Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K14

Vastaus: Nba 2k14

Tässä harkitten että pitäskö kyseinen peli hankkia en oo ennen pelannu nba pelejä oon kyl pelannu 2k13 demoo ja siitä ei tullu yhtää mitää kun en osaa puolustaa enkä kunnolla hyökätäkkään muutaman korin sain tehtyä mutta onko oikeasti pelaaminen vaikea oppia kun minulla on kyllä änäriä ja fifaa ja molemmat luonnistuu mutta entä sitten koris miten se menee aluksi varmaan ainakin menee hermo ja vaan rämppään kaikkia näppäimiä kun on niin epätoivosta kun mitään ei osaa

Suosittelen, itsellä ei ollut periaatteessa mitään syvempää tietoa lajista kun ensimmäisen nba pelin ostin (nba 2k10/nba 2k11), ja kyllä se siitä oppii pelaamaan, vaikka sitä MyTeam pelimuotoa kun pelailee niin hyvin siinä pitäisi alkaa perusteet löytymään.
 
Vastaus: Nba 2k14

Tässä harkitten että pitäskö kyseinen peli hankkia en oo ennen pelannu nba pelejä oon kyl pelannu 2k13 demoo ja siitä ei tullu yhtää mitää kun en osaa puolustaa enkä kunnolla hyökätäkkään muutaman korin sain tehtyä mutta onko oikeasti pelaaminen vaikea oppia kun minulla on kyllä änäriä ja fifaa ja molemmat luonnistuu mutta entä sitten koris miten se menee aluksi varmaan ainakin menee hermo ja vaan rämppään kaikkia näppäimiä kun on niin epätoivosta kun mitään ei osaa

Täällä on ketju täynnä väkeä, jotka olivat kanssasi samassa tilanteessa vielä hetki sitten. Moni on tullut uutena tähän pelisarjaan uuden konsolin myötä ja kaikki ovat näyttäneet tykkäävän pelistä, myös minä itse. ;)
Suosittelen ehdottomasti hankkimaan. Muutaman tunnin/matsin se alkukankeus kestää, mutta kyllä se siitä pikkuhiljaa lähtee, kun alkaa kontrollit iskostua takaraivoon.
Anna tälle mahdollisuus, et tule pettymään. :)
 
Vastaus: NBA 2K14

Ekan viikon olin ihan ulapalla kun ps4:n sain. Sitten oppi ja nyt ei muut pelit koneessa käy sisällä. Aivan huikea peli päivästä toiseen. Ja isoin neuvo on..älä rämppää nappeja vaan pidä tatilla kädet levällään ja seiso edessä. Kyl se siitä sitten. :D

Tosiaan isoja vaikeuksia oli änäristä ja fifasta siirtyä, mutta änäriä pelannut viimeksi marraskuussa ja fifaa joulukuun alussa. Eli nba vei paikan sydämestäni. Itse urheilupelihän tämä on parasta ikinä. Presentaation, yleisön, selostuksen, grafiikan, pelattavuuden..kaiken osalta. Tämän lähemmäksi aitoa urheilutapahtumaa ei virtuaalisesti voi päästä.
 
Vastaus: NBA 2K14

En jaksanu nyt pitkästä aikaa selata sivuja taaksepäinn niin onko muilla ollu sellasta ongelmaa kun alottaa mygm kauden niin sitte kunnpeliin asti pääsee niin ohjasinki vain pointtia? Eli mitä oon mahdollisesti tehny väärin?
 
Vastaus: NBA 2K14

Tässä nyt vähän yrittänyt tätä 2k13 demoo harjotella ja päivän aikana oon oppinu jo jotenkin tota puolustamista taino kyllähän se nyt viä on sitä että tekis mieli hakata kaikkia näppäimiä mutta oon malttanut yrittää pitää kädet ylhäällä ja seistä kaverin tiellä ja korin alla painanu sit kolmioo/yytä ja vapaa heitot on alkanu osuun kohalleen eiköhän se tästä ala kun saan hankittua 2k14 ja malttaa vaan keskittyä täs demos tuli eka voittokin haettua sen vähän aikaa mitä siinä ny voi pelata voitin pistein 22-13 ite olin miami heat hyvä peli vaikka en viä näppäimiä osaakkaan muutakun hyökkäyksessä ootan et omajoukkuelaiset on vapaassa tilassa syötän sinne ja juoksen korin alle ja siitä sisää
 
