Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K17

Vastaus: NBA 2K17

Tässä on mun kohdalla vaan se pikku mutta että mä opiskelen Orivedellä viikot ja pelaan lähinnä tabletilla. :D
Mut sit viikonloput voi kuluttaa tän koripallon parissa. Mulla on ANDROID tabletilla se mobiili versio tästä pelistä. :D
Juuri ja juuri on laitteessa sen verran tehoa että sitäkin todella riisuttua versiota tästä pelistä pystyy pelaamaan.

Kotona Pleikkarilla mulla on se MyCareer pelaaja Indiana Pacerssissa ja sitte tuossa tabletilla oon myös sen aloittanu. Siinä päädyin Philadelphiaan. :D
 
Vastaus: NBA 2K17

On kyllä kova porukka sulla kasassa, toi Ray Allen on ihan täydellinen lisä. En yhtään ihmettele et porukka ottaa nokkaan tolla viisikolla!

Jos innostutte tosta MyCareerista niin mä tosiaan joskus voisin Parkkia ainakin tulla vetämään. Mulla on tosiaan athletic PF ja tein sharpshooter SG:n ja silläkin nyt kaikki badget Hall of Fame, osuu mistä vaan keskelle keksintöä! :D
 
Vastaus: NBA 2K17

On kyllä kova porukka sulla kasassa, toi Ray Allen on ihan täydellinen lisä. En yhtään ihmettele et porukka ottaa nokkaan tolla viisikolla!

Tämä oli varmaan mulle? :)

Joo olen kyllä tyytyväinen! Ihan ne seksikkäimmät nimet ehkä puuttuu, mutta olen rajoitetulla rahamäärällä koittanut kasata sellaisen monipuolisen ja toimivan porukan, jolla pystyisi taistelemaan melkein minkälaista vastustajaa vastaan tahansa. Löytyy atleettisuutta, heittovoimaa, ilkeää fyysisyyttä ja puolustusta, on miehiä ottamassa levareita ja blokkaamassa...Aina tuntuu olevan kentällä viisi miestä, jotka pystyy tekemään yhdessä monia asioita.

Hämmentävän usein tulee vastaan sakkia, joiden miehistö on rakennettu täyteen vain yhtä hommaa varten. Paljon on sellaisia, joissa on kentällä koko ajan vähintään 4 kovaa kolmospommittajaa, mutta kaveri onkin sitten ihan hädissään, kun ne kolmoset ei mene sisään ja vastaavasti meikäläisen jätkät pistää palloa alaspäin korin alta tai vähintään upottelee vapareita.

Tuosta Ray Allenista täytyy tosiaan vielä sanoa, että se on kyllä selvästi monelle vastustajalle todella pelottava kortti! Moni aika hädissään pitää sitä kiinni koko ajan ja silloin meikäläisen muille pelaajille jää juuri riittävästi tilaa rankaista...Ja sitten kun se onneton menee jättämään Allenin vapaaksi, niin PAMPAM ja kolmosta sisään :D
 
Vastaus: NBA 2K17

PG: Steve Francis(92) // Kevin Johnson(92)
SG: Ray Allen(92) // David Thompson(97)
SF: Kobe Bryant(91) // Corey Maggette(89)
PF: Willis Reed(95) // Spencer Haywood(92)
C: Robert Parish(92) // Hakeem Olajuwon(89)

Tulkaa nyt ihmeessä haastamaan! ;)

Mä voin tuollasen jonku "joukkue mapin" heittää tänne viikonloppuna. :) Thompson ja Curry on ne kovimmat nimet siinä nipussa.
 
Vastaus: NBA 2K17

Mä voin tuollasen jonku "joukkue mapin" heittää tänne viikonloppuna. :) Thompson ja Curry on ne kovimmat nimet siinä nipussa.

Muista ainakin kokeilla sitä Paul Georgen koodia edelliseltä sivulta, kun pääset konsolille. Olettaisin, että se on käypä vielä viikonloppunakin, koska kyseessä on tuollainen ihan ilmaiskortti. Päävalikosta Options => Locker Codes.
 
