Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko kellään muulla ongelmia saada pelattua netissä,kaverilla katkeaa yhteys koko ajan.Sama ongelma undercoverin kanssa ja yhteys toimii muuten täysin moitteettomasti.
Nyt löyty aika saatanan hyvät säädöt G25:lle (ja miksei muillekki rateille)! 1-5-5-5-75-10-10-50-100-10-300-off-normal. Tier 2 sarjan Lotus Elise on yksi hauskimmista autoista pitkään aikaan missään pelissä. Kannattaa kokeilla, varsinkin noilla säädöillä. Niin, ja se paljon parjattu driftingkin on sikahauskaa.
Ööö...DF Prolla ei ole edes noin montaa säädettävää kohtaa. Ei joku viitsisi kirjoittaa auki, mikä on mikäkin, niin voisi testata ainakin löytyvien säätöjen osalta.
Driving Force Pro tukee jopa 900 asteen kääntösädettä.Niin DF proossahan ratti ei käänny montaa kierrosta, vai kääntyykö?
Normaalisti simuissa(pc:llä) kuuluu laittaa speed sensitivy nollaan. Onkohan tuossa pelissä sitten kustu toi homma väärin päin? Speed sensitivy on vähän kuin apu. Helpottaa(itselläni vaikeuttaa) ajamista kovassa nopeudessa. Ohjaus ei toimi niin herkästi kuin hitaassa vauhdissa. Yleensä speed sensitivyä säädetään ylöspäin mikäli pelaa pädillä tai erittäin pienellä steering lockilla tai kääntösäteellä.Niin DF proossahan ratti ei käänny montaa kierrosta, vai kääntyykö? Toi 300 oli se asteluku mitä ratti kääntyy tjsp. Tärkeintä tossa säädössä on toi 100 eli speed sensitive steering. Yritä soveltaa.
Normaalisti simuissa(pc:llä) kuuluu laittaa speed sensitivy nollaan. Onkohan tuossa pelissä sitten kustu toi homma väärin päin? Speed sensitivy on vähän kuin apu. Helpottaa(itselläni vaikeuttaa) ajamista kovassa nopeudessa. Ohjaus ei toimi niin herkästi kuin hitaassa vauhdissa. Yleensä speed sensitivyä säädetään ylöspäin mikäli pelaa pädillä tai erittäin pienellä steering lockilla tai kääntösäteellä.
Kaikenkaikkiaan ainakin mulle kelpaa, sanotaanko että jos Gridi uppos niin uppoo tääkin.
No niin, Gran Turismon siirtyessä hamaan tulevaisuuteen alkoi tämä kiinnostaa korvikkeena. Miten nyyppä-ystävällinen peli oikeastaan on sunnuntai-kuskille? DiRT2 kun on sitä hyvin paljon easy-vaikeustasollaan.
Kokemukset verkkopelistä kiinnostavat myös, ollaanko tässä kilin kolinin erinomaisella tasolla siltä osin?
Pitäisikö tolla visual damage vs. full damage asetuksella olla jotain merkitystä? Useampi kerta vauhdilla suoraan seinään, ja mitään eroa en asetuksilla huomaa..
On. Muutenkin aika heikosti hyödynnetty itse ratin nappeja. Itse tottunu käyttämään ratin vasenta nappia takanäkymään ja oikeaa käsijarruun. Myös sivuille katsomiset vois olla tai nitrot, mutta näistä viidestä(takanäkymä, sivuille katsomiset, nitrot ja käsijarru) yhtäkään ei ole ratissa.Aika käsittämättömät noi nitron ja käsijarrun napit g25:lla, eikä niitä edes pysty muuttamaan.
Löytyipä sellanenkin bugi ettei Viperi edes lähde liikkeelle eräässä kisassa. Ottaa vaan kierroksia lähtöviivalla, muttei liiku. Kummaa. Quit vaan ja
valitsin sen Fordin, millä kisat menikin sitten voitokkaammin.
Lisäksi kanssa vaikuttais että moottorin ääni särisee, menee ns. yli asteikon. Tätä täytyy vielä tutkia, josko olisikin vain kisakireän (mm. vakio-Aston)
moottorin efektiääntä..
Jos hakusessa on nautittava ajopeli, niin se ei ole tämä.