Vastaus: NBA 2K14

Taas tää "menee hermot-vaihe" päällä. :D

Tarjottiin sellaista, että kauden 10viimeisestä ottelusta 6 voittoa ja saan jonkun törkeän rahakkaan diilin. Ollaan koko kaudella hävitty tähän mennessä 17ottelua, eikä kertaakaan kahta kertaa hävitty viikon sisällä edes vissiin. Kerran tullut ruma tappio, mutta muuten 1-5 pisteen erolla.

Noh, eikö nyt näistä kymmenestä ekasta ole tullut neljä tappiota. Pienin tappio ollut 25 pistettä. Eli mitä ihmettä?

Itse pelaan edelleen yhtä hyvin kuin aikaisemminkin, mutta joukkuekaverit ei puolusta, eikä hyökkäyksessä tee mitään järkevää. Heittää ohi. Parasta kun pariin otteeseen läpiajosta heittävät ohi ja saavat itse kaksi reboundia ja molemmat ohi. Liigan paras vaparijoukkue ja olen ainut joka saa enää sisään. Lisäksi kun koittaa syöttää, niin äijät juoksee yli rajojen. Siis ei jukoliste oikeasti...

Eli nyt 6 vikaa tarttis voittaa ja tuskin tulee tapahtumaan.

Kaiken lisäksi kaks peliä sitten joukkueen tärkein SF loukkaantui. Itse olen pelannut 98% PG:nä ja 2% SG:nä. Nyt kaksi peliä putkeen 99,9% SF:nä ja yhdessä hyökkäyksessä olin SG. Eihän siitä mitään tule ja kun meidän PG on sellainen, että vaikka teen screenin niin jätkä jää seisomaan paikalleen ja odottaa et kello käy loppuun, eikä heitä. Huh huh.

Jotain rajaa tohon scriptaukseen. AAAARGH. Toivottavasti playoffseissa taas saa nautinnon päälle.k kärvistellään nyt tää loppu runkosarja..
 
Vastaus: NBA 2K14

Taas tää "menee hermot-vaihe" päällä. :D

Itse pelaan edelleen yhtä hyvin kuin aikaisemminkin, mutta joukkuekaverit ei puolusta, eikä hyökkäyksessä tee mitään järkevää. Heittää ohi. Parasta kun pariin otteeseen läpiajosta heittävät ohi ja saavat itse kaksi reboundia ja molemmat ohi. Liigan paras vaparijoukkue ja olen ainut joka saa enää sisään. Lisäksi kun koittaa syöttää, niin äijät juoksee yli rajojen. Siis ei jukoliste oikeasti...

Eihän siitä mitään tule ja kun meidän PG on sellainen, että vaikka teen screenin niin jätkä jää seisomaan paikalleen ja odottaa et kello käy loppuun, eikä heitä. Huh huh.

Haha! Kuulostaa todella tutulta :D En tiedä missä joukkueessa pelaat, mutta ainakin Atlanta Hawksissa tätä samaa tapahtuu säännöllisin väliajoin. :eek:
Välillä kaikki toimii hienosti, kuin hyvin rasvattu koneisto, ja voitamme pelit aivan mielenvikaisin lukemin, ja välillä pelit menevät juuri kuten selitit, eli omat eivät osaa mitään. :D

En tiedä onko skriptausta, vai viileneekö joukkue vain välillä, vai mistä nuo johtuu, mutta noita tulee tosiaan välillä. :p
 
Vastaus: NBA 2K14

No nyt meinas päästä todella iso itku. Tuon tolkuttoman tappioputken jälkeen päätin olla keskittymättä omiin tilastoihin yhtään. Nyt kun loukkaantumisten takia mua peruutetaan vain SF:nä, niin koitin tehdä screenejä, hakea syöttöjä jne. Pisteitä tuli 1-4 siitä mitä normaalisti, syöttöjäkin vain 7, mutta pass to assisteja sitäkin enemmän, koriin tai virheeseen johtaneita screenejä todella paljon.

