Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MotorStorm

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MotorStorm

Eu aulan päivitys ei toiminut, oisko poistettu!

Kokeilin Australiaa (tai joku) puolta niin johan alko latailee (parhaillaan).

Tää menee jännäx. Päivitti Austraalian puolelta päivityksen
Liityin Eu puolelle niin alko nyt taas lataa uudestaan. 8I
Joka toimiikin.

Enkä oo ees vielä montaa juonu %)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MotorStorm

Oliver sanoi:
HUOM! HUOM! HUOM!
Muistakaa sitten ensin ladata päivitys itse peliin pelin online-osaston kautta ja vasta sen jälkeen käytte lataamassa Storesta Time Attack -lisäpaketin.

Jep, totta kai aktiivisena storekäyttäjänä kieli pitkällä latailin ensin tämän Time Attack päivityksen, ja sen jälkeen ei itse peli toiminut. Tähän auttoi kuitenkin tämä Lynarin jippo. Eli näin toimii:

1. Käynnistät Motorstorm pelin, loggaat online ja lataat 1.2 päivityksen sitä kautta
2. Asennettuasi 1.2 päivityksen, menet PS Storeen josta lataat tämän about 100 kilotavua vievän Time attack päivityksen.
3. Käynnistät pelin ja lähdet kiusaamaan muita verkkoon

/// JOS sattui asennuksen menemään toisinpäin, eikä peli enää toimi, poista Motorstormin asennettu 1.1 päivitys, jonka jälkeen kaikki palautuu alkutekijöihin. Tämän jälkeen Motorstormiin lataamaan uusi päivitys kohdan yksi mukaisesti.
 
Vastaus: MotorStorm

No minä tein sen tietysti väärinpäin;)
BTW, miten tuon päivityksen saa pois? En löytänyt mistään tuota tiedostoa.:(

EDIT: No nyt se tuli yhtäkkiä esiin. Kaikki hyvin.
 
Vastaus: MotorStorm

Juu, ei ole buusti-chiittiä poistettu. Ajoin kisan alussa kaasu pohjassa ja buustilla menivät ohi ja sitten myöhemmin itsellä buusti pohjassa ja toiset vaan suhahtelivat ohi :mad: Parempi vaan pelata frendilistan kamujen kanssa, niin on reilumpi meininki :)
 
Vastaus: MotorStorm

Kumma juttu sinänsä. Ei meikäläinen saanut kaasua naputtamalla konetta enää käymään ylikierroksilla!!Joiltain pelaajilta päivitys on poistanut huijauskeinot ja joiltain ei:eek:
 
Vastaus: MotorStorm

Ihan nätti ja kätevä kyllä tämä AIka hyökkäys ;) joka tähän nyt tuli. Parantuneet kierrosajat huomattavasti parissa jaksossa. Joissain jopa 30s sillä on löytynyt täysin uusi oikoreitti kuten crizly. Boosti temppu ei ainakaan minulla toimi enään, rämpyttämällä tuo vain pitää koneen kuumana eli rämpyttäminen on haitaksi nytemmin minulla ainakin.
 
Vastaus: MotorStorm

Viper7 sanoi:
Boosti temppu ei ainakaan minulla toimi enään, rämpyttämällä tuo vain pitää koneen kuumana eli rämpyttäminen on haitaksi nytemmin minulla ainakin.
Sama täällä, eikös updatessa pitänyt tulla uusia autoja?
 
Vastaus: MotorStorm

Ne tulee melko varmasti maksullisena lisäsisältönä sen uuden jakson kanssa samassa paketissa joskus myöhemmin. Tämä päivitys lisäsi vaan uuden pelitilan. seuraavassa pitäiusi vissiin tulla juuri nuo lisähässäkät sekä eliminointi kilpailu.
 
Vastaus: MotorStorm

Itse en kokeillut periatteestakaan toimiko tuo huijaus enään, koska odotin sen poistumista
eniten koko päivityksestä.

Psykon kommentin luettuani ei ajoista voinut enään nauttia, niin kuin alku aikoina jolloin näitä
huijauksia ei vielä oltu keksitty/löydetty. (siis reilu kisameininki)

Itse en kauheasti löytänyt selkeitä/todistettavia huijauksia.
Joillakin näytti siltä että scoret eivät olisivat nollautuneet

Esim: HONDAsejase 923 ajettua kisaa
useita yli 4 ja 5 sataa kisaa ajanutta kanssakilpailijaa.

