Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Motorstorm: Pacific Rift

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Totta, esim. Gamereactorin arvioija kitisi juuri vaikeudesta, ja että joutuu välillä jopa useamman kerran yrittämään että pääsee läpi, tai menestyäkseen hyvin on eduksi tuntea radat ja parhaat ajolinjat :rolleyes: Mokoma turisti :p Kaikki nuo ovat tekijöitä, jotka nostavat pelin genressään selvästi kärkeen.

Itse en kyllä myöskään ymmärrä tuota vaikeudesta sanomista. Missä autopelissä yleensäkkään ajetaan täydellisesti heti kylmiltään. Minusta on itsestään selvää, että ratoja joutuu opettelemaan. MS vielä enemmän, kun reittejä on useita.

Ja mitä vaikeuteen tulee, niin ei siinäkään olisi järkeä että ekalla ajolla vedetään kisa kisalta läpi. En itse alku kisoissa joutunut kun kerran ajamaan ykkös paikalle. Mutta siitä se on vaikeutunut tasaisesti ja omasta mielestäni jopa sopivasti, vaikka olen huono pelaaja kaiken lisäksi.

Onhan se totta että MS on nyt suurin piirtein sitä samaa. Mutta kyllä tämä maistuu kun loistavia ratoja on ja kaiken kaikkiaan 16 kipaletta. tuo veden (veden viilentävä vaikutus) ja tulen (Kuumentava vaikutus) vaikutus buustiin on myös kiva uudistus. Kuten myös buustilla toisten törkkiminen.

Vaikka Hex nyt on paikoitellen enemmän tilaa, niin kyllä minä olen rotkoihin ja pihalle ajellut ihan kiitettävästi. Avustettuna ja ihan omatoimisestikkin.

Tykkäsin ekasta osasta, mutta tästä olen nyt tykännyt enemmän vaikka uutta ei nyt niin paljoa olekkaan. Mutta toisaalta en osaa sanoa mitä muuta pitäisi olla, olen erittäin tyytyväinen tähän pakettiin. No onlineen noi salasana huoneet ois jees.


Saako luotua priva-servun salasanan taakse?

Ei. Sama homma kun viimeksi, eli kaverilistalta voi kutsua pelaajia ja sisään tullut sitten omaltaan. Mutta lisäksi pystyy kusumaan PSN -tunnuksella, eli kaverilistan ulkopuolelta. Vähän helpottaa, mutta sitä salasanahommaa kaipaisi edelleen.

Toinen uudistus on, että peli ei lähde niin helposti itsekseen käyntiin. Yleensä ei ole lähtenyt ollenkaan, mutta jos hosti on tekemättä mitään jonkin aikaa, niin sitten näyttää lähtevän. Nimimerkki Cokista hakemassa kun kisa jo menossa :o
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Ei ilmeisesti, pystyy tekemään servun ja sinne pystyy käskemään itte pelaajat, sehän ajaa saman asian eikö:)

Juu ja tässä ei ole edes pakko olla kamulistalla että voi kutsua. Kirjoittaa vaan nimen minkä tietää ja voi kutsua. Tietenkin myös frendilistan kautta voi kutsua.
EDIT: X ennätti. Olinpa hijas.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Juu ja tässä ei ole edes pakko olla kamulistalla että voi kutsua. Kirjoittaa vaan nimen minkä tietää ja voi kutsua. Tietenkin myös frendilistan kautta voi kutsua.
EDIT: X ennätti. Olinpa hijas.

Onko online-kisojen bugeista päästy eroon?ykkösessähän peli saattoi jumahtaa aika usein kisan alkuun...Eli tästä kuitenkin löytyy ahtaita ja tiukkoja ratoja mesan ja gulchin tyyliin?Olivat juurikin Hexin mainitseman syyn takia ehdottomasti omia lempiratojani ensimmäisessä osassa.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Tuosta photomodesta semmosta haluaisin tietää että pystyykö kuvia ottaa kesken pelin?
Paussaako peli silloin?
Voiko pelaajan kickiä jos hän koko ajan ottelee kuvia?
pystyykö myöhäset pelaajat spectaamaan ajoja kun tulevat myöhässä?
Liikutaanko vain radan suunnassa kameralla?
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Tuosta photomodesta semmosta haluaisin tietää että pystyykö kuvia ottaa kesken pelin? Paussaako peli silloin?
En kokeillut kuvien ottamista kuin yksinpelissä, ja silloin Startin painaminen luonnollisestikin laittoi pausen päälle. Pitää illalla tarkistaa, voiko kuvia ottaa verkkopelissä.

Liikutaanko vain radan suunnassa kameralla?
Ei. Kameraa voi pyöritellä 360 astetta ja sitä voi siirtää ylös-alas-suunnissa. Myös zoomaus lähemmäs ja kauemmas onnistuu. Kuviin ei saa mitään efektejä niin kuin WipEout HD:ssä.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Äkkiseltään sanoisin, ettei onlinessa pysty ottamaan kuvia.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Mitämitämitä! Oletko päässyt pelaamaan tätä verkossa?! Itse en ole tässä viikon sisään löytänyt yhden yhtäkään vastustajaa.
Nisun kanssa pelattiin tossa viikonloppuna, ja mukaan liittyi jokin tuntematon ulkomaalainenkin (joka voitti meidät molemmat). :)
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Eli tästä kuitenkin löytyy ahtaita ja tiukkoja ratoja mesan ja gulchin tyyliin?

Siitä on hetki, kun tota pelasin, joten satavarmasti en kaikkia muista, mutta sanoisin, että enemmänkin joillain radoilla on yksittäisiä tiukkoja kohtia.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Mitämitämitä! Oletko päässyt pelaamaan tätä verkossa?! Itse en ole tässä viikon sisään löytänyt yhden yhtäkään vastustajaa.


Jo viime viikolla. Ota oma peli ja luonnin siaan hae peliä. Ja maailmanlaajuinen haku. Nissä virallisissa ja hupi peleissä ei ketään olekkaan.

Tänään 22 -verkkoon?
 
Ylös Bottom