Se kannatti. Voitettiin mun viimeisten sekuntien syötöllä kolmosen tuntumaan ja sieltä kaverieottää kolmosen sisään 2sek ennen loppua. Voitto 2-pisteellä. Fiilis huikea, kun vihdoin voitto.

Kaikki hyvin? Juu ei. Kun kolikoita alettiin tallentamaan serverille, niin jäi junnaamaan. Odotin 25min. Painoin quit ja on, jolloin yrittää uusiksi. Odotin 5min ja tein vielä uusiksi. Ei auta. Painoin lopulta quittia niin peli ei heitä edes päävalikkoon vaan myplayerin luontiin.

Tuskanhiki alkoi puskea ohimolle. Peli kiinni ja koitin uusiksi. Ei auta, meni myplayerin luontiin. Onneksi en niitä alkanut säätämään, vaan suljin konsolin kokonaan ja koitin uusiksi. Peli meni päävalikkoon, sieltä MyCareeriin, niin peli meni suoraan pelin siihen loppustatseihin tms, jossa näkee peliminuutit jne. Siitä tallennus ja normisti ura jatkui ja tallennus toimi. Iso helpotus. :)
 
Vastaus: NBA 2K14

Kun kolikoita alettiin tallentamaan serverille, niin jäi junnaamaan. Odotin 25min. Painoin quit ja on, jolloin yrittää uusiksi. Odotin 5min ja tein vielä uusiksi. Ei auta. Painoin lopulta quittia niin peli ei heitä edes päävalikkoon vaan myplayerin luontiin.

Tuskanhiki alkoi puskea ohimolle. Peli kiinni ja koitin uusiksi. Ei auta, meni myplayerin luontiin. Onneksi en niitä alkanut säätämään, vaan suljin konsolin kokonaan ja koitin uusiksi. Peli meni päävalikkoon, sieltä MyCareeriin, niin peli meni suoraan pelin siihen loppustatseihin tms, jossa näkee peliminuutit jne. Siitä tallennus ja normisti ura jatkui ja tallennus toimi. Iso helpotus. :)

Mulla on käynyt muutaman kerran ihan samoin. Pari kertaa on netti katkennut itellä ja kerran ei vain yhdistänyt 2K servuille, niin peli ehdotti heti, että tehdäänpä uusi MyPlayer :D
Tuossa tilanteessa EI todellakaan kannata alkaa tekemään uutta ukkoa, vaan kylmästi peli/kone kiinni ja tosiaan koittaa myöhemmin uudestaan, niin kyllä se siitä taas tokenee. :)
 
Vastaus: NBA 2K14

Tämä nyt ei niin välttämättä tänne kuulu mutta menkööt.

Ostin 2k11:n enkä ikinä enne ollu pelannut mitään koripalloa peliä ja oha se aivan mahtava! :D Änäriä ja fifaa pelannu vuosia niin onha tää niihinki verrattuna huippu, ainakin näin alku huumassa. Rookie vaikeusasteella alussa pelasin 3 peliä jonka jälkeen alkoi jo tuntumaan melko helpolta ja vaihoin proohon niin nyt on tosi hyviä ja tasasia pelejä mitä pari oon kerenny pelaan : P Nyt alotin association muodon Golden State Warriorsseilla mutten kerenny sen tarkemmin tutustua. Pitää illemmalla kun kotia pääsee.

Mitä uusia juttuja 14 on verrattuna tähän 11? En kyllä 14 halua enään vanhalle pleikalle ostaa mutta jos se pleikka nelonen tulee joskus hommattua.
 
