Vastaus: MotorStorm
Meikäläisen boosti kyllä on lähes aina pohjassa, kun sitä on se käytetään. Tuo eka hyppyri ja oikoreitti, vaikka menisi kuinka hyvin niin siitä on vielä pitkä matka hyvään aikaan. Olin parhaalla kierroksella oikoreitin jälkeen pari kymmenystä maailman ykkösaikaa perässä, ja sitten taas viimeisellä pisteellä kärkiaikaakin edessä. Yksi väärä pomppu kurvissa nosti autoa sen verran että kärki"haamu" karkasi pusikkoon ja äkkiä. 1.25 alkuinen aika siitä sentään tuli mutta siinäkin on paljon parannettavaa vielä. Tuohon hyppyriasiaan sen verran, Wulff Revo hyppää ihan yhtälailla, se on vaan kohdasta ja kulmasta kiinni. Itse suosin tuota Italia kaaraa, se on sairaan näpsäkkä kurveissa, ottaa vaan turhan paljon hittejä noista ämpäreistä. Nyt kun sais vielä sen Coyote Ragen ajan vähän alemmaksi..
Viper7 sanoi:Joo tuo eka hyppyri ja oikoreitti ratkaisee tuossa aika tavalla, ne menee vi*uilleen niin ei ole mitään mahista enää oikeastaan. Tuon 1m 28s tein offlinessa kun vahingossa sanoin ei siihen kun se kysyy timetrialiin menessä, thus offline. Mutta rikoin tuon oman 1m 30s kyllä onlinessakin mutta ei tunnu päivittyvän, pitääkö minun parantaa tuosta parhaimmasta ajasta jonka offlinessa sain saadakseni kunnon tulokseni merkatuksi >.<
Tuli huomattua myös että tuota boostia ei kannata kamalasti pitää pohjassa, pienet erät boostia kerralla tuntuu olevan tehokkaampi sekä vauhdin että nopeuden kannalta.
Vinkkinä muuten tuohon ekaan hyppyriin, suosittelen ensimmäistä ralli autoa, nopeuksissa näillä ei pitäisi olla lainkaan eroja mutta tuo auto on huomattavasti korkeampi kuin jotkut muut, joten se ei tökkää niin usein siihen hyppyriin kuin esimerkiksi wulf revo (tökkääminen hidastaa hyppyrissä ja hyppy jää vajaaksi, välillä auto vaurioituu huomattavasti myös tuossa)
Meikäläisen boosti kyllä on lähes aina pohjassa, kun sitä on se käytetään. Tuo eka hyppyri ja oikoreitti, vaikka menisi kuinka hyvin niin siitä on vielä pitkä matka hyvään aikaan. Olin parhaalla kierroksella oikoreitin jälkeen pari kymmenystä maailman ykkösaikaa perässä, ja sitten taas viimeisellä pisteellä kärkiaikaakin edessä. Yksi väärä pomppu kurvissa nosti autoa sen verran että kärki"haamu" karkasi pusikkoon ja äkkiä. 1.25 alkuinen aika siitä sentään tuli mutta siinäkin on paljon parannettavaa vielä. Tuohon hyppyriasiaan sen verran, Wulff Revo hyppää ihan yhtälailla, se on vaan kohdasta ja kulmasta kiinni. Itse suosin tuota Italia kaaraa, se on sairaan näpsäkkä kurveissa, ottaa vaan turhan paljon hittejä noista ämpäreistä. Nyt kun sais vielä sen Coyote Ragen ajan vähän alemmaksi..