Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Need for Speed: Shift [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Onko kellään muulla ongelmia saada pelattua netissä,kaverilla katkeaa yhteys koko ajan.Sama ongelma undercoverin kanssa ja yhteys toimii muuten täysin moitteettomasti.
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Onko kellään muulla ongelmia saada pelattua netissä,kaverilla katkeaa yhteys koko ajan.Sama ongelma undercoverin kanssa ja yhteys toimii muuten täysin moitteettomasti.

Ilmeisesti sulla on yleinen ongelma joka liittyy kaikkiin EA:n peleihin. Postaapa ongelmasi tuonne Verkkoonglemia -ketjuun niin siellä autetaan kyllä. Lue se FAQ ensin, jos sieltä löytyisi apu. Kerro modeemisi/reitittimesi malli ja merkki, niin apu tulee nopeasti.
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Nyt löyty aika saatanan hyvät säädöt G25:lle (ja miksei muillekki rateille)! 1-5-5-5-75-10-10-50-100-10-300-off-normal. Tier 2 sarjan Lotus Elise on yksi hauskimmista autoista pitkään aikaan missään pelissä. Kannattaa kokeilla, varsinkin noilla säädöillä. Niin, ja se paljon parjattu driftingkin on sikahauskaa.

Ööö...DF Prolla ei ole edes noin montaa säädettävää kohtaa. Ei joku viitsisi kirjoittaa auki, mikä on mikäkin, niin voisi testata ainakin löytyvien säätöjen osalta.
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Ööö...DF Prolla ei ole edes noin montaa säädettävää kohtaa. Ei joku viitsisi kirjoittaa auki, mikä on mikäkin, niin voisi testata ainakin löytyvien säätöjen osalta.

Niin DF proossahan ratti ei käänny montaa kierrosta, vai kääntyykö? Toi 300 oli se asteluku mitä ratti kääntyy tjsp. Tärkeintä tossa säädössä on toi 100 eli speed sensitive steering. Yritä soveltaa.
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Hiukan mixed feeling pelistä, odotin parempaa, vaikka ei tuo nyt ihan huono ole, valovuosia parempi kuin Ferrari peli joka jäi ekan 10min jälkeen hyllyyn koristeeksi...

Ärsyttävää odottelua, turhaa statistiikka ruutua ajojen välissä jne. Valikot liian konsolimaiset, pelin rakenteen hahmottaminen turhan hankalaa.

Vaikka rattia tuetaan ihan ok, osa valikoista näyttäisi vaativan ohjaimen rinnalleen??

Moninpeli vielä koettamatta, ei ole uskaltanu, kun tuo joku EA juttu tossa pelottaa? Mitä helvettiä konsolissa tekee joku kolmannen osapuolen online juttu???

Pääseekö tällä ottamaan kisaa haluamiensa kavereiden kanssa suljetuisa olosuhteissa?
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Niin DF proossahan ratti ei käänny montaa kierrosta, vai kääntyykö? Toi 300 oli se asteluku mitä ratti kääntyy tjsp. Tärkeintä tossa säädössä on toi 100 eli speed sensitive steering. Yritä soveltaa.
Normaalisti simuissa(pc:llä) kuuluu laittaa speed sensitivy nollaan. Onkohan tuossa pelissä sitten kustu toi homma väärin päin? Speed sensitivy on vähän kuin apu. Helpottaa(itselläni vaikeuttaa) ajamista kovassa nopeudessa. Ohjaus ei toimi niin herkästi kuin hitaassa vauhdissa. Yleensä speed sensitivyä säädetään ylöspäin mikäli pelaa pädillä tai erittäin pienellä steering lockilla tai kääntösäteellä.
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

No niin, Gran Turismon siirtyessä hamaan tulevaisuuteen alkoi tämä kiinnostaa korvikkeena. Miten nyyppä-ystävällinen peli oikeastaan on sunnuntai-kuskille? DiRT2 kun on sitä hyvin paljon easy-vaikeustasollaan.

Kokemukset verkkopelistä kiinnostavat myös, ollaanko tässä kilin kolinin erinomaisella tasolla siltä osin?
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Normaalisti simuissa(pc:llä) kuuluu laittaa speed sensitivy nollaan. Onkohan tuossa pelissä sitten kustu toi homma väärin päin? Speed sensitivy on vähän kuin apu. Helpottaa(itselläni vaikeuttaa) ajamista kovassa nopeudessa. Ohjaus ei toimi niin herkästi kuin hitaassa vauhdissa. Yleensä speed sensitivyä säädetään ylöspäin mikäli pelaa pädillä tai erittäin pienellä steering lockilla tai kääntösäteellä.