Vastaus: NBA 2K14

Miten tämä juoni nyt menee, manageri tuossa joku 15 peliä sitten sanoi, että Kia olis kiinnostunut tekemään diilin. Oli vähän hilloa mukana hommassa, että seuraavasta kymmenestä pelistä pitäis 6 hoitua. Noh pistelin varmuuden vuoksi 8 voittoa niistä ja sen jälkeen ei ole mitään kuulunut. 5 peliä ainakin mennyt siitä. Uus managerikin yritti houkutella ja puheli jo, että diiliä tulee jos kelkkaan pomppaan. En pompannu ja jostain luin, että oman managerin pitäis kans saada diiliä kohta aikaan. Eipä ole näkynyt. Joku kenkäsponssikin olis kiva saada, mutta mutta odotellaan nyt jos se Kia ei pelästyny. Siellä on katellu et piru puhuttiin 6 voitosta ja nyt se laitto 8. Ei osaa yhtään noudattaa ohjeita.
 
Vastaus: NBA 2K14

Kyllä siinä jonkun aikaa menee, ennen kuin se oma kaveri niitä diilejä saa kun ei toisen kelkkaan lähde.

Sensijaan toi 6voittoa 10:stä. Ei kertaakaan kaudella kahta perättäistä tappiota niin eikö mun joukkue vedä 1voiton ja 9tappiota. Tästä huolimatta viiden pelin jälkeen diilin sain ja seuraavan matsin jälkeen kenkädiilin. :D

Eli eipä tuosta taida ottaa erkkikään selvää..
 
Vastaus: NBA 2K14

Miten tämä juoni nyt menee, manageri tuossa joku 15 peliä sitten sanoi, että Kia olis kiinnostunut tekemään diilin. Oli vähän hilloa mukana hommassa, että seuraavasta kymmenestä pelistä pitäis 6 hoitua. Noh pistelin varmuuden vuoksi 8 voittoa niistä ja sen jälkeen ei ole mitään kuulunut. 5 peliä ainakin mennyt siitä. Uus managerikin yritti houkutella ja puheli jo, että diiliä tulee jos kelkkaan pomppaan. En pompannu ja jostain luin, että oman managerin pitäis kans saada diiliä kohta aikaan. Eipä ole näkynyt. Joku kenkäsponssikin olis kiva saada, mutta mutta odotellaan nyt jos se Kia ei pelästyny. Siellä on katellu et piru puhuttiin 6 voitosta ja nyt se laitto 8. Ei osaa yhtään noudattaa ohjeita.

Kia-diili bugittaa, ei ole vissiin kukaan saanut diiliä vaikka olisi voittanut kymmenen putkeen. Vähän samalta vaikuttaa gatoraden kanssa...
 
Vastaus: NBA 2K14

Käsittämätön homma ettei ps4 versiossa pysty pelaamaan mygm tilaa kahdestaan, patchi toivottavasti tulossa mutta silti ei voi ku ihmetellä miksei sitä olla voitu laittaa
 
Vastaus: NBA 2K14

Tämä on kyllä mahtava peli. Aiemmin pelaillut eniten 2k5:sta. 2k12 pelailin tuossa boxilla ja alko jotenki kyrsiin ku se vaan on niin rampa se peli :).
Oli plösöjä cittaris niin pitihän se ostaa pois kuleksimasta ja nba kylkeen mukaan.

Nyt pelannu mycareeria aika pitkälle ja alkaa ukko oleen hyvähkö. Eilen tuli nöyryytettyä jazzilla lakersiä ja bryantia kunnolla :).

Tosi paljo tipsejä saanu tästä topicista peliin. Asioita mitä ei ennen ymmärtäny vaikka paljon pelaskin niin nyt ymmärtää .

Se täytyy sanoa että kuten edellisissäkin niin tämä peli on parhaimmillaan kun pelaa niillä 12min jaksoilla vaikka ne iäisyyksiltä tuntuukin. Muuten se koriksen idea vähän katoaa.
 
Vastaus: NBA 2K14

Käsittämätön homma ettei ps4 versiossa pysty pelaamaan mygm tilaa kahdestaan, patchi toivottavasti tulossa mutta silti ei voi ku ihmetellä miksei sitä olla voitu laittaa

En ole tuota kokeillut, mutta ainakin normaali seasonia voi kyllä kaverin kanssa pelata - olettaen että samalla sohvalla pelaatte?
 
Vastaus: NBA 2K14

En ole tuota kokeillut, mutta ainakin normaali seasonia voi kyllä kaverin kanssa pelata - olettaen että samalla sohvalla pelaatte?

