Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Need for Speed: Shift [PS3]

Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Minulla taasen on positiiviset kokoemukset pelistä. Löysin GT planetin foorumilta kohtuu hyvät asetukset DFP:hen ja on alkanut muutenkin löytymään tuntuma peliin.

Viitsisikö joku kopsailla nämä hyvät DFP asetukset tännekkin?
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Pelistä ei muuta valittamista, mutta drift on ainakin tähän mennessä ollut täyttä tuskaa ratilla.. Onko kenelläkään hyviä neuvoja, miten se parhaiten onnistuisi? Käy joko niin että meinaa pyörähtää eli yliohjaa tai sitten vastaheitolla lähtee menemään ulkokaarteen seiniä pitkin..
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Pelistä ei muuta valittamista, mutta drift on ainakin tähän mennessä ollut täyttä tuskaa ratilla.. Onko kenelläkään hyviä neuvoja, miten se parhaiten onnistuisi? Käy joko niin että meinaa pyörähtää eli yliohjaa tai sitten vastaheitolla lähtee menemään ulkokaarteen seiniä pitkin..

sama ongelma täällä. neuvoja kaipailen minäkin..Tähän mennessä pitänyt aina Drift kisat ajaa pädillä, kun ei ratilla Driftaamisesta tule todellakaan yhtään mitään.:D
itse kaipailen DFGT:hen jotain hyvia asetuksia? (ilmeisesti käy samat kuin DFP). mistä näitä asetuksia pääsee säätämään?
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Omalla kohdalla ehkä suurin ongelma driftauksessa on oikea määrä kaasua. Eli kokeilkaa vaikka ensin vähän säädellä sitä kaasujalkaa, kun luisu lähtee niin yleensä sen jälkeen kaasua ei kovin paljoa tarvitse painella (tottakai sitä pitää painaa, mutta minusta yllättävän vähän).
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Alkoipas ketuttamaan kun yritin pelata tier4 manufacturer zonda f kisaa... Olin varmaan enemmän aikaa ilmassa kuin asfaltilla,koska se auto pomppi koko ajan.
Onlineäkin tuli kokeiltua, ihan kivoja dueleita oli jos sattui asiallinen ajaja vastaan,mutta suurin osa oli peräänajajia.
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Onko kellään ollu semmoista ongelmaa et ku menee pelaan online ni ei näy oma auto eikä hud ollenkaan ?
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

sen verran kokemuksia ja kysymyksiä kertyny joten kirjoitellaanpas tänne ny sit..

eli rattina login g25, minkätakia esim tier 2 duel kisoissa esim evo lanceri ei meinaa kääntyä ollenkaan? vaikka kääntää ratin aivan toiseen laitaan niin en toisesta mutkasta pääse kun menee suoraan seinään (eikä ruudulla ratti käänny kuin muutaman hassun kymmenen astetta).. ?

kisoissa kyllä pärjään ratilla hyvin kun ratti kääntää pelissä oikein :)

Driftissä ei ole tuntumaa keskivaiheella ratissa ollenkaan, tästä johtuen en meinaa saada pysymään luisua hallinnassa ollenkaan.. kuinka ja mistä noita ratin säätöjä voi muuttaa??
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Tuolta muutaman sivun takaa bongatut Salo70:n säädöt on ovat osoittautuneet melko hyviksi G25:lla.

