aikaa.

no mitähä ihmettä ite ajanut joku 15 timeattakkia ja niis ne vihreet merkit eikä trophyä näy =) mut kaippa nää korjaantuu ajallaa sit. Ei tosiaa mikää hirmupaha ole jos noi kerran käy, aikaa voi hurahtaa mut jos pistää voittamisen toissijaiseksi moninpelissä ja huristelee menemää jokasella ajoneuvolla ni kyl ton 50 tason saa aika iisii senkin et ei kauaa edes mene. Itse ku pelaan näitä niin etten ajattele erikseen hankkivani jtn tiettyä trophyä ni voi hurahtaa jokunen hetki kyllä kuitenkin. enempi aattelen et kyl ne siitä sit pelaamalla napsahtelee jossai vaiheessa (paitsi se 150 kortin kerääminen!).

Voiskin tästä suunnata sohvanperukoille ja käynnistää peli toivoen että onnaa heti eka kerralla liittyminen moninpeliin! Tulkaa haastamaa jos ootte hereillä ja pelaamas =)
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Aikamoista lottoa näyttää olevan tuo nettipuolen toimiminen. Kolmen päivän ajan on täällä trophyjä latailtu ja yritetty liittyä, mutta kun ei niin ei. Aina jäätyy siihen samaan kohtaan. Toisinaan tarjoaa errorilmoitusta, toisinaan ei. Vaihtelua.

Onpahan ainakin aikaa veivata noita hardcore-kisoja. Eikä ne mitään mahdottomia ole; ekalta suoralta/mutkasta kun selviää ehjänä niin kohtuu helposti menee kyllä aikarajojen sisään.

Pätsiä odotellessa.. toivottavasti sellaisen kehtaavat pistää ulos vaikka tuota varsinaista julkaisua nyt viivytetäänkin :)

-Ja KFN-lobbya pystyyn heti kun online alkaa skulaamaan! :p
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Kyllä tuo yksinpelin pro tason "Suburban Shakedown" minillä on vaan hienointa arcadekaahailua pitkään pitkään aikaan. Jos haluaa täydellisen adrenaliinipaukun siis! Tästä kentästä kun saisi replayn tallennettua niin olis tyytyväinen. Vielä on se prkleen ykkössija saamatta.. toiseks parilla tuhannesosalla kun tietokonekuski osasi overboostata maalilinjan yli. En tiennyt että se kelpuutetaan jos räjähtää juuri ennen linjaa heh, varmaan aikaisempien motorstormien pelaajille tuttua kauraa? Olin jo sillee hyppimässä riemusta et vihdoinkin tän vein, mutta ei, takaisin sorvin ääreen.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

aij miten niin tiukka kärkikolmikko, oha siin eroo 0,14 sekunttii kolmen kesken, mutta lopulta mudpluggeri voiton vei :p . On muuten hieno tuo jos on tulossa tollanen tiukka maaliintulo niin kamera kääntyy kuvaamaan maalilinjan suuntasesti ja hidastuksella. Me likes :D

GL6KJ.jpg
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Kyllä tämän moninpelin parissa tulee taatusti vietettyä paljon aikaa, kun vielä avaavat noita uusia ominaisuuksia. Sitten tosiaan vois järjestää foorumin sisäisiä kilpailuja ;)

Joo, ehdottomasti, tulee mieleen KFIN-mestaruuskilpailut Pacific Riftissä parin vuoden takaa :D (ei sillä, että voittoa olisi tullut, kun ei ollut silloin edes kaikki radat vielä ajettu läpi, finaaliinkin pääsin lähinnä tuurilla ja sillä että ilmoittautuneita puuttui monta...) Legenda-tasolle asti jaksoin siinä veivata verkkopelissä.