En minä vaan kerkeis ajaa tuollaisia lukuja samana päivänä.

Esim: 500kisaa x n.per.kisa 4min =2000min / 60 = 33.33etc tuntii (siis nollaus tapahtui tänään)

Olisikohan tapahtunut niin että päivityksellä 1.1 (turposallituspainatuspäivitys)
pääsi kisaan mukaan 1.2 päikkärien kanssa.
 
Vastaus: MotorStorm

Pelasin tuossa parikymmentä kisaa ja sen verran monta kertaa jätin entiset cheattipellet nielemään pölyä, että kyllä se bugi mielestäni on fixattu!Voitin esimerkiksi kaverin jolla oli voittoprosentti 78 3 krt putkeen helposti:D Aah kun tuo hymyn huulille tämä päivitys..

Nollauksesta en tiedä, itsellänikään eivät ole nollautuneet.
 
Vastaus: MotorStorm

Ei taida päästä edes nettipeleihin mukaan jos ei tee päivitystä. Ja turbocheatti on saletisti pois, ei sitten millään pirulla saa konetta enää ylikierroksille rämpyttämällä. Mukavaa huomata että saman sarjan autoista (esim ralliautot) voi toisella radalla olla fiksumpaa ottaa joku muu kuin se listan ykkösauto. Yleensä ajelen Wulff Revolla mutta Coyote Ragessa en millään päässyt alle 42sekunnin, mutta kokeilin sillä Italian kärryllä ja samantein alle 42 ja leaderboardin kakkoseksi (tällä hetkellä se ei paljoa sano mutta kuitenkin). Toi kyllä paljon lisää peli-iloa nuo cheattien korjaukset ja varsinkin Time Trial, tuli pari tuntia hakattua pelkkää Grizzlya ja Coyotea, huomenna lisää. Ja Amao viivalle vaan, sun turbot on nyt viety ;)
 
Vastaus: MotorStorm

argh Grizlyssä tuo ei suotu päivittämään tuota listaa, minulla lukee edelleen 1m 30s vaikka aikani on 1m 28s :< kolme kertaa vielä pääsin tuohon. Samuel6:lla kyllä hyvä aika tuossa pakko myöntää, vaikka tietysti kaukana tuosta euroopan ennätyksestä :P hyvä vauhti kani jolla parannella omia aikojaan.

eilesen ennätyksesi rikoin mutta tuo nykyinen on sitten jo taas astetta haastavampi :P
 
Vastaus: MotorStorm

Viper7 sanoi:
argh Grizlyssä tuo ei suotu päivittämään tuota listaa, minulla lukee edelleen 1m 30s vaikka aikani on 1m 28s :< kolme kertaa vielä pääsin tuohon. Samuel6:lla kyllä hyvä aika tuossa pakko myöntää, vaikka tietysti kaukana tuosta euroopan ennätyksestä :P hyvä vauhti kani jolla parannella omia aikojaan.

eilesen ennätyksesi rikoin mutta tuo nykyinen on sitten jo taas astetta haastavampi :P

Oota hetki Viper, kohta parannetaan :cool: Ei vaan, meni tuossa 1.27 kierroksessakin ihan penkin alle viiimeinen kolmannes, auto jos ottaa vähänkin sivuliirtoa jossain kurvissa liikaa se on samantein puoli sekkaa lisää aikaan. Mutta kivahan noita aikoja on ajella, tietty aivan erilaista kun kisaaminen. En ikinä tekisi samaa temppua Grizzlyssä kisassa minkä teen time trialissa.alkuhyppyrin jälkeen siihen oikopolkuun kun vetää turbo pohjassa täyttä vauhtia, siinä soi kivet kerran tai kaksi.
 
Vastaus: MotorStorm

Viper7 sanoi:
kaukana tuosta euroopan ennätyksestä :P
Vituttaa jo valmiiksi kun tietää että se on kuitenkin boostglitchaamalla hangattu sinne :( Toivottavasti tuohonkin pulmaan tulee aikanaan päivitys.
 
Vastaus: MotorStorm

Wiggers sanoi:
Vituttaa jo valmiiksi kun tietää että se on kuitenkin boostglitchaamalla hangattu sinne :( Toivottavasti tuohonkin pulmaan tulee aikanaan päivitys.

