Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K14

Vastaus: NBA 2K14

Fabre#4: En tiedä, mikä mahtaa tilanne olla tämän NBA 2K14:n PS4-version kanssa. Noin yleisellä tasolla homma menee pelistä riippuen joko siten, että uusin päivitys sisältää kaikki aiempien päivityksien muutokset (ts. yhden päivitystiedoston lataaminen riittää) tai sitten päivitykset on jaettu useampaan eri tiedostoon. Jälkimmäisessä tapauksessa pelin sen hetken versio vaikuttaa siihen, kuinka monta päivitystä pitää ladata. Ja tässäkin tapauksessa jokin isompi päivitys saattaa sisältää yhden tai useamman pienemmän päivityksen datat, eli vaikka peliin olisi julkaistu 10 päivitystä, on ne saatettu aikojen saatossa muuttua vaikkapa kuudeksi päivitystiedostoksi.
 
Vastaus: NBA 2K14

Tiukka matsi Euroliiga-korista, hävisin alle kymmenellä pisteellä Real Madridille CSKA Moskovalla(Itse selostin pelin:D). Nba-finaaleissa rökäletappiot 1. ja 3. finaalissa Bullsille:eek:.
 
Vastaus: NBA 2K14

Pelissä siis on jonkinlainen joukkuepelimoodi, mutta lieneekö myös mahdollisuutta luoda oma joukkueensa kuten änärin EASHL:ssä jne.?
 
Vastaus: NBA 2K14

Nyt alko eilen pistää pattiin kun peli saneli, mitä tulee tapahtumaan. Kolme ottelua putkeen täysin skriptattu. Ärsytti kun yhdessäkin ottelussa ekan neljänneksen jälkeen 1-24 tappiolla. Ei ollu väliä mitä teet ni koriin ei menny itellä, eikä kavereilla.

Lopulta tahkosin pelissä 54 pistettä. Minuutti jäljellä ja tilanne 97-99. Otan virheen ja lennän ulos kun saldo täyttyi. Voitettiin tuon viimeisen minuutin aikana ottelu luvuin 106-101.

Siinä oli hetkiä kun pystyit heittämään suunnilleen selkäpäin koria puolestakentästä ja meni 7-8 kertaa putkeen koriin. Ja alussa yksinläpi..kerran minä ka kerran joukkuekaveri..ohi..mitä vit...
 
Vastaus: NBA 2K14

Tää peli saa kyllä tunteet pintaan sekä hyvässä että pahassa.

Meikäläisen lyhyehkö, atleettinen PF pärjää kyllä ihan hyvin, kun vastassa on Garnettin tyylinen hidas mutta kankea pelaaja. Tai no tietenkin vielä paremmin, mikäli vastustaja ei osaa pistää pitkiä hypäreitäkään sisään jolloin puolustamisessa saa jättää tilaa ja sijoittua lähemmäksi omaa koria levypalloja vaanimaan. Sitten kun vastassa on Lakersin Hill tai varsinkin Denverin Faried, tuntuu olevan ihan sama mitä kentällä teen. Hyökätessä blokkailevat heittoni ihan vain huvikseen puolustettaessa poimivat hyökkäyspään levarit kuin marjat puskasta. Ei auta vaikka kuinka olisi tenacious rebounder, joskin vain ensimmäinen taso hankittuna. Atleettiset, voimakkaat pelaajat ovat siis itselleni niitä vaikeimpia puolustaa. Eivät he välttämättä paljoa pisteitä tee, mutta paikkaavat joukkuekavereittensa ohiheittoja viemällä levyreitä helpohkosti.