Nyt en ole vielä onnistunut pääsemään sisään moninpeliin, paras saavutus on aulaan pääsy, jossa listalle ilmestyi ja hävisi pelaajia, sekä pelinjohtaja vaihtui henkilöstä toiseen, mutta peli ei ikinä käynnistynyt. Pitänee tänä iltana kokeilla Kaa0ksen ohjeilla.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Täälläkin takkuaa moninpeli. Festarikisojen jälkeen ei listoille päivity muiden aikoja ollenkaan ja peliseuraa ei myöskään suostunut löytämään eilen illalla.

Täytynee sitten vääntää lopuistakin kisoista kultapystit ja koittaa vaikka hardcoreja vähän. Ovat muuten pirun vaikeita, mitä muutamaa ehdin tyypätä. Turhauttavinta noissa on se, että konevastustajat pilaavat kisan usein jo heti lähtösuoralla vetelemällä kylkiin, minkä kerkiävät.

Autojen tuunaaminen on yllättävän rattoisaa puuhaa. Ja aikaa vievää. Puoli tuntia hujahtaa äkkiä yhteen autoon, kun alkaa virittelemään mieleisekseen.

Festareiden tarinasta on sen verran sanottava, että onhan se melkosta tuubaa. Jotenkin menee ohi koko homman tarkoitus, miksi joku Dusklite yrittää väkivaltaisesti poistaa MotorStormaajia maanjäristysten kourimasta "Citystä". No eihän se tarina ole tämän pelin suola, mutta herätti lähinnä enemmän kysymyksiä, kuin antoi vastauksia. Lähinnä se jäi ihmetyttämään, että kisoille ei anneta mitään sen syvällisempää tarkoitusta. Väliin katsotaan pätkä kökköä piirrosanimaatioita ja taas mennään. Kaiken lisäksi pätkät tuntuvat olevan täysin irrallisia kisatapahtumiin nähden. Dorkaa.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

...On muuten hieno tuo jos on tulossa tollanen tiukka maaliintulo niin kamera kääntyy kuvaamaan maalilinjan suuntasesti ja hidastuksella. Me likes :D

...

Joo demossakin oli tuo ominaisuus. Oli kyllä hienon näkönen yhessä vaiheessa, kun kamera kääntyi kuvaamaan mua ja mun kanssakilpailijaa, niin yllättäen se mun kanssakilpailija olikin räjähtänyt ja tulessa ilmassa. Kiisi just ennen maaliviivaa sitten mun ohi tulisena ja voitti kilpailun. :D Mut olis kyllä saanut siitä melkosen action shotin.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

aij miten niin tiukka kärkikolmikko, oha siin eroo 0,14 sekunttii kolmen kesken, mutta lopulta mudpluggeri voiton vei :p . On muuten hieno tuo jos on tulossa tollanen tiukka maaliintulo niin kamera kääntyy kuvaamaan maalilinjan suuntasesti ja hidastuksella. Me likes :D


Eihän tuo vielä mikään tiukka voitto ole. Itellä tuli sellanen voitto netissä, että kakkosena tulleella oli täsmälleen sama aika kuin mulla. En sitten tiedä minkä mukaan se peli laski minut voittajaksi.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Eihän tuo vielä mikään tiukka voitto ole. Itellä tuli sellanen voitto netissä, että kakkosena tulleella oli täsmälleen sama aika kuin mulla. En sitten tiedä minkä mukaan se peli laski minut voittajaksi.

Juuh on kanssa sadasosan päähän multiplayerissä mennyt 1 ja 2 sija (tästä napsahti trophykin muistaakseni), mutta tuo nyt sattui huvittamaan kun kolme ekaa oli siinä loppuhidastuksessa rintarinnan ja minä sitten konepellin viidenneksellä vein =)
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

mohoh, ei oo tullu samanlaista vielä itellä vastaan, kyllä oot onnistunu osumaan juuri siihen kriittiseen yhteen pixeliin :)
Joo, mut kaikki kunnia Traddashille :D, se siihen pikseliin ajo. Itse olin ajanut maaliin jo toisena. Veikkaisin, että tuo bugi on kyllä sellainen että voi olla aika vaikea saada uudestaan.