Ei olis ihme vaikka oiskin väärinpäin. Ovat kuulemma ryssineet quick tunessa ton oversteer/understeer valikon. Eli jos laitat oversteerin täysille niin auto aliohjaa! Luin ton joltain foorumilta ja testasin sen. Race Pro:ssa tosiaan on 0% toi speed sensitive steering ja ajotuntuma on timanttinen. Yritäs tässä laittaa se sss nollille niin auto nykii ja heiluu kuin hullun kulli. :D
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Mäkin ostin halvalla käytetyn DF Proon nurkkiin pyörimään joku aika sitten, pitäis joku tellinki väkeltää (lue: Playseat Alcantara) että sais ratin käyttöön..

Nyt siis pädillä vähän tätä kokeillut, ja melkosen liukkaalta ja luisuherkältä vaikuttaa. Ratilla ongelmaa ei välttämättä ole, mutta pädillä korjausliikkeet menevät helv*** helposti ns. yli ja tuloksena mennään reunasta reunaan luisussa. Sega Rallya pädillä pelatessa esiintyi alkuunsa samaa mutkittelua... Tuohan vaatii vaan totuttelua ja reeniä, tarkkana sen tatin kanssa on oltava.

Racedriver Gridiin verrattuna tykkäsin kyllä siitä enemmän ehkä juuri sen pädiystävällisyyden takia, pitoa tuntu olevan enemmän eikä siinä muistaakseni ihan tällälailla luisuteltu? Mutta peli on hienon näköinen, Fordeista löytyy ne tarvittavat mallit (vois olla enemmänkin) ja autojen tuunailu on aina jees juttu. Kaikenkaikkiaan ainakin mulle kelpaa, sanotaanko että jos Gridi uppos niin uppoo tääkin.
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Kaikenkaikkiaan ainakin mulle kelpaa, sanotaanko että jos Gridi uppos niin uppoo tääkin.

Tämä on minusta siinä mielessä hassusti sanottu, kun näiden ajomallinnus poikkeaa aika tavalla toisistaan. Henkilökohtaisesti en pitänyt GRIDin ajotuntumasta yhtään, pitoa oli kovasti ja silti tuntui, että mennään ilmatyynyaluksella. Tässä auton painon jotenkin tuntee paremmin, mutta tosiaan minunkin makuun aivan liikaa luisutaan menemään.

Tykkään silti kovasti ja paras audio-visuaalinen ajokokemus tähän mennessä pelaamistani peleistä.
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Onhan tää tavallaan samanlainen vaikka onkin aivan erilainen :confused: Gridin nyt vetäsin vertailuun kun en oo ennen pelannut mitään ajopeliä tälläisellä ajonmallinnuksella, enkä niinkään viitannut ainoastaan siihen vaan siihen fiilikseen minkä peli antaa noin niinkun kokemustasolla.
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

No niin, Gran Turismon siirtyessä hamaan tulevaisuuteen alkoi tämä kiinnostaa korvikkeena. Miten nyyppä-ystävällinen peli oikeastaan on sunnuntai-kuskille? DiRT2 kun on sitä hyvin paljon easy-vaikeustasollaan.

Kokemukset verkkopelistä kiinnostavat myös, ollaanko tässä kilin kolinin erinomaisella tasolla siltä osin?

Itse aloitin pro tasolla, kun ratilla ajelen mutta ainakin sillä ajo tuntuu aluksi yllättävän kiikkerältä verrattuna moniin muihin. Esim. Forza 3:ssa ja GT5P:n professinonalissa mennään kuin kiskoilla tähän verrattuna.

Mutta nopeasti juonesta saa kiinni ja avustuksia löytyy yllin kyllin aina ajolinja-apurista lähtien, mikäli hermo ei kestä opettelua. Tuo pro on siis ainoastaan ajomallinnustaso ja erikseen saa säätää myös kisakumppanien tason, joka ainakin mediumilla on ihan inhimillinen (myös siinä mielessä että tekevät AI kuskitkin tekevät virheitä).

Nettiin en ole vielä uskaltautunut, mutta tuskin se ainakaan huonommin toteutettu on kuin Gran Turismossa. Se nimittäin lienee mahdotonta! :D
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Pitäisikö tolla visual damage vs. full damage asetuksella olla jotain merkitystä? Useampi kerta vauhdilla suoraan seinään, ja mitään eroa en asetuksilla huomaa..
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Pitäisikö tolla visual damage vs. full damage asetuksella olla jotain merkitystä? Useampi kerta vauhdilla suoraan seinään, ja mitään eroa en asetuksilla huomaa..

