Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Motorstorm: Pacific Rift

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Muutamat hauskat illat vietetty nyt tämän parissa. Mahtavaa hupia split-screeninä ja ihan kivaa tuo Festarointi yksinkin on.

Tällä hetkellä tuntuu vaan sille, että tässä pelissä ei kehity taidot pätkääkään. Taidot tuntuu olevan ihan samat kuin ensimmäisillä pelikerroilla, kaikki pärjääminen on vain siitä kiinni kuinka hyvin kartta ja reitit on hallussa ja jotenkin ärsyttävää kuinka fataalia yhden kolarin tekeminen on toisinaan.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Pelintekijöiden aikojen rikkomiseen kestää pisimipään (niitä on 128!) mutta se on silti helppoa kuin mikä! Pelintekijöiden haamuja seuratessa huomaa niiden vaan kylmästi vetävän pitkäks kurveja ja joskus niitä näkee myös huonoilla reiteillä..

Itsekin tosiaan hommasin sen himoitun platinan.. Sen verran kunnioitin peliä + siinä sai avattua uusia, maukkaita ajoneuvoja..

Voisin tässä myös ohimennen kehuskella että olin yhessä vaiheessa maailman 11. nopein Razorbackissa :)
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Pelintekijöiden aikojen rikkomiseen kestää pisimipään (niitä on 128!) mutta se on silti helppoa kuin mikä! Pelintekijöiden haamuja seuratessa huomaa niiden vaan kylmästi vetävän pitkäks kurveja ja joskus niitä näkee myös huonoilla reiteillä..

Itsekin tosiaan hommasin sen himoitun platinan.. Sen verran kunnioitin peliä + siinä sai avattua uusia, maukkaita ajoneuvoja..

Voisin tässä myös ohimennen kehuskella että olin yhessä vaiheessa maailman 11. nopein Razorbackissa :)

Ohhoh, mulla loppui mielenkiinto noitten pelintekijöiden aikojen parantamiseen jo parin ekan radan jälkeen. Täytyy kunnioittaa sitkeyttä.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Onks muuten kellää muulla jääny tää päivittämättä? kaverin peli vaati jo torstaina päivitystä ja mulla se ei millään tarjoo sitä. Silti pystyn pelata netissä.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Sainpas itsekin ajettua pelin läpi. Pelin mittarin mukaan sellaiset 11h se otti tällaiselta peruspäristelijältä. Tosin vielä on aika monta kisaa ajamatta, MotorStorm ykkösen pohjilta lähdin sillä asenteella liikkeelle, etten siirry seuraavaan kisaan ennen kuin edellinen on kultainen, joten pisteet tuli täyteen vaikken kaikkia kisoja ole vielä ajanutkaan. Ihan hubaa on ollut, tosin kauhulla odotan onko tässä vielä noiden viimeisten joukossa samanlaisia killeri-kisoja kun ykkösessä oli muutama. Täytyy vielä päristellä loput kisat ja katsoa vähän noita pelintekijöiden haasteita yms, josko sen jälkeen jo uskaltautuisi verkkoon ajelemaan, ettei olisi ihan heittopussina siellä.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

8 tason Sugar Rush on paha. En päässyt kultaan ilman metsikön kautta oikomista. 7 tason mopokisa tuotti myös tuskaa.

Peli kehittää pitkäjänteisyyttä ja hermojen hallintaa. Jos pystyt reagoimaan pienellä ääneen naurahtamisella tilanteenseen jossa maalisuoralla rekka jyrää sinut kanjonin seinään ykköspaikalta pitkään tahkoamassasi kisassa, olet saavuttanut jotain henkisessä kestävyydessä :p
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Itsekin peli läpi vetäneenä (96 kultaa) voin sanoa, että tämä oli kyllä helpompi kuin ykkönen.
Ei tarvitse niin paljon ai-manipulointia jos osaa kaikki parhaat reitit.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Ei perkele, ekan demon perusteella en olisi ostanut mutta tämä uudempi demo mikä nyt tuli storeen. Näillähän on eroa kuin yöllä ja päivällä, eli ainakin minuun tuo Sonyn ( tai kenen idea olikaan ) taktikka toimi.
Ostoon menee.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro) (Lue FAQ: PlayStation Store ennen kuin kysyt mitään