Vastaus: NBA 2K17

Muista ainakin kokeilla sitä Paul Georgen koodia edelliseltä sivulta, kun pääset konsolille. Olettaisin, että se on käypä vielä viikonloppunakin, koska kyseessä on tuollainen ihan ilmaiskortti. Päävalikosta Options => Locker Codes.
Mulla oli Paul Georgekin alunperin joukkueessa. Se oli joku free agent kortti. Helposti voitin ekat 4 peliä kun nuo kolme oli joukkkueessa.
 
Vastaus: NBA 2K17

Mulla oli Paul Georgekin alunperin joukkueessa. Se oli joku free agent kortti. Helposti voitin ekat 4 peliä kun nuo kolme oli joukkkueessa.

Joo kaikki sai sen free agentin. Syynä varmaan se, että PG13 on tosiaan tämän vuoden version kansikuvapoika. Sama syy lienee sille, että se nyt jaettava ilmainen kortti on juurikin saman pelaajan paras kortti, joka pelistä tässä vaiheessa löytyy.
 
Vastaus: NBA 2K17

Mä hain alunperin tästä pelistä sitä Gold Edition versiota :D Sitte mä luin netistä että sillä ois saanu MyTeamiin kolme Kobe Bryantin free agent korttia. :D Tavallaan ei mitään siitä että maksat 80€ pelistä.

Eli pelaa sen 5 matsia ja lähtee kun sopimus loppuu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NBA 2K17

Joo kaikki sai sen free agentin. Syynä varmaan se, että PG13 on tosiaan tämän vuoden version kansikuvapoika. Sama syy lienee sille, että se nyt jaettava ilmainen kortti on juurikin saman pelaajan paras kortti, joka pelistä tässä vaiheessa löytyy.
Noh tänää pääsee kotiin niin katon tuon kortin heti. :)
 
Vastaus: NBA 2K17

Mä hain alunperin tästä pelistä sitä Gold Edition versiota :D Sitte mä luin netistä että sillä ois saanu MyTeamiin kolme Kobe Bryantin free agent korttia. :D Tavallaan ei mitään siitä että maksat 80 pelistä.

Eli pelaa sen 5 matsia ja lähtee kun sopimus loppuu.

Samaa mieltä! Maksaa nyt monta kymppiä ekstraa pelistä ja saa sitten PARIKSI OTTELUKSI tuollaisen kortin, jolla ei tee sen jälkeen mitään, joka itse asiassa katoaa kokonaan! 2K:lta olisi ollut todellinen peliliike myydä tuota kalliimpaa Kobe Bryant-editionia niin, että sen mukana olisi tullut joku noin 90 overallin kortti, jonka olisi sitten saanut pitää! Olisin itsekin ollut valmis sen 10-20 euroa enemmän maksamaan, jos olisin sillä rahalla saanut ihan oikean kortin ja omaksi...

Noh, onneksi oli joulun pyhinä sen verran pelimerkkejä sisällä, että pystyin ostamaan tuon 91 overallin Kobe Bryantin ihan omaksi...Vähän kyllä säälittää ne, jotka menivät tuon erikoisversion ostamaan parin matsin takia...
 
Vastaus: NBA 2K17

Onhan tuo Paul George aika uskomaton pelaaja. Se toimi se Fabren koodi. Ratkasin 3 pisteen suorituksella pelin. 2 pisteen heitto + vapari :D

Peliä jäljellä 4,6 sekuntia. NETSIN Oli pakko yrittää kolmosta joka meni ohi.
 
Vastaus: NBA 2K17

Koska täällä ei ole omaa ketjua yleiselle koripallokeskustelulle ja kovin paljon innokkaita lajista ja varsinkin sen historiasta ja hienoista legendoista keskustelijoita, niin sujautan tämän seuraavan jutun nyt tänne ihan siitä syystä, että se nyt sattui eräällä tavalla koskettamaan minua. Syynä varmaan Ystävänpäivän läheisyys jne.