Usko jo: boostglitch on mennyttä. Ei tarvitse tippaakaan naputtaa noihin aikoihin eikä se naputus paljoa auta KUN-SE-EI-TOIMI!!
 
Vastaus: MotorStorm

samuel6 sanoi:
Usko jo: boostglitch on mennyttä. Ei tarvitse tippaakaan naputtaa noihin aikoihin eikä se naputus paljoa auta KUN-SE-EI-TOIMI!!
no, jotkut eivät vain usko että se on fiksattu. itse testasin ja se ei todellakaan toimi enää
 
Vastaus: MotorStorm

Joo tuo eka hyppyri ja oikoreitti ratkaisee tuossa aika tavalla, ne menee vi*uilleen niin ei ole mitään mahista enää oikeastaan. Tuon 1m 28s tein offlinessa kun vahingossa sanoin ei siihen kun se kysyy timetrialiin menessä, thus offline. Mutta rikoin tuon oman 1m 30s kyllä onlinessakin mutta ei tunnu päivittyvän, pitääkö minun parantaa tuosta parhaimmasta ajasta jonka offlinessa sain saadakseni kunnon tulokseni merkatuksi >.<

Tuli huomattua myös että tuota boostia ei kannata kamalasti pitää pohjassa, pienet erät boostia kerralla tuntuu olevan tehokkaampi sekä vauhdin että nopeuden kannalta.

Vinkkinä muuten tuohon ekaan hyppyriin, suosittelen ensimmäistä ralli autoa, nopeuksissa näillä ei pitäisi olla lainkaan eroja mutta tuo auto on huomattavasti korkeampi kuin jotkut muut, joten se ei tökkää niin usein siihen hyppyriin kuin esimerkiksi wulf revo (tökkääminen hidastaa hyppyrissä ja hyppy jää vajaaksi, välillä auto vaurioituu huomattavasti myös tuossa)
 
Vastaus: MotorStorm

Viper7 sanoi:
Joo tuo eka hyppyri ja oikoreitti ratkaisee tuossa aika tavalla, ne menee vi*uilleen niin ei ole mitään mahista enää oikeastaan. Tuon 1m 28s tein offlinessa kun vahingossa sanoin ei siihen kun se kysyy timetrialiin menessä, thus offline. Mutta rikoin tuon oman 1m 30s kyllä onlinessakin mutta ei tunnu päivittyvän, pitääkö minun parantaa tuosta parhaimmasta ajasta jonka offlinessa sain saadakseni kunnon tulokseni merkatuksi >.<

Tuli huomattua myös että tuota boostia ei kannata kamalasti pitää pohjassa, pienet erät boostia kerralla tuntuu olevan tehokkaampi sekä vauhdin että nopeuden kannalta.

Vinkkinä muuten tuohon ekaan hyppyriin, suosittelen ensimmäistä ralli autoa, nopeuksissa näillä ei pitäisi olla lainkaan eroja mutta tuo auto on huomattavasti korkeampi kuin jotkut muut, joten se ei tökkää niin usein siihen hyppyriin kuin esimerkiksi wulf revo (tökkääminen hidastaa hyppyrissä ja hyppy jää vajaaksi, välillä auto vaurioituu huomattavasti myös tuossa)
Heh, ihan hyviä vinkkejä Viper muuten, mutta muut ovat innostuneet pelistä jo 3 kk:ta sitten ;) Tuosta offline-jutusta en kyllä osaa sanoa!

Alan Samuel huomenissa jauhamaan tuota trialia kunnolla ajan kanssa, kunhan saan tuon tytskin pyörimästä jaloista pois. En tosin ole koskaan jaksanut noita time trialeja paljoa jauhaa-->porukassa on aina hauskempaa:), varsinkin Motorstormissa. Mutta onhan se koetettava rikkoa yksi teikäläisen aika yhden kerran. Se varmaan riittääkin sitten meikäläiselle. Älähän jauha yömyöhään;) On tuo Time trial kyllä hyvä lisä!Eniten odotan itse sitä uutta rataa ja BTTF-autoa. Haastattelussa näytetyt pätkät siitä radasta näyttivät mielenkiintoisilta.
 
Ylös Bottom