Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MotorStorm

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MotorStorm

Viper7 sanoi:
Joo tuo eka hyppyri ja oikoreitti ratkaisee tuossa aika tavalla, ne menee vi*uilleen niin ei ole mitään mahista enää oikeastaan. Tuon 1m 28s tein offlinessa kun vahingossa sanoin ei siihen kun se kysyy timetrialiin menessä, thus offline. Mutta rikoin tuon oman 1m 30s kyllä onlinessakin mutta ei tunnu päivittyvän, pitääkö minun parantaa tuosta parhaimmasta ajasta jonka offlinessa sain saadakseni kunnon tulokseni merkatuksi >.<

Tuli huomattua myös että tuota boostia ei kannata kamalasti pitää pohjassa, pienet erät boostia kerralla tuntuu olevan tehokkaampi sekä vauhdin että nopeuden kannalta.

Vinkkinä muuten tuohon ekaan hyppyriin, suosittelen ensimmäistä ralli autoa, nopeuksissa näillä ei pitäisi olla lainkaan eroja mutta tuo auto on huomattavasti korkeampi kuin jotkut muut, joten se ei tökkää niin usein siihen hyppyriin kuin esimerkiksi wulf revo (tökkääminen hidastaa hyppyrissä ja hyppy jää vajaaksi, välillä auto vaurioituu huomattavasti myös tuossa)

Meikäläisen boosti kyllä on lähes aina pohjassa, kun sitä on se käytetään. Tuo eka hyppyri ja oikoreitti, vaikka menisi kuinka hyvin niin siitä on vielä pitkä matka hyvään aikaan. Olin parhaalla kierroksella oikoreitin jälkeen pari kymmenystä maailman ykkösaikaa perässä, ja sitten taas viimeisellä pisteellä kärkiaikaakin edessä. Yksi väärä pomppu kurvissa nosti autoa sen verran että kärki"haamu" karkasi pusikkoon ja äkkiä. 1.25 alkuinen aika siitä sentään tuli mutta siinäkin on paljon parannettavaa vielä. Tuohon hyppyriasiaan sen verran, Wulff Revo hyppää ihan yhtälailla, se on vaan kohdasta ja kulmasta kiinni. Itse suosin tuota Italia kaaraa, se on sairaan näpsäkkä kurveissa, ottaa vaan turhan paljon hittejä noista ämpäreistä. Nyt kun sais vielä sen Coyote Ragen ajan vähän alemmaksi..:)
 
Vastaus: MotorStorm

Jep jep, mutta sanoinkin että jos se menee päin jotain niin ei hyvään aikaan ole mitään jakoja. Tietty jos top 10:niin haluaa tarvitsee koko jakso mennä nappiin.
 
Vastaus: PlayStation Store

Onko muut huomannut; nyt kun on toi aika- härdelli, ajot menee ihan päin #¤%&"! kun yrittää liikaa? ;)
 
Vastaus: PlayStation Store

Foxi sanoi:
Onko muut huomannut; nyt kun on toi aika- härdelli, ajot menee ihan päin #¤%&"! kun yrittää liikaa? ;)

Kyllä, ja usein! Jossain kohdassa tulee aina mieleen että kaivetaan nyt vielä ne pari kymmenystä pois ajasta...ja siihen loppuu kierros :D Ahneella on paskainen loppu...:rolleyes:
 
Vastaus: MotorStorm

Olen pannut merkille että esim. Grizzlyssä ja Mudpoolissa, kannattaa ekalla kierroksella tyhjentää rata rojuista tönimällä ne syrjään, ja sen jälkeen ajaa kierroksia vaan putkeen meni miten meni. Grizzlyssä hyvä aika on kyllä syntynyt ilman tätä toimintaa mutta Mudpoolissa tein uudet pohjat pelkästään tuon radansiivouksen avulla. Kamala homma kun testailee mikä auto on milläkin radalla paras!
 
Vastaus: MotorStorm

En tiedä onko kukaan muu tätä huomannut mutta tuossa kakkoskentässä (se jossa vedetään alle minuutin kierroksia) nimeä en muista mutta huomasin erään trickin jolla voi aikaa hemmetisti parantaa, pääsin varmaan kahden ellen kolmen autonmitän päähän euroopan ykkösajasta (siis eilinen tämän päiväisestä en tiedä) mutta ykköseksi en päässyt kun muutama loppupuolen mutka ei ole vielä ihan niin hyvin hallussa.