WilliamRamone sanoi:
Kyllä minullakin niitä vinyylejä/tarroja oli alusta saakka ihan kiitettävästi avattuna, kyllä niillä pitäisi aika paljon saada aikaan, lisäksi vinyylien suuntaa pystyy kääntämään start-nappulalla.
On siis minullakin niitä vinyylejä ja tarroja paljon, joilla pystyy sitä kulkuneuvoa muokkaamaan, mutta jos pelaa nelinpeliä ja esim. pelaaja numero 4 ottaa monster truckin niin vaikka mitä nappia painoi niin siinä oli koko ajan se sininen monter truck.

kaa0s sanoi:
aij miten niin tiukka kärkikolmikko, oha siin eroo 0,14 sekunttii kolmen kesken, mutta lopulta mudpluggeri voiton vei
Eihän tuo ero tosiaan ole vielä mitään.:p

Kuva MotorStorm: Pacific Rift ajoilta:
Näytä liitetiedosto 6767

Ja ensimmäisen MotorStormin ajoilta:
Näytä liitetiedosto 6768
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

MS:A julkaistaan Briteissä ensi viikon torstaina (31.3.) eli toivottavasti verkko-ongelmiin alkaa löytyä hiljalleen helpotusta. Ja saa niitä pelimuotojakin tulla jo lisää.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

On siis minullakin niitä vinyylejä ja tarroja paljon, joilla pystyy sitä kulkuneuvoa muokkaamaan, mutta jos pelaa nelinpeliä ja esim. pelaaja numero 4 ottaa monster truckin niin vaikka mitä nappia painoi niin siinä oli koko ajan se sininen monter truck.

Kirosin itse samaa kavereiden kanssa pariin otteeseen, kun itse sai valita ajokeilleen ulkoasut, mutta kaverit joutuivat tyytymään vakiomalleihin. Onneksi jokainen nelinpeliä pelaava voi kuitenkin saada itselleen omanlaisensa tuunatun vehkeen, kunhan jokainen kirjautuu peliin omalla PSN:llä.

Käytännössä homma menee niin, että 2/3/4 -pelaajat kirjautuvat tai tekevät kukin omat tunnuksensa pleikkarille, joilla sitten vuoroillaan käynnistävät pelin ja tuunaavat ajokkinsa mieleisekseen "My Motorstorm" -valikossa. Tämän jälkeen pleikkarille kirjautuu se, joka haluaa olla ykköspelaajana. Jaetun ruudun kisavalikossa jokainen pelaaja valitsee sitten oman tunnuksensa, tällöin jokaisella on ajoneuvovalikossa valittavana se oma tuunattu ajokki. Jos jokainen valitsee jo käytössä olevan kaverin tunnuksen, ei homma pelitä.

Meni jokunen hetki ennen kuin tuo kavereiden kanssa tajuttiin, mutta pirun hyvä juttu, että onnistuu. Tuo heti enemmän sisältöä, kun kaveritkin saavat tehtyä omat luomuksensa.

Nettipeli on takunnut tässäkin päässä. Ensimmäisenä tökkää ruutuun, jossa "Ottelujärjestelypalvelin etsii sopivaa peliä", jossa kone herjaa, ettei sopivaa peliä löydy. Pelin uudeelleenkäynnistyksen jälkeen kone jämähtää "Liitytään peliin" -valikkoon. Muutaman pleikkarin ja pelin uudelleenkäynnistyksen jälkeen saattaakin sitten jo päästä lobbyyn asti. Toisinaan kello ilmestyy, toisinaan ei. Muutoin nettipeli tuntuu kyllä reilusti Pacific Riftiä mielenkiintoisemmalta. No, patchia odotellessa.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