Ero on todella pieni, melko lujaa saa vetää seinään ennen kuin tulee kunnon damagea. En kauheasti ole ajellut seinille, mutta ainakin alkaa puoltamaan, kun oikein paljon seiniä kiusaa.
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

GTP online kisajo tehdessä ja pelatessa ja NSF Shift peliä odotellessa...no miltäs ajotuntuma tuntuu?
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Aika käsittämättömät noi nitron ja käsijarrun napit g25:lla, eikä niitä edes pysty muuttamaan.:mad:
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Aika käsittämättömät noi nitron ja käsijarrun napit g25:lla, eikä niitä edes pysty muuttamaan.:mad:
On. Muutenkin aika heikosti hyödynnetty itse ratin nappeja. Itse tottunu käyttämään ratin vasenta nappia takanäkymään ja oikeaa käsijarruun. Myös sivuille katsomiset vois olla tai nitrot, mutta näistä viidestä(takanäkymä, sivuille katsomiset, nitrot ja käsijarru) yhtäkään ei ole ratissa.

Tällä hetkellä nitrot on aivan turhat, kun samalla ei voi vaihtaa vaihteita, paitsi jos omistaa 3 kättä. Toki vaihdekepin voisi laittaa ratin vasemmalle puolelle, mutta sillon on melkein pakko vaihtaa läpistä.


Menee muuten kohtuu vaikeaksi hardilla jo tier 2:n kisat, joissa pitää omalla autolla ajella. Pitää tuunailla autoa melko paljon, jotta pärjää. On muuten mielenkiintoinen kisa tuolla invitationalin puolella. DB9:llä Lontoota. Auto pomppii niin helkkaristi koko ajan. Jos sen joku voittaa hardilla, niin täytyy nostaa hattua.
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Pitkästä aikaa kiinnostava NFS, joten nappasimpa huvikseni Gigantista kun suht edullisesti sai.

Pelin alku lähti ihan mukavasti. Oli pikkasen haastetta ajamisessa, mutta kunhan vähän pääsi jyvälle niin alkoi kierrosajat paranemaan.
Nopeampien autojen ohjastus paljastaakin sen seikan, että pelin fysiikkamallinnus on aivan haitarista.

Sarjaa ollaan vissiin viemässä simumaisempaan suuntaan, mutta mikä järki siinä on että auton ohjaaminen tehdään vaan ylettömän vaikeaksi!?
Varsinkin nopeammilla autoilla ajaminen on älyttömän kiikkerää ja pienikin kanttarin hipaisu innostaa auton temppuilemaan miten sattuu.
Pelaamisen hauskuus tipotiessään kun autoaan ei saa edes hallittua radan ympäri.

"Mainiona" esimerkkinä, Carrera GT -kisa Spa'lla, joka taitaa minulta jäädä ajamatta kokonaan kun edes ekaa mutkaa ei pääse kunnialla läpi, vaikka
kunka yrität ajolinjalla pysyä. AI-kuskit siinä kyllä onnistuu mutta saman tien kun itse mutkaan ajaa niin auto alkaa pomppimaan seittemän metrin
loikkia. Sama tapahtuu saman radan loppupuoliskon vauhtipätkällä, mistä auto vaan lähtee lentoon. Tiedä sitten onko radat vain mallinettu hätäisesti
ja jääneet kulmikkaiksi. Muistan tällaista ilmenneen mm. Gran Turismon radoissa joita ei tietyillä autoilla voinut ajaa sen takia.

Löytyipä sellanenkin bugi ettei Viperi edes lähde liikkeelle eräässä kisassa. Ottaa vaan kierroksia lähtöviivalla, muttei liiku. Kummaa. Quit vaan ja
valitsin sen Fordin, millä kisat menikin sitten voitokkaammin.

Lisäksi kanssa vaikuttais että moottorin ääni särisee, menee ns. yli asteikon. Tätä täytyy vielä tutkia, josko olisikin vain kisakireän (mm. vakio-Aston:rolleyes:)
moottorin efektiääntä..

Jos hakusessa on nautittava ajopeli, niin se ei ole tämä.
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Löytyipä sellanenkin bugi ettei Viperi edes lähde liikkeelle eräässä kisassa. Ottaa vaan kierroksia lähtöviivalla, muttei liiku. Kummaa. Quit vaan ja
valitsin sen Fordin, millä kisat menikin sitten voitokkaammin.

Lisäksi kanssa vaikuttais että moottorin ääni särisee, menee ns. yli asteikon. Tätä täytyy vielä tutkia, josko olisikin vain kisakireän (mm. vakio-Aston:rolleyes:)
moottorin efektiääntä..

Jos hakusessa on nautittava ajopeli, niin se ei ole tämä.

On se ajaminen varmaan vähän vaikeeta sunnuntai kuskille jos on simu asetukset päällä ja mistä lähtien autot on vapaalla liikkelle lähtenyt?
 
Ylös Bottom