Koripallo on varsinkin Amerikassa hyvin tärkeä yhdistävä tekijä. Monet nuoret, varsinkin tummaihoiset, joilla ei ole teini-iässä oikein muutakaan, pelaavat puistoissa pysyäkseen kaidalla tiellä, poissa huumeista ja muusta ikävästä, ja elättelevät toiveita, että koripallon avulla saisivat stipendejä opiskelupaikkoihin ja mahdollisuuden parempaan elämään, kun monien vanhemmilla ei yksinkertaisesti ole varaa maksaa lastensa koulutuksesta. Tällaiseen perheeseen syntyi 1969 myös Mahmoud Abdul-Rauf, köyhälle yksinhuoltajaäidille kahden muun poikalapsen kanssa, joilla ei aina ollut riittävästi rahaa riittävän hyvään ruokaan. Moni myös pitää lajista ihan yleisesti, eikä vain mahdollisen elannon takia, koska sitähän on helppo harrastaa ulkona. Ei tarvita kuin pallo, koripallopuisto ja kavereita! Koripallo on hyvä ja hieno asia, mutta valitettavasti silläkin on nurjat puolensa. Puolensa, jotka Mahmoud Abdul-Rauf joutui kokemaan karusti 90-luvulla kesken uransa parhaiden vuosien.

Abdul-Rauf on syntyperäinen tummaihoinen amerikkalainen, joka kääntyi muslimiksi vuonna 1991. Syntymänimeltään hän oli Chris Jackson, täysin "tavallinen" amerikkalainen. Hän pelasi uransa alkuajat 1990-96 Denver Nuggetsissa ollen neljänä kautena peräkkäin joukkueensa paras pistemies ja paras syöttäjä point guardin paikalta ja erittäin tärkeässä osassa kaudella 1993-94, kun Läntisen Konferenssin viimeisenä pudotuspeleihin selvinnyt Denver pudotti ensimmäisellä kierroksella konferenssin voittaneen Seattlen. Toinen joukkueen legendaarisista nimistä oli tuolloin Dikembe Mutombo.

Abdul-Raufin uskonto ja henkilökohtaiset ajatukset tulivat valitettavasti hänen lupaavan uransa eteen. Kaikille hänen uskontonsa ei kelvannut ja hänen peliaikansa väheni, vaikka hän olikin selvästi joukkueensa paras pelaaja hyökkäyksessä. Hänen taitojaan kehuivat myös häntä vastaan pelanneet pelaajat. Vuonna 1996 hän ilmaisi kritiikkinsä hiljaisesti sen hetkistä maailman ja Amerikan tilaa kohtaan kieltäytymällä seisomasta ja laulamasta kansallislaulua ennen ottelua. Siitä nousi suuri haloo ja juttu päätyi ihan pääuutisiin asti, kun siihen asti Mahmoud oli ollut esillä "vain" urheilusivuilla. Hän joutui kärsimään pelikieltoa, menetti osan palkastaan, mutta lopulta hänelle annettiin erikoislupa. Hänen sallittiin olla laulamatta, mutta seisoa piti ja hän sai samaan aikaan katsoa alaspäin silmät kiinni. Mahmoud on itse kertonut, että hän usein luki hiljaa mielessään rukouksen sillä aikaa, kun muut lauloivat. Hänen uskontonsa ja elämäntapansa oli kuitenkin tehnyt jo tuhonsa hänen uralleen, joka lähti laskuun. Erittäin taitava takamies joutui paineen takia lopettamaan uransa NBA:ssa jo 2001 vasta 32 vuotiaana puhtaasti ulkoisen paineen takia, joka johtui hänen uskonnostaan ja henkilökohtaisesta vakaumuksestaan, joka ei vaan sopinut senhetkiseen amerikkalaiseen näkemykseen, kun kyseessä oli kuitenkin näkyvä ammattiurheilija eikä tavallinen kadun tallaaja.

Mahmoud Abdul-Raufia kuitenkin kunnioitetaan tämän vuoden pelissä, sillä hänestä löytyy legendakortti, joka käsittääkseni sijoittuu juurikin tuolle historialliselle 1993-94 kaudelle, jolloin Denver tekaisi tuon suuren pudotuspeliyllätyksen. 85 overallin safiiri, jota ei kauheasti kuitenkaan marketissa näy. Taitaa olla kohtuullisen harvinainen keräilykappale! Voisin kyllä haluta sen omaan kokoelmaani ja ihan pelaavaan miehistöön myös, puhtaasti tunnesyistä ja tueksi. Kaikkien ei tulisi tarvita ajatella samalla tavalla...

