Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K14

Vastaus: NBA 2K14

Tulipahan haastetta NBA finaaleihin... ensin Pekovic (Timberwolvesien ässä-Centteri) meini ja loukkasi itsensä konferensifinaalien ekalla neljänneksellä ja sitten vikalla neljänneksellä penkiltä otettu vara-centteri Deandre Jordan rikkoi itsensä heti perään.

Joten NBA-finaaleihin aloitukseen nostettiin joku hiton Gorgui Dieng (66 OVR). :mad:


No, mies on itseasiassa pelannut hämmästyttävän hyvin. Ainoa heikkous on että jos sitä rikotaan, se heittää vapaaheitot ohi noin 90-prosenttisesti... niin ja sitä ei saa päästä heittämään yli kahden metrin päästä koria koska sihti on mallia hehtaaripyssy. Layupit ja levypallot sentään osaa hoitaa (joka onneksi on sitä centterien peruskauraa - ja ilmeisesti se syy miksi koutsi hänet sinne pisti)

No, eiköhän tuo Pacers silti kaadu. 2-0 on jo pelit - eka peli ratkesi vasta vikaan heittoon (88 - 87) mutta toinen peli oli jo puhdasta näytöstä. Lopussa 20 pisteen johdossa meni jo alley-ooppien kanssa leikkimiseksi ynnä muuta :cool:


Tekee tiukkaa ootella huomiseen kun lukee näitä sun tekstejä...:D
 
Vastaus: NBA 2K14

Kannattaako tästä pelistä maksaa 40€? Nyt olis viimein mahis hankkia kyseinen peli....:rolleyes:

Pelin hankin alle viikko sitten psn storesta hintaan 29,95 ja pakko todeta, että aivan loistava peli vaikka olenkin amatööri koris peleissä.

ja iso kiitos jarnikselle kun kirjoittelet aina jotain vinkkejä meille aloittelijoille on ollut iso hyöty pelatessa :cool:
 
Vastaus: NBA 2K14

Auttakaa! Miks en pysty lisää storeen rahaa Visa electronilta? Valittaa että tiedot on väärin vaikka kaikki on oikein. Mikä mättää?
 
Vastaus: NBA 2K14

Auttakaa! Miks en pysty lisää storeen rahaa Visa electronilta? Valittaa että tiedot on väärin vaikka kaikki on oikein. Mikä mättää?

Itselläni oli niin, että pankin piti laittaa tuo nettikäyttöön päälle. Tämä osuuspankissa. Oli jostakin syystä mun kortilla blokattuna ja tämä ihan Visa kortilla.
 
Vastaus: NBA 2K14

Auttakaa! Miks en pysty lisää storeen rahaa Visa electronilta? Valittaa että tiedot on väärin vaikka kaikki on oikein. Mikä mättää?

Mulla oli sama ongelma peliä ostaessa, mutta hoitu sillä kun kävin verkkopankissa muuttamassa tuota rajaa kohdasta ``verkkomaksaminen ja muut etäostot`` tämä siis Op myös.
 
Vastaus: NBA 2K14

Mulla oli sama ongelma peliä ostaessa, mutta hoitu sillä kun kävin verkkopankissa muuttamassa tuota rajaa kohdasta ``verkkomaksaminen ja muut etäostot`` tämä siis Op myös.


Kiitos!! Peli on nyt latauksessa eli koko yö tulee mätettyä :D

Voi olla, että vähän väliä pitää tulla lukee tänne teidän vinkkejä, kun en mikään huippupelaaja ole :)
 
Vastaus: NBA 2K14

Oli nyt pakko itsekin laittaa tämä latautumaan, kun jatkuvaa hehkutusta on saanut. NHL:n winter classicin aikana olis kiva, jos saisi ladatuksi kokonaan.

Mistä tuo MyCareer alkaa? Suoraaan varaustilaisuudesta vai onko useampia uran aloitus vaihtoehtoja?
 
Vastaus: NBA 2K14

Oli nyt pakko itsekin laittaa tämä latautumaan, kun jatkuvaa hehkutusta on saanut. NHL:n winter classicin aikana olis kiva, jos saisi ladatuksi kokonaan.

Mistä tuo MyCareer alkaa? Suoraaan varaustilaisuudesta vai onko useampia uran aloitus vaihtoehtoja?

Pienen alkuvalmistelun jälkeen on "rookie showdown".
Mitä paremmin siinä pelaat, niin sitä parempaan porukkaan on mahkut päästä draftissa.
 
Vastaus: NBA 2K14

Joo, uran ensimmäinen MyPlayer matsi takana joka oli siis draftia edeltävä lupausten matsi. Ottelun saldona tuli 11 pinnaa ja 4 pass to assist ja arvosana C+. Indiana Pacers varas mut numerolla 20. Oonko ihan surkee vai menikö hyvin amatöörille? :D
 
Vastaus: NBA 2K14

Locker Codella 5000 VC:tä, vielä viisi päivää pitäisi toimia.