MS:A julkaistaan Briteissä ensi viikon torstaina (31.3.) eli toivottavasti verkko-ongelmiin alkaa löytyä hiljalleen helpotusta. Ja saa niitä pelimuotojakin tulla jo lisää.

juuh toivotaan parasta että kaatumiset helpottavat. Toivottavasti tuo quickracestä löytyvä chase pelimuoto tulis pian, itse ainakin odotan kovasti. Vaikutti kivalta idealta että 5 roundin pikasia vetoja ja viisi vai kuusi ensimmäisenä olevaa saa pisteitä. Voi olla melkosta romurallia lähtöviivalla tuossa muodossa =)

Luin tossa pelottavan postauksen gamespotissa, joku väitti että olisi tullut uusi patchi peliin joka sulkee kokonaan moninpelin. En nyt oikein ostanut tuota juttua mutta en oo ehtinyt testakaan..

--

edit: muuten, pirun hienoa että moninpelissä ratojen tuhoutuminen on randomia, ei mene joka kerta samalla lailla kuin yksinpelissä. Saattaa mennä esim. kolme kierrosta ilman mitn ja sitten viimeisellä joku yksi isompi tapahtuma jne. - ei voi siis koskaan olla varma kentistä ja ajoreiteistä.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Luin tossa pelottavan postauksen gamespotissa, joku väitti että olisi tullut uusi patchi peliin joka sulkee kokonaan moninpelin. En nyt oikein ostanut tuota juttua mutta en oo ehtinyt testakaan..
Ei tuo itselläni ainakaan äsken mitään päivitystä tarjonnut. Eilen oli ilmeisesti 18.00-18.30 pieni palvelinhuolto, mutta en ainakaan itse huomannut eroa toimivuudessa eilisillan sessioissa.

EDIT: Eikä tuo Trophy-kikka auttanut äsken itselläni, vaan jumiin jäi "Liitytään peliin..." -kohdassa. :(
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Ei tuo itselläni ainakaan äsken mitään päivitystä tarjonnut. Eilen oli ilmeisesti 18.00-18.30 pieni palvelinhuolto, mutta en ainakaan itse huomannut eroa toimivuudessa eilisillan sessioissa.

EDIT: Eikä tuo Trophy-kikka auttanut äsken itselläni, vaan jumiin jäi "Liitytään peliin..." -kohdassa. :(

jooh välillä auttaa välillä ei, muutaman kerran tuolla keinolla kuitenkin päässyt jo niinkin että muokannut autoa ja liittynyt uusiks moninpeliin. Mutta eilen oli kyllä illalla sellasta säätämistä, joutu joku 10 kertaa käynnistelee pleikan uusiks ennenku päästi, ja seki lopulta niin että heti ku pääsin pelivalikkoon ni mahd. nopsaa painelin itteni liittymää peliin ni napsahti suoraa millisekunnis vastukset ruudulle, juuri niin kuin sen varmaan pitäisi todellisuudessa mennä.

Hyvä vinkki tuohon kaatumiseen on myös, että kun painat "find game", jos ei sitä "racing" tekstiä lävähdä siihe valikkoon iha tosi nopeesti ni ei kannata ees painaa, jumahtaa vaan koko pleikka. Ennemmin poistuu ja koittaa uusiksi.
 
Vastaus: Motorstorm: Apocalypse

Tuli 10 kertaa testattua ja joka kerralla pääsin verkkopeliin. Kikkana tällä kertaa se, että heitin kamukutsun jollekki ranskalaiselle aikasemmin ja se on alkanut kutsuu mua invitellä peleihin, eli, ilman et peli on vielä päällä niin "join"aa siitä kutsusta ni se käynnistää pelin ja hyppää suoraan itse moninpeliin ilman mitn valikkorumbaa :D

eli jos on tuttuja jotka pelaavat tätä niin ei muuta ku sitä kautta sit vaan ni ainaki pääsee sisälle.
 
Ylös Bottom