Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MotorStorm

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MotorStorm

hartzu sanoi:
En ole kyllä ihan vakuuttunut, onko kaikki glitchit korjattu. Tap-boost on kyllä fiksattu. Eilen kokeilin on-lineä ja kyllä siellä muutamat pelaajat hävisivät horisonttiin samantien lähtösuoralla, vaikka itse kaahasi ralliautolla sen mitä lähti.

Otan vielä kerran kantaa ja ainakaan omien kokemusten mukaan ei ole mitään huijausmetodeja enää jäljellä, thank god. Ainakin kaikki time trialin ennätyksen on tehty puhtain eväin, sen verran lähellä haamuautoa ajelen itsekin että näkee missä tekee omat kämmit ja jää perään.
 
Vastaus: MotorStorm

Viper7 sanoi:
Nykyinen ykkösaika nähtävästi jo käyttää tuota temppua hyväkseen joten suosittelen lataamaan sen 40s ajan sieltä

Joo nyt tajusin mitä tarkoitat. Latasin sun haamun mutta en ehtinyt sitä vielä testaamaan, kokeilin kyllä ajamalla "normaalisti", ja parhaalla ajolla pysyin sun auton messissä normaalilla reitillä. Mutta mulla menee aina, poikkeuksetta, ne viimeiset kaksi kurvia aivan seinille. Ainakin toinen niistä, yleensä se siltaosuus. Olis ollut noloa jos olisin tullut ohi ilman oikaisua ;)
 
Vastaus: MotorStorm

Oliver sanoi:
Tuo käännöstyö ei ole aina niin helppoa, kuin kuvittelisi. Monesti kuulema tulee vain pelkät tekstit ilman mitään tietoa varsinaisesta asiayhteydestä, tai edes siitä, mistä valikosta tms. on kyse, puhumattakaan kuvista tai muusta sellaisesta.
Heh, tuosta hyvä esimerkki kun juuri olen Vistan saanut käyttöön.

Tein jonkin koneen suoritustestin, ja yhdessä kohdassa oli merkintä missä tilassa ajo oli(state), niin se on suomennettu osavaltio. :D:D
 
Vastaus: MotorStorm

Hehe noloa ja noloa kun sitä käyttää myös ensimmäinen aika, ja kuten sanoin sitä reittiä pääsee nopeasti ensimmäisen sektorin mutta vauhti on sen verran hurja että siinä useimmiten menee liian pitkäksi tai sitten ihan päin helvettiä. Muutama kerta onnistunut siinä todella hyvin ja maailman ykkösaikakin jäänyt jonkin verran taakse mutta juuri nuo mainitsemasi kohdat sekä eka hyppyri tai se toinen pilaa hyvän alun. Ykkösaika tuota käyttää mutta suht huonosti vielä, paremminkin voi tuosta päästä. Päässyt kertaa niin että autoni laskeutuu tasaiselle maalle käyttäen boostia nykivällä tyylillä eikä nappi pohjassa, tuntuu jokseenkin tehokkaammalta tuo tyyli.
 
Vastaus: MotorStorm

Loistavaa, että Time Attack saapui viimein. Nyt tulee varmasti hinkattua ennätykisä ja radatkin oppii samalla ajamaan oikein jolloin nettikisaaminenkin maistuu paremmalle. Muutamaa rataa tänään ajelin vähän sinnepäin ja samueliin on kyllä vielä matkaa. :p
 
Vastaus: MotorStorm

Viper7 sanoi:
Hehe noloa ja noloa kun sitä käyttää myös ensimmäinen aika, ja kuten sanoin sitä reittiä pääsee nopeasti ensimmäisen sektorin mutta vauhti on sen verran hurja että siinä useimmiten menee liian pitkäksi tai sitten ihan päin helvettiä. Muutama kerta onnistunut siinä todella hyvin ja maailman ykkösaikakin jäänyt jonkin verran taakse mutta juuri nuo mainitsemasi kohdat sekä eka hyppyri tai se toinen pilaa hyvän alun. Ykkösaika tuota käyttää mutta suht huonosti vielä, paremminkin voi tuosta päästä. Päässyt kertaa niin että autoni laskeutuu tasaiselle maalle käyttäen boostia nykivällä tyylillä eikä nappi pohjassa, tuntuu jokseenkin tehokkaammalta tuo tyyli.