Mutta kuitenkin, tuon jakson alussa päätin kokeilla mennä sitä mutaa pitkin boostaten ja hypätä pienen puun ja maali rautojen välistä josta boostilla niin hemmetin kovaa alas hyppyrille, tuossa ei tarvitse yhtään jarruttaa ja hyvin onnistuneena kääntyminen menee todella nopeasti. siinä alku kohdasta tosin auton renkaat saavat osua hieman maahan, se ei tunnu vauhtia hidastavan yhtään.
 
Vastaus: MotorStorm

Viper7 sanoi:
En tiedä onko kukaan muu tätä huomannut mutta tuossa kakkoskentässä (se jossa vedetään alle minuutin kierroksia) nimeä en muista mutta huomasin erään trickin jolla voi aikaa hemmetisti parantaa, pääsin varmaan kahden ellen kolmen autonmitän päähän euroopan ykkösajasta (siis eilinen tämän päiväisestä en tiedä) mutta ykköseksi en päässyt kun muutama loppupuolen mutka ei ole vielä ihan niin hyvin hallussa.

Mutta kuitenkin, tuon jakson alussa päätin kokeilla mennä sitä mutaa pitkin boostaten ja hypätä pienen puun ja maali rautojen välistä josta boostilla niin hemmetin kovaa alas hyppyrille, tuossa ei tarvitse yhtään jarruttaa ja hyvin onnistuneena kääntyminen menee todella nopeasti. siinä alku kohdasta tosin auton renkaat saavat osua hieman maahan, se ei tunnu vauhtia hidastavan yhtään.

Viper, saisiko vähän tarkemman selostuksen..? Missä kohti rataa hyppäät ja minne??
 
Vastaus: MotorStorm

Eikös yleensä pävitysten oo tarkotus parantaa peliä? No ei näköjään, mitä helvetin iloa kellekkään on ikuisesta catch upista, ominaisuudesta jota kaikki vihaa. Ja hienosti muuten statsit nollattu.
 
Vastaus: MotorStorm

Duraisuka28 sanoi:
Eikös yleensä pävitysten oo tarkotus parantaa peliä? No ei näköjään, mitä helvetin iloa kellekkään on ikuisesta catch upista, ominaisuudesta jota kaikki vihaa. Ja hienosti muuten statsit nollattu.

Mitä tarkoitat Catch upilla? Samalla tavalla sen saa päälle tai pois nettipeleissä. Hassua, joillain on statsit nollautuneet, toisilla ei. Olisi saanut mennä kaikilta koska siellä on näitä 70% voittajia jotka hakannut tuloksensa pelkällä turbolla. Omat tilastot on edelleen samat, ei ole nollautuneet.
 
Vastaus: MotorStorm

Siinä ihan alussa kun kierros alkaa siis se alkaa lähes jo hypätessä siitä kohtaa. Se maalilinja josta kierros alkaa niin kun tulet sitä muta kohtaa pitkin näet että maali pylväs ja pieni puu omaa pienen välin josta voi boostaamalla mennä nätisti.
Itse boostaan siitä muta kohdasta niin maa perhanasti suoraan puun ja maalipylvään välistä sinne alaspäin kaartavalle mutkalle.

Tämän näkee siis jo ennen kierroksen alkua tuon kohdan josta voi hypätä. katso oikean maalipylvään vasemmalle puolelle niin näet että se pylväs ja pieni puska/puu omaa hienon reiän josta voi nätisti hypätä tuohon mutkaan.

En tiedä onko tämä parempi reitti mutta itselle ainakin tuo paransi aikaa jonkin verrankin aloitus sektorilla. jos ei muuten onnaa niin nappaa tuo minun ghost niin ehkä näet mistä auto siihen tielle sulahtaa.

