Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Motorstorm: Pacific Rift

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Ostettiin tää peli tiltin nettikaupasta noin kk sitten ja valittiin nouto myymälstä ja tiltissä pitäis ilmestyy peli huomenna. Kuinka pitkään sillä noutovahvistuksen lähettämisellä vielä menee? kellään kokemusta?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Nisun kanssa pelattiin tossa viikonloppuna, ja mukaan liittyi jokin tuntematon ulkomaalainenkin (joka voitti meidät molemmat). :)

Nyt muistat väärin, mutta ei sillä niin väliä :D Pitää päivällä peli käydä kaupasta hakemassa ja jo illalla ollaan mukana rälläämässä netin puolella.

Tuosta kameran pyörittelystä. Sehän löytyi jo ensimmäisestä osasta, kun yksinpelissä pystyi missä vaiheessa tahaansa lyömään pausen ja pyörittämään kameraa ympäri ämpäri. Ihan hauska ominaisuus, varsinkin nyt kun pääsee ottamaan mitä herkullisempia kuvakaappauksia.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Ihan hauska ominaisuus, varsinkin nyt kun pääsee ottamaan mitä herkullisempia kuvakaappauksia.

Josta tulikin mieleen, olisi kiva, jos pelin omistajat ottaisivat hienoja kuvia radoista ja ajoneuvoista ja pistäisivät niitä tänne esille... ehkä edistäisi hieman pelimyyntiäkin ;)
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Josta tulikin mieleen, olisi kiva, jos pelin omistajat ottaisivat hienoja kuvia radoista ja ajoneuvoista ja pistäisivät niitä tänne esille... ehkä edistäisi hieman pelimyyntiäkin ;)

Aivan varmasti näitä alkaa keskiviikon jälkeen näkymään. Mikäli verkkopelistä onnistuu kuvankaappaus, lupaan toimittaa tänne muutaman atomeiksi lyödyn esimerkin :D
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Nyt muistat väärin, mutta ei sillä niin väliä :D
Nisu, Kojo... Joku nelikirjaiminen KonsoliFIN-parta kuitenkin! :D

Tuosta kameran pyörittelystä. Sehän löytyi jo ensimmäisestä osasta, kun yksinpelissä pystyi missä vaiheessa tahaansa lyömään pausen ja pyörittämään kameraa ympäri ämpäri.
Oli vai? Ei koskaan tullut asiaa edes huomattua, niin siistinä juttuna pidin sitä kakkosessa. Ehkä tässä pitää ykkönenkin Pleikan kitusiin tunkea jonain päivänä.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Kävelin Anttilassa kattelemassa ja huomasin tämän pelin. Nostin ja katselin ja huomasin että netissä voi pelata 2-12 pelaajaa eikä luvattua 2-16 pelaajaa. Onko matto vedetty pelaajien alta? Vai onko tämä puhdas virhe?

Pitää tuosta replayn puuttumisesta valitella. Sen olisi minun mielestä pitänyt tulla tähän näin koska se sopii ja olisi hyvä, varsinkin moninpelin kannalta.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Kävelin Anttilassa kattelemassa ja huomasin tämän pelin. Nostin ja katselin ja huomasin että netissä voi pelata 2-12 pelaajaa eikä luvattua 2-16 pelaajaa. Onko matto vedetty pelaajien alta? Vai onko tämä puhdas virhe?

Ei ole virhe. Luvattu 16 -pelaajaa supistettiin 12 -pelaajaan.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Yksinpelissä vauhtia piisaa, hyvä kun enää itse pysyy perässä. Grafiikka tarjonnut useita elämyksiä, kun ollaan sukellettu tiheään viidakkoon tai syöksytty pitkän piirtoetäisyyden syviin laaksoihin. Harvoin näitä kiksejä tarjoillaan tätä tahtia.

Vesi toimii jännästi jäähdyttävänä elementtinä boostille, kun taas laavalla päinvastainen vaikutus. Tiukassa tilanteessa tulee ajolinjat valittua tämän mukaan. Vesistöt vaihtelevat pikku lätäköistä, aina vuolaana virtaaviin koskiin tai jopa meren rantaan - jossa matalikkoa voi käyttää hyväksi.

Yksinpelissä tuli seinä vastaan, joten nopea piipahdus verkon puolelle. Peliseuraa löytyi, mutta virallisiin skaboihin ei jengi vielä uskaltanut (tai päässyt?), vaikka sieltä niitä tropeja kerääville tipahtelisi. Kesken ajon paikalle saapuvat jäävät odottelemaan eteiseen ja ovat mukana sitten seuraavalla kieroksella. Hostaaja pääsee valitsemaan mapin ja kierrosmäärän, sekä käynnistämään pelin. Selkeän serverilistan saa ruudulle, vaikka hakukriteerillä "lähialueet".

Pelin voi paussata missä vain ja napsia kuvia, ajoneuvon ollessa säteen keskipiste. Muutama esimerkki löytyy tuolta albumista.