Laitan alle vielä linkin Wikipediaan, josta halukkaat voivat lukaista vähän lisätietoa. Siellä on myös listattuna tilastot, jotka osoittavat, ettei hänen uransa loppuminen aikaisin todellakaan johtunut urheilullisten taitojen puutteesta. Alla myös video, jonka haastattelussa Mahmoud Abdul-Rauf itse kertoo noita vuosista ja kommentoi, kuinka hän näkee, että häneltä vietiin hänen parhaat vuotensa harjoittaa ja pelata lajia, jota hän selvästi rakasti.

https://en.wikipedia.org/wiki/Mahmoud_Abdul-Rauf

[video=youtube;AAotAfvcgSo]https://www.youtube.com/watch?v=AAotAfvcgSo[/video]
 
Vastaus: NBA 2K17

PG: Steve Francis(92) // Kevin Johnson(92)
SG: Kobe Bryant(91) // David Thompson(95)
SF: Jimmy Butler(91) // Corey Maggette(89)
PF: Willis Reed(95) // Karl Malone(89)
C: Robert Parish(92) // Hakeem Olajuwon(89)
;)
PG: Stephen Curry (85) - Jay Williams (82)
SG: Klay Thompson (83) - Manu Ginobili (75)
SF: Paul George (86) - Danny Green (73)
PF: Taj Gibson (73) - Marvin Williams (73)
C: Brook Lopez (77) - Nerlens Noel (73)

Tuollanen on se mun MyTeam joukkue tällä hetkellä. Niin kun näkyy heikkoa luettavaa :D

Nuo mun niin sanonut sentterit häviää kaikki levypallot jos mä en itse sitä pelaajaa ohjaa. Tai vähintään mies jää yksin sinne korin alle. Tällänen allekirjoittaneen kokoinenkin tekee korin jos saa itse rauhassa säätää. Ja mulla ei pituutta oo kun 162 :D

Warriorssilla se nyt on helppoa kun on yks Draymond Green joka voittaa yksin 2 hyökkääjää voittaa se levypallo.
 
Vastaus: NBA 2K17

Tuollanen on se mun MyTeam joukkue tällä hetkellä. Niin kun näkyy heikkoa luettavaa :D

No aika karua luettavaa se oli mullakin ihan alkuvaiheessa. Mulla ei ollut edes Currya, vaan pointit olivat 82 Williams ja 80 Wall, jonka onnistuin myymään ja ostamaan 81 Irvingin tilalle. Overallilta paras oli keräyspalkintona tulleet 84 Robert Horry ja 84 Quentin Richardson aika pitkään...

Paljonko sulla on kertynyt MT-pointseja tilille? Sinuna vahtisin markettia, koska ihan parilla tonnilla(2-3k) lähtee ihan varmasti noita smaragditason(emerald) peruskortteja, josta voisit saada päivitystä tuohon sentterin tai ison laiturin paikalle ja niitä levareita paremmin. En ole aikoihin noiden korttien hintoja katsonut, mutta joku perus Andre Drummond tai Karl-Anthony Towns tuskin enää paljoa yli 2k maksaa kappale. Joku 83 overallin DaMarcus Cousins voi myös irrota ihan samaan hintahaarukkaan. Tuohon sun nykyiseen porukkaan kun saisit 80+ sentterin ja ison laiturin(pf), niin sillä kruisailee tuon perus dominationin läpi ihan varmasti.

Jotkut ovat myös käyttäneet sitä perustason LeBron Jamesia, 85 overall, isona laiturina ainakin tietokonetta vastaan aika menestyksekkäästi. Sen kortin heittoarvot vaan ovat kohtuullisen "heikot" ottaen huomioon kaverin nimen. Tosin se taas on laskenut kortin hinnan aika alas, taitaa olla noin 4k itse asiassa.

Toisaalta tuo 5k on jo sellainen hintahaarukka, jolla alkaa saamaan noiden kahden viikon välein vaihtuvien teemapakkojen halvimpia kortteja marketista! Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, niin 5k:lla voi helpostikin saada rubiinikortin. Kannattaa ainakin selailla markettia läpi, koska sieltä voi tehdä hyviäkin löytöjä ja kasata äkkiäkin "ylivoimaisen" tiimin tekoälyä vastaan pelaamiseen. En tosiaan tiedä, paljonko sulla on ehtinyt pelimerkkejä kertyä, mutta jos on tuo 5k tilillä, niin täräytäpä huviksesi markettiin hakuehdoiksi "ruby" ja maksimihinnoiksi 5k buy now, niin voit jopa yllättyä, mitä kaikkea sillä voi saada!
 