1-5-5-5-75-10-10-50-100-10-300-off-normal

Säätöpaikka löytyy kyllä päävalikon optionseista (vai olisiko ollut Settings nimellä), kunhan tarpeeksi jaksaa kaivaa.
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Demon ensivaikutelmat. Aika paljon samoja fiiliksiä mitä muutkin ovat sanoneet. Hiukan häiritsee tuo auton herkkyys mennä pienessä luistossa vähän väliä. En sitten tiedä onko tuo eri asia jos ratilla pelaa, kun pystyy tekemään vähän herkempiä ohjausliikkeitä, padilla varsinkin näin Dirtin jälkeen nuo ohjausliikkeet on aika krouveja.. Muutenkin ihan auton radalla pitämisen kanssa sai välillä työskennellä. Blurria pelkäsin, mutta se toimi kuitenkin yllättävän hyvin. Se pisti silmään, että nyt on oikeasti peli jossa pyörät menevät lukkoon ilman abseja. FC:ssäkin sai ihan huoletta jarrutella ilman abseja täysiä, tässä ei onnistu. Vauhdin tunne on hyvin mallinnettu, Paganilla rupesi suorilla tuntumaan jo aika hurjalta, mitenköhän vihreässä helvetissä sitten.. Ilmeisesti tässä on radan mittasuhteet kohtuullisen lähellä todellisuutta, sen huomasi jo siinä, että jos kaksi AI-kuskia oli rinnakkain, niin tilaa ohittamiseen oli jo vaikea löytää (Spassa, tuolla Lontoossahan on kunnon lentokenttää välillä). Täytyy vielä testata paremmalla ajalla, mutta tässä vaiheessa on vähän sellainen fiilis, että tätä ei välttämättä tee mieli hankkia ennen kuin on ratti talossa. Se on sitten henkilökohtaista, että kenen mielestä se on kehu ja kenen mielestä haukku :)
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Nyt kun olen muutaman päivän ollut väliaikaisesti ilman rattia , niin päätin kokeilla Shiftiä padilla. Täytyy myöntää että ajotuntuma on erittäin kiikkerä ja kaikki energia menee auton tiellä pitämiseen, ei ajolinjojen hiomiseen. Eli tätä peliä voi suositella varauksetta, vain jos omistaa ratin! Rattimiehille edelleen parasta ratailua, mitä PS3:lla on ennen GT5:tä tarjota.
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Laitoin nyt kokeeksi absit päälle, helpotti kummasti padilla ajamista kun ei tarvitse jarrutuksissa tuskailla niin mahdottomasti. Muuten siis kaikki avut pois ja pro ajomalli. Nyt ajelin tuossa hard tason ai-kuskeja vastaan spassa ja tuli jotenkin sellainen fiilis, että ai-kuskeja ei koske ollenkaan samat fysiikan lait kuin itseä. Tuntuuko muista siltä? Koko version omistavat, onko tämä huomattavissa yksinpelin puolella? Hyvin ajava ai-kuski vielä menee, mutta huijaava ai-kuski on aina yhtä ärsyttävä vastus.
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

ainakaan vastustajien autot ei tunnu joillakin radoilla pomppivan samalla lailla kuin oma :) voi toki olla alustasta tms kiinni (voiko?)...

Nyt useamman tunnin peliä pelanneena ratilla ja kunnon momon kuppipenkillä yms voin sanoa että todella mahtavat fiilikset saa aikaan :) 72" kangas, katseluetäisyys noin 1,5 metriä ja kuppipenkissä ratti ja keppi sekä polkimet... Kun sain nuo asetukset säädettyä ratille niin alkoi meno maistumaan ja driftikin luonnistuu jopa yllättävän hienosti!! Padillä en yllä lähellekään samoihin tuloksiin kun tuolla ratilla, ei tätä pädillä pelattavaksi voi suositella vaikka luonnistuu silläkin, ratin tämä kuitenkin vaatii jotta saa kaiken irti...

Aikaisemmin mainitsemani kääntyvyys ongelma uran puolella jostain mystisestä syystä katosi eikä toistaiseksi ole vaivannut (pika kisojen puolella ei ole tätä kääntö ongelmaa kertaakaan ollut.. ).

yksi bugi tuli, en tiedä mistä johtui ja kuinka olisi pitänyt ratkaista mutta kisan jälkeen jätin laitteen hetkeksi itsekseen, alko ajamani kisa pyöriä uusintana ruudulla josta ei päässytkää mitään nappia painamalla pois! Ratin eikä pädin napit vaikuttaneet kuinkaan (koetin vaihtaa padin 1 ohjaimeksi tuloksetta). ps napista lopeta peli ja uudestaan peli päälle jonka jälkeen on toiminut hyvin :p