Portlandilla ollaan jäämällä pleijareista sivuun, taso vaan ei tunnut riittävän. Niin Miamit kuin Oklahomatkin on kauden mittaan kyllä kaadettu, mutta silti on hävitty useammin kuin voitettu eli alle .500 mennään. Ja länsihän on tunnetusti tasainen ja tasokas. Pelaillaan kauden parikymmentä peliä loppuun ja odotellaan tapahtuuko rosterissa mitään muutoksia ja toisaalta jos ei, katselen kuitenkin miten seuraava kausi lähtee käyntiin. Koitan sen verran pitää realismia, ettei tulokkaalla kuitenkaan ole kauheasti varaa lähteä seuran johdolle huutelemaan. Eikä oma kauteni totuuden nimissä ole mitenkään loistelias ollut. En ole mitään kolikkokoodeja käyttänyt, eli kaikki kehitys on saavutettu pelaamalla ja niitä drillejä en juurikaan ole jaksanut pelailla. Kehittyminen on siis hidasta, mutta toisaalta viimeisin peli Atlantaa vastaan toi tilille jo 26/9r/5a. Vastassa oli pääasiassa Elton Brand, jota sai kyykytettyä liikkeen avulla aika mukavasti. Henkilökohtaisella tasolla ylivoimaisesti Neil Mackin paras peli tähän mennessä, mutta tuo ei siis tosiaan ole se illasta toiseen jatkuva taso.

Helposti on GTA5 ja muut pelit jääneet sivuun, kun kautta täytyy saada eteenpäin. Ja täysilla 12 minuutin erillä siis mennään, tottakai!
 
Vastaus: NBA 2K14

Onkos kukaan täällä pelannut careerissa tulokassopimuksensa loppuun? Nimittäin 2k sportsin foorumeilla jengillä on ollu ongelma, että tulokassopparin jälkeen se bugaa jotenkin. Jotenkin se free agency ei toimi ja joku oli pelannut jo kuusi vuotta ilmaiseksi. Toivottavasti korjaavat tuon. Onneksi itse olen vasta ekalla kaudella.

Niin ja tässähän oli gm connected tyylinen online pelimuoto myös. PS4:lla olen mukana jos vain muitakin tulee. Itse en halua olla komissaari, mutta jos joku kokent vaikka olisi? Olis kiva saada pelit pystyy!
 
Vastaus: NBA 2K14

Onkos kukaan täällä pelannut careerissa tulokassopimuksensa loppuun? Nimittäin 2k sportsin foorumeilla jengillä on ollu ongelma, että tulokassopparin jälkeen se bugaa jotenkin. Jotenkin se free agency ei toimi ja joku oli pelannut jo kuusi vuotta ilmaiseksi. Toivottavasti korjaavat tuon. Onneksi itse olen vasta ekalla kaudella.

Niin ja tässähän oli gm connected tyylinen online pelimuoto myös. PS4:lla olen mukana jos vain muitakin tulee. Itse en halua olla komissaari, mutta jos joku kokent vaikka olisi? Olis kiva saada pelit pystyy!

Pelasin tulokaskaudet loppuun (4 kautta) ja ei ole tullut mitään mahdollisuutta päästä free agencyyn. Peli jatkuu vain sen hetkisessä joukkueessa, ilman sopimusta. Jää mycareer kyllä tauolle ennenkuin korjaavat tän. :D
 
Vastaus: NBA 2K14

Haisee kyllä niin kilsan päähän että "piti saada nextgen launch titleks" ajo laadunvalvonnan yli ja tuli hyvä, mutta monella pienellä tavalla vähän särki oleva peli :(

Ja pelkään pahoin että osaa noista fiksataan vasta patchilla nimeltä NBA2k15
 
Vastaus: NBA 2K14

Suht läppä oli toi viime matsin Twitter-haaste. Eka matsi startterina, ja tässä siis ollaa rookieita vielä kaiken lisäksi. No joku toisen jengin jäbä heittää "lol koitas todistaa taitosi, tee ens pelissä 30 pojoa, et taida pystyä!" Ensinnäkään kukaan ei oikeasti odottaisi yhdeltäkään rookielta tollasia ja toisekseen: tein 29 pojoa, syötin jonkun 6-7 koriin johtanutta, revin pari levaria, stealeja tais olla 4, arvosana B+ ja tietty matsin parhaaksi pelaajaksi valinta. Mitä on kommenttina samalta jäbältä pelin jälkeen: "Like I said I would do: I shut him down!" :D Aika "shut down", kun tekee 29 pojoa ja noi kaikki muut kaupanpäälle. :D Toivottavasti ensi vuonna, JOS noita tolalsia haasteita on mukana, niin ne, kuten GM:n ja koutsin reaktiot olisivat vähän realistisempia ja enemmän linajssa sen kanssa mitä siellä pelissä oikeasti tapahtui. Siistejä pikku detaileja, mutta tuntuu välillä, että vähän hutasemalla tehty. No, ei sinäänsä uutta urheilupelirintamalla. :p
 