Niin joo kommentti vielä pelin yksin pelistä: oli muuten hemmetin pääkoppaa raastava kokemus vetästä nuo kolme viimistä lippua ilman klitchiä: motorstorm ai explained: 1-3 kärkikaahaajaa loput: hidastaa pelaajaa
 
Vastaus: MotorStorm

Nykyinen ykkösaika nähtävästi jo käyttää tuota temppua hyväkseen joten suosittelen lataamaan sen 40s ajan sieltä
 
Vastaus: MotorStorm

samuel6 sanoi:
Mitä tarkoitat Catch upilla? Samalla tavalla sen saa päälle tai pois nettipeleissä. Hassua, joillain on statsit nollautuneet, toisilla ei. Olisi saanut mennä kaikilta koska siellä on näitä 70% voittajia jotka hakannut tuloksensa pelkällä turbolla. Omat tilastot on edelleen samat, ei ole nollautuneet.
Ja mitennii saa? Vai tarkottaako se kohta "boosti", nykyään sitä catch upia? Vähän harhaanjohtavasti sitte.
 
Vastaus: MotorStorm

Duraisuka28 sanoi:
Ja mitennii saa? Vai tarkottaako se kohta "boosti", nykyään sitä catch upia? Vähän harhaanjohtavasti sitte.

Boostiglitchi on poissa. Pelin host saa valita turbosta catch upin päälle tai pois. Jos se on päällä, viimeisenä ajavat saa vetää suurinpiirtein turbo pohjassa koko kisan läpi, kun taas kärkiauto ei saa käyttää boostia juuri ollenkaan.
 
Vastaus: MotorStorm

Prkl ja Oh yeah! Tuli vedettyä itseni kolmanneksi tuossa yhdessä jaksossa, toivottavasti tuo aika pysyy siellä edes pienen hetken sen verran kovaa nuo ajat paranee :D. Hemmetti kun vedin suurinpiirtein kaikki kohdat nopeampaa kuin ykkösaika ja se paahtoi sitten vikassa mutkassa ohi, hienosti viellä räjähtämällä maaliin kruunasin tuon ajan.
 
Vastaus: MotorStorm

samuel6 sanoi:
Boostiglitchi on poissa. Pelin host saa valita turbosta catch upin päälle tai pois. Jos se on päällä, viimeisenä ajavat saa vetää suurinpiirtein turbo pohjassa koko kisan läpi, kun taas kärkiauto ei saa käyttää boostia juuri ollenkaan.
Siis mitä? Siinä ku hostaa peliä, ei ole vaihtoehtoa "catch up", niinku ennen, sen tilalle on tullut "boosti". Ja tiedän kyllä mitän catch up tarkottaa.
E: Milloin ne kolme uutta autoo, ja coyote revenge on tulossa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MotorStorm

Duraisuka28 sanoi:
Siis mitä? Siinä ku hostaa peliä, ei ole vaihtoehtoa "catch up", niinku ennen, sen tilalle on tullut "boosti". Ja tiedän kyllä mitän catch up tarkottaa.
No näköjään suomenkielellä peliä perustettaessa sen 'catch-upin' kohdalla lukee nyt 'buusti'.
Sama juttu se on kuitenkin kuin ennenkin , eli kun se on päällä, niin perässä ajavilla on enemmän varaa käyttää boostia, kuin kärkiryhmällä.

E: Milloin ne kolme uutta autoo, ja coyote revenge on tulossa?
Toivottavasti lähiviikkoina.
 
Vastaus: MotorStorm

Jaa. Kyllä sen "buustin" tarkottavan sitä että joko nossia on normaalin verran tahi ei ollenkaan. Surkee suomennos.
 
Vastaus: MotorStorm

Duraisuka28 sanoi:
Surkee suomennos.
Tuo käännöstyö ei ole aina niin helppoa, kuin kuvittelisi. Monesti kuulema tulee vain pelkät tekstit ilman mitään tietoa varsinaisesta asiayhteydestä, tai edes siitä, mistä valikosta tms. on kyse, puhumattakaan kuvista tai muusta sellaisesta.
 
Vastaus: MotorStorm

En ole kyllä ihan vakuuttunut, onko kaikki glitchit korjattu. Tap-boost on kyllä fiksattu. Eilen kokeilin on-lineä ja kyllä siellä muutamat pelaajat hävisivät horisonttiin samantien lähtösuoralla, vaikka itse kaahasi ralliautolla sen mitä lähti.
 
Ylös Bottom