Vastaus: NBA 2K17

Juu kävin kattomassa mitä sieltä reilulla 3k löytyy. Nooh sieltä löyty Kenneth Faried (88)

Oon varmaa 8 kertaa yrittänyt voittaa sitä Utah Jazzia. Noin 15 pistettä on aina ero mut sen verran tulee niitä ilmaisia pisteitä korin alta....

Pitää kokeilla treenien jälkee uusiks.
 
Vastaus: NBA 2K17

Morjensta.

Tuli itse myös hankittua ps4 ja NBA 2k17 ja viikon verran ehtinyt pelailla. Kyseessä ensimmäinen koripallopeli konsolille ikinä, joten alku mennyt hieman opetellessa. Täytyy sen verran sanoa kun olen aikaisemmin vain NHL ja FIFA pelisarjoja pelannut satunnaisesti kavereiden luona, että on kyllä aivan huippu peli ollut.

Oikeastaan olen Dominationia pelannut ja haasteita tehnyt. Aika haastavia osa joukkueista Dominationin puolella ovat olleet, mutta muutaman yrityksen jälkeen yleensä aina edennyt eteenpäin, seuraavana kaatuu Orlando Magic. :)

Joukkueeni tällä hetkellä:

PG: Robert Pack (84) - Emmanuel Mudiay (73)
SG: Jeff Hornacek (89) - Kawhi Leuonard (83)
SF: Paul George (86) - C.J McCollum (79)
PF: Anthony Davis (86) - Kevin love (78)
C: DeMarcus Cousins (83) - Pau Gasol (78)

Hornacekin löysin rubyna halvalla (2000MT) ja Robert Pack oli haasteista saatu palkinto. Sentteri ja Pointguard osastoa vahvistan seuraavaksi.
Kannattaa tosiaan katella auction housea välillä. Yllättävän halvalla löytää Ruby/Sapphire pelaajia.
 
Vastaus: NBA 2K17

Joukkueeni tällä hetkellä:

PG: Robert Pack (84) - Emmanuel Mudiay (73)
SG: Jeff Hornacek (89) - Kawhi Leuonard (83)
SF: Paul George (86) - C.J McCollum (79)
PF: Anthony Davis (86) - Kevin love (78)
C: DeMarcus Cousins (83) - Pau Gasol (78)

Hornacekin löysin rubyna halvalla (2000MT) ja Robert Pack oli haasteista saatu palkinto. Sentteri ja Pointguard osastoa vahvistan seuraavaksi.
Kannattaa tosiaan katella auction housea välillä. Yllättävän halvalla löytää Ruby/Sapphire pelaajia.
Tekstisi kuulostaa siltä kun olisit vasta aloittanut. Miten pitää hkaee että tuollasia pelaajia voi löytää? tuo 2 tonnia on suhkot halpa noinki kovasta pelaajasta.
Mulle tuottaa Utah Jazz tällä hetkellä melkosta hermoilua :D Samasta Dominationista on kyse.
 
Vastaus: NBA 2K17

On se harmi et suuri massa ei ainakaa Suomessa pelaa tätä huikeeta urheilu pelii. :/
 
Vastaus: NBA 2K17

On se harmi et suuri massa ei ainakaa Suomessa pelaa tätä huikeeta urheilu pelii. :/
Urheilupelien kanssahan se menee vähän niin, että pelaajamäärät ovat aika pitkälti verrannollisia lajin suosion kanssa riippumatta itse pelin laadusta.
 
Vastaus: NBA 2K17

Jaa pitäisiköhän itsekin tulla tänne rehentelemään omalla squadillani :D

PG: Isiah Thomas (99) | Steve Francis (92)
SG: Ray Allen (92) | Jimmy Butler (93)
SF: Kevin Durant (92) | Shawn Marion (92)
PF: Larry Johnson (94) | Kevin Mchale (98)
C: Demarcus Cousins (92) | Yao Ming (91)

Julkaisusta asti olen pelin omistanut ja vähän reilut 1400 korttia kerättynä. Collectionista toki löytyy paljon muitakin timantteja ja ametystejä esim. Ben Wallace, David Thompson, Lebron James jne. Mutta tällä ryhmityksellä on viimeajat pelailtu ;)
 
Ylös Bottom