Koita sillä Italian kärryllä, pieni jarrutus hypyn jälkeen ja sisäkurvista tappi pohjassa, voittaa aikaa niin sikana verrattuna siihen että vetää täysiä ulkokurviin.. Naputin aika nopsaan sun aikasi alle, vaikka oikaisu meni reisille ja olin viimeiseen kurviin asti haamuasi perässä. Yhdellä yrityksellä olin ensi sektorilla sekunnin omaa ennätystäni edessä, mutta se kisa loppui huonoon pomppuun. Jos saisi vastaavan unelma-alun vielä toistamiseen ja pääsisi ehjänä maaliin asti, voisi hyvin kuvitella runttaavan sen ajan 40sek tuntumaan.
 
Vastaus: MotorStorm

Kertokaas mikä mättää, kun en pysty muiden kaverilistalla olevien haamuja lataamaan paitsi Samuelin? :confused:
 
Vastaus: MotorStorm

Kojo sanoi:
Kertokaas mikä mättää, kun en pysty muiden kaverilistalla olevien haamuja lataamaan paitsi Samuelin? :confused:

Jos tulos on top 250, sitten pitäisi onnistua...kokeile Viperin Coyote Ragea, sen olen itsekin ladannut.
 
Vastaus: MotorStorm

Sidewinder oli eka rata mitä ajattelin hioa, kun se on ollut ihan alusta asti suosikkiratani. Puolisen tuntia ajelin tuossa ja eka top10 sija on plakkarissa. Jeeee.:D Outoa reittiä vetää radan lopussa ykkönen.. puolisentoista sekkaa olisi vielä kurottavaa siihen, mutta eipä ole ykkösen aikakaan vielä optimaalinen. Eli tulee kyllä ajat tippumaan vielä aika paljonkin.

Hienosti kyllä oppii koko ajan lisää turbon ja maaston käyttöä Time Attackissa, kun pääsee näkemään ne vaikutukset uusintayritysten ja ghostin ansiosta. Ihan älyttömästi pystyy vaikuttamaan kaikella pienellä kikkailulla aikaan.

Mitäs muuten olette eri radoissa havainneet hyviksi tykeiksi? Mikä ralliauto on paras mihinki jne?
 
Vastaus: MotorStorm

Cyrus1 sanoi:
Sidewinder oli eka rata mitä ajattelin hioa, kun se on ollut ihan alusta asti suosikkiratani. Puolisen tuntia ajelin tuossa ja eka top10 sija on plakkarissa. Jeeee.:D Outoa reittiä vetää radan lopussa ykkönen.. puolisentoista sekkaa olisi vielä kurottavaa siihen, mutta eipä ole ykkösen aikakaan vielä optimaalinen. Eli tulee kyllä ajat tippumaan vielä aika paljonkin.

Hienosti kyllä oppii koko ajan lisää turbon ja maaston käyttöä Time Attackissa, kun pääsee näkemään ne vaikutukset uusintayritysten ja ghostin ansiosta. Ihan älyttömästi pystyy vaikuttamaan kaikella pienellä kikkailulla aikaan.

Mitäs muuten olette eri radoissa havainneet hyviksi tykeiksi? Mikä ralliauto on paras mihinki jne?

Mitä, ohititko mut? :D Nooh, täytyykin alkaa ajamaan Sidewinderia, pidän kyllä radasta mutta ei tuo prätkällä ajelu pahemmin nappaa. Sitä olen ylivoimasesti vähiten pelannut, ehkä 10 kierrosta time trialia jos sitäkään.