Vastaus: NBA 2K14

Kausi lopuillaan ja noin 12 peliä jäljellä. Epätoivo alkanut hiipiä kun playoff paikkaan ei näytä olevan saumoja Bucksilla. Onneton puolustus ja tuntuu että itse joutuu tekemää kaikki. Toki vaikeutui myös peli kun käänsin vaikeimmalle tasolle. Heti kun mahdollista niin alan hakemaan siirtoa. Tunteja todella uponnut kun täysillä erillä tarponut koko kauden ja pettymys häämöttää ja on jo vaihtunut osittain epätoivoksi :)
 
Vastaus: NBA 2K14

Itsellä kans eka kausi nyt lopuillaan. Suunnilleen kans jotain 10-15 peliä jäljellä. Tällä hetkellä ollaan Atlantalla kakkosena sarjassa ja uskon et pitkälle mennään pleijareissa.
Täällä joku valitteli et tietyntyyppisiä pelaajia on vaikea puolustaa ja olen itse huomannut saman. Ite olen siis PG ja todella lyhyt. Esim donkkaus on nyt tapissa ja äijä ei pysty donkkaamaan kun ei yletä. :D Toisen joukkueen PG:tä en vaan voi puolustaa. Tulee ohi vaikka sijoitun mihin, tai teen mitä vaan. Sit eilenkin tuli "facebook" haaste, et pidä vastustaja alle 24pisteessä. Kaveri sai 4, kun ei päässy musta ohi kertaakaan. Vietiin ottelu 106-69 pistein, joka tais olla mun uran suurimpia voittoja. Itse takosin 33 pistettä, 6 syöttöä ja 4 levypalloa.

Haastellisin haaste on tullu valmentajalta, kun piti saada 12 syöttöä. Sitä ennen ennätys oli juuri tuo 12, mutta yleisimmin jääty kovalla yritykselläkin 5-7 syöttöön. Siinä pelissä alkoi haisemaan scriptaus, kun pystyin yhdellä kikalla vetämään koko pelin läpi ja oliko peräti 19 syöttä mitä lopulta tuli kolmessa neljänneksessä. Viimeisessä takosin vielä pisteitä silleen et oli jotain 20-25 pistettäkin plakkarissa.

Entistä enemmän tuntuu, että peli päättää mitkä ottelut voitat/häviät ja mitkä haasteet onnistuu ja mitkä ei.
 
Vastaus: NBA 2K14

Entistä enemmän tuntuu, että peli päättää mitkä ottelut voitat/häviät ja mitkä haasteet onnistuu ja mitkä ei.

Tästä olen kyllä täysin samaa mieltä. :( Välillä ei oikeasti putoa korit mistään, eikä myöskään kaverit saa aivan selvistä paikoista sisään. Sitten toisissa peleissä on aivan sama mistä roiskit sitä palloa, niin aina sukkana sisään. Tokihan oikeassakin elämässä on hyviä/huonoja hetkiä joukkueella, mutta silti. :p

Uutta uraa pelattuna nyt noin 47 matsia ja meikäläinen johtaa jo vaikka mitä tilastoja koko liigassa. Aika hyvin on lähtenyt kausi käyntiin ja Hawksin piste-ennätyksenkin olen pariin otteeseen laittanut jo uusiksi. Tällä kerralla en pyytänyt treidiä, vaan päätin pelata Hawksissa koko kauden, menee sitten miten menee.
Alottajaksi pääsin 33 pelin jälkeen ja nyt ollaan sarjataulukossa muistaakseni 8 sijalla. Täysillä 12 minuutin erillä mennään ja peliaikaa tulee 41 min/peli.
Paljon on toki pelejä vielä jäljellä, mutta tällä hetkellä meno näyttää ja tuntuu niin hyvältä, että jos pleijareihin EI päästä, niin heitän pelilevyllä vesilintua. :D

Yhä edelleen aivan täyttä rautaa tämä peli, eikä millään malta lopettaa pelaamista. :cool:
 
Vastaus: NBA 2K14

Mistä muuten siihen pelin jälkeiseen tilastoon revitään se 41min/peli. Koitin yhdessä ottelussa niin lensin ulos ennen puoliaikaa ja minuutit 41. :D
 
Vastaus: NBA 2K14

Entistä enemmän tuntuu, että peli päättää mitkä ottelut voitat/häviät ja mitkä haasteet onnistuu ja mitkä ei.