myöskin ea onlinen antama lahja auto on kadonnut vaihtoehdoista (siis se cayman s) mutta taas coca cola zeron dodge viper löytyy vielä valittavaksi...
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

no niin nyt rupesi sujumaan toi driftikin DFGT:n ratilla.Oikee määrä kaasua on kaiken ydin ja sen kun hiffaa niin pitäisi ruveta driftitkin kulkemaan. Uskaltauduin tänään ekaa kertaa netin puolelle ja ihan tolloja vastustajiahan sieltä vastaan tuli! Yritäppäs siinä ajaa hyvää kisaa, kun muut ajaa perään..
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Huh, kokeilin demoa äsken ja kyllä pelin nimi pitäisi olla ennemminkin NFS Shit kuin mitään muuta. Ajettavuus aivan kammottava, äänet jotakin ihan käsittämättömän kamalaa vonkunaa. Ei tuota kyllä pelaa erkkikään. 15 minuuttia sitä kestin ja sitten oli pakko lyödä hanskat naulaan...

Tämä siis minun mielipide tästä pelistä...
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Huh, kokeilin demoa äsken ja kyllä pelin nimi pitäisi olla ennemminkin NFS Shit kuin mitään muuta. Ajettavuus aivan kammottava, äänet jotakin ihan käsittämättömän kamalaa vonkunaa. Ei tuota kyllä pelaa erkkikään. 15 minuuttia sitä kestin ja sitten oli pakko lyödä hanskat naulaan...

Tämä siis minun mielipide tästä pelistä...

Aijaa minä kun luulin että ne vanhemmat nfs:t on sellasta huttua että huhu ja tämä taas olisi askel parempaan suuntaan, kai koitit edes pro asetuksilla? Oikeastaan vasta silloin peli pääsee kunnolla "valloilleen".
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Kokeilinpa demoa, ja eihän sitä voi kuvata kuin yhdellä sanalla. Kammottava. Ohjaus ei reagoinnut yhtään pienempiin tatin liikkeisiin vaan tatti piti vetää ihan laitaan, että alkaisi auto kääntymään. Ja en saanut autoa mitenkään tuhotuksi, ja vaurionmallinnus on samanlainen vitsi kuin Forza 3:ssa.
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Kokeilinpa demoa, ja eihän sitä voi kuvata kuin yhdellä sanalla. Kammottava. Ohjaus ei reagoinnut yhtään pienempiin tatin liikkeisiin vaan tatti piti vetää ihan laitaan, että alkaisi auto kääntymään. Ja en saanut autoa mitenkään tuhotuksi, ja vaurionmallinnus on samanlainen vitsi kuin Forza 3:ssa.

Niin, no kukaan ei oo tainnu kieltää säätöihin koskemista! Sitä paitsi kuka näin hyvää peliä padilla pelais?? Mun tietääkseni tän pelin tarkoitus ei oo olla romuralli, mutta jos ei osaa ajaa nin tietenkin voi laitoja pitkinkin vedellä.. Ja kyllä se auton ohjattavuuskin kärsii, kun tarpeeks kolaroit.
 
Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]

Niin, no kukaan ei oo tainnu kieltää säätöihin koskemista! Sitä paitsi kuka näin hyvää peliä padilla pelais?? Mun tietääkseni tän pelin tarkoitus ei oo olla romuralli, mutta jos ei osaa ajaa nin tietenkin voi laitoja pitkinkin vedellä.. Ja kyllä se auton ohjattavuuskin kärsii, kun tarpeeks kolaroit.

Pro asetuksilla heti ekalla ajokerralla kokeilin (Ja Logitechin DFGT:llä) ja kyllähän se totuttelua vaatii. Viperi lähti minne sattuu jos vähääkään annoit liikaa kaasua mutkissa. Ja kyllä auto menee komeasti kasaan kolaroitaessa ja sitten kolarin jälkeen se rattikin täristi niin ettei oikein ajaminen enää sujunut. Mutta kyllä silti toivoisin uutta versiota NFSU2:sta, jossa kaupungillekin pääsisi porukoita haastamaan. hyvä peli tämä Shift kuitenkin on.
 
Ylös Bottom