Ralliautoista : Raingod mesa ja Grizzly, Patriot eli se eka kärry. Jos jaksat tyhjentää sen kanjonin niistä tynnyreistä Grizzlyssä ja ajaa ympyrää kunnes onnistaa, Wulff Revolla pääsee vielä kovempaa, ongelmana on se että pienikin pomppu kierroksen aikana ja se on heti pari kymmenystä perässä. Yleisesti ottaen ajan joko Patriotilla tai Coyote Ragessa aina sillä Italian romulla. Prätkistä en tiedä yhtään, otan vaan aina sen Wulff Enduron, se näyttää siistiltä :p

Ja ne viimeiset sekunnit, ei niitä jaksa edes jauhaa. Itse olen ollut Grizzlyssä ties monta kertaa ykköstä edellä ennen maalisuoraa ja aina menee joku reisille. Saa riittää meikäläiselle nuo Time Trialit tähän, nyt aletaan ajaa kilpaa! 10putki meni tänään rikki mutta illan saldona oli 14 voittoa ja 2 tappiota :D Mitään vaikutusta ei ole turboglitchin poistumisella, ei ei...:cool:
 
Vastaus: MotorStorm

samuel6 sanoi:
Ralliautoista : Raingod mesa ja Grizzly, Patriot eli se eka kärry.

äijän haamua vastaan koitin ajaa, jumankauta mitä boosti tykitystä saa harrastaa,
jos meinaa edes näköetäisyydellä pysyä :D

tuo time trial-pelimuoto on kyllä jotain aivan sairasta,
aina tekee mieli nipistää muutaman kymmenyksen ja sitten ajetaankin päin seiniä :D
 
Vastaus: MotorStorm

Vinnie sanoi:
äijän haamua vastaan koitin ajaa, jumankauta mitä boosti tykitystä saa harrastaa,
jos meinaa edes näköetäisyydellä pysyä :D

tuo time trial-pelimuoto on kyllä jotain aivan sairasta,
aina tekee mieli nipistää muutaman kymmenyksen ja sitten ajetaankin päin seiniä :D

Joo todellakin, sairasta on hyvä kuvaus tuosta pelimuodosta. Siksipä olen vähän tuota vähentänytkin, ei henkinen terveys kestä kun ärräpäitä lentää suusta kun ei oikaisu onnistunutkaan :D
 
Vastaus: MotorStorm

Pystyykös tota Time Attackia ajamaan niin ettei ole kirjautunut sisään nettiin? Hyvä jos joku viitsii vastata kun itse en jaksa PS3:a käynnistää kokeillakseni. :D
 
Vastaus: MotorStorm

player_fin sanoi:
Pystyykös tota Time Attackia ajamaan niin ettei ole kirjautunut sisään nettiin? Hyvä jos joku viitsii vastata kun itse en jaksa PS3:a käynnistää kokeillakseni. :D

Eiköhän tänne kirjoittamiseen ja vastauksen odottamiseen mene enemmän aikaa. Joten käyppä itse kokeilemassa.
 
Vastaus: MotorStorm

Kyllähän se on tosiaan Time Attack vähän joka pelissä sellanen hermojen viejä, jos on yhtään tietyntyyppinen luonne. :D
 
Vastaus: MotorStorm

player_fin sanoi:
Pystyykös tota Time Attackia ajamaan niin ettei ole kirjautunut sisään nettiin? Hyvä jos joku viitsii vastata kun itse en jaksa PS3:a käynnistää kokeillakseni. :D

Pystyy, mutta omat ajat ei tietenkään kirjaudu nettiin, eikä sieltä voi mitään hakea, mutta mukana tulevat QA tiimin ghostit toimivat.
 
Vastaus: MotorStorm

Jotenkin olin siinä käsityksessä, että 1.2 päivityksen piti korjata myös se, kun kuoleman jälkeen vauriot ja/tai boost lämmöt eivät aina resetoituneet. Ainakin minulla ongelma vaivaa edelleen, joskus boost resetoituu mutta joskus ei.

Samoin huomasin, että joissain tilanteissa boost lämpö nousee vaikka ei boostaakaan, esim. tietyllä autolla vaikkapa savessa puskiessa. Täytyy tätä seurata vielä tarkemmin, että varmistuu etten ole nähnyt harhoja.
 
Vastaus: MotorStorm

hartzu sanoi:
Samoin huomasin, että joissain tilanteissa boost lämpö nousee vaikka ei boostaakaan, esim. tietyllä autolla vaikkapa savessa puskiessa.

Tai sitten pidät buusti nappia pohjassa jo pelkästä tottumuksesta, etkä enään edes itse huomaa sitä. ;)

No ei vaan harmillista jo tuollaisia bugeja ilmenee.
 
Ylös Bottom