PS3 N14PS-PQ9AD-MDK5L-QXTHX-JHQN3

PS4 N14PS-F7TY4-Y82X4-27KRS-6EJDA

X360 N14PS-PQ9AD-MDK5L-QXTHX-JHQN3

XONE N14PS-F7TY4-Y82X4-27KRS-6EJDA

Intro Animation: Stardom. umpeutuu kahden päivän päästä.
PS3 N14PS-APARC-Q2SRD-ZBZFZ-VY5ZP

PS4 N14PS-ZHTLJ-DB5G2-PEKU6-USSCR

X360 N14PS-APARC-Q2SRD-ZBZFZ-VY5ZP

XONE N14PS-ZHTLJ-DB5G2-PEKU6-USSCR
 
Vastaus: NBA 2K14

Joo, uran ensimmäinen MyPlayer matsi takana joka oli siis draftia edeltävä lupausten matsi. Ottelun saldona tuli 11 pinnaa ja 4 pass to assist ja arvosana C+. Indiana Pacers varas mut numerolla 20. Oonko ihan surkee vai menikö hyvin amatöörille? :D

Olis voinu mennä paremminkin :)

Mutta kyllä se siitä lähtee. Aina voi pyytää tradea jos tiimin rämpiminen ahdistaa.
 
Vastaus: NBA 2K14

No, mies on itseasiassa pelannut hämmästyttävän hyvin. Ainoa heikkous on että jos sitä rikotaan, se heittää vapaaheitot ohi noin 90-prosenttisesti...

Oletko itse huono vai kaverilla huonot arvot? Itse olen pitänyt itseäni huonona vapaaheittäjänä niin sain ehkä parhaimman kokemukseni kun ukkoani rikottiin vastustajan toimesta kahdesti juuri yhden finaalipelin viimehetkillä ja onnistuin pussittamaan kaikki vapaaheitot, joilla joukkue voitti sitten lopulta. Vihut sai sen kolmosen sisään ja voitettiin pisteellä juuri.

e: Taas koettu suuren suurta skritausta pelin toimesta. Pudotuspelisarja Miamin kanssa venyi seitsemänteen peliin ja jokaisessa hävityssä pelissä tuntui vähän siltä että paremmin pelaamalla voitto olisi tullut. Sit tuli seitsemäs peli. Pelasin uran huonoimman pelin, teamplay oli kai D tai D+, tein lukuisia turnovereita ja taisin saada tyyliin 2 pistettä. Silti kone oli päättänyt että finaaliin meet. Voitto tuli helposti ja piti tosiaan punnita, haluaako näin paskasti pelaavan kaverin päästää finaaleihin. Itselle olisi sopinut se tappio sellaisen esityksen jälkeen.
 
Vastaus: NBA 2K14

Joo, uran ensimmäinen MyPlayer matsi takana joka oli siis draftia edeltävä lupausten matsi. Ottelun saldona tuli 11 pinnaa ja 4 pass to assist ja arvosana C+. Indiana Pacers varas mut numerolla 20. Oonko ihan surkee vai menikö hyvin amatöörille? :D

Vaikka oma suorituksesi ei nyt ehkä ollut parasta laatua, pääsit silti yhteen liigan parhaimmista joukkueista (viime kaudella itäisen konfrenssin finaaleissa, johtaavat tällä hetkellä runkosarjaa). Ensimmäisinähän varaavat ne joukkueet jotka ovat menestyneet viime kaudella huonoiten (tai ne jotka ovat onnistuneet treidaamaan itselleen kärkipään varausvuoron) klik

Itse olen pelannut NBA 2k pelejä jo monta vuotta, joten on mukava nähdä että KFINissä ollaan myös viimein tajuttu tämän pelisarjan loistavuus, aiemmin ollut melko yksin hehkutuksen kanssa:D.
 
Vastaus: NBA 2K14

Muutamia matseja olen pelannut kaverin kanssa PC:llä xbox-ohjaimilla ja hyvältä peliltä vaikuttaa. Se vaan ihmetyttää, että miten tuo puolustaminen oikein pitäis hoitaa? Tuntuu aina kaveri tulevan läpi vaikka miten koittaa estellä.
 
Vastaus: NBA 2K14

Huhhuh. Otin huvikseen yhen Play now matsin Clippersillä Sunsia vastaan. Johdin peliä aina viimeselle 10 sekunnille kun pistivät tasoihin. No, kaverille tarjottiin 52-52 tilanteessa 10 sek ennen loppua vapaaheittoa, mutta ei onneks upottanu, siitä sit vastahyökkäys Chris Paulilla, joka pelannu koko ottelun hyvin, pari dribblausta täys spurtti ja perus donkki. Hetken jo luulin, että aika kerkes loppua kun selostajat hehkutti että jatkoaika alkaa, no olin valmistautumassa jatkoaikaan kun tuomari menee tarkistamaan vielä ja tuli siihen tulokseen että aika ei kerenny loppua, joten Clippers juhli voittoa! :)
 
Vastaus: NBA 2K14

Miten siellä shoe makerissa tehdyt kengät saa sille omalle ukolle? Koittanut sieltä "vaatekaapista" niitä löytää, mutta siellä on vain ne alkuperäiset 2K kengät.
 
Vastaus: NBA 2K14

Nyt on tullut pelattua jonkun verran tuota mycareeria varattiin 16 Boston celticsiin. Ihan ok pelit mennyt syöttöjä saisi olla enemmän, mutta nyt kun rosterian katselin niin siellähän PG paikalla näyttikin olevan 90 ovr Rajon Rondo :D ja itse myös olen PG.. Pitäisiköhän tuota pyytää vaihtoa johonki tiimiin missä ei ihan nuin kova PG:tä ole :rolleyes:.
 
Vastaus: NBA 2K14

Itse olen nyt kokeillut kaikkia pelipaikkoja MC:ssä.
Paras (IMO) on PF. Monipuolisinta pelaamista. Välillä saa tuurata sentteriäkin.
Ja ikävin on ehkä...tai niitä on kaksi. C ja PG. Liian ykstoikkosta.
 
Ylös Bottom