Jees samalta sohvalta nimenomaan, joo ei sitten kokeiltu normi seasonia kun tosta mygm tilasta sais niin paljo enemmän irti :)
 
Vastaus: NBA 2K14

Nyt alkaa pikkuhiljaa hermot ihan tosissaan menemään tähän MyCareer -tallennukseen. Portlandissa siis toinen kausi PF-paikalla menossa. Oma kundi kehittynyt jonkinlaiseksi tekijäksikin jo, mutta joukkueelle ei tule menestystä sitten millään. Tälläkin kaudella kausi päättyy hyvin suurella todennäköisyydellä runkosarjaan. Varsinkin muille huonon rekordin omaaville porukoille hävitetään lähes poikkeuksetta, esimerkkin 0-7 kauden aloittanut Suns - kahteen kertaan tuli tukkaan lyhyen ajan sisällä. Meidän PG Lillard on huikea jamppa, paitsi että välillä sitten pelailee noita kuuden pisteen pelejä. Aldridge samoin huippupelaaja, mutta tuntuu välillä täysin hyödyttömältä - tähän toki vaikuttaa sekin, että joutuu pelailemaan sentterinä kun itse olen lyhyt PF. Draftista tuli toiselle kaudelle sentään jonkinlainen SF, mutta aika raakile tietysti vielä ekalla kaudella on. Nuoria jamppoja rosterista löytyy, mutten usko jaksavani tätä turhautumista 12 minuutin neljänneksillä kovin kauaa, varsinkaan kun pelejä en haluaisi yli hyppiä.

Levypallot vastustaja vie lähes pelissä kuin pelissä, myös itseltäni vaikka saisin heidät tilanteesta pois blokattua. Omat levaritaidot tapissa sekä taitona tenacious rebounder korkeimmalla tasolla. Kolmosia vastustajat heittelevät sisään huikealla prosentilla. Ja mikä erikoisinta, vastustajalla on lähes pelissä kuin pelissä jopa kolmasosa enemmän heittorityksiä kuin meillä. Tämä siis, vaikka statsien mukaan joukkueiden levypalloissa, riistoissa tai blokeissa ei olisikaan suurta eroa. Eräässä pelissä joukkuekaverini pistivät puolentoista neljänneksen, siis 18 minuutin aikana sisään yhteensä kolme kakkosta, kolmosia oli mukana myös jokunen. Peleissä on enemmänkin sääntö kuin poikkeus, ettei neljänneksellä tehdä kahtakymmentä pistettä. Kaverien heitot vaan eivät uppoa. Eilen sitten yhden pelin vikalla neljänneksellä kyllästyin ja pelasin vain puolustuspään tilanteet. Laskin siis oman joukkueen lähtiessä hyökkäämään ohjaimen alas ja katselin hyökkäyksien ajan olympialaisia. Ehkä vastustajallakaan ei kentällä olleet enää ne parhaat pelaajat, sitä ei tullut tarkastettua, mutta tuolloin kun Portland hyökkäsi neljällä viittä vastaan iskivät heitot sisään 6/8 kun aiemmin prosentti oli varmaan 30% luokkaa. Ja noistakin ohiheitoista yhdestä Aldridge kaivoi hyökkäyspään levarin ja iski sen sisään.


Oma pelityylini ei syö heittopaikkoja muilta pois enkä pyydä palloa liian usein. Screenejä tule tehtyä paljon, kun sekin taito tuli hankittua. Joissain peleissä kolmannen neljänneksen loppupuolelta, kun joukkueella ei ole enää mitään voitettavaa niin silloin toisinaan pelailen edes omia statseja paremmiksi. Omat ehdotukset hankinnoiksi eivät ole menneet läpi vaikka etenkin SG tulisi tarpeeseen. Ihan niitä kuumimpia nimiä en ole edes pyytänyt, ettei joutuisi puolta joukkuetta antamaan vaihdossa. Kai se vaan täytyy uskoa, ettei Portland vain ole minulle oikea paikka ja tarvitsisivat ennemminkin joukkueeseen sentterin ja sitäkautta Aldridgen pelaamaan mun paikkaani...
 
Ylös Bottom