Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Motorstorm: Pacific Rift

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Varmaan ihan menevä peli, kuten aikasempikin. Kaunista katseltavaa ja hauskaa ajanvietettä kaverien kanssa, mutta pitää jättää nyt ainakin väliin rahan puutteen takia, sillä tässähän on vielä tulossa PALJON hyviä pelejä.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Eilen tuli jokunen tunti pelattua ja täytyy sanoa että olen kuin klapilla päähän lyöty. Myönnetään että en odottanut peliltä yhtään mitään ennakkoon ja peli tulikin hankittua ihan mielenkiinnosta ja osin myös teidän kommenttien perusteella.

Ensimmäisenä otsaan kolahti mielettömän upea grafiikka. En pysty sanoin kuvailemaan miltä näyttää se rata (jonka nimeä en nyt tähän hätään tietenkään muista), jossa ajetaan auringonlaskun aikaan varoen laavan kuumuutta ja intensiivisesti rellestäviä vastustajia. Pari kertaa tuli suoraan laavaan vedettyä koska en saanut silmiä irti auringonlaskusta. Kertakaikkisen upea näky. Pitihän sitä pari kuvaakin ottaa kyseisestä kentästä.

Aluksi ohjaaminen tuntui jotenkin väkinäiseltä ja hankalalta. Tattia sai vääntää naama punasena eikä vekotin tunnu kääntyvän mihinkään. Löydettyäni jarrun ja käsijarrun alkoi matka taittua huomattavasti paremmin ja ennen kaikkea ajamisesta tuli perhanan hauskaa. Edelleen tulee muutamia yksittäisiä tilanteita, jotka saavat naaman punaiseksi mutta eivät ne peli-iloa pilaa.

Alun takeltelujen jälkeen pelistä on muodustumassa minulle yksi tämän vuoden peleistä.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Hauskaa oli eilisen myöhäisillan verkkoskabat! Näyttäisi toimivan ihan kohtuu hyvin. Monsterilla tuli välillä tahattomasti, välillä vähemmän tahattomasti jyrättyä kanssakilpailijoita. Radasta riippuen oli koko neljän kisaajan poppoo maalissa 10-30 sekunnin sisään. Yhtä selvää kumilankaa kuin edellisessä osassa, ei omien ja osin muidenkin havaintojen pohjalta tässä ilmennyt. Tai sitten se oli servun asetuksissa pois käytöstä.

Voice-chat voisi olla vähän tasokkaampi. Nyt jatkuvasti auki oleva mikki ikäänkuin katkaisee välillä lauseet kesken. Olisiko joku desibeli-raja, jonka jälkeen yhteys sulkeutuu, ettei kaikki hengitysäänet mukaanlukien kuuluisi koko kansalle. Ehkä opeteltava uusi puhetyyli, jossa asiat sanotaan napakasti ja kuuluvalla äänellä :D

Kesti vähän aikaa, ennenkuin ymmärsi miten PSN-postilaatikkoon napsahtanut invaitti voidaan hyödyntää. Sieltä se löytyi pelistä, parin valikon takaa ja näin pääsi joinimaan suoraan oikealle servulle.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Pakko myöntää että aika nannaa tämä on, kenttiä on paljon ja yksinpeli tuntuu moninkerroin paremmalta kuin edellisessä osassa. Nettipelissäkin ollaan lähdetty vähän fps pelejä apinoimaan tuon ranking exp:n kanssa ja samaa käytetätään yksinpelissäkin.

Täytyypä katsoa miten tuo nelinpeli toimaa kaveripoppoon kanssa ;o
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Pakko myöntää että aika nannaa tämä on, kenttiä on paljon ja yksinpeli tuntuu moninkerroin paremmalta kuin edellisessä osassa. Nettipelissäkin ollaan lähdetty vähän fps pelejä apinoimaan tuon ranking exp:n kanssa ja samaa käytetätään yksinpelissäkin.

Täytyypä katsoa miten tuo nelinpeli toimaa kaveripoppoon kanssa ;o

Olen kyllä viperin kanssa täsmälleen samaa mieltä.
Helvetin hyvä peli.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Täytyy vielä lisätä että on hemmetin hienoa että ykköosan kuraa täynnä olevasta soundtrackista on otettu aika kova harppaus. Näin se pitäisikin vetää, Eksoottisia rock kappaleita sekä muutama vähän tunnetumpi. Ei ole vielä ollut syytä käyttää omia kappaleita lainkaan.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Mä taas en jaksa kuunnella soundtrackia ollenkaan, kun se on niin heikosti miksattu ääniin, kuten ykkösessäkin. Ja muutenkin pelin äänimaailma on outo. En ymmärrä miten Evolution muuten on niin teknisesti taitava, mutta äänimaailma on miksattu aivan päin honkia. Silloin tällöin tulee hienoja hetkiä, kun joku menee nopeasti ohi ja mylvivä ääni siinä samalla, mutta toi miksaus on jotenkin niin skebelilleen tehty pelissä. Äänimaailma on pelkkää sekamelskaa, aivan kuten ykkösessä.