Mä olen itseasiassa joka vuosi (alotin pelailun 2K11:sta, tai sit se oli 10) My Careeria (entinen My Player) vääntäessä ollut sitä mieltä, että osa asioista on vahvasti scriptattua. Varmaan sen takia, että tossa My Careerissa on tarkoitus tehdä sellanen NBA-pelaajan elämys, jossa välillä asiat ei vaan mene putkeen riippuen niin monesta asiasta. Harmittavasti se vain välillä paistaa inhottavasti läpi. Associationia vääntäessä tollasta fiilistä ei ole koskaan tullut, joskin 2K11:sta oli aika törkeä kuminauha, mutta myöhemmissä en ole moista havainnut Associationissa (oliks tää nyt nykyään My GM, tai jotaan?).
 
Vastaus: NBA 2K14

Niin, en sitten tiedä tuosta nba fiiliksen luonnista. Ymmärrän ne juonen kannalta tärkeät jutut, mutta kun niissä rutiinipeleissä saattaa 3pisteen heittoprosentti olla 50-70, kun heti seuraavassa pelissä oli 12. Ilman järkevää syytä. Toisaalta selkeästi toisessa pelossa mun annettiin takoa lähes seuraennätyksiä, mutta kaikki syötöt blokattiin. Seuraavassa pelissä tuli 15 syöttöä, kun en päässyt tekopaikkoihin ollenkaan ja pisteet jäi 15 luokkaan.
Ja tosiaan kun näiden jälkeen ei tapahtunut juonellisesti mitään.

Noh, 10 peliä ennen playoffeja jäljellä ja pääsin Niken sponsoroitavaksi ja hyvältähän sen tuntuu. Sprintin puoliaikakasvo olin jo entuudestaan. Katsotaan miten käy. Yksi tappio enemmän kuin Miamilla, eli vielä ois runkosarjan voittoonkin mahdollisuus.
 
Vastaus: NBA 2K14

Niin, en sitten tiedä tuosta nba fiiliksen luonnista. Ymmärrän ne juonen kannalta tärkeät jutut, mutta kun niissä rutiinipeleissä saattaa 3pisteen heittoprosentti olla 50-70, kun heti seuraavassa pelissä oli 12. Ilman järkevää syytä.

Joo olen huomannut saman. En sitten tiedä onko tässäkin pelissä joku ennen peliä määrätty hot/cold-systeemi NHL-sarjan tapaan, jonka mukaan omaa pelitapaa pelissä pitäisi muuttaa tai jotakin (tyyliin: heitot ei putoo = älä heitä, rakenna vaikka peliä. Tota näkee ihan oikeissa NBA-matseissa tosi paljon). Tosin NHL:ssä sä näit aina sen, että onko pelaaja jäässä vai kuumana ennen peliä.

Paljon sun pelaajalla on muuten Consistency?
 
Vastaus: NBA 2K14

Parempi kun en kertois consistencyy (joo oon käyttäny rahaa), mutta se on 90:ssä, eli maksimissaan.
 
Tässä harkitten että pitäskö kyseinen peli hankkia en oo ennen pelannu nba pelejä oon kyl pelannu 2k13 demoo ja siitä ei tullu yhtää mitää kun en osaa puolustaa enkä kunnolla hyökätäkkään muutaman korin sain tehtyä mutta onko oikeasti pelaaminen vaikea oppia kun minulla on kyllä änäriä ja fifaa ja molemmat luonnistuu mutta entä sitten koris miten se menee aluksi varmaan ainakin menee hermo ja vaan rämppään kaikkia näppäimiä kun on niin epätoivosta kun mitään ei osaa
 
Ylös Bottom