Erikoisuutena tuli asetuksissa vastaan kohta, jossa jaetun ruudun voi valita horisontaalisen ja vertikaalisen väliltä (!) Tukee liiketunnistusta, tilanteissa jossa ajoneuvo meinaa kaatua voi tällä vielä yrittää pelastaa tilanteen. Tönimisestä palkitaan trophylla, joten agressiivinen pelityyli todennäköisesti selkeästi esillä myös verkkopeleissä.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Muutamaa vähän tylsempää kenttää lukuunottamatta, tämä on kyllä nätti ku sika pienenä. Vaihtoehtoisia reittejä on tosi paljon, joten ratojen opettelussa tulee menemään kauan. Ranked matseissa netissä tuli aika kylmää kyytiä, mutta onneksi expaa kertyy vaikkei kärkisijoja kolkuttelekaan. Nyt vielä ku sais kunnon suomipelit niin avot!
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Itse tilasinpelin play.comista joten saan vielä odotella ainakin vkon..
Grafiikka näyttää kuvissa ja varmaan itse pelissä huimalta.. sinänsä jännä et Pelit- lehden arvostelija "haukkui" grafiikkaa muka ollen liian pieni korotus ykköseen verrattuna. hmm.. :D
En mahda olla samaa mieltä.
Itse odotan innolla online skaboja.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Itse tilasinpelin play.comista joten saan vielä odotella ainakin vkon..
Grafiikka näyttää kuvissa ja varmaan itse pelissä huimalta.. sinänsä jännä et Pelit- lehden arvostelija "haukkui" grafiikkaa muka ollen liian pieni korotus ykköseen verrattuna. hmm.. :D
En mahda olla samaa mieltä.
Itse odotan innolla online skaboja.

Ja mikään pieni korotus ole :rolleyes:
Kummasti tuntuu nuo pelikohtaiset fraasit liikkuvan pelistä kuin pelistä kun ne on yhdessä paikassa sanottu. Ihan kuin joku kirjoittaisi pohjan johon muut lisäävät omat mausteensa. Onhan se nyt silminnähtävä ero vaikkei niitä vierekkäin pelaisikaan. Laittaisivat edes vertailukuvat sanojensa tueksi.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Siis täähän on yks hienoimpia pelejä mitä konsoleilla tällä hetkellä on...
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

MS2 tulee olemaan yksi niistä peleistä joita kriitikot eivät pahemmin noteeraa, mutta tavallinen kansa rakastaa. Nähtyäni ja koettuani pelin olen sitä mieltä, että tämä on erinomaisen näköinen ja hauska kaahailu. Arvostelijat valittavat, että ensimmäiseen osaan verrattuna ei mitään mullistavaa ole tapahtunut. MITÄ tähän oikein pitäisi lisätä, jotta muutos olisi tarpeeksi suuri:confused: Pelissä on moninpeli, tuplasti ratoja, paremman näköinen jne.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Saahan noissa photo-moden kuvissa hyvin piiloon sen, että esim. maatekstuurit ovat aika usein tosi sumeita. Pure näyttää paikoin selvästi hienommalta, paikoin taas MS2 on hienompi. Joka tapauksessa grafiikassa on joitain silmiin heti osuvia puutteita, vaikka hienolta usein näyttääkin.

Mutta entä sitten?
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Itse tilasinpelin play.comista joten saan vielä odotella ainakin vkon..
Grafiikka näyttää kuvissa ja varmaan itse pelissä huimalta.. sinänsä jännä et Pelit- lehden arvostelija "haukkui" grafiikkaa muka ollen liian pieni korotus ykköseen verrattuna. hmm.. :D

Pelitin arvostelu ei perustunut lopullisen versioon, vaan johonkin esiversioon jonka jälkeen peli on vielä kehittynyt. Hieman typerää lähettää keskeneräinen peli arvosteltavaksi ja toisaalta arvostella peli keskeneräisen version perusteella.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

nonni.. jotenkin tuli mieleen että arvosteliko jätkät sen demon mikä oli tosiaan "ensiversio" :D
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Arvostelijat valittavat, että ensimmäiseen osaan verrattuna ei mitään mullistavaa ole tapahtunut.

No, eivät valita esim. GeOW2:n kohdalla, siinäkään ei arvostelujen tekstien perusteella ihmeitä ole tapahtunut, hieman lisää sitä ja tätä, pikku viilausta pelimoodeihin, on-line pelaajamäärän kasvu 8:sta 10:een jne. Riippuu pelistä, ja kaiketi myös pelin aiemmasta maineestakin miten kriitikko samasta asiasta kitisee tai on kitisemättä.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Siis täähän on yks hienoimpia pelejä mitä konsoleilla tällä hetkellä on...

Puhuuko herra tämän konsolin peleistä vai kaikkien tämän sukupolven konsoleille tehdyistä peleistä. jos jälkimmäinen, niin eiköhän tämä sitten mene ostolistalle, vaikka ykkösen jälkeen ajattelin, etten kakkosta osta ollenkaan :o Mutta kerta Monstereillakin voi voittaa ja grafiikka on demosta parantunut niin... :rolleyes:
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Puhuuko herra tämän konsolin peleistä vai kaikkien tämän sukupolven konsoleille tehdyistä peleistä. jos jälkimmäinen, niin eiköhän tämä sitten mene ostolistalle, vaikka ykkösen jälkeen ajattelin, etten kakkosta osta ollenkaan :o Mutta kerta Monstereillakin voi voittaa ja grafiikka on demosta parantunut niin... :rolleyes:

ööö..eikö Timppa sanamuoto "konsoleilla" vastaa kysymykseesi?Vai olenko vain itse nyt liian väsynyt ymmärtämään tuota kysymystäsi...
 
Ylös Bottom