Muuten peli on kyllä täyttä rautaa ja aika täydellinen jatko-osa sen perusteella mitä olen itse yksinpeliä pelannut ja mitä olen lisäksi nettiominaisuuksien parannuksista lukenut. Omaa kopiota odottelen play.comista vielä, eiköhän se tossa alkuviikosta toivottavasti tule.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Mä taas en jaksa kuunnella soundtrackia ollenkaan, kun se on niin heikosti miksattu ääniin, kuten ykkösessäkin. Ja muutenkin pelin äänimaailma on outo. En ymmärrä miten Evolution muuten on niin teknisesti taitava, mutta äänimaailma on miksattu aivan päin honkia. Silloin tällöin tulee hienoja hetkiä, kun joku menee nopeasti ohi ja mylvivä ääni siinä samalla, mutta toi miksaus on jotenkin niin skebelilleen tehty pelissä. Äänimaailma on pelkkää sekamelskaa, aivan kuten ykkösessä.

Muuten peli on kyllä täyttä rautaa ja aika täydellinen jatko-osa sen perusteella mitä olen itse yksinpeliä pelannut ja mitä olen lisäksi nettiominaisuuksien parannuksista lukenut. Omaa kopiota odottelen play.comista vielä, eiköhän se tossa alkuviikosta toivottavasti tule.

No kai tuo on muusiikin puolesta aika makua asia, Metalli, rokki ja kaikki tälläinen elektroninen musiikki iskee (populaari disincluded, hyvätkin kappaleet menettävät hyvin nopeasti teränsä kun niitä kuulee joka paikassa). Toki heikkojakin ralleja löytyy mutta suurimmilta osin osuu ainakin minuun.
Motorstorm1:sen lista oli taas aika kuraa, lähinnä rokkia kyllä mutta suurimmalta osin kappaleita jota kierrätetään joka puolella.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

No kai tuo on muusiikin puolesta aika makua asia

Musiikin puolesta on makuasia, mutta tekniseltä toteutukselta ei. Täysin kuraa äänimaailma silloin kun sekä musat että peliäänet on päällä. Pakko pitää pelkältään ajeluäänet päällä.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Onneksi Queens of the Stone Agen pitääkin kuulostaa räkäiseltä. :p
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Nyt on pelattu koko versiota. Tuntuu siltä että grafiikoissa oltaisiin menty pari askelta taaksepäin ja nuo vastustaja kuskit joskus tyhmästi popuppaa. Ykkösessä se oli sulavaa ja vastustajat näkyivät yli km päästä keposesti.
Ohjattavasuus on hyvä ja se takli juttukin on loistava.
Edelleen mikä ketutti ykkösessä oli nuo ajovalot, ei siinä Erkkikään nää mitä edessä on jos aurinko on sopivassa asennossa karttaan nähden. Pari kertaa tullut törmättyä sen takia kun ei näe mitään.
On kyllä kiva että pelissä on paljon unlockattavaa mutta pitää katsoa että onko kaikki sen arvoista. Itse odottelen varmaan noita HD videokuvaa Hawajista eniten avattavaksi.
Nettiin pitäisi vielä päästä kunnon porukan kanssa testailee.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Nyt on pelattu koko versiota. Tuntuu siltä että grafiikoissa oltaisiin menty pari askelta taaksepäin ja nuo vastustaja kuskit joskus tyhmästi popuppaa. Ykkösessä se oli sulavaa ja vastustajat näkyivät yli km päästä keposesti.
Ohjattavasuus on hyvä ja se takli juttukin on loistava.
Edelleen mikä ketutti ykkösessä oli nuo ajovalot, ei siinä Erkkikään nää mitä edessä on jos aurinko on sopivassa asennossa karttaan nähden. Pari kertaa tullut törmättyä sen takia kun ei näe mitään.
On kyllä kiva että pelissä on paljon unlockattavaa mutta pitää katsoa että onko kaikki sen arvoista. Itse odottelen varmaan noita HD videokuvaa Hawajista eniten avattavaksi.
Nettiin pitäisi vielä päästä kunnon porukan kanssa testailee.

Oletko lähiaikoina pelannut MS1:stä? Vaikka graafisesti tekstuurien osalta (poislukien taivas) ei ainakaan eteenpäin olla menty, niin kyllä tämä on silti melkoinen harppaus eteenpäin ykkösosasta. Miten olisi noin kaksinkertainen framerate ja vauhdintunne sekä tuplasti dynaamista tavaraa kentällä?
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Nyt on pelattu koko versiota. Tuntuu siltä että grafiikoissa oltaisiin menty pari askelta taaksepäin ja nuo vastustaja kuskit joskus tyhmästi popuppaa. Ykkösessä se oli sulavaa ja vastustajat näkyivät yli km päästä keposesti.
Ohjattavasuus on hyvä ja se takli juttukin on loistava.
Edelleen mikä ketutti ykkösessä oli nuo ajovalot, ei siinä Erkkikään nää mitä edessä on jos aurinko on sopivassa asennossa karttaan nähden. Pari kertaa tullut törmättyä sen takia kun ei näe mitään.
On kyllä kiva että pelissä on paljon unlockattavaa mutta pitää katsoa että onko kaikki sen arvoista. Itse odottelen varmaan noita HD videokuvaa Hawajista eniten avattavaksi.
Nettiin pitäisi vielä päästä kunnon porukan kanssa testailee.

Ei sellaista kulkupeliä ole taidettu vielä keksiäkään, missä ajovaloilla pystyisi auringon häikäisyä estämään.. .Sori, oli pakko näsäviisastella.. :D
 
Ylös Bottom