tossa motorstormin uudessa demossa on eri ratakin kuin ekassa demossa.
kauheet äänet tossa motorstormissa kyllä on eikä grafiikatkaan mitenkään ihmeelliset ole :rolleyes:
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Ei perkele, ekan demon perusteella en olisi ostanut mutta tämä uudempi demo mikä nyt tuli storeen.
Samoin kävi myös minulle, ensimmäinen demo, eikä edes beta päässeet vakuuttamaan.
Mutta nyt, kun vesi-elementtiä on pistetty mukaan, niin voihan pojat.
Meni vakavasti harkintaan, ratakin oli sen verran mukavempi, maaston vaihtelevuus on mulle se juttu.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Samoin kävi myös minulle, ensimmäinen demo, eikä edes beta päässeet vakuuttamaan.
Mutta nyt, kun vesi-elementtiä on pistetty mukaan, niin voihan pojat.
Meni vakavasti harkintaan, ratakin oli sen verran mukavempi, maaston vaihtelevuus on mulle se juttu.

Muutenkin tuntui aivan uudelta peliltä, vauhtia oli enemmän, mutta silti ohjaus pysyi sopivan sulavana jne..
Ja kun tähän nyt se splitscreenkin löytyy, niin pakko mikä pakko, vaikkei rahaa olekkaan :D
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Wop, nyt on kaikki kisat kultaisina. Niin kuin cyco mainitsikin, Sugar Rushin pudotuskisa tuotti vähän päänvaivaa, samoin se 7 tason motskari pudotuskisa. Mutta vähän kokeilemalla eri reittejä löysi sellaisen mistä irtosi avaimet voittoon. Mistäs saa lisää autoja unlockattua, kun kaksinpelissä kakkospelaaja on saanut välillä semmoisia autoja mitä itsellä ei ole, vaikka tosiaan nyt on kaikki kisat kultaisina läpi?
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Mistäs saa lisää autoja unlockattua, kun kaksinpelissä kakkospelaaja on saanut välillä semmoisia autoja mitä itsellä ei ole, vaikka tosiaan nyt on kaikki kisat kultaisina läpi?

Uusia kärryjä saa avattua verkkopeliä pelaamalla. Myös palkintoja/trophyja suoritamalla voi muistaakseni avata uusia kärryjä tai ainakin jotain extra materiaalia (videoita tms.).
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Uusia kärryjä saa avattua verkkopeliä pelaamalla. Myös palkintoja/trophyja suoritamalla voi muistaakseni avata uusia kärryjä tai ainakin jotain extra materiaalia (videoita tms.).

Uusia kärryjä saa myös pelaamalla yksinpeliä.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Vielä vahvistamattomien tietojen mukaan päivitys versioksi 1.01 on eetterissä. Alla pitkähkö lista muutoksista.
* The stability of the game has been improved (the source of many of the problems which would cause the game to hang or freeze have been eliminated).
* The Saved Data file is no longer copy protected (making it possible to back up Saved Data and restore it if it should become corrupt, and allowing the file to be moved to a different PLAYSTATION 3 (providing that the User Account the Saved Data is being transferred to is the same User Account that the file was created under originally)).
* An on-screen MotorStorm Helmet icon is displayed whenever the game is making a critical save.
* The glitch which enables a player to exploit the Boost system is no longer present (the Leaderboards will also be sanitised).
* Any Time Attack times and online Rank information which have not been processed to the servers (due to a problem with the servers) will be processed systematically (as the problem has been resolved).
* Voice chat has been fixed so that more than 4 players can talk simultaneously.
* The volume of the official Sony PS3 bluetooth microphone has been improved.
* In the Race Lobby screen, vehicles with light coloured liveries are more clearly visible.
* In the Race Lobby screen, the players chosen vehicle is displayed alongside their PlayStation®Network Online ID.
* When a player becomes the leader of a group, or the host of a custom game, the members of the group or Custom Game are informed as such.
* Maximum party sizes for Ranked Matchmaking has been increased to 12.
* During the matchmaking process, a timer is displayed to show how long it is taking to find a match.
* The online Rank system has received a slight balancing tweak.
* During the matchmaking process, the players Rank is now displayed.
* Rank icons show a number to make a players Rank more instantly recognisable.
* When selecting a vehicle in the Festival, the relevant track information is also displayed.
* In Eliminator events, eliminated vehicles will now emit fire and smoke to make them more easily identifiable.
* In the Festival and Free-Play modes, it is possible to pause the game before an event begins.
* In Time Attack, it is possible to toggle the current session ghost on and off.
* In Photo Mode, the level of detail has been improved to ensure better quality pictures.
* In split-screen multiplayer, the Boost gauge has been visually enhanced.
* The audio for the Monster Trucks engine has been improved.
* Many of the track reset points have been revised and modified appropriately.
* If a controller becomes disconnected in a split-screen multiplayer game, the game will return to the number of players screen.
* Group Invites work correctly for a player while they are viewing the Ranked Leaderboards.
* In the Speed event Dark Territory on Mudslide, the track reset points have been improved.
* In the Speed event Go With the Flow on Razorback, the gate timings have been refined.
* In the Speed event Go With the Flow on Razorback, a collision problem has been improved.
* In the Festival, the on-screen display no longer flashes if Start has been pressed before the race begins.
* In the Festival, a glitch which caused the medal requirements to remain on-screen as the event begins has been resolved.
* In the Festival, a glitch which caused the Final Lap! notification to malfunction has been fixed.
* In Time Attack, a glitch (which caused the Paused game-menu and on-screen display to stop working correctly) has been repaired.
* The navigational controls function correctly in the Player Stats screen.
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Yksi asia mikä tähänkin peliin pitäisi muuttaa olisi se, että ottaisivat nettipelistä sen rankin laskemisen pois. Ei kauheasti motivoi pelaamaan, että kun ensin voittaa yhden kisan ja rank nousee ja sitten menee pari kisaa vähän huonommin niin on rank taas sama kuin aluksi. Muutenkin lähtöpaikka vaikuttaa liikaa, takana olevat jäävät kolaroimaan ekaan mutkaan ja kärjessä olevat ajavat karkuun. Eikä ole catch uppia. Näistäkään ei olisi haittaa jos tuo rank pysyisi huonon kisan jälkeen edes paikallaan!
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Yksi asia mikä tähänkin peliin pitäisi muuttaa olisi se, että ottaisivat nettipelistä sen rankin laskemisen pois. Ei kauheasti motivoi pelaamaan, että kun ensin voittaa yhden kisan ja rank nousee ja sitten menee pari kisaa vähän huonommin niin on rank taas sama kuin aluksi. Muutenkin lähtöpaikka vaikuttaa liikaa, takana olevat jäävät kolaroimaan ekaan mutkaan ja kärjessä olevat ajavat karkuun. Eikä ole catch uppia. Näistäkään ei olisi haittaa jos tuo rank pysyisi huonon kisan jälkeen edes paikallaan!

Itseäkin on alkanut sama asia ärsyttämään. Parii päivää sitten taso oli Sankarin kulta vaiheessa n. 10 % kohdalla. Muutaman tappion jälkeen taso on pudonnut Sankarin hopea tason 90 % paikkeille. Ja kun niistä harvoista voitoistakin saa korkeintaan 5 prossaa lisää tasoa, on Legendan tittelistä turha edes haaveilla. Syystemi on muuten ihan hyvä, mutta se vaan aivan liian ankara. Menee hermot!!! :mad:
 
Vastaus: Motorstorm 2: Pacific Rift

Itseäkin on alkanut sama asia ärsyttämään. Parii päivää sitten taso oli Sankarin kulta vaiheessa n. 10 % kohdalla. Muutaman tappion jälkeen taso on pudonnut Sankarin hopea tason 90 % paikkeille. Ja kun niistä harvoista voitoistakin saa korkeintaan 5 prossaa lisää tasoa, on Legendan tittelistä turha edes haaveilla. Syystemi on muuten ihan hyvä, mutta se vaan aivan liian ankara. Menee hermot!!! :mad:
Kuinka huonolla sijalla pitää olla että se rank laskee esim. siellä tason 3-4 paikkeilla? Itse vasta joku aika sitten ostin tämän ja vedellyt lähinnä yksinpeliä. Nettipelissä olen eka tason kulta-osiossa ja en ole ainakaan vielä huomannu rankin laskua vaikka en ole voittanut kuin kerran tai kaksi.